Dit is een vervolg opquote:Deponeer hier al uw gezeur en totale onzin-opmerkingen welke lichtelijk iets te maken heeft met NWS, maar in elk ander topic subiet verwijderd zouden worden. Dit topic is ook geschikt voor onzin-discussies als de geslachtskenmerken van (ex)moderators.
Friemelen en Frutselen is vast een werkwoordquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
Friemel is ook een werkwoord.. Frutsel niet, of wel?
Dat hoop ik maar voor jequote:
nou ja, dit is al de 3e..quote:
O, okee, ik schrok even.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:34 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
nou ja, dit is al de 3e..
De driede is altijd de leukstequote:Op zaterdag 20 december 2008 23:34 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
nou ja, dit is al de 3e..
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Friemelen en Frutselen is vast een werkwoord
[..]
Dat hoop ik maar voor je
We konden niet anders, Frutsel.quote:Dit topic is ook geschikt voor onzin-discussies als de geslachtskenmerken van (ex)moderators.
Ik friemel en frutsel vaak genoegquote:
Waarom alleen moderators?quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
We konden niet anders, Frutsel.
Anders is het ---> BNW hè.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:36 schreef One_of_the_few het volgende:
ik zal de volgende keer minder vaag zijn.
Dat moet je aan Drugshond vragen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:38 schreef Frutsel het volgende:
Waarom alleen moderators?En welke exmoderator heb je in gedachten?
Soms kijk ik daar voor mijn lol even rond.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Anders is het ---> BNW hè..
De nachtmerrie van iedere rechtgeaarde user op NWS en POL.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat moet je aan Drugshond vragen.
Op zich is het een interessant subforum idd.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:42 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Soms kijk ik daar voor mijn lol even rond.
Net als ik denk dat ik vast zit in mijn eigen wereld zie ik dat het altijd erger kan.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:54 schreef du_ke het volgende:
Ik dacht ook dat Frutsel een vrouw was
Ik heb net bier gepakt, thank you, maar eh niet iedereen klikt op profiel hè bij iedereen die hij/zij tegenkomt op Fok!.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]let er dan niemand op een fokprofiel of dat poppetje links van je naam?
![]()
Naja, ik ben de 'veel besproken onzichtbare mod', dus....en nu ook nog man...
ik heb afgedaan nu
iemand nog een biertje dan?
Nee daar heb je gelijk in, ik ben daar zelf een voorbeeld vanquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb net bier gepakt, thank you, maar eh niet iedereen klikt op profiel hè bij iedereen die hij/zij tegenkomt op Fok!.
Hij gedraagt zich dan soms wel als een wijfquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee daar heb je gelijk in, ik ben daar zelf een voorbeeld van![]()
Ik ging d'r tot voor kort vanuit dat jij een vrouw was
Ik gebruik daarvoor een te oude lay-out vrees ikquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]let er dan niemand op een fokprofiel of dat poppetje links van je naam?
![]()
Lekker maar ik ga naar de kroegquote:Naja, ik ben de 'veel besproken onzichtbare mod', dus....en nu ook nog man...
ik heb afgedaan nu
iemand nog een biertje dan?
Ik heb idd wel een uitermate zachtaardig karakter, dus ik begrijp wel dat je me als vrouw zag idd.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee daar heb je gelijk in, ik ben daar zelf een voorbeeld van![]()
Ik ging d'r tot voor kort vanuit dat jij een vrouw was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |