Wat vind jij dan goede bands?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:42 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Alleen voor Anthrax zou ik overwegen te gaan. Goed zo Graspop, puike line-up weerDe rest is vast ook weer bagger c.q. ken ik niet.
Echt waar. Dat wist ik nog nietquote:
Dat zijn nou echt bands die totaal niet overkomen op een festival. Negura Bunget in Baroeg 2 maanden geleden en vorig jaar in de W2 was vele malen gaver dan vorige zomer op Wacken. Zelfde met Wolves In The Throneroom. (wat aan WITTR nu zo bijzonder is snap ik trouwens ook niet echt, sinds ze op roadburn gespeeld hebben vorig jaar vind iedereen ze hip enzo... Op cd is 't een leuke band maar live is 't echt zo rommelig als 't maar zijn kan).quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:22 schreef Darkestrah het volgende:
Wolves in the Throne Room
Negura Bunget
Misschien moet ik nog worden opgevoed wat wel en niet goede bands zijn.quote:
Tsja, wat de een goed vindt....er zijn nog steeds mensen die snotlip leuk vindenquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet ik nog worden opgevoed wat wel en niet goede bands zijn.
Folk metal bandsquote:
Dat was inderdaad wel leuk. Misschien komt er nog iets dat jij leuk vindt op Graspop dit jaar.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:01 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Folk metal bandsEen paar jaar geleden was er op Graspop een zondagmiddag met Eluveitie, Korpiklaani, Turisas, Finntroll en Moonsorrow
Zo'n line-up vind ik wel ok
Jawohl, mein freund ich gehe nach Wacken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:34 schreef rulerofdeath het volgende:
gaan er hier nog lui naar wacken?
Slipknot vind ik een goede band. Mede door Slipknot ben ik naar metal gaan luisteren.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:59 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Tsja, wat de een goed vindt....er zijn nog steeds mensen die snotlip leuk vinden
Ja, ik.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien komt er nog iets dat jij leuk vindt op Graspop dit jaar.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jawohl, mein freund ich gehe nach Wacken.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:40 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, ik.
Maar om daar nou een kaartje voor te kopen.
Jammer jij bent geen leuke vrouw.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:40 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, ik.
Maar om daar nou een kaartje voor te kopen.
OMGquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Slipknot vind ik een goede band. Mede door Slipknot ben ik naar metal gaan luisteren.
quote:
en met hem vele anderen. Wat is het, niet true-genoeg voor jou?quote:
Hmz, dan ga ik niet.. Extra zeker. Ik houd niet zo van metalfestivals. (Althans, dat denk ik.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:44 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Dat zijn nou echt bands die totaal niet overkomen op een festival. Negura Bunget in Baroeg 2 maanden geleden en vorig jaar in de W2 was vele malen gaver dan vorige zomer op Wacken. Zelfde met Wolves In The Throneroom. (wat aan WITTR nu zo bijzonder is snap ik trouwens ook niet echt, sinds ze op roadburn gespeeld hebben vorig jaar vind iedereen ze hip enzo... Op cd is 't een leuke band maar live is 't echt zo rommelig als 't maar zijn kan).
Daar ben ik het niet mee eens. Heb je het laatste album van Slipknot al gehoord? De tijd dat Slipknot herrie maakte is al lang voorbij.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:29 schreef Luiaerdt het volgende:
Haha muzikaal gezien zit het ook kut in elkaar, met de show erbij.
maar ik bedacht me net dat iedereen wel ergens begint en dat veel mensen bij Korn en Snotlip enzo beginnen.
Ik was gewoon een beetje verbaasd, en dat true gezeik daar heb ik ook een hekel aan.
Tsja ik luister Motley Crue, veel mensen zeggen dan ook OMG
Jep kort naar geluisterd, vond et nog niks.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Heb je het laatste album van Slipknot al gehoord? De tijd dat Slipknot herrie maakte is al lang voorbij.
Verder interesseerd mij het geen fuck want iemand van mijn smaak denkt.
Waar?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:04 schreef Witchfynder het volgende:
Gaan er nog mensen naar de CD-release van Autumn op 13 februari?.
Denk het wel.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:04 schreef Witchfynder het volgende:
Gaan er nog mensen naar de CD-release van Autumn op 13 februari?.
Ik zou graag willen maar ik heb op dit moment weinig geld. Dus laat ik dit toch maar schieten.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Tivoli-De Helling, Utrecht.
Is doch 7,-. Wel al richting de uitverkocht aan het gaan.
Ah ik heb 'm vorige week ook gekocht. Ik heb 'm nog maar 1 keer geluisterd, en dat was afgelopen maandag in de auto, maar ik was meer bezig met niet van de weg af te glijden dan naar de muziek te luisterenquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:51 schreef Arcturus het volgende:
Darkspace III is vet.
Stukken beter dan Darkspace II.
Ach Nightwish komt toch ook weg met een totaal andere zangeres.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:34 schreef ThE_ED het volgende:
Weet niet wat ik van de nieuwe Sirenia moet vinden, die nieuwe zangeres klinkt misschien een tikje te kinderlijk.
Maarja, volgende keer weer een andere, neem ik aan.
Verder klinkt ie op het eerste gehoor wel ok.
Das wel gaaf zeg, kende het nog nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:07 schreef ThE_ED het volgende:
(gesigneerd) Fotoboek van Peter Beste is binnen.
Waarover? Als je het nog niet kent;
http://www.peterbeste.com/bm_grp1.html
http://www.peterbeste.com/bm_grp2.html
Leuke foto´s.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:07 schreef ThE_ED het volgende:
(gesigneerd) Fotoboek van Peter Beste is binnen.
Waarover? Als je het nog niet kent;
http://www.peterbeste.com/bm_grp1.html
http://www.peterbeste.com/bm_grp2.html
Sephiroth ken ik wel.quote:
Ah een kenner.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:34 schreef Tokus het volgende:
daar staat toch duidelijk Disordered Defecation.
quote:Op maandag 19 januari 2009 19:34 schreef Tokus het volgende:
daar staat toch duidelijk Disordered Defecation.
Waar woon jij dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:02 schreef On het volgende:
Sepiroth ken ik wel ja, komen uit m'n hometown.
Wie?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:06 schreef ThE_ED het volgende:
Postte die vroeger hier ook niet weleens?
Volgens mij heb ik ze ook weleens ontmoet op het Groot Feest van Eria d'Or
Ik woonde in sliedrecht, maar ken de band niet persoonlijk ofzo hoor. Wel een keer gezien in Bibelot.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar woon jij dan?
Ik ken de zanger van Sepiroth Ben redelijk goed.
Misschien is Destroy Destroy Destroy ''Battle Sluts'' wat voor je?quote:Op maandag 19 januari 2009 20:52 schreef Arcturus het volgende:
[..]
![]()
Kaartje voor Children of bodom op 12 februari is binnen. Toch maar over laten halen door mijn vrienden... hopen dat het wat wordt, want de laatste paar albums van ze waren gewoon bagger.
Vond ze in het voorprogramma van Slipknot niet zo vet.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:52 schreef Arcturus het volgende:
[..]
![]()
Kaartje voor Children of bodom op 12 februari is binnen. Toch maar over laten halen door mijn vrienden... hopen dat het wat wordt, want de laatste paar albums van ze waren gewoon bagger.
Dan ken ik ze wel wat beter. Ik kom soms nog wel eens in de Elektra in sliedrecht.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:10 schreef On het volgende:
[..]
Ik woonde in sliedrecht, maar ken de band niet persoonlijk ofzo hoor. Wel een keer gezien in Bibelot.
Ik ook, nog sterker als het doorgaat ga ik er binnenkort met mijn bandje oefenen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ken ik ze wel wat beter. Ik kom soms nog wel eens in de Elektra in sliedrecht.
Tof wat voor muziek maakt jouw bandje? Ga je binnenkort een keer optreden?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:26 schreef On het volgende:
[..]
Ik ook, nog sterker als het doorgaat ga ik er binnenkort met mijn bandje oefenen.
gaat nog wel even duren maar we zijn compleet en jammen al vaak, eerst maar een ruimte vinden. en we denken aan een beetje de stoner richting, heeft wel een voorliefde voor ons.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tof wat voor muziek maakt jouw bandje? Ga je binnenkort een keer optreden?
Waarschijnlijk ken ik jouw dan wel van gezicht.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:43 schreef On het volgende:
[..]
gaat nog wel even duren maar we zijn compleet en jammen al vaak, eerst maar een ruimte vinden. en we denken aan een beetje de stoner richting, heeft wel een voorliefde voor ons.
trakteer me maar op n biertjequote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ken ik jouw dan wel van gezicht.
Als ik wist hoe je er uit ziet zou ik dat zeker doen.quote:
Ik ken jou gezicht niet dus dat zal dan ook wel wederzijds zijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik wist hoe je er uit ziet zou ik dat zeker doen.
Voor mijn foto zie fobo.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:15 schreef On het volgende:
[..]
Ik ken jou gezicht niet dus dat zal dan ook wel wederzijds zijn.![]()
Om ontopic te blijven:
[ afbeelding ]
Nahvalr - Nahvalr
Toffe plaat, lekker zwaar op de maag.
Herken je niet denk ik.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor mijn foto zie fobo.
Wat voor stijl maakt die band?
Als je een keer gaat optreden dan zal ik zeker gaan kijken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:43 schreef On het volgende:
[..]
Herken je niet denk ik.
En nahvalr is black metal/dark ambient.
Denk dat ik ze "ken" van het Groot feest van Eria d'Or dat altijd vlak bij Gorinchem wordt gegeven.quote:
Nee, vaker in de velvet. Maar ik ben er wel eens een paar keer binnen gelopen, best een fijne zaak voor de metal liefhebber.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je een keer gaat optreden dan zal ik zeker gaan kijken.
Die band moet ik maar eens gaan checken.
Kom jij wel een in Metalzone in Dordrecht?
Als ik had geweten dat Eria d'Or toen had opgetreden had ik zeker naar toegegaan. Ben de zanger van Sephiroth gaat naar veel van dat soort concerten toe dus dat je hem dan regelmatig tegen komt is niet raar.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:59 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Denk dat ik ze "ken" van het Groot feest van Eria d'Or dat altijd vlak bij Gorinchem wordt gegeven.
Klinkt redelijk al vind ik de zang op de een of andere manier minder lekker. Iets minder dan 'Enemy of God',maar nog steeds goed.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:07 schreef trebremmit het volgende:
Heeft iemand de nieuwe Kreator al beluisterd? Ik hoor er veel positieve geluiden over.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:05 schreef Arcturus het volgende:
Destroy Destroy Destroy ''Battle Sluts'' klinkt goed.
Klinkt heel goedquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:30 schreef lifeblind het volgende:
Zo, met Faal hebben we even een videoclip gemaakt. De livebeelden zijn van ons optreden op Dutch Doom Day in Baroeg. afgelopen oktober
Vet!quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:30 schreef lifeblind het volgende:
Zo, met Faal hebben we even een videoclip gemaakt. De livebeelden zijn van ons optreden op Dutch Doom Day in Baroeg. afgelopen oktober
Nee klopt, alles klinkt ongeveer zo.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:11 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Zo speciaal zijn de drumpartijen ook weer niet, hoor.
Ik vroeg me bij jullie concert af of jullie nou 1 heel lang en langzaam nummer hadden gespeeldquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:30 schreef lifeblind het volgende:
Neh, dat niet, maar er zijn genoeg gelijksoortige nummers.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:12 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nee klopt, alles klinkt ongeveer zo.
Toen al wasted?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:22 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Ik vroeg me bij jullie concert af of jullie nou 1 heel lang en langzaam nummer hadden gespeeld![]()
was ook best wasted dus daar zal het misschien aan liggen
Nee dat was niet in de Baroeg, dat was vlakbij zwijndrecht ergens..geen idee hoe dat gat heet..quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:12 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Toen al wasted?Pff, we moesten op de eerste dag als eerste band spelen
En we hebben in 35 minuten 3 nummers gespeeld
Dat was toch jullie eerste optreden in het voorprogramma van Officium Triste.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:33 schreef lifeblind het volgende:
Oh, zal wel in Ridderkerk geweest zijn dan
quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:30 schreef lifeblind het volgende:
Klopt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat was toch jullie eerste optreden in het voorprogramma van Officium Triste.
Vet muziekje, beetje slechte kwaliteit alleen? Ik dacht ook dat er wat mis was met het draadje van mijn koptelefoon, maar het is de vocalist. (Zanger kun je het toch niet meer noemen!)quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:30 schreef Syb-rund. het volgende:
Ah waking, dan kan ik dit topic ook even vervuilen met jig-ai
*gorgelorgel*
Voor een eerste optreden was het erg goed.quote:
Oh dat zal et zijn idd.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:33 schreef lifeblind het volgende:
Oh, zal wel in Ridderkerk geweest zijn dan
Dus was jij daar toen ook. Dan heb ik jou gezien. Ik was daar ook namelijk.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:56 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Oh dat zal et zijn idd.
Volgens mij was het best gezellig voor zover het gezellig kan zijn bij een doom avond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Immortal-fan, misschien? :![]()
Wanneer spelen jullie ook alweer in Breda?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:30 schreef lifeblind het volgende:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:26 schreef Darkestrah het volgende:
Ik dacht daar ook al aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Immortal-fan, misschien? :![]()
![]()
.
Weet iemand eigenlijk wanneer de nieuwe Immortal uitkomt?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:26 schreef Darkestrah het volgende:Nee, volgens mij de Joker uit Batman.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Immortal-fan, misschien? :![]()
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |