quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:05 schreef Arcturus het volgende:
Destroy Destroy Destroy ''Battle Sluts'' klinkt goed.
Klinkt heel goedquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:30 schreef lifeblind het volgende:
Zo, met Faal hebben we even een videoclip gemaakt. De livebeelden zijn van ons optreden op Dutch Doom Day in Baroeg. afgelopen oktober
Vet!quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:30 schreef lifeblind het volgende:
Zo, met Faal hebben we even een videoclip gemaakt. De livebeelden zijn van ons optreden op Dutch Doom Day in Baroeg. afgelopen oktober
Nee klopt, alles klinkt ongeveer zo.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:11 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Zo speciaal zijn de drumpartijen ook weer niet, hoor.
Ik vroeg me bij jullie concert af of jullie nou 1 heel lang en langzaam nummer hadden gespeeldquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:30 schreef lifeblind het volgende:
Neh, dat niet, maar er zijn genoeg gelijksoortige nummers.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:12 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nee klopt, alles klinkt ongeveer zo.
Toen al wasted?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:22 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Ik vroeg me bij jullie concert af of jullie nou 1 heel lang en langzaam nummer hadden gespeeld![]()
was ook best wasted dus daar zal het misschien aan liggen
Nee dat was niet in de Baroeg, dat was vlakbij zwijndrecht ergens..geen idee hoe dat gat heet..quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:12 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Toen al wasted?Pff, we moesten op de eerste dag als eerste band spelen
En we hebben in 35 minuten 3 nummers gespeeld
Dat was toch jullie eerste optreden in het voorprogramma van Officium Triste.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:33 schreef lifeblind het volgende:
Oh, zal wel in Ridderkerk geweest zijn dan
quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:30 schreef lifeblind het volgende:
Klopt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat was toch jullie eerste optreden in het voorprogramma van Officium Triste.
Vet muziekje, beetje slechte kwaliteit alleen? Ik dacht ook dat er wat mis was met het draadje van mijn koptelefoon, maar het is de vocalist. (Zanger kun je het toch niet meer noemen!)quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:30 schreef Syb-rund. het volgende:
Ah waking, dan kan ik dit topic ook even vervuilen met jig-ai
*gorgelorgel*
Voor een eerste optreden was het erg goed.quote:
Oh dat zal et zijn idd.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:33 schreef lifeblind het volgende:
Oh, zal wel in Ridderkerk geweest zijn dan
Dus was jij daar toen ook. Dan heb ik jou gezien. Ik was daar ook namelijk.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:56 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Oh dat zal et zijn idd.
Volgens mij was het best gezellig voor zover het gezellig kan zijn bij een doom avond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Immortal-fan, misschien? :![]()
Wanneer spelen jullie ook alweer in Breda?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:30 schreef lifeblind het volgende:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:26 schreef Darkestrah het volgende:
Ik dacht daar ook al aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Immortal-fan, misschien? :![]()
![]()
.
Weet iemand eigenlijk wanneer de nieuwe Immortal uitkomt?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:26 schreef Darkestrah het volgende:Nee, volgens mij de Joker uit Batman.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Immortal-fan, misschien? :![]()
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |