Ja, of ff per mail. Dat zoek ik wel uit als we het rond hebben.quote:Op zondag 21 december 2008 00:39 schreef MacorgaZ het volgende:
Maar SHE, begrijp ik het dus goed dat elke bieder uiteindelijk een brief thuis krijgt gestuurd en een handtekening eronder moet zetten, etc, etc, en dat je dan pas de foto's krijgt?
met zo`n instelling ga ik geen cent geven hoorquote:Op zondag 21 december 2008 00:39 schreef SHE het volgende:
Alhoewel..dat ben ik verdomme wel.
Ik zou het niet durven.quote:Op zondag 21 december 2008 00:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Hoezo? Er zijn toch mods?
En kom op, ik bepaal zelf welke foto's de wereld ingeslingerd worden. Daar sta ik dan ook 100% achter. Daarmee accepteer ik ook het risico dat mensen er domme dingen mee willen doen. Hou je toch niet tegen.
Wel wil ik voorkomen dat mensen op 1 of andere manier commercieel gewin behalen met die pics. Al lijkt zelfs die kans me klein. Zo fantastisch ben ik nou ook weer niet
sorryquote:Op zondag 21 december 2008 00:39 schreef conleche het volgende:
Appesjap, zat er wodka door die sap ofwa? Ik moet in het 25 lijstje en niet bij de 5!!
Je moet wel risico's durven nemen hequote:Op zondag 21 december 2008 00:42 schreef gers het volgende:
Kunnen we alvast een voorproefje krijgen een soort try before we buy
Das waar, maarrehm de kosten voor fotograferen en drukken van de foto's gaat van het bedrag af lijkt me, tenzij je in het kader van goede doel iemand kan vinden die dat gratis wil doen.quote:Op zondag 21 december 2008 00:33 schreef SHE het volgende:
[..]
Je mag zelf kiezen hoor, of je de pics digitaal of op papier wilt. Mij maakt het niets uit en sowies zou alleen ik je adres weten
Kan ook. Ik overleg het tzt met Danny.quote:Op zondag 21 december 2008 00:43 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Das waar, maarrehm de kosten voor fotograferen en drukken van de foto's gaat van het bedrag af lijkt me, tenzij je in het kader van goede doel iemand kan vinden die dat gratis wil doen.
Is het niet gewoon handiger dat het op fokforum geplaatst wordt... zij het in KPD of dat danny de users die geboden hebben toegang verleend exclusief.... kans dat verspreid wordt is dan net zo groot en het is makkelijker/goedkoper. Al die geef jezelf bloot topics fotos worden ook niet echt verspreid denk ik... aan vrouwlijk naakt geen gebrek op het internet
Mij maakt het verder niet zoveel uit, wou toch al 15e doneren aan SR...
JAAA! dat vind ik een goeie! Een topic in KPD met de fotos, die exclusief toegankelijk is voor donateurs! Zo denken niet-donateurs ook niet, we zien de foto's wel ergens verschijnen. En krijgen alleen de donateurs, mensen die ECHT betaald hebben de foto's te zien.quote:Op zondag 21 december 2008 00:43 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Das waar, maarrehm de kosten voor fotograferen en drukken van de foto's gaat van het bedrag af lijkt me, tenzij je in het kader van goede doel iemand kan vinden die dat gratis wil doen.
Is het niet gewoon handiger dat het op fokforum geplaatst wordt... zij het in KPD of dat danny de users die geboden hebben toegang verleend exclusief.... kans dat verspreid wordt is dan net zo groot en het is makkelijker/goedkoper. Al die geef jezelf bloot topics fotos worden ook niet echt verspreid denk ik... aan vrouwlijk naakt geen gebrek op het internet
Mij maakt het verder niet zoveel uit, wou toch al 15e doneren aan SR...
volgens mij was het geen serieus bod, maar kan m wel toevoegen als je wil..quote:Op zondag 21 december 2008 00:47 schreef SHE het volgende:
Appelsappie, je bent de Donatie van DS4 vergeten @ 250,-
Yep; geen slecht plan.quote:Op zondag 21 december 2008 00:46 schreef appelsjap het volgende:
[..]
JAAA! dat vind ik een goeie! Een topic in KPD met de fotos, die exclusief toegankelijk is voor donateurs! Zo denken niet-donateurs ook niet, we zien de foto's wel ergens verschijnen. En krijgen alleen de donateurs, mensen die ECHT betaald hebben de foto's te zien.
Naar het glazen huis moet ze, met een envelopje met het geld en de foto's voor de DJsquote:Op zondag 21 december 2008 00:47 schreef DR0L het volgende:
SHE, wel zorgen dat je op de radio komt hè. Deze actie is wel radio-waardig.
Topic kan overal staan, als danny gewoon van donateurs een groep users maakt die toegang krijgenquote:
Misschien is het wel een gebruikt slipjequote:Op zondag 21 december 2008 00:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar het kleine presentje.
PM hem even als je wiltquote:Op zondag 21 december 2008 00:48 schreef appelsjap het volgende:
[..]
volgens mij was het geen serieus bod, maar kan m wel toevoegen als je wil..
Ik heb mijn bod naar 10 euro verhoogdquote:Op zondag 21 december 2008 00:47 schreef appelsjap het volgende:
[....]
¤5,-
Ikzoekiets
Kankerkachelsverkopert
dekkered
In totaal ¤490,-
Kom op mensen! Wie wil SHE nou niet naakt zien.![]()
En kom op Danny, doe er een gratis jaar pimp abbo bij voor de hoogste bieder!
Dat is zelfs nog een beter idee!quote:Op zondag 21 december 2008 00:48 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Naar het glazen huis moet ze, met een envelopje met het geld en de foto's voor de DJs
Inderdaad, ik ookquote:Op zondag 21 december 2008 00:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar het kleine presentje.
Fobo?quote:Op zondag 21 december 2008 00:51 schreef Man-E-Faces het volgende:
I need links naar pics van haar voor ik ook maar 0.05 cent uitgeef hieraan!!
Geef me een pimp abo en ik geef 200,-quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:17 schreef Mikkie het volgende:
In het kader van de Serious Request Actie:
[..]
[..]
Bieden maar, want wie wil dit nou niet zien?!
UPDATE!!
¤100,-
oYo
¤ 25,-
de_boswachter
TheZapster
Poeke
¤ 10,-
miss_bleu
MrManiak
appelsjap
RacerDKB
gateway
gers
Roel_Jewel
Hagelkaas
teamlead
Abbadon
DR0L
¤5,-
Ikzoekiets
Kankerkachelsverkopert
dekkered
In totaal ¤300,-
Kom op mensen! Wie wil SHE nou niet naakt zien.![]()
En kom op Danny, doe er een gratis jaar pimp abbo bij de hoogste bieder!
Ik ga zeker kijken of ik dat bij Danny kan regelen, maar dat doe ik morgen dan.quote:Op zondag 21 december 2008 00:53 schreef Painted_Horse het volgende:
[..]
Geef me een pimp abo en ik geef 200,-
Zie mijn ondertitelquote:Op zondag 21 december 2008 00:58 schreef oYo het volgende:
Ik denk dat Danny wel een pimp geeft voor 200 vor een jaartje.Abo is goedkoper en dit gaat wel naar een goed doel.
SHE begin maar met scheren en bel MissBliss maar
Je hebt gelijk, had ik niet gezien. 300 it will bequote:Op zondag 21 december 2008 00:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Het hoogste bod staat toch op 250 euro? Painted Horse moet tenminste dat bedrag bieden vind ik dan.
Welnee, ik heb gezegd dat ik het sowieso niet voor minder dan 1k doe. Maar alleen donateurs krijgen pics te zien, dus ik ga er vanuit dat we keihard over die 1k heen gaan toch?quote:
In het Glazen Huis ?quote:Op zondag 21 december 2008 01:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Zie mijn ondertitel
En MissB heeft al toegezegd. Lokatie zal als het goed is ook geregeld worden.
quote:Op zondag 21 december 2008 00:56 schreef SHE het volgende:
Ik heb een pimp abbo die ik niet gebruik omdat ik crew ben ( en dus niets aan die extra functionaliteit heb )
Als danny het goed vindt, mag hij mijn abbo overzetten naar painted horse.
Daarom... als SHE gewoon 5000 had gezegd was dat ook gelukt en had SR veul meer geld gekregen...quote:Op zondag 21 december 2008 01:00 schreef Ou-Tannu het volgende:
maar wtf.. als DS4 zn bod correct is.. dan zijn we zo goed als op 1000 als PH zn abbo krijgt
Oh ja, laten we het hopenquote:Op zondag 21 december 2008 01:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Welnee, ik heb gezegd dat ik het sowieso niet voor minder dan 1k doe. Maar alleen donateurs krijgen pics te zien, dus ik ga er vanuit dat we keihard over die 1k heen gaan toch?
PeRi is next?quote:Op zondag 21 december 2008 01:01 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Daarom... als SHE gewoon 5000 had gezegd was dat ook gelukt en had SR veul meer geld gekregen...
...dus welk crewlid is nog meer lekker?
Goed bezigquote:Op zondag 21 december 2008 01:00 schreef Painted_Horse het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, had ik niet gezien. 300 it will be
ex crew ijsmeis?quote:Op zondag 21 december 2008 01:01 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Daarom... als SHE gewoon 5000 had gezegd was dat ook gelukt en had SR veul meer geld gekregen...
[..]
Oh ja, laten we het hopen
Eigenlijk zou er voor dat bedrag een kalender moeten komen die ook nog te koop is tbv Srquote:Op zondag 21 december 2008 01:01 schreef Espabilado het volgende:
[..]
[..]
Oh ja, laten we het hopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |