Iran heeft wel degelijk nucleaire ambities.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 02:09 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Er zijn geen nucleaire ambities, volgens Iran. In de zin van een atoombom. Wel in de zin van atoomenergie, een belachelijke vorm van zo snel mogelijk fossiele energie opmaken.
Maar dat is dus wel een verschil.
In de zin van een atoombom?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 02:17 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Iran heeft wel degelijk nucleaire ambities.
quote:Associated Press: Russia has signed a contract to sell S-300 air-defense missiles to Iran but that none of the weapons have been delivered
Niks belachelijks aan. Ze zouden erg dom zijn om hun energie-portefeuille enkel bij kolen, olie en gas te houden.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 02:24 schreef Kees22 het volgende:
Want volgens mijn kranten zijn die ambities alleen gericht op energieopwekking.
Ook belachelijk, maar wel toegestaan.
het is wel een beetje vreemd als je zelf een van 's werelds grootste gas reserves hebt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:32 schreef waht het volgende:
[..]
Niks belachelijks aan. Ze zouden erg dom zijn om hun energie-portefeuille enkel bij kolen, olie en gas te houden.
lijkt mij wel ze zijn nog steeds de bezettende macht en de irakezen hebben nog steeds geen eigen luchtmachtquote:Op maandag 16 maart 2009 21:18 schreef Chooselife het volgende:
Oh ja, dat bepaalt de VS wel even, wie daar vliegen mag.
ik heb het al vaker gezegd maar als ze energie wilden opwekken hadden ze wel voor een reactor gekozen die energie opwekt ipv plutoniumquote:Op dinsdag 17 maart 2009 02:24 schreef Kees22 het volgende:
[..]
In de zin van een atoombom?
Bron?
Want volgens mijn kranten zijn die ambities alleen gericht op energieopwekking.
Ook belachelijk, maar wel toegestaan.
Lijkt mij niet. Die regel hebben ze zelf ingesteld.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
lijkt mij wel ze zijn nog steeds de bezettende macht en de irakezen hebben nog steeds geen eigen luchtmacht
wees maar blij dat ze worden tegengehouden.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:32 schreef waht het volgende:
[..]
Niks belachelijks aan. Ze zouden erg dom zijn om hun energie-portefeuille enkel bij kolen, olie en gas te houden.
Voor je het weet vallen ze buurlanden binnen, bedreigen ze het Westen en proberen ze hun ideologie over de wereld te verspreiden. Nee, zo'n staat moet koste wat kost tegengehouden worden bij het ontwikkelen van kerntechnologie.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:48 schreef Pumatje het volgende:
simpelweg omdat de machthebbers niet betrouwbaar genoeg zijn.
Oh, je bedoelt zoals de Verenigde Staten en de Britten de afgelopen eeuw gedaan hebben.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
Voor je het weet vallen ze buurlanden binnen, bedreigen ze het Westen en proberen ze hun ideologie over de wereld te verspreiden. Nee, zo'n staat moet koste wat kost tegengehouden worden bij het ontwikkelen van kerntechnologie.
dit wetende, MOETEN ze dus wel aan een atoomwapen werken zeg je dus?quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik heb het al vaker gezegd maar als ze energie wilden opwekken hadden ze wel voor een reactor gekozen die energie opwekt ipv plutonium
Ik heb begrepen dat Iran zelf uranium heeft.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:29 schreef MoltiSanti het volgende:
[..]
het is wel een beetje vreemd als je zelf een van 's werelds grootste gas reserves hebt.
Gas is ook een vrij schone vorm van energie en gas geeft geen toxic waste.
Bovendien moet alle uranium geimporteerd worden.
Je bedoelt Israel, India en Pakistan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:48 schreef Pumatje het volgende:
[..]
wees maar blij dat ze worden tegengehouden.
sommige volkeren mogen gewoon in internationaal belang geen kerntechnologie bezitten.
simpelweg omdat de machthebbers niet betrouwbaar genoeg zijn.
neequote:Op woensdag 18 maart 2009 19:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
Voor je het weet vallen ze buurlanden binnen, bedreigen ze het Westen en proberen ze hun ideologie over de wereld te verspreiden. Nee, zo'n staat moet koste wat kost tegengehouden worden bij het ontwikkelen van kerntechnologie.
die landen die jij noemt hebben hem, klaarquote:Op donderdag 19 maart 2009 01:48 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Je bedoelt Israel, India en Pakistan?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:01 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt zoals de Verenigde Staten en de Britten de afgelopen eeuw gedaan hebben.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
![]()
Wij konden er overigens ook wat van. Indonesie binnenvallen en de lokale bevolking dwingen naar onze pijpen te dansen
Iran heeft net zoveel recht op een atoombom als Israël, Pakistan en India dat hebben. Iran behoort een atoombom te hebben.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:53 schreef Pumatje het volgende:
[..]
die landen die jij noemt hebben hem, klaar
kun je over zeiken en debatteren, het verandert niets aan de realitieit.
Iran heeft het "nog" niet , en kan worden tegengehouden wat dus ook moet gebeuren.
Ik geloof daarnaast ook wel dat Pakistan,India en Israel het niet zomaar gaan gebruiken, maar enkel als afschrikmiddel. Stel een conflict loopt op heeft de Navo in die landen nog wel enig zin om het conflict niet tot een hoogte te laten escaleren waarin ze het zullen willen inzetten... daar kan tussenbeide worden gekomen.
Iran niet
simpel
Die andere landen hebben d'r ook geen recht op, net zoals geen enkel land op deze aardkloot... maar ja, de fucking bastards zijn d'r nu eenmaal... verdere verspreiding is niet echt gewenstquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:00 schreef Verluste het volgende:
[..]
Iran heeft net zoveel recht op een atoombom als Israël, Pakistan en India dat hebben. Iran behoort een atoombom te hebben.
Simpel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |