Spelersmateriaal is ook niet geweldig...quote:Op woensdag 31 december 2008 19:16 schreef PogueMahone het volgende:
Doet ie van der Brom het zo goed dan? Middenmotertje 1e divisie is toch niet zo geweldig...
Kijk, zulke reacties hebben we nodig. Vitesse moet vanaf de grond af opnieuw opgebouwd worden. Het is toch een schande dat een club met een dergelijk stadion en achterban, en een ENORM bereik qua aantal inwoners ZO slecht bezig is.quote:Op donderdag 1 januari 2009 04:03 schreef Twerk het volgende:
Ik kan koorknaap van Hintum met dat melige stemmetje ook niet serieus nemen. Ik heb het idee dat vitesse in alle geledingen verrot is. Het wordt eens tijd dat de bezem er rucksichtslos doorheen wordt gehaald.
Hij heeft een grote mond, maar wordt door geen enkele profvoetballer serieus genomen waarschijnlijk.quote:Op woensdag 31 december 2008 10:39 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Je haalt dan in ieder geval een trainer/coach met uitstraling
Jij hebt echt een hekel aan vitesse he?quote:
Juist, tijd voor sexy football.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:10 schreef rubbereend het volgende:
Gullit
quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:11 schreef Twerk het volgende:
[..]
Jij hebt echt een hekel aan vitesse he?
Dat lijkt me een win-win situatie. Vitesse heeft dan de grote naam die ze altijd willen en Gullit kan weer in Nederland aan de slag.quote:
En de rest van Nederland loopt te juichen als we degraderenquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat lijkt me een win-win situatie. Vitesse heeft dan de grote naam die ze altijd willen en Gullit kan weer in Nederland aan de slag.
Jij bent sarcastisch neem ik aan?quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat lijkt me een win-win situatie. Vitesse heeft dan de grote naam die ze altijd willen en Gullit kan weer in Nederland aan de slag.
Aldus een ervaringsdeskundigequote:Op donderdag 1 januari 2009 19:56 schreef Kopbal het volgende:
Gullit is de beste manier om heel snel je club naar de tering te laten helpen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |