De informatie was afgelopen zomer in verschillende betrouwbare media bekend.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Samen met Barbara Barend dus wel als een soort van werk![]()
Maar Waar haal je de informatie vandaan dat ze in de zomer al Atteveld wilde hebben ? en waarom is dit toen niet doorgegaan ? wou roda hem toen nog niet kwijt ?
Als hij geleerd heeft van zijn grootste fout/probleem, omgang met de selectie/medewerkers/fans, komt het goed met Atte als trainer. De potentie is er meer dan.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:06 schreef De_Hypotheker het volgende:
Atteveld klinkt logisch maar lijkt me nou geen fantastische trainer.
Er zijn in de zomer zoveel namen genoemd daar heeft Atteveld ook wel tussen gezeten volgensmij maar dat ie echt concreet werd ? dat kan ik me niet meer heugen , maar je zal dan wel gelijk hebben.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:02 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De informatie was afgelopen zomer in verschillende betrouwbare media bekend.
Hij komt dan niet echt bij de makkelijkste club terecht.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:02 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als hij geleerd heeft van zijn grootste fout/probleem, omgang met de selectie/medewerkers/fans, komt het goed met Atte als trainer. De potentie is er meer dan.
Maargoed, Atte's houding zal niet echt veranderen. Jammer!
Klinkt dus precies als iets wat Vitesse nu wel in huis haalt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:19 schreef goldback het volgende:
Met een eventuele komst van Atteveld haal je een tegelijk een enorm risico in huis, omdat hij een ongeleid projectiel is en hij is niet voor niks bij Roda JC de laan uitgestuurd
Je haalt dan in ieder geval een trainer/coach met uitstralingquote:Op woensdag 31 december 2008 10:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hans Kraaij Jr vind ik ook wel een leuke naam. Geen idee of hij er klaar voor is echter.
Hij is bij Roda inderdaad zeker niet alleen vanwege de slechte resultaten ontslagen. Hij is vooral ontslagen omdat een grote meerderheid van de spelersgroep hem uitgekotst heeft en ook bij ander personeel van Roda had hij het verbruid. Zou dus geen verstandige zet zijn van Vitesse om Atteveld aan te nemen denk ik.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:19 schreef goldback het volgende:
Met een eventuele komst van Atteveld haal je een tegelijk een enorm risico in huis, omdat hij een ongeleid projectiel is en hij is niet voor niks bij Roda JC de laan uitgestuurd
Men vond hem vaak grof en onfatsoenlijk. Zijn voorganger Stevens is ook een harde man, maar desondanks wel met enige beschaving.quote:Op woensdag 31 december 2008 10:51 schreef goldback het volgende:
Een grote bek hebben is iets anders dan een persoonlijkheid zijn.
Ik weet niet wat van meer beschaving getuigt: je hart op je tong dragen of totaal niet communiceren met je teamquote:Op woensdag 31 december 2008 10:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Men vond hem vaak grof en onfatsoenlijk. Zijn voorganger Stevens is ook een harde man, maar desondanks wel met enige beschaving.
Ik denk dat dat laatste bij Stevens wel meevalt, daar hoor je immers pas de laatste maanden wat over en dan ook nog van wat vage Zuid-Amerikanen waarvan met name Salcido op een vertrek aast. Dat vind ik dus geen maatstaf en ik kijk liever naar zijn prestaties in het verleden.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik weet niet wat van meer beschaving getuigt: je hart op je tong dragen of totaal niet communiceren met je team
Na zijn baan als trainer bij VVV is hij in de vergetelheid geraakt.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:19 schreef Mark het volgende:
Wat doet Herbert Neumann vandaag de dag?
Mwah.. Lijkt me een beetje hetzelfde type..quote:Op woensdag 31 december 2008 17:09 schreef Twerk het volgende:
Ernie Brandts lijkt me de ideale opvolger voor Vitesse.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |