Dan moet je hier : Apple SC # 265: Thank Jobs, it's Friday. voor de gein es lezenquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:44 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb hier nog nooit een Mac vraag gezien (zit niet zo vaak in DIG)
fijn dat internet. dat je alles kan delen.quote:Op zondag 21 december 2008 02:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ze pijpt zo lekker als die Apple doet wat ze wil.
Met de keuze uit OSX, Vista, W2k3, XP en AIX thuis nee niet bepaaldquote:
En wat is geloofwaardig.quote:Op zondag 21 december 2008 02:19 schreef 925 het volgende:
[..]
fijn dat internet. dat je alles kan delen.
Het eerste deel van uw antwoord was al een antwoord op mijn vraag.quote:Op zondag 21 december 2008 02:20 schreef _martijn_ het volgende:
[..]
Met de keuze uit OSX, Vista, W2k3, XP en AIX thuis nee niet bepaald
Maar zeggen dat OSX beperkt is...... nou nee, dan ben je gewoon een click on picture luser die niet verder kan kijken dan zijn muisdraadje lang is
Wat is de beperking dan?quote:Op zondag 21 december 2008 01:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Tijdje terug inderdaad geïnstalleerd.
Maar ik hoef het hele OS niet te hebben, veel te beperkt voor mij.
Ik heb alles bij elkaar opgeteld en ik kwam uit op ¤1335 voor de iMac en dan word die Dell ook wel interressant.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:59 schreef WurM het volgende:
[..]
Dat heb je mis. Ten eerste is het een Dell en ten tweede vertelt de prijs dat er, voor een pc uitgerust met een Core i7 en een 23" monitor, weinig geheugen of een matige videokaart in zit. Ervan uitgaande dat je echt een game pc wilt uiteraard.
wat bedoel je met snel?quote:Op zondag 21 december 2008 10:40 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Ik heb alles bij elkaar opgeteld en ik kwam uit op ¤1335 voor de iMac en dan word die Dell ook wel interressant.
Die Dell is toch 9999999 keer zo snel als een iMac (met 4GB geheugen) of heb ik het dan mis?
Geheugen : 6.144 MB 1.067 MHz Tri Channel DDR3 (6 x 1.024),
Dat is toch überveel geheugen of niet dan?
Videokaart : 256 MB ATI® Radeon™ HD 3650 grafische kaart,
Die lijkt me niet al te goed maar is hij ook niet al te goed of is hij gewoon SLECHT?
Zoals eerder vermeld WoW is de belangrijkste game maar af en toe een andere game moet ook kunnen.
WTF!?@#quote:Op zondag 21 december 2008 10:57 schreef Swindler het volgende:
[..]
wat bedoel je met snel?
opstarttijden van applicaties ?
hier een mooie benchmark van een 1gb (mac) vs 3 gb (pc)
http://www.popularmechani(...)/4258725.html?page=2
OSX....quote:
En nee dit is niet de bekende 'The fastest windows laptop is a MAC' review.quote:We even tested Vista on the Macs using Apple’s platform-switching Boot Camp software—and found that both Apple computers ran Vista faster than our PCs did.
Dus als Snow Leopard er komt worden de iMacs nog sneller en als ik het geheugen uitbreid naar 4GB heb in een übersnelle Mac?quote:Op zondag 21 december 2008 11:09 schreef Swetsenegger het volgende:
En dan te bedenken dat Leopard imho minder presteert dan Tiger deed. Snow Leopard gaat een enorme boost geven, daar ben ik van overtuigt.
Jij wilt nog 6 van deze topics van TS?quote:Op zondag 21 december 2008 11:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens zijn er natuurlijk voor minder geld laptops te vinden die wel sneller zijn dan die macs. Ze hebben hier natuurlijk gewoon vergelijkbare apparaten naast elkaar gezet.
De meeste populaire programma`s zijn niet beschikbaar op Mac, maar dan moet je daarvoor in de plaats weer een alternatief programma gebruiken. Met Windows heb ik nog nooit het gevoel dat echt iets mis, dat heb ik bij Mac juist.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |