Ja, met een dock.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:50 schreef Juicyhil het volgende:
Overigens word Windows 7 nog veul beter. Het word lichter en de ui is nog meer verandert
Zie mijn posts of zoek het zelf uit.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:49 schreef Lil.Q94 het volgende:
Nietzman als JIJ geen zin hebt om me te helpen moet je dat helemaal zelf weten.
Als er mensen zijn die andere wel graag willen helpen reageer dan a.u.b.
Hehe, dit zal meer gewoon een normale windows - mac discussie zijn ipv ts adviseren.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:50 schreef nietzman het volgende:
[..]
Van hoeveel mensen verwacht je nog een zegje, simpele ziel?
Doe geen moeite, adviezen van welke kant van het spectrum boeien 'm niet, alleen de uitspraken die 'm meer aan het twijfelen brengen.quote:
Kijk dan eens in je vorige topic, dwaas. Er staan 6 pagina's vol met dat geneuzel over Mac vs PC. Lees die nog eens door en val hier geen mensen meer mee lastig.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:49 schreef Lil.Q94 het volgende:
Nietzman als JIJ geen zin hebt om me te helpen moet je dat helemaal zelf weten.
Als er mensen zijn die andere wel graag willen helpen reageer dan a.u.b.
Ja die heb ik nog nooit gegeven.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:53 schreef WurM het volgende:
[..]
Kom dan in elk geval met een paar argumenten
Als je Windows gewend bent en er geen problemen mee hebt zal je met Vista ook weinig problemen hebben.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja die heb ik nog nooit gegeven.
Niet aan mijquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja die heb ik nog nooit gegeven.
Mjah, ik heb andere ervaringen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als je Windows gewend bent en er geen problemen mee hebt zal je met Vista ook weinig problemen hebben.
Ziet er prima uit, bestel hem maar.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:56 schreef Lil.Q94 het volgende:
Klik.
Die ene helemaal rechts,
zoiets noemen ze toch een überpc of heb ik het mis?
quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah, ik heb andere ervaringen.
Dat zal toch wel lukken met Vistaquote:Ik ga het vooral gebruiken voor films kijken / gamen / surfen.
Dat heb je mis. Ten eerste is het een Dell en ten tweede vertelt de prijs dat er, voor een pc uitgerust met een Core i7 en een 23" monitor, weinig geheugen of een matige videokaart in zit. Ervan uitgaande dat je echt een game pc wilt uiteraard.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:56 schreef Lil.Q94 het volgende:
Klik.
Die ene helemaal rechts,
zoiets noemen ze toch een überpc of heb ik het mis?
Kut, sorry, dit bedoelde ik.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ziet er prima uit, bestel hem maar.
Totdat er wat in je netwerk wijzigt en de enorme brakke tcp/ip implementatie in Vista je dikke shit geeft wel ja....quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
[..]
Dat zal toch wel lukken met Vista?
Nou ik heb nogal wat slechte verhalen gehoord over Vista.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
[..]
Dat zal toch wel lukken met Vista?
Wat is er mis met Dell?quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:59 schreef WurM het volgende:
[..]
Dat heb je mis. Ten eerste is het een Dell en ten tweede vertelt de prijs dat er, voor een pc uitgerust met een Core i7 en een 23" monitor, weinig geheugen of een matige videokaart in zit. Ervan uitgaande dat je echt een game pc wilt uiteraard.
vista heeft inderdaad vroeger veel slechte dingen gedaan , en komt net uit de gevangenisquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:00 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Nou ik heb nogal wat slechte verhalen gehoord over Vista.
Maar ik wil weten of dit waar is of niet.
Maarja dit topic is meer een kruistocht tegen mij geworden dan een topic om mij te helpen,
Er zijn net zoveel goede als slechte verhalen over Vista.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:00 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Nou ik heb nogal wat slechte verhalen gehoord over Vista.
Maar ik wil weten of dit waar is of niet.
Maarja dit topic is meer een kruistocht tegen mij geworden dan een topic om mij te helpen,
Maar wat is er nou zo slecht aan Dell?quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:02 schreef WurM het volgende:
[..]
Er zijn net zoveel goede als slechte verhalen over Vista.
Dell maakt op zich mooie systemen, alleen bouwen hun de systemen met apparatuur van andere fabrikanten. Kun je net zo goed je eigen systeem maken.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:04 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Maar wat is er nou zo slecht aan Dell?
En wat is dan wel een goede pcfabrikant?
God, de keuze Mac/PC is al een ramp, en van jou moet 'ie zich maar tussen de Intel/AMD, ATI/Nvidia-kampen gaan begeven? Praat het arme kind met een een borderlinetje aan, wil je?quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:08 schreef Juicyhil het volgende:
Kun je net zo goed je eigen systeem maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |