Tsja, eigen keuze.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:31 schreef Lil.Q94 het volgende:
Hallo allemaal,
zoals jullie (waarschijnlijk) weten sta ik voor het dillema Mac of PC?
Enkele voordelen van een iMac zijn :
Start snel op, sluit snel af, geluidloos, mooi.
Veel mensen hadden me verteld dat een Mac vele malen veiliger is dan Vista maar nu heb ik een filmpje gevonden en nu twijfel ik heel erg aan de veiligheid van OS X.
Ik vraag ook af is Vista echt zo slecht als iedereen zegt?
En zo ja waarom?
Maar de grootste reden dat ik dit topic heb geopend is,
om een PC te vinden die perfect bij mij aansluit en binnen mijn budget zit (MAXIMAAL 1600 maar het liefst lager)
Ik wil dat hij snel opstart en afsluit,vrijwel geluidloos is mooi is, supersnel is kortom : ik wil er een tijdje mee vooruit kunnen.
Ik ga het vooral gebruiken voor films kijken / gamen / surfen.
Als die PC niet bestaat is het voor mij duidelijk : dan koop ik een iMac.
Als je Mario wilt spelen is de Mac geschikt, wil je toffere games zoals Farcry 2 spelen moet je een pc nemen.quote:Ik ga het vooral gebruiken voor films kijken / gamen / surfen.
true thatquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:43 schreef nietzman het volgende:
TS, koop jij lekker een PC. Ik denk dat er hier absoluut niemand op zit te wachten om jouw infantiele kutvragen over OsX straks te gaan beantwoorden.
Ik heb hier nog nooit een Mac vraag gezien (zit niet zo vaak in DIG)quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:43 schreef nietzman het volgende:
TS, koop jij lekker een PC. Ik denk dat er hier absoluut niemand op zit te wachten om jouw infantiele kutvragen over OsX straks te gaan beantwoorden.
farcry 2 gaat prima op de imac hier, en binnenkort ook prima op mijn macbook proquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als je Mario wilt spelen is de Mac geschikt, wil je toffere games zoals Farcry 2 spelen moet je een pc nemen.
De belangrijkste game is WoW maar,quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als je Mario wilt spelen is de Mac geschikt, wil je toffere games zoals Farcry 2 spelen moet je een pc nemen.
De TS is dan waarschijnlijk ook het resultaat van top secret onderzoek van Microsoft. Alle centen die ze hadden moeten steken in het ontwikkelen van een fatsoenlijk OS hebben ze gewoon gepropt in een genetisch experiment om iemand te bouwen die niet met Macs om kan gaan.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:44 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb hier nog nooit een Mac vraag gezien (zit niet zo vaak in DIG)
Je kan met Windows zoveel meer, Microsoft heeft ook een veel groter platform voor applicaties. Waarom zou ik in godsnaam Mac gebruikenquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:46 schreef nietzman het volgende:
[..]
De TS is dan waarschijnlijk ook het resultaat van top secret onderzoek van Microsoft. Alle centen die ze hadden moeten steken in het ontwikkelen van een fatsoenlijk OS hebben ze gewoon gepropt in een genetisch experiment om iemand te bouwen die niet met Macs om kan gaan.
en van de 5 jaar zijn er 2 jaar stabielquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je kan met Windows zoveel meer, Microsoft heeft ook een veel groter platform voor applicaties. Waarom zou ik in godsnaam Mac gebruiken
Ik hoef maar 1 keer in de vijf jaar een licentie van 500 euro te kopen, bij Mac ieder jaar een licentie van 129 euro.
Overigens word Windows 7 nog veul beter. Het word lichter en de ui is nog meer verandertquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:48 schreef WurM het volgende:
Met Vista is weinig mis. Ik herinner me nog steeds het commentaar van een klasgenoot, die vertelde dat zijn videokaartdriver crashte in Vista. Af en toe had hij (tijdens het gamen) een halve seconde een zwart scherm en als hij het spel afsloot, stond er de melding dat de videokaartdriver was gereset
Tegenwoordig is Vista nog veel stabieler geworden dan het was. Ik heb Vista draaien op zowel game-pc als office-bak en ik heb er echt nooit problemen mee.
Persoonlijk vind ik trouwens dat je sowieso veel beter voor een PC kunt gaan dan voor een Mac. Een PC met dezelfde specificaties als een iMac is namelijk, over het algemeen, veel goedkoper
Goede samenvatting wel.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:49 schreef Merkie het volgende:
Als je echt zo graag wilt gamen moet je gewoon een PC kopen, als het je toch niet zoveel uitmaakt en je graag een Mac wilt, koop dan een Mac. Heel simpel, slotje.
Van hoeveel mensen verwacht je nog een zegje, simpele ziel?quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:49 schreef Lil.Q94 het volgende:
Nietzman als JIJ geen zin hebt om me te helpen moet je dat helemaal zelf weten.
Als er mensen zijn die andere wel graag willen helpen reageer dan a.u.b.
Dat is een 11 pagina's tellend topic.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:47 schreef Maart85 het volgende:
Jezus vent, make up your mind. Je hebt nu al een 6 pagina's tellend topic over dat gezeik van je over Mac vs PC.
Serieus,opzouten met die onzin.
SLOTJE!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |