Om dan maar weer eens een bommetje hier te laten vallen, oh mac-adepten, vertel mij...quote:Op zondag 21 december 2008 21:33 schreef dottinator het volgende:
Maar in de praktijk rent die Mac rondjes om dat ding. Voordat Windows is opgestart is die Mac al 10x afgesloten en opgestart, misschien zelfs met Photoshop erbij. Oke beetje overdreven, maar je snapt wat ik bedoel.
ik gebruik de standby stand, dan is de pc ook binnen de 2 seconden volledig gestart...quote:Op zondag 21 december 2008 21:33 schreef dottinator het volgende:
Overigens die lui die alleen specs vergelijken, kom op mensen, specs zeggen geen reet. Puur theoretisch zal die Dell XPS met zoveel GHz wel sneller zijn dan een iMac met 2,4 GHz ofzo. Maar in de praktijk rent die Mac rondjes om dat ding. Voordat Windows is opgestart is die Mac al 10x afgesloten en opgestart, misschien zelfs met Photoshop erbij. Oke beetje overdreven, maar je snapt wat ik bedoel.
degelijke windowspc draait ook probleemloos een maand uptime hoorquote:Hoe kan dat dan? Door de combinatie hardware/software. De ingenieurs van Apple stellen een apparaat samen dat intern gewoon perfect in elkaar zit. Elk onderdeeltje is afgestemd op de rest. En de programmeurs van Apple kunnen alles perfect afstemmen op die hardware. Het resultaat is een perfect werkende machine die het gewoon altijd doet. Geen gezeik met drivers, geen crashes, geen virussen, etc. altijd up-en-running. Je zal uptimes halen van een maand zonder dat het ding trager wordt. Een computer zoals het hoort!
Dus jij wil zeggen dat een iMac 20'' (2,4 GHz, 4GB) sneller is als,quote:Op zondag 21 december 2008 21:33 schreef dottinator het volgende:
Overigens die lui die alleen specs vergelijken, kom op mensen, specs zeggen geen reet. Puur theoretisch zal die Dell XPS met zoveel GHz wel sneller zijn dan een iMac met 2,4 GHz ofzo. Maar in de praktijk rent die Mac rondjes om dat ding. Voordat Windows is opgestart is die Mac al 10x afgesloten en opgestart, misschien zelfs met Photoshop erbij. Oke beetje overdreven, maar je snapt wat ik bedoel.
Hoe kan dat dan? Door de combinatie hardware/software. De ingenieurs van Apple stellen een apparaat samen dat intern gewoon perfect in elkaar zit. Elk onderdeeltje is afgestemd op de rest. En de programmeurs van Apple kunnen alles perfect afstemmen op die hardware. Het resultaat is een perfect werkende machine die het gewoon altijd doet. Geen gezeik met drivers, geen crashes, geen virussen, etc. altijd up-en-running. Je zal uptimes halen van een maand zonder dat het ding trager wordt. Een computer zoals het hoort!
Daar is niet veel voor nodigquote:Op zondag 21 december 2008 22:59 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Dus jij wil zeggen dat een iMac 20'' (2,4 GHz, 4GB) sneller is als,
een Dell Studio XPS met 2,66 GHz en 6 GB?
(Bedankt hoor...brengen jullie me toch weer aan het twijfelen...!)
Als het met beide platformen prima gaat kan ik toch veel beter een PC nemen?quote:Op zondag 21 december 2008 23:14 schreef DaFrenk het volgende:
Maar da's het probleem, het kan met beide platformen prima
Waarom niet?quote:Op zondag 21 december 2008 23:16 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Als het met beide platformen prima gaat kan ik veel beter een PC nemen?
Wat bedoel je waarom niet?quote:
Ja jongen, wat houd je tegen om nu eindelijk een beslissing te nemen? Je hebt beide kanten van de medaille nu al talloze malen gehoord. Materiaal genoeg om zelf de knoop door te hakken?quote:Op zondag 21 december 2008 23:18 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Wat bedoel je waarom niet?
Is snap het niet helemaal...
Je overtuigen is makkelijker dan snoep van een kind jatten, het probleem is dat er om de haverklap iemand anders je van iets anders overtuigd.quote:Op zondag 21 december 2008 23:13 schreef Lil.Q94 het volgende:
Overtuig me. (weet ik dat is moeilijk.)
Nou da's duidelijk, hop slotje d'r opquote:Op zondag 21 december 2008 23:22 schreef Lil.Q94 het volgende:
Oké ik blijf dus bij m'n beslissing : PC.
Als er niet iets is waardoor ik weer aan het twijfelen gebracht word blijf ik daar ook bij.
ik zou toch voor een mac gaan, veul beterquote:Op zondag 21 december 2008 23:22 schreef Lil.Q94 het volgende:
Als er niet iets is waardoor ik weer aan het twijfelen gebracht word blijf ik daar ook bij.
Dan heb ik in ieder geval weer iets om over te zeiken de volgende keer bij hemquote:Op zondag 21 december 2008 21:58 schreef Tijn het volgende:
Misschien dat die USB-stick verkeerd werd herkend als een USB 1.0 apparaat ofzo?
Goed plan!quote:Op zondag 21 december 2008 23:14 schreef nietzman het volgende:
Zullen we als ultieme mindfuck allemaal van kamp gaan wisselen?
Ik als fanatiek windows '95,'98, '98SE, 2000, XP, server2003&Vista gebruiker raad je aan een mac te kopen, stabiel, duur, bootcamp& USB 1.0 alles wat je wil voor een potje WoW/Gamen / Films kijken (ook van Internet bv. van Youtube) / Filmpjes maken (Sony Vegas) / Surfen,MSN, X-tube&nog veel meer©quote:Op zondag 21 december 2008 23:22 schreef Lil.Q94 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |