Ik snap hem.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wacht even, je bedoelt als je de kaart pakt en er een lineaal langs legt?
Ik dacht dat je echt bedoelde dat Den Haag onder Utrecht ligt. Nou ja, ik weet niet hoe ik het uit moet leggen, maar ik vatte het in elk geval anders op
leiden ligt idd een kilometer of 25 van den haag, wel ten (iets noord)oosten ervan.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:02 schreef Chicolate het volgende:
Ik mag mn topo wel eens beter gaan leren, ik leef in de veronderstelling dat Leiden en Den Haag zo'n 5 minuten van elkaar liggen. Tot ik net op de kaart keek. En Den Haag vind ik wel echt zuidelijk! Duss
.
Uhm, ja?quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:19 schreef Greys het volgende:
[..]
- Eerst ga je er nog naar toe
- Dan laat je je uithoren door je ouders (zo werkt dat meestal)
- Later ga je pas eten
Of kom jij altijd binnenstuiven 2 minuten voordat het eten op tafel staat?
Dat met die liniaal dusquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wacht even, je bedoelt als je de kaart pakt en er een lineaal langs legt?
Ik dacht dat je echt bedoelde dat Den Haag onder Utrecht ligt. Nou ja, ik weet niet hoe ik het uit moet leggen, maar ik vatte het in elk geval anders op
Ik zie mijn ouders niet zo vaak, eens in de paar maanden (quote:
Ik woon zeg maar nog thuis.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie mijn ouders niet zo vaak, eens in de paar maanden () dus als ik ze zie dan ben ik er wel iets langer dan alleen voor het eten
Noord-west, centraal-west en zuid-west. Zuidelijk dusquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:29 schreef Greys het volgende:
Ik dacht dat Chico récht er onder bedoelde
Maar met lineaal er bij klopt het idd. Alleen kom op, dat kan je onmogelijk zuidelijk noemen! Dan nog altijd westelijk!
Iedere dag meerdere kerenquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:29 schreef Merel het volgende:
Hebben jullie ook wel eens van die dagen dat je zo verschrikkelijk blij bent met jezelf?
Frikadellenquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:52 schreef motorbloempje het volgende:
tvp
nieuwe kleren maar niet aandoen vanavondfrikadellen, vuurkorven etc.
![]()
nietusquote:
pasteitjesquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hee Spammert ik heb gestemd hoor!
Also, ik eet vanavond pasteitjes
welkom, ga je mee frikadellen eten?quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:00 schreef -Nienna- het volgende:
Hey iedereen,
Na een poosje gelurkt te hebben, heb ik toch maar besloten eens mee te gaan posten.
Want bij mij mogen er toch wel een paar kilootjes van af.
Af en toe ontbreekt het me even aan motivatie, misschien dat meeposten wat wil helpen
typo hčquote:
Ik zeg, typ en schrijf altijd frikandellen, zo is het me geleerdquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het zijn frikadellen, net als dat het patat is, en niet friet
FRIET!quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het zijn frikadellen, net als dat het patat is, en niet friet
Bedankt hč.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hee Spammert ik heb gestemd hoor!
Also, ik eet vanavond pasteitjes
welkom, alle vrouwen posten meestal wat foto's in lingerie, zodat SHE kan zien wat het beste dieet voor ze is.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:00 schreef -Nienna- het volgende:
Hey iedereen,
Na een poosje gelurkt te hebben, heb ik toch maar besloten eens mee te gaan posten.
Want bij mij mogen er toch wel een paar kilootjes van af.
Af en toe ontbreekt het me even aan motivatie, misschien dat meeposten wat wil helpen
quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
welkom, alle vrouwen posten meestal wat foto's in lingerie, zodat SHE kan zien wat het beste dieet voor ze is.
Dank je wel, en nee...afvallen was het motto geloof ikquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
welkom, ga je mee frikadellen eten?
Frikandellenn?quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
+n is voor mij nerd trouwens ook nog anders op te vatten
neuh hoor, gewoon kansloos ouwehoeren en af en toe zeiken dat we te dik zijn/worden/blijvenquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:05 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Dank je wel, en nee...afvallen was het motto geloof ik
net als die frikadelquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Graag gedaan knijntje!
En hoi Nienna! Let maar niet op Adelante, die is een beetje....special
Hoe voorspelbaar...quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
welkom, alle vrouwen posten meestal wat foto's in lingerie, zodat SHE kan zien wat het beste dieet voor ze is.
Ah kijk...dat kan ik ook !quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
neuh hoor, gewoon kansloos ouwehoeren en af en toe zeiken dat we te dik zijn/worden/blijven
McSpecialquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Graag gedaan knijntje!
En hoi Nienna! Let maar niet op Adelante, die is een beetje....special
Vertel mij wat.quote:
Whihihihiquote:
ja, maar jij komt uit Bleiswijkquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Whihihihi
Oh. En ik zeg ook altijd frikandellen.
En nu ga ik in bad, want ik heb het koud
Me tooquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh. En ik zeg ook altijd frikandellen.
Why not?quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ga 'm ook niet uitlleggen
Tsssssssssssk!quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, maar jij komt uit Bleiswijkjij mag dat
Brabantquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:14 schreef Muis006 het volgende:
Hier in Braboland zeg je: friekedčlluh!
Me majjenčse
Oh ja, welkom enzoquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:24 schreef -Nienna- het volgende:
Ik ga zo ook maar eens eten, vandaag een stokbroodje gekocht, met allemaal lekkere dingetjes erop.
Dank je welquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh ja, welkom enzo.
Check voor de grap eens hoeveel kcal etc er in stokbrood zit. Is echt niet grappig meer, echt iets voor in het weekend.
Me too!quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zeg, typ en schrijf altijd frikandellen, zo is het me geleerd
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/293/quote:Een frikadel is een gehaktbal die vooral in België gegeten wordt. Een frikandel is behalve in Belgische ook te vinden in Nederlandse snackbars; het is een gefrituurd worstje, gemaakt van gehakt vlees.
Ik wist utquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/293/
Frikandel is dus correct.
jaaah dan doe k het dus goedquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/293/
Frikandel is dus correct.
Nienna loves the eightiesquote:
dan krijg je er gratis en voor niks nog eentje van me:quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:26 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Nienna loves the eighties![]()
Stokbroodje was erg lekker, nu moet ik eigenlijk afwassen, maar ik heb niet zoveel zin.
quote:
zeikmuziekquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:30 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dan krijg je er gratis en voor niks nog eentje van me:
Zet Mark gewoon een pruik op dan!quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:48 schreef Viking84 het volgende:
Bleh, terug van stom feestje. Maar heb me wel aan Marks zus kunnen verlustigen
. Amai
.
natuurlijk is het een zeiknummer...maar het is ook een soort van jeugdsentimentquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:39 schreef Laureline het volgende:
En Berlin is vreselijk. Daar kotste iedereen in de 80's al op. Hoewel, ik begin het altijd zeikerig te zingen in iedere film waarbij Tom Cruise in beeld komt. Dat helpt wel een beetje.
Maar ik mis deze:
Oooooo, als dat je smaak is en je jeugdsentiment krijg je deze ook nog cadeau:quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:41 schreef Abbadon het volgende:
[..]
natuurlijk is het een zeiknummer...maar het is ook een soort van jeugdsentimentdus laat me maar even
sadistequote:Op zaterdag 20 december 2008 20:44 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oooooo, als dat je smaak is en je jeugdsentiment krijg je deze ook nog cadeau:
Veel plezier!
Youre heartquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:47 schreef Abbadon het volgende:
[..]
sadiste![]()
dan pak ik je gewoon terug!
da's zweedse spellingquote:
Da's volgens mij ook Roxette, maar dan met 'It must have been love...'quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:51 schreef Laureline het volgende:
Aaarghh! Je had ook nog die andere erge aan het eind van Pretty Woman, of is dat deze? Echt zo'n band die NOOIT had moeten bestaan.
Mooi he!quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:55 schreef Abbadon het volgende:
Sinead O'Connor - Troy
Co, ik hou van je
Ah mooiquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:27 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Dank je wel
Tja, ik weet het...gelukkig is het weekend
Het is hier ook een uitzondering, ik denk dat we dit gemiddeld 1 keer in de twee maanden doen.
Dat vindt m'n vriend ook zo jammer! Prince wil dat zelf niet, toch?quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:58 schreef conleche het volgende:
En heel veel van Prince, maar das niet op tjoep....
Nee dit is het 'ik verveel me en de Polar Express is een rotfilm' topicquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:01 schreef Greys het volgende:
Is dit het 'Pats hier met je bejaardheid'-topic?
Ik ben heul niet bejaard!quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:01 schreef Greys het volgende:
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:01 schreef Greys het volgende:
Ik zit met een half oog Elizabeth op de Belgische zender te kijken metquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee dit is het 'ik verveel me en de Polar Express is een rotfilm' topic
'we were so young then, we thougt that anything we could possibly do was right'quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:01 schreef Greys het volgende:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:01 schreef Greys het volgende:
Wat stom!quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit met een half oog Elizabeth op de Belgische zender te kijken metHelen Mirren
maar nu blijkt dat het in delen wordt uitgezonden en daar heb ik een hekel aan
60er jarenquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:07 schreef Adelante het volgende:
Ik heb niets, maar dan ook echt niets met de jaren '80
De jaren '90 daarentegen met de happy hardcore
Dank je welquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:08 schreef Greys het volgende:
Oh sorry, waar zijn mijn manieren!?
Welkom, Nienna!
quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:01 schreef Greys het volgende:
Whehehehehe!quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:01 schreef Greys het volgende:
Soul decenniumquote:
Heel erg wát?quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Whehehehehe!
Ja![]()
DaD, volgens mij is Prince daar heel erg anal in ja!! Jammer hoor!
Roxyquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:16 schreef conleche het volgende:
Vanaf eind jaren '80 dansen in de Roxy en de Richter en de Mazzo en de Dansen bij Jansen en de Odeon!! Maar dat was geen muziek waar ik ook thuis naar luisterdeMaar vooral dus de Roxy!
En nu zit oma op de bank, zichzelf moed in te spreken om die verdomde kerstboom wat kerstballen in zijn buik te schuiven![]()
Welkom Nienna!
...en ineens beginnen de puzzelstukjes op hun plek te vallenquote:
Ze lijkt een beetje op je toen je nog kort haar hadquote:
Want?quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:20 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...en ineens beginnen de puzzelstukjes op hun plek te vallen
Hij heet Big Tastyquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:23 schreef Syrena het volgende:
Oh, 80s en 90s! Zalig!
Even mijn lijstje posten. Het is echt heel erg vandaag.
O: Twee (!!) bruine afbakpistoletjes met eiersalade en blaadjes sla
T: Vijf dropjes uit het kerstpakket en twee zandkoekjes
D: McTasty menu en hij smaakte niet eens lekker. En die halve liter Fanta heb ik nog opgekregen ook
T: Hand gezouten pinda's. Twee zandkoekjes. Handje paprikachips. Vier toastjes met krabsalade
En nu heb ik zin in een mandarijntje. Morgen pompoensoep (zelfgemaakt) en een verjaardag
![]()
Oh ben nog wat vergeten ook:
T: Stuk vlaai, perenbavarois.
Maandag weer een nieuwe dag.....Wel veel gelopen, uurtje "eventjes" naar Maastricht. Echt een top idee, zo vijf dagen voor Kerst.
Wil je een eerlijk antwoord?quote:
* Abbadon doet vingers in zijn oren en zingt heel hard LALALAAALALALAAAALALALAAAALA.......quote:
Ik kreeg een foutcode toen ik je wilde quotenquote:
Hmmmja ik heb hem nog nooit gehad maar ik hoef hem ook niet.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:27 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik kreeg een foutcode toen ik je wilde quoten![]()
Maar het is inderdaad een Big Tasty. Met hele vieze not so tasty saus
Aerosmith - Don't wanna miss a thingquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:31 schreef Greys het volgende:
Wat is nou jullie allerrrrrr-allerrrr-áller lievelingsliedje door de jaren heen?
Als je er echt maar 1 mag noemen?
Oei, dat is moeilijk!quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:31 schreef Greys het volgende:
Wat is nou jullie allerrrrrr-allerrrr-áller lievelingsliedje door de jaren heen?
Ik vind de Mac niet eens zo lekkerquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hmmmja ik heb hem nog nooit gehad maar ik hoef hem ook niet.
Als je bj de Mac een slimme keus wil maken, kan beter hamburgers eten!
quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:31 schreef Greys het volgende:
Die met bacon? Vroeger vond ik hem echt superlekkerquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:27 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik kreeg een foutcode toen ik je wilde quoten![]()
Maar het is inderdaad een Big Tasty. Met hele vieze not so tasty saus
Dat is de McBacon geloof ik. Daar heb ik eens een hele flinke voedselvergiftiging van gekregen. Ik dacht dat ik dood gingquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Die met bacon? Vroeger vond ik hem echt superlekker. Maar 1000 kcal oid, in het broodje alleen al
. En daarna ben ik gezond eten meer gaan waarderen en nu lust ik alleen nog de McKroket en de McFlurry
.
Dezequote:Op zaterdag 20 december 2008 21:31 schreef Greys het volgende:
De eerste twee nummers die in me opkomen...quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:31 schreef Greys het volgende:
In de Tasty met bacon zitten 885 calquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Die met bacon? Vroeger vond ik hem echt superlekker. Maar 1000 kcal oid, in het broodje alleen al
. En daarna ben ik gezond eten meer gaan waarderen en nu lust ik alleen nog de McKroket en de McFlurry
.
Op de McBacon zit ook 1 plak kaas, cheddar.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:35 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat is de McBacon geloof ik. Daar heb ik eens een hele flinke voedselvergiftiging van gekregen. Ik dacht dat ik dood ging![]()
Op deze zit ook nog kaas. En dus hele vieze saus.
Ik ook. Plaat met een oranje/roze voorkant met haar hoofd erop?quote:
Big Tasty met bacon bestaat ook gewoonquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:35 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat is de McBacon geloof ik. Daar heb ik eens een hele flinke voedselvergiftiging van gekregen. Ik dacht dat ik dood ging![]()
Op deze zit ook nog kaas. En dus hele vieze saus.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:31 schreef Greys het volgende:
Zo lekker is dat voer toch niet? Ik doe het heel af en toe voor het gemak, maar niet eens omdat het lekker isquote:
Ik werk erquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zo lekker is dat voer toch niet? Ik doe het heel af en toe voor het gemak, maar niet eens omdat het lekker is
Ik weet niet of ik een grote friet hadquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Big Tasty met bacon bestaat ook gewoon. Ik at er dan ook nog een grote friet bij. Tel uit je winst
.
Ja! Meer rood dan roze, volgens mij!!quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:36 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ook. Plaat met een oranje/roze voorkant met haar hoofd erop?.
Mijn vriend vindt het dus echt wel lekker. Heel erg lekker zelfsquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zo lekker is dat voer toch niet? Ik doe het heel af en toe voor het gemak, maar niet eens omdat het lekker is
Als bijbaantje om geld te verdienen! Later als ik groot ben en mijn Mastertitel heb ga ik naar iets anders op zoekquote:
Wat wil je later worden dan?quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als bijbaantje om geld te verdienen! Later als ik groot ben en mijn Mastertitel heb ga ik naar iets anders op zoek
Oef. Ik heb zoveel verschillende muziek geluisterd in een jaar of 5 ... maar denk dat deze het dan wordt, sentimentele waardequote:Op zaterdag 20 december 2008 21:31 schreef Greys het volgende:
Hm, allebei een beetje gelijk?quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja! Meer rood dan roze, volgens mij!!
Deze is heel mooiquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:43 schreef Greys het volgende:
Hm. Deze komt ook wel in aanmerking voor lievelingslied.
Maar ik geloof dat John en Placido het tóch winnen!
Dat ik me nu ECHT oud voel zal geen verrassing zijn he?
Dat is bij mij ook zo, maar dat komt door mijn vader...dat is een grote muziekfanaatquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:45 schreef conleche het volgende:
Maar Greyssie, jouw lievelingsmuziek is dan ook van voor jouw tijd!!
Ja!quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:45 schreef conleche het volgende:
Maar Greyssie, jouw lievelingsmuziek is dan ook van voor jouw tijd!!
En deze!quote:
Van lang voor de videoclips:quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:31 schreef Greys het volgende:
Das ook zo'n fijn verhaal!quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:46 schreef Muis006 het volgende:
Weet je wat ik morgen ga doen?
A Christmas Carol lezen!
quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:50 schreef computergirl het volgende:
[..]
Van lang voor de videoclips:
Ja leuk he! Wij kijken hier iedere eerste kerstdag Scroogequote:Op zaterdag 20 december 2008 21:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Das ook zo'n fijn verhaal!
Co raakt helemaal melow
Ik weet het niet meer. Volgens mij ligt ie nog ergens bij mijn ouders, dus ik kan het ook niet nakijken. Ineens begon ik te twijfelen door de kleurenquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:50 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat mijn hoes er zo uitzag??
Die kende ik niet!! Wat een lekker nummer!quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:50 schreef computergirl het volgende:
[..]
Van lang voor de videoclips:
ook tof..maar haalt het niet bij sounds of silence.quote:
deze!quote:
William Shatner?quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:55 schreef conleche het volgende:
Ik heb hier ook nog een DVDtje liggen met die kaptein uit Startrek als Scrooge!
Hier staat deze in de kast. De versie die jij hebt, heb ik nog niet gezien!quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:55 schreef conleche het volgende:
Ik heb hier ook nog een DVDtje liggen met die kaptein uit Startrek als Scrooge!
dan toch liever...quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Die kende ik niet!! Wat een lekker nummer!
Herstel: ik heb de dvd van een concert in Portugal.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:57 schreef -Nienna- het volgende:
Die van de scorpions wilde ik net posten![]()
Ik heb de dvd trouwens.
Jean Luc Picard (Patrick Stewart)!quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee die fransige, die heet toch anders? Die kale!
ah...dinges....hoeheettie...Patrick Stewartquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee die fransige, die heet toch anders? Die kale!
THE BEATLESquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:39 schreef conleche het volgende:
Ik geloof dat dit mijn lievelingsliedje is:
Je wist toch maar wie ik bedoeldequote:Op zaterdag 20 december 2008 22:01 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ah...dinges....hoeheettie...Patrick Stewart
...ontzettend franse naam ook![]()
Jean Luc Picard is dan weer franser natuurlijk...
Ik wist het eerder!quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Je wist toch maar wie ik bedoelde
Simon & Garfunkel zijn geniaalquote:
Wat vind je naks Kimster?quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:03 schreef k_i_m het volgende:
Nou, dat vind ik dan weer helemaal naks.
Akoestisch issie ook erg mooiquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:58 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dan toch liever...
...van onze oosterburen
Simon and Garfunkel. Zijďge sokmuziek, nofiquote:
Wat zeg je daar?!quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:07 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Simon and Garfunkel. Zijďge sokmuziek, nofi.
Dit was hip toen ik op school zat!quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:09 schreef k_i_m het volgende:
Oh, dit was hip toen ik op school zat.
Ben jij ook Brucefan?quote:
Eens.quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:07 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Simon and Garfunkel. Zijďge sokmuziek, nofi.
Nou niet van alles hoor, maar het gepostte liedje sws en nog wel meer en ik vond hem ook zeer broeierig hot!quote:
ach, je hebt in dit geval in ieder geval goede smaakquote:Op zaterdag 20 december 2008 22:16 schreef conleche het volgende:
Ik ben een jongensgek, m'n moeder zei het al!
quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:16 schreef Chicolate het volgende:
En dit was hip toen ik op school zat![]()
Toen dat hip was had ik me net ingeschreven voor ' Huize Avondrood'!quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:16 schreef Chicolate het volgende:
Bíjna!quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
![]()
Aserehe ha dehe de hebe tude hebere
Sebiounouba mahabie an de buwie an de bwididipie!
Ik zou 'm nog steeds m'n bed niet uitschoppen, al is 'ie ouder dan m'n vader.quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou niet van alles hoor, maar het gepostte liedje sws en nog wel meer en ik vond hem ook zeer broeierig hot!
wtf is dat?quote:
quote:
wat weer voor een deel overlapt met de tekst van :quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
![]()
Sebiounouba mabie an de buwie an de bwididipie!
quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:16 schreef Chicolate het volgende:
Bruce is de man!quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zou 'm nog steeds m'n bed niet uitschoppen, al is 'ie ouder dan m'n vader..
.
Maar leuk. Ik ben vooral gewend dat mensen roepen "Wie?!?" als ik over Bruce vertel.
Ik kende zelfs het 'dansje'quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
![]()
Sebiounouba mabie an de buwie an de bwididipie!
Ja, maar die is wél gaafquote:Op zaterdag 20 december 2008 22:21 schreef Abbadon het volgende:
[..]
wat weer voor een deel overlapt met de tekst van :
quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zou 'm nog steeds m'n bed niet uitschoppen, al is 'ie ouder dan m'n vader..
.
Maar leuk. Ik ben vooral gewend dat mensen roepen "Wie?!?" als ik over Bruce vertel.
Whoo!quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:21 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Bruce is de man!![]()
Thunder Road, Born to Run, Badlands, Atlantic City...etc....etc....
Hotel, Motel, Holliday Innquote:
Bruce is van alle tijdenquote:Op zaterdag 20 december 2008 22:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Whoo!. Jij hebt er dan ook wel wat meer de leeftijd voor ja!
Heb je wel een scrubs gezien?quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:23 schreef conleche het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier was hij op zijn koelst
quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:25 schreef Greys het volgende:
Co, ik las dat je zin hebt in de 11e: we zitten/staan/dansen op rij 5!
En dat ziet er dan zo uit:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Puppels in tha houseeeeeeee!
Ja, maar niet heel vaak...wat heb ik gemist?quote:
Of, als SHE pijn in d'r pumps heeft, ziet het er zo uit:quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Yeay baby!![ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Goeie plaatsen man!![ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Of, als SHE pijn in d'r pumps heeft, ziet het er zo uit:![]()
![]()
![]()
Een sugar hil gang wekkerquote:
Ik was afgelopen juni nog naar een concert in Hamburg, wát een energie heeft die man nog.quote:
quote:
Viezerik!quote:
Die wil ik ook nog wel eens een keer live zien, eigenlijk... *op imaginair lijstje zet*quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik was afgelopen juni nog naar een concert in Hamburg, wát een energie heeft die man nog..
Gaaf he?!quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:45 schreef Greys het volgende:
Ik zat op Youtube songfestival liedjes te zoeken en zie deze dan![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:45 schreef Greys het volgende:
Ik zat op Youtube songfestival liedjes te zoeken en zie deze dan![]()
Zou hij er om kunnen lachen?quote:
en?quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:49 schreef -Nienna- het volgende:
Hmzz, dankzij jullie zit ik nu al de hele avond op youtube muziek te luisteren
hier ook zoiets, maar ik zie nog steeds het probleem nietquote:Op zaterdag 20 december 2008 22:51 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Er staat nog een afwas, 2 manden met was die opgevouwen moeten worden....interesse?
Ah, dus jij gaat dat van mij erbij doen?quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:51 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hier ook zoiets, maar ik zie nog steeds het probleem niet
quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:53 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Ah, dus jij gaat dat van mij erbij doen?
x 3quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
lingerie, ok, maar dat laatste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |