Ik snap hem.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wacht even, je bedoelt als je de kaart pakt en er een lineaal langs legt?
Ik dacht dat je echt bedoelde dat Den Haag onder Utrecht ligt. Nou ja, ik weet niet hoe ik het uit moet leggen, maar ik vatte het in elk geval anders op
leiden ligt idd een kilometer of 25 van den haag, wel ten (iets noord)oosten ervan.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:02 schreef Chicolate het volgende:
Ik mag mn topo wel eens beter gaan leren, ik leef in de veronderstelling dat Leiden en Den Haag zo'n 5 minuten van elkaar liggen. Tot ik net op de kaart keek. En Den Haag vind ik wel echt zuidelijk! Duss
.
Uhm, ja?quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:19 schreef Greys het volgende:
[..]
- Eerst ga je er nog naar toe
- Dan laat je je uithoren door je ouders (zo werkt dat meestal)
- Later ga je pas eten
Of kom jij altijd binnenstuiven 2 minuten voordat het eten op tafel staat?
Dat met die liniaal dusquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wacht even, je bedoelt als je de kaart pakt en er een lineaal langs legt?
Ik dacht dat je echt bedoelde dat Den Haag onder Utrecht ligt. Nou ja, ik weet niet hoe ik het uit moet leggen, maar ik vatte het in elk geval anders op
Ik zie mijn ouders niet zo vaak, eens in de paar maanden (quote:
Ik woon zeg maar nog thuis.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie mijn ouders niet zo vaak, eens in de paar maanden () dus als ik ze zie dan ben ik er wel iets langer dan alleen voor het eten
Noord-west, centraal-west en zuid-west. Zuidelijk dusquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:29 schreef Greys het volgende:
Ik dacht dat Chico récht er onder bedoelde
Maar met lineaal er bij klopt het idd. Alleen kom op, dat kan je onmogelijk zuidelijk noemen! Dan nog altijd westelijk!
Iedere dag meerdere kerenquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:29 schreef Merel het volgende:
Hebben jullie ook wel eens van die dagen dat je zo verschrikkelijk blij bent met jezelf?
Frikadellenquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:52 schreef motorbloempje het volgende:
tvp
nieuwe kleren maar niet aandoen vanavondfrikadellen, vuurkorven etc.
![]()
nietusquote:
pasteitjesquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hee Spammert ik heb gestemd hoor!
Also, ik eet vanavond pasteitjes
welkom, ga je mee frikadellen eten?quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:00 schreef -Nienna- het volgende:
Hey iedereen,
Na een poosje gelurkt te hebben, heb ik toch maar besloten eens mee te gaan posten.
Want bij mij mogen er toch wel een paar kilootjes van af.
Af en toe ontbreekt het me even aan motivatie, misschien dat meeposten wat wil helpen
typo hčquote:
Ik zeg, typ en schrijf altijd frikandellen, zo is het me geleerdquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het zijn frikadellen, net als dat het patat is, en niet friet
FRIET!quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het zijn frikadellen, net als dat het patat is, en niet friet
Bedankt hč.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hee Spammert ik heb gestemd hoor!
Also, ik eet vanavond pasteitjes
welkom, alle vrouwen posten meestal wat foto's in lingerie, zodat SHE kan zien wat het beste dieet voor ze is.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:00 schreef -Nienna- het volgende:
Hey iedereen,
Na een poosje gelurkt te hebben, heb ik toch maar besloten eens mee te gaan posten.
Want bij mij mogen er toch wel een paar kilootjes van af.
Af en toe ontbreekt het me even aan motivatie, misschien dat meeposten wat wil helpen
quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
welkom, alle vrouwen posten meestal wat foto's in lingerie, zodat SHE kan zien wat het beste dieet voor ze is.
Dank je wel, en nee...afvallen was het motto geloof ikquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
welkom, ga je mee frikadellen eten?
Frikandellenn?quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
+n is voor mij nerd trouwens ook nog anders op te vatten
neuh hoor, gewoon kansloos ouwehoeren en af en toe zeiken dat we te dik zijn/worden/blijvenquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:05 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Dank je wel, en nee...afvallen was het motto geloof ik
net als die frikadelquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Graag gedaan knijntje!
En hoi Nienna! Let maar niet op Adelante, die is een beetje....special
Hoe voorspelbaar...quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
welkom, alle vrouwen posten meestal wat foto's in lingerie, zodat SHE kan zien wat het beste dieet voor ze is.
Ah kijk...dat kan ik ook !quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
neuh hoor, gewoon kansloos ouwehoeren en af en toe zeiken dat we te dik zijn/worden/blijven
McSpecialquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Graag gedaan knijntje!
En hoi Nienna! Let maar niet op Adelante, die is een beetje....special
Vertel mij wat.quote:
Whihihihiquote:
ja, maar jij komt uit Bleiswijkquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Whihihihi
Oh. En ik zeg ook altijd frikandellen.
En nu ga ik in bad, want ik heb het koud
Me tooquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh. En ik zeg ook altijd frikandellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |