SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:35 schreef Frey het volgende:
Dat wordt vanavond weer flink schelden.GertverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:50 schreef vencodark het volgende:
Hm, klinkt redelijk interessant. Ik snap die vanNee daar zat ik ook even mee.. die twee kennen elkaar toch eigenlijk helemaal niet....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alleen niet.
Begrijp wel meer dingen uit de spoilers niet eerlijk gezegd... we zullen het gaan zien...
Beste opmerking in dit topic tot dusver.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:02 schreef Perico het volgende:
[..]
Da's een veel betere naam dan de meest beschamende suggestie ooit: "De Roddel".
Noem het dan maar Charlie's Cut
Bereid je maar voor, het wordt nog erger.quote:
quote:
Ik dacht al, wat zie ik toch aan hem.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:36 schreef vencodark het volgende:
Hij heb zijn haar laten knippen. Dus lijkt zijn hoofd wel ontschuldig.
Ik vind het er niet uitzien, moest echt 3x kijken om hem te herkennen. geen goeie actie.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat zie ik toch aan hem.
Laura en Barrrr waarschijnlijk ook.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik vind het er niet uitzien, moest echt 3x kijken om hem te herkennen.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:18 schreef Frey het volgende:
[..]
Bereid je maar voor, het wordt nog erger.
Voeg daarbij, het enorme tranendal dat de serie is... gemiddeld drie huilsessies per aflevering, echt te erg... De muziek haalt de weinige vaart die er nog is compleet uit de serie.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:23 schreef vencodark het volgende:
Muziekje hier, muziekje daar. Het is nog net geen musical.![]()
Gtst makers zijn muziekjesverslaafd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |