Goeie RHCPeterquote:Op zaterdag 20 december 2008 16:04 schreef Impry het volgende:
rhcpter groet Fok! En wil dat de Maja de bij-hype stopt
Kevin Moens (producer MoveYourAss) vond het ook al vreemd. Volgens mij hoeft hij pas maandag aan de slag, maar misschien dat hij er wat van kan zeggen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:05 schreef djkoelkast het volgende:
Wat een KUTMUZIEK draaien ze op 101TV als er nieuws en reclame is. Nu ook een nummer al 4x achter elkaar (in stukjes) en echt niet om aan te horen, van die gitaarrommel. Doe dan die SR Update gewoon op de juiste tijd en niet 10 min te vroeg.
Ja, was even opvulmuziekje op de TV-stream.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:07 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb Koop nog helemaal niet voorbij horen komen (ik luister via de radio)
Dat zit onder Eigenschappen en dan tabblad 'Voorkeuren' -> 'voorbeeld van de vastgelegde afbeelding' en 'toon informatieve mededelingen'.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:05 schreef weirdofm het volgende:
hoe kan ik gadwin instellen dat ik meerdere caps achter elkaar kan maken, zonder eerst goed te keuren?
Krijg je ze niet aan hun verstand gepeuterd . . .quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:05 schreef djkoelkast het volgende:
Wat een KUTMUZIEK draaien ze op 101TV als er nieuws en reclame is. Nu ook een nummer al 4x achter elkaar (in stukjes) en echt niet om aan te horen, van die gitaarrommel. Doe dan die SR Update gewoon op de juiste tijd en niet 10 min te vroeg.
godquote:Op zaterdag 20 december 2008 16:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat zit onder Eigenschappen en dan tabblad 'Voorkeuren' -> 'voorbeeld van de vastgelegde afbeelding' en 'toon informatieve mededelingen'.
Die voelt zich hetzelfde als mij volgens mij. Alleen heeft hij (mischien) meer slaap gehad en heb ik te eten gehadquote:Op zaterdag 20 december 2008 16:08 schreef Impry het volgende:
Coen kan echt elk moment in slaap vallen volgens mij
Lijkt mij niet moeilijk, de update van ongeveer 3 voor tot 5 over ofzo, dan pak je het hele reclame/nieuwsblok.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:07 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Krijg je ze niet aan hun verstand gepeuterd . . .![]()
Dat begreep ik. Ik doelde er meer op dat ie nog wel langs moest komen omdat het wel een typisch SR plaatje is (reserve anthem van SR06, dennennaaldengeur).quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:07 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, was even opvulmuziekje op de TV-stream.
De mijne!quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:10 schreef weirdofm het volgende:
zijn er nog sms`jes vermist?
of kan fok! weer fullscreen
Den Haag kan er niet tegenop. Ik zie op de buitencam dat er een aantal mensen op de Grote Markt al toeter zijn.quote:
Prachtige plaat.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:10 schreef TheArt het volgende:
Net op tijd ingeschakeld om The Verve met Lucky man op StuBru te horen![]()
![]()
Oh, op die manierquote:Op zaterdag 20 december 2008 16:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat begreep ik. Ik doelde er meer op dat ie nog wel langs moest komen omdat het wel een typisch SR plaatje is (reserve anthem van SR06, dennennaaldengeur).
Tof!quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:12 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ook 3FMaster groet FOK!, coen, paul en giel.
Als ik er om de hoek woonde zou ik er ook met een pilsje bijstaan waarschijnlijkquote:Op zaterdag 20 december 2008 16:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Den Haag kan er niet tegenop. Ik zie op de buitencam dat er een aantal mensen op de Grote Markt al toeter zijn.
Sowieso een heel stuk minder dan gisteren.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Voor hoeveel posts ga je vandaag Hans?
Zo te zien wel ja.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:14 schreef Ambrosius het volgende:
Giel kleedt zich om voor Veiling TV lijkt het.
Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Komt dadelijk een sms van mij voorbij.
met je naam erin?quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Komt dadelijk een sms van mij voorbij.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:20 schreef Ambrosius het volgende:
"Hij kan wel even op m'n aanrecht staan"(over Van Velzen)
.
Leuk toch.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:22 schreef Impry het volgende:
Haha, wat een gekut met dat Veiling TV
quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:22 schreef Marc63 het volgende:
G: "Dit is een heel unieke vaas."
P: "Ik heb er hier nog een."
Eindelijk.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:25 schreef Ambrosius het volgende:
Giel nu met bretels, zodat z'n broek iig niet afzakt.
Ja, wilde het net zeggen!quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:26 schreef Marc63 het volgende:
Coen is nog een stijve hark, maar Paul en Giel komen lekker los
Zal me niets verbazen dat ze idd van Youp zijn. Voor de veiling.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:27 schreef JJH het volgende:
Ziet er ook niet uit, die bretellen, lijkt youp van het hek wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |