Goeie RHCPeterquote:Op zaterdag 20 december 2008 16:04 schreef Impry het volgende:
rhcpter groet Fok! En wil dat de Maja de bij-hype stopt
Kevin Moens (producer MoveYourAss) vond het ook al vreemd. Volgens mij hoeft hij pas maandag aan de slag, maar misschien dat hij er wat van kan zeggen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:05 schreef djkoelkast het volgende:
Wat een KUTMUZIEK draaien ze op 101TV als er nieuws en reclame is. Nu ook een nummer al 4x achter elkaar (in stukjes) en echt niet om aan te horen, van die gitaarrommel. Doe dan die SR Update gewoon op de juiste tijd en niet 10 min te vroeg.
Ja, was even opvulmuziekje op de TV-stream.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:07 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb Koop nog helemaal niet voorbij horen komen (ik luister via de radio)
Dat zit onder Eigenschappen en dan tabblad 'Voorkeuren' -> 'voorbeeld van de vastgelegde afbeelding' en 'toon informatieve mededelingen'.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:05 schreef weirdofm het volgende:
hoe kan ik gadwin instellen dat ik meerdere caps achter elkaar kan maken, zonder eerst goed te keuren?
Krijg je ze niet aan hun verstand gepeuterd . . .quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:05 schreef djkoelkast het volgende:
Wat een KUTMUZIEK draaien ze op 101TV als er nieuws en reclame is. Nu ook een nummer al 4x achter elkaar (in stukjes) en echt niet om aan te horen, van die gitaarrommel. Doe dan die SR Update gewoon op de juiste tijd en niet 10 min te vroeg.
godquote:Op zaterdag 20 december 2008 16:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat zit onder Eigenschappen en dan tabblad 'Voorkeuren' -> 'voorbeeld van de vastgelegde afbeelding' en 'toon informatieve mededelingen'.
Die voelt zich hetzelfde als mij volgens mij. Alleen heeft hij (mischien) meer slaap gehad en heb ik te eten gehadquote:Op zaterdag 20 december 2008 16:08 schreef Impry het volgende:
Coen kan echt elk moment in slaap vallen volgens mij
Lijkt mij niet moeilijk, de update van ongeveer 3 voor tot 5 over ofzo, dan pak je het hele reclame/nieuwsblok.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:07 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Krijg je ze niet aan hun verstand gepeuterd . . .![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |