Dat begreep ik. Ik doelde er meer op dat ie nog wel langs moest komen omdat het wel een typisch SR plaatje is (reserve anthem van SR06, dennennaaldengeur).quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:07 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, was even opvulmuziekje op de TV-stream.
De mijne!quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:10 schreef weirdofm het volgende:
zijn er nog sms`jes vermist?
of kan fok! weer fullscreen
Den Haag kan er niet tegenop. Ik zie op de buitencam dat er een aantal mensen op de Grote Markt al toeter zijn.quote:
Prachtige plaat.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:10 schreef TheArt het volgende:
Net op tijd ingeschakeld om The Verve met Lucky man op StuBru te horen![]()
![]()
Oh, op die manierquote:Op zaterdag 20 december 2008 16:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat begreep ik. Ik doelde er meer op dat ie nog wel langs moest komen omdat het wel een typisch SR plaatje is (reserve anthem van SR06, dennennaaldengeur).
Tof!quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:12 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ook 3FMaster groet FOK!, coen, paul en giel.
Als ik er om de hoek woonde zou ik er ook met een pilsje bijstaan waarschijnlijkquote:Op zaterdag 20 december 2008 16:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Den Haag kan er niet tegenop. Ik zie op de buitencam dat er een aantal mensen op de Grote Markt al toeter zijn.
Sowieso een heel stuk minder dan gisteren.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Voor hoeveel posts ga je vandaag Hans?
Zo te zien wel ja.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:14 schreef Ambrosius het volgende:
Giel kleedt zich om voor Veiling TV lijkt het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |