abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65897084
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:44 schreef DIGGER het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
En dan zie je allemaal kindjes achter het spandoek
pi_65898438
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:44 schreef DIGGER het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Het is toch te hopen dat ze het over de wedstrijd hadden anders zijn ze wel de laatste die dit spandoek mogen laten zien.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  dinsdag 10 februari 2009 @ 10:26:20 #207
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_65905680
Zo gaat het verhaal van de stoeltjes in Spanje er toch ineens heel anders uitzien.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 10:47:31 #208
67174 Dos37
Come on Twente
pi_65906272
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:27 schreef Jasza het volgende:

[..]

En dan zie je allemaal kindjes achter het spandoek
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_65907970
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 10:26 schreef PLAE@ het volgende:
Zo gaat het verhaal van de stoeltjes in Spanje er toch ineens heel anders uitzien.
True, de fans gedroegen zich best netjes. Ze hadden ook massaal het hek over kunnen gaan, was ook begrijpelijk geweest
Enschede, onze stad! ons domein!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 11:53:14 #210
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_65908124
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:52 schreef Hofpleinfontein het volgende:

duidelijk
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_65912117
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 11:48 schreef Lamzak_ het volgende:

[..]

True, de fans gedroegen zich best netjes. Ze hadden ook massaal het hek over kunnen gaan, was ook begrijpelijk geweest
Viel allemaal reuze mee inderdaad.
pi_65958234
Niks aan de hand geweest in spanje
  vrijdag 13 februari 2009 @ 10:45:15 #213
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_66013323
Bron: http://www.telegraaf.nl/t(...)staakt__.html?p=10,1

Jong Feyenoord-Jong Ajax gestaakt

ROTTERDAM - De competitiewedstrijd tussen Jong Feyenoord en Jong Ajax is bij een 0-1 stand, in de 82e minuut (tijdelijk) gestaakt. Scheidsrechter Serdar Gözübüyük besloot de teams naar de kleedkamers in De Kuip te dirigeren, nadat Feyenoord-supporters vuurwerk op het veld gooiden. Een strijker kwam in de buurt van Ajacied Kennedy terecht. Aanleiding tot de misdraging was een rode kaart voor Feyenoorder Vojtech Machek na een harde tackle op Ajacied Evander Sno.

De Amsterdammers waren even daarvoor op 0-1 gekomen door een benutte penalty van Kennedy. Die mocht Ajax nemen na een handsbal van Tobias Waisapy binnen de zestien.

Feyenoord had eerder al aangegeven dat Ajax-supporters niet welkom waren bij het duel.

Het staken zal de KNVB en beide clubs slecht uitkomen. Zondag staat het duel tussen de eerste elftallen van beide aartsrivalen op de rol in de Amsterdam ArenA.

Na een afkoelingsperiode van tien minuten werd het duel alsnog hervat. Gescoord werd er echter niet meer.

Serginho Greene en Kevin Wattamaleo speelden donderdagavond ieder een helft mee. Beide Feyenoordverdedigers deden wedstrijdritme op na hersteld te zijn van respectievelijk een knie- en een liesblessure.

Het was niet voor het eerst dat een wedstrijd tussen tweede elftallen van Feyenoord en Ajax werd verstoord. Op Sportpark De Toekomst in Amsterdam bestormden in april 2004 supporters het veld. Feyenoorder Jorge Acuna raakte gewond en werd per ambulance naar het ziekenhuis vervoerd.

Robin van Persie, Gerard de Nooijer en Danko Lazovic liepen rake klappen op. Beide clubs besloten destijds onderlinge wedstrijden van de tweede elftallen en bepaalde jeugdteams voortaan in de stadions te laten plaatshebben, waarbij alleen publiek van de thuisclub nog welkom is.

In De Kuip waren donderdag ongeveer 1500 Feyenoordfans aanwezig
Amsterdam + Boekel = werelds...
pi_66013424
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 10:45 schreef -Schorpioen- het volgende:
Bron: http://www.telegraaf.nl/t(...)staakt__.html?p=10,1

Jong Feyenoord-Jong Ajax gestaakt

ROTTERDAM - De competitiewedstrijd tussen Jong Feyenoord en Jong Ajax is bij een 0-1 stand, in de 82e minuut (tijdelijk) gestaakt. Scheidsrechter Serdar Gözübüyük besloot de teams naar de kleedkamers in De Kuip te dirigeren, nadat Feyenoord-supporters vuurwerk op het veld gooiden. Een strijker kwam in de buurt van Ajacied Kennedy terecht. Aanleiding tot de misdraging was een rode kaart voor Feyenoorder Vojtech Machek na een harde tackle op Ajacied Evander Sno.

De Amsterdammers waren even daarvoor op 0-1 gekomen door een benutte penalty van Kennedy. Die mocht Ajax nemen na een handsbal van Tobias Waisapy binnen de zestien.

Feyenoord had eerder al aangegeven dat Ajax-supporters niet welkom waren bij het duel.

Het staken zal de KNVB en beide clubs slecht uitkomen. Zondag staat het duel tussen de eerste elftallen van beide aartsrivalen op de rol in de Amsterdam ArenA.

Na een afkoelingsperiode van tien minuten werd het duel alsnog hervat. Gescoord werd er echter niet meer.

Serginho Greene en Kevin Wattamaleo speelden donderdagavond ieder een helft mee. Beide Feyenoordverdedigers deden wedstrijdritme op na hersteld te zijn van respectievelijk een knie- en een liesblessure.

Het was niet voor het eerst dat een wedstrijd tussen tweede elftallen van Feyenoord en Ajax werd verstoord. Op Sportpark De Toekomst in Amsterdam bestormden in april 2004 supporters het veld. Feyenoorder Jorge Acuna raakte gewond en werd per ambulance naar het ziekenhuis vervoerd.

Robin van Persie, Gerard de Nooijer en Danko Lazovic liepen rake klappen op. Beide clubs besloten destijds onderlinge wedstrijden van de tweede elftallen en bepaalde jeugdteams voortaan in de stadions te laten plaatshebben, waarbij alleen publiek van de thuisclub nog welkom is.

In De Kuip waren donderdag ongeveer 1500 Feyenoordfans aanwezig
Ze vergeten Acuna. Die is volgens mij zelfs nog naar het ziekenhuis geweest voor zijn verwondingen.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 10:49:12 #215
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_66013466
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 10:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ze vergeten Acuna. Die is volgens mij zelfs nog naar het ziekenhuis geweest voor zijn verwondingen.
staat in het verhaal
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_66014175
quote:

[..]

Moeilijk hè lezen.
pi_66014232
quote:

[..]

skimming
pi_66014299
Ah overheen gelezen !
  zondag 15 februari 2009 @ 15:36:08 #219
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_66085989
quote:
De Mobiele Eenheid (ME) van de politie heeft zondag voor de voetbalwedstrijd tussen Ajax en Feyenoord in de Amsterdam Arena moeten optreden omdat er ongeregeldheden waren uitgebroken.

Zij hield 22 personen aan wegens openlijke geweldpleging, liet een woordvoerder weten.

Alle arrestanten zijn aanhangers van Ajax. De meeste van hen werden opgepakt omdat ze de supporters van Feyenoord die bij het stadion aankwamen, bekogelden met bijvoorbeeld flessen.

De politie heeft extra personeel ingezet rond de wedstrijd. De Amsterdamse burgemeester Job Cohen en zijn Rotterdamse ambtgenoot Ahmed Aboutaleb lieten vrijdag al weten streng op te treden bij ongeregeldheden tijdens de wedstrijd.

Spreekkoren

Als supporters kwetsende spreekkoren aanheffen, mogen beide teams de komende vijf jaar geen publiek meer meenemen naar uitwedstrijden tegen de aartsrivaal.

Aanleiding voor de maatregelen zijn signalen dat het rond de wedstrijd onrustig zou worden. Op diverse internetfora hitsten rivaliserende supporters elkaar de afgelopen dagen op.

Jeugdteams

Donderdag werd de wedstrijd tussen de jeugdteams van Feyenoord en Ajax in De Kuip tijdelijk gestaakt nadat supporters vuurwerk op het veld gooiden.

Ook werden de spelers van Ajax tijdens het ingooien van ballen en het nemen van hoekschoppen bespuugd en bekogeld met voorwerpen en bier.
Ging een paar keer goed los tegen de politie in plaats van de feyenoord aanhang. Politie werd een paar keer goed belaagd van alle kanten. Veel politie op paard, met hond en de ME..
  zondag 15 februari 2009 @ 15:38:59 #220
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_66086071
quote:
Op zondag 15 februari 2009 15:36 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Ging een paar keer goed los tegen de politie in plaats van de feyenoord aanhang. Politie werd een paar keer goed belaagd van alle kanten. Veel politie op paard, met hond en de ME..
Heb er wat filmpjes van... m'n schoonouders hadden kaarten op Noord en stonden braaf tussen de menigte op ons te wachten

Maar vond het niet zo heel heftig allemaal. Beetje zelfde recept als normaal. Maar goed, het hoort er bij he.
  zondag 15 februari 2009 @ 15:40:48 #221
45511 TimmyAsd
pi_66086125
quote:
Op zondag 15 februari 2009 15:38 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Heb er wat filmpjes van... m'n schoonouders hadden kaarten op Noord en stonden braaf tussen de menigte op ons te wachten

Maar vond het niet zo heel heftig allemaal. Beetje zelfde recept als normaal. Maar goed, het hoort er bij he.
Vorig jaar was het een stuk minder erg dan vandaag.. Politie werd op sommige momenten echt van alle kanten belaagt...

At5 meldt trouwens 35 arrestaties..
  zondag 15 februari 2009 @ 15:43:08 #222
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_66086192
quote:
Op zondag 15 februari 2009 15:40 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Vorig jaar was het een stuk minder erg dan vandaag.. Politie werd op sommige momenten echt van alle kanten belaagt...

At5 meldt trouwens 35 arrestaties..
Mjah... misschien heb ik het beste gemist, zou kunnen. Ach, als iedereen het maar een beetje naar z'n zin heeft gehad
  zondag 15 februari 2009 @ 15:45:12 #223
45511 TimmyAsd
pi_66086250
quote:
Op zondag 15 februari 2009 15:43 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Mjah... misschien heb ik het beste gemist, zou kunnen. Ach, als iedereen het maar een beetje naar z'n zin heeft gehad
Dat kwam wel goed haha
pi_66086356
Stond er 's ochtends ook een camera ploeg of alleen na de wedstrijd bij Noord?
pi_66086399
Hehe was wel lachen voor de wedstrijd, zoals altijd gewoon rustig op de hekjes staan en beetje observeren.

Stille pakte iemand maar kregen deur niet dicht gelijk 20 man erop af, ging wel ff los toen maar paardjes kwamen te hulp.

Verder veel mensen opgepakt vanwege gooien van dingen, achja domme mongooltjes met al die camera's.
pi_66086805
Ik ben maar niet tussen de pannenkoeken gaan staan. Lekker stom om de treinen op te gaan wachten en dan met flesjes te gaan gooien terwijl je ze nooit kan raken

Elk jaar weer hetzelfde stomme gekut en je schiet er niks mee op
pi_66086976
quote:
Op zondag 15 februari 2009 16:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben maar niet tussen de pannenkoeken gaan staan. Lekker stom om de treinen op te gaan wachten en dan met flesjes te gaan gooien terwijl je ze nooit kan raken

Elk jaar weer hetzelfde stomme gekut en je schiet er niks mee op
Ach ik vind het altijd wel boeiend om te zien, al is het gewoon een mongolen spektakel natuurlijk.
pi_66087106
quote:
Op zondag 15 februari 2009 15:50 schreef Jasza het volgende:
Hehe was wel lachen voor de wedstrijd, zoals altijd gewoon rustig op de hekjes staan en beetje observeren.

Stille pakte iemand maar kregen deur niet dicht gelijk 20 man erop af, ging wel ff los toen maar paardjes kwamen te hulp.

Verder veel mensen opgepakt vanwege gooien van dingen, achja domme mongooltjes met al die camera's.
Ik stond vlak bij dat busje, ineens allemaal blikken bier door de lucht en ik zag een flesje voor m'n gezicht langsflitsen. Daarna ben ik maar naar zuid gegaan. Was ff lachen om te kijken, maar daarna was het maar suf eigenlijk.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_66088276
quote:
Op zondag 15 februari 2009 15:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Stond er 's ochtends ook een camera ploeg of alleen na de wedstrijd bij Noord?
Ik zag wel iemand zijn camera op standaard posteren om 11 uur. Maar denk dat ie er niet lang gestaan heeft

Verder eigenlijk alleen maar op de hekjes staan toekijken hoe mensen zich voor lul zetten.

Die gast die werd overreden door dat busje
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_66090491
quote:
Arrestaties en spreekkoren bij topper
AMSTERDAM - De politie heeft zondag rond de voetbalwedstrijd Ajax-Feyenoord in de Amsterdam ArenA dertig Ajax-supporters aangehouden wegens openlijke geweldpleging.
afbeelding vergroten Op de tribune (F-side) werd vuurwerk afgestoken. FOTO ANP
Ook hieven Feyenoord-supporters na afloop bij hun vertrek met de trein kwetsende spreekkoren aan. Dat liet een politiewoordvoerder weten.

Voor het begin van de wedstrijd moest de Mobiele Eenheid optreden toen Ajax-fans supporters van Feyenoord die bij het stadion aankwamen, bekogelden met bijvoorbeeld flessen. De politie hield toen al 22 personen aan.

De Amsterdamse burgemeester Job Cohen en zijn Rotterdamse ambtgenoot Ahmed Aboutaleb lieten vrijdag weten streng op te treden bij ongeregeldheden tijdens het duel. Als supporters kwetsende spreekkoren zouden aanheffen, mogen beide teams de komende vijf jaar geen publiek meer meenemen naar uitwedstrijden tegen de aartsrivaal, waarschuwden ze.

Spreekkoren
De woordvoerder van de politie kon niet zeggen hoeveel Feyenoord-fans meededen aan de spreekkoren ('Hamas, Hamas, Joden aan het gas'). Maar volgens de zegsman waren het er genoeg om het duidelijk te horen. De politie verrichtte onder de Rotterdamse fans geen aanhoudingen. Wel zal ze de zaak rapporteren aan burgemeester Cohen, die vervolgens een besluit neemt.

De politie had extra personeel ingezet rond de wedstrijd na signalen dat het onrustig zou worden. Op diverse internetfora hitsten rivaliserende supporters elkaar de afgelopen dagen op. Donderdag werd de wedstrijd tussen de jeugdteams van Feyenoord en Ajax in De Kuip tijdelijk gestaakt nadat supporters vuurwerk op het veld hadden gegooid. Ook werden de spelers van Ajax tijdens het ingooien van ballen en het nemen van hoekschoppen bespuugd en bekogeld met voorwerpen en bier
pi_66090512
Er werd na de wedstrijd trouwens nog een gast van het spoor getrokken door 5 ME-ers
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_66091692
Hoorde ook nog dat er stillen tegen stillen liepen te matten aan het begin om mensen op te naaien.

Stelletje criminelen zijn het ook.
pi_66091824
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:34 schreef Jasza het volgende:
Hoorde ook nog dat er stillen tegen stillen liepen te matten aan het begin om mensen op te naaien.

Dat geloof je toch zelf niet
  zondag 15 februari 2009 @ 18:38:34 #234
80382 manny
30 is best veel
pi_66091848
quote:

broodje pannekoek verhaal lijkt mij
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zondag 15 februari 2009 @ 18:38:53 #235
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_66091860
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Hij wel ?
pi_66091908
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Want? perfecte manier voor hun om mensen te pakken
pi_66091949
Wie had trouwens die kakker-stille gezien?

Gaastra jasje lange haartjes netjes achterovergekamt als een echte kakker, dure jeans erbij
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_66092011
quote:

Of dat waar is weet ik niet. Maar feit is wel dat ze ook zelf weer redelijk provocerend te werk gaan. Die ME-busjes reden echt met een flink tempo door de menigte. En toen er totaal nog niks aan de hand was (kwart voor elf ofzo) werd ik bijna omver gereden door zn kutbusje dat ik niet had opgemerkt. Ging ie helemaal doorrijden en allerlei bochten te maken, om vervolgens te keren
pi_66092012
Jasza heeft gewoon gelijk.
  zondag 15 februari 2009 @ 18:44:35 #240
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_66092099
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:42 schreef Breach het volgende:

[..]

Of dat waar is weet ik niet. Maar feit is wel dat ze ook zelf weer redelijk provocerend te werk gaan. Die ME-busjes reden echt met een flink tempo door de menigte. En toen er totaal nog niks aan de hand was (kwart voor elf ofzo) werd ik bijna omver gereden door zn kutbusje dat ik niet had opgemerkt. Ging ie helemaal doorrijden en allerlei bochten te maken, om vervolgens te keren
Die mensen doen ook gewoon hun werk
pi_66092161
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:44 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Die mensen doen ook gewoon hun werk
Het zijn zelf hele nette jongens die nooit iets crimineels doen nee
pi_66092165
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:40 schreef Jasza het volgende:

[..]

Want? perfecte manier voor hun om mensen te pakken
Wat deden ze dan bij elkaar? Elkaar duwen?
Ze zullen vast niet met elkaar op de vuist zijn gegaan of klinkers naar elkaar hebben gegooid.
pi_66092195
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:46 schreef Jasza het volgende:

[..]

Het zijn zelf hele nette jongens die nooit iets crimineels doen nee
Waarom moet jij daar staan dan?
pi_66092207
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ze zullen vast niet met elkaar op de vuist zijn gegaan of klinkers naar elkaar hebben gegooid.
Dingetjes gooie, beetje trekke en trappen, zodat andere gasten ook mee gaan doen en dan word je gepakt.
pi_66092256
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Mensen aansporen tot geweld? Het is allemaal niet zo heftig, maar de jongens die daar de treinen op wachten zijn niet bepaald de slimsten. Ik kan er ook niet mee zitten dat er weer een partij van die kneuzen opgepakt zijn.
pi_66092270
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:47 schreef Jasza het volgende:

[..]

Dingetjes gooie, beetje trekke en trappen, zodat andere gasten ook mee gaan doen en dan word je gepakt.
En jij ziet niet dat zoiets nep is? Het zijn geen acteurs of stuntmannen hoor
pi_66092306
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

En jij ziet niet dat zoiets nep is? Het zijn geen acteurs of stuntmannen hoor
Zoals HAFCA zegt, de helft daar heeft het IQ van een zeepaard en vind het stoer om mee te doen. Ik zelf zou er sowieso niet aan mee doen, en stille zijn best makkelijk te herkenne.
pi_66092378
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dat hoort er toch een beetje bij. Hoef je ook weer niet zo hypocriet over te doen. ME'ers en stillen zijn net zo vaak net zo debiel bezig als de hersenloze gek die bierflesje gaat lopen gooien.
  zondag 15 februari 2009 @ 18:52:17 #249
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_66092398
quote:

[..]

Los van het feit dat wat daar staat idd vooral dommig volk is waar je verder weinig van te vrezen hebt, is er ook nog een grote ingang aan die zijde.

Dus je zou bv naar binnen willen, omdat er gevoetbald wordt
pi_66092420
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:50 schreef Jasza het volgende:

[..]

Zoals HAFCA zegt, de helft daar heeft het IQ van een zeepaard en vind het stoer om mee te doen. Ik zelf zou er sowieso niet aan mee doen, en stille zijn best makkelijk te herkenne.
Wij hebben toen met Aston Villa een keer 3-4 uur lang 3 van die gasten achter ons aan gehad. Op het laatst kreeg je zelfs medelijden zo opvallend.

Edit: En zo gevaarlijk zien wij er niet uit
pi_66092430
quote:

[..]

Ik sta gewoon op een hekje te kijken wat er gebeurd, omdat het vermakelijk is. Je zal mij nooit iemand een klap of iets zien gooien daar, beetje zingen etc.
pi_66092431
Helaas heb ik het kabeltje van mijn camera bij mijn vriendin thuis liggen. Ik heb nog wel wat mooie randverschijnselen filmpjes.
pi_66092513
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:52 schreef Breach het volgende:

[..]

Wij hebben toen met Aston Villa een keer 3-4 uur lang 3 van die gasten achter ons aan gehad. Op het laatst kreeg je zelfs medelijden zo opvallend.

Edit: En zo gevaarlijk zien wij er niet uit
Bij Aston Villa was er ook 1 die wel heel geintresseerd aan ons kwam vragen waar we logeerden etc

Maargoed niet het hele topic hoeft vol met deze ongein over de stille.
pi_66092662
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:53 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ik sta gewoon op een hekje te kijken wat er gebeurd, omdat het vermakelijk is. Je zal mij nooit iemand een klap of iets zien gooien daar, beetje zingen etc.
Maar jij was toch die kerel die een bierflesje gooide en snel achter mij kwam staan je te verbergen
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_66092855
Het Ajaxtopic kan ook gebruikt worden om te lullen over 30 sukkels die opgepakt worden omdat ze wat me-ers bekogelen hoor, elk jaar hetzelfde gezeur...
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')