abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66092430
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Waarom moet jij daar staan dan?
Ik sta gewoon op een hekje te kijken wat er gebeurd, omdat het vermakelijk is. Je zal mij nooit iemand een klap of iets zien gooien daar, beetje zingen etc.
pi_66092431
Helaas heb ik het kabeltje van mijn camera bij mijn vriendin thuis liggen. Ik heb nog wel wat mooie randverschijnselen filmpjes.
pi_66092513
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:52 schreef Breach het volgende:

[..]

Wij hebben toen met Aston Villa een keer 3-4 uur lang 3 van die gasten achter ons aan gehad. Op het laatst kreeg je zelfs medelijden zo opvallend.

Edit: En zo gevaarlijk zien wij er niet uit
Bij Aston Villa was er ook 1 die wel heel geintresseerd aan ons kwam vragen waar we logeerden etc

Maargoed niet het hele topic hoeft vol met deze ongein over de stille.
pi_66092662
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:53 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ik sta gewoon op een hekje te kijken wat er gebeurd, omdat het vermakelijk is. Je zal mij nooit iemand een klap of iets zien gooien daar, beetje zingen etc.
Maar jij was toch die kerel die een bierflesje gooide en snel achter mij kwam staan je te verbergen
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_66092855
Het Ajaxtopic kan ook gebruikt worden om te lullen over 30 sukkels die opgepakt worden omdat ze wat me-ers bekogelen hoor, elk jaar hetzelfde gezeur...
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_66109040
quote:
foto Op zondag 15 februari 2009 18:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Helaas heb ik het kabeltje van mijn camera bij mijn vriendin thuis liggen. Ik heb nog wel wat mooie randverschijnselen filmpjes.
verkapt ik-heb-een-vriendin post
  maandag 16 februari 2009 @ 09:26:45 #257
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_66110370
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

AT5 20090215 2018
  maandag 16 februari 2009 @ 09:27:58 #258
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_66110401
Wat een type mensen daar zeg
  maandag 16 februari 2009 @ 09:29:25 #259
45511 TimmyAsd
pi_66110438
quote:
Op maandag 16 februari 2009 09:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een type mensen daar zeg
want bij feyenoord is het minder erg?

pi_66110696
quote:
foto Op maandag 16 februari 2009 09:29 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

want bij feyenoord is het minder erg?

dat zegt ie niet, bovendien was deze wedstrijd in Amsterdam dus is dit niet relevant

zit ik nou een post van jorien te verdedigen?
  maandag 16 februari 2009 @ 10:13:38 #261
45511 TimmyAsd
pi_66111426
quote:
Op maandag 16 februari 2009 09:40 schreef Ruud het volgende:

[..]

dat zegt ie niet, bovendien was deze wedstrijd in Amsterdam dus is dit niet relevant

zit ik nou een post van jorien te verdedigen?
Hij stuurt er wel naar, hetzelfde dus. Beetje kritiek hebben terwijl het in eigen huis net zo erg is
pi_66111614
quote:
Op maandag 16 februari 2009 10:13 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Hij stuurt er wel naar, hetzelfde dus. Beetje kritiek hebben terwijl het in eigen huis net zo erg is
En jullie altijd maar roepen dat wij domme havenarbeiders zijn
pi_66111857
quote:
foto Op maandag 16 februari 2009 10:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

dat zijn we toch ook? ik zit nu met een laptopje te wachten om de volgende container te lossen
pi_66117872
quote:
HEERENVEEN - Het organisatiecomité Thialf heeft voor het eerst in de historie een stadionverbod uitgereikt. De 'eer' viel te beurt aan een Amsterdammer die zondag verkleed in een berenpak het ijs op stormde. De man is door stewards opgepakt en naar het politiebureau gebracht.

Vandaag is het stadionverbod per aangetekende brief op de bus gedaan, meldt voorzitter Herman ter Meulen.

Meer hierover in de papieren LC van maandag.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_66118518
quote:
Op maandag 16 februari 2009 10:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Die gastjes bij het hek bij de trein zijn toch net zo dom.
  maandag 16 februari 2009 @ 14:23:38 #266
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_66118816
Een aantal filmpjes op mijn Youtube account:

http://www.youtube.com/user/kasraaa

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Cambuur hooligans vs Zwolle hooligans.
pi_66119060
quote:
foto Op maandag 16 februari 2009 13:58 schreef MaxPower het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
was dat tijdens een race? zo nee, erg trieste SV

> SPT
  maandag 16 februari 2009 @ 14:34:29 #268
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_66119270
quote:
Op maandag 16 februari 2009 14:28 schreef Ruud het volgende:

[..]

was dat tijdens een race? zo nee, erg trieste SV

> SPT
Was na de race, beetje overdreven ook ze gingen hem met 4 of 5 man verwijderen
pi_66119596
quote:
foto Op maandag 16 februari 2009 14:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Was na de race, beetje overdreven ook ze gingen hem met 4 of 5 man verwijderen
humorloos blijkbaar....
  maandag 16 februari 2009 @ 15:02:13 #270
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_66120424
quote:
Op maandag 16 februari 2009 14:23 schreef AryaMehr het volgende:

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Rent er nou een klein mannetje achter die gasten aan ?
Amsterdam + Boekel = werelds...
pi_66120640
quote:

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Wat the hell, gewoon in het stadion voor de supporters
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_66120784
quote:
foto Op maandag 16 februari 2009 15:08 schreef Noshiba het volgende:
Wat the hell, gewoon in het stadion voor de supporters
In de tooootoooo divisie is het altijd een feest.....
pi_66122336
Vervolging lokale driehoek afgewezen

Datum: 16-02-2009 Bron: Feyenoordnet.nl

Van onze advocaat Frank van Ardenne vernemen wij dat het gerechtshof te Den Haag vandaag haar beslissing bekend heeft gemaakt over het door de FSV gedane verzoek tot vervolging van de Rotterdamse driehoek. Dit verzoek tot vervolging was gedaan naar aanleiding van de opdracht van de driehoek tot aanhouding van de 800 supporters op 26 april 2006 na de wedstrijd Feyenoord - ajax.
Het hof heeft het verzoek van FSV afgewezen. De twee belangrijkste redenen om niet tot het vervolgen van de driehoek over te gaan zijn volgens het hof dat de Nationale Ombudsman in zijn rapport al "harde noten" heeft gekraakt en dat de Hoofdofficier van justitie naar aanleiding van dit rapport van de Nationale Ombudsman al diep door het stof is gegaan door het aanbieden van excuses. Daarnaast overweegt het hof (ons inziens ten onrechte) dat de aanhoudingen door individuele politieambtenaren zijn verricht en dat de driehoek (die daarvoor nb opdracht had gegeven) daarvoor niet verantwoordelijk kan worden gehouden.

Hoewel de FSV het liever anders had gezien, kan wel worden geconstateerd dat de overheid vele aanbevelingen van de Nationale Ombudsman heeft overgenomen en de kans dat een dergelijke massale aanhouding van goedwillende supporters nogmaals voor gaat komen veel kleiner is geworden. Dat is winst want daar was het uiteindelijk om te doen.
pi_66129277
Weer iets nieuws :
quote:
'Biergooier NAC krijgt twee jaar'
Van onze Telesportredactie

BREDA - Het gooien van bier komt een NAC-supporter van de B-side duur te staan. Zijn actie werd afgelopen zaterdagavond in het Rat Verlegh Stadion vastgelegd op camera, waarna hij na het thuisduel tegen Roda JC (1-0) direct in de kraag werd gevat.

Voor het gooien van voorwerpen geldt bij NAC een stadionverbod van twee tot vier jaar, afhankelijk van de ernst van de gevolgen.

Telegraaf
pi_66129424
quote:

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Al een tijdje geleden toch? Minstens 3 jaar dacht ik?
quote:
Op maandag 16 februari 2009 18:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
Weer iets nieuws :
[..]

Zijn al eerder SV's voor gevallen hoor...
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop