Ik sta gewoon op een hekje te kijken wat er gebeurd, omdat het vermakelijk is. Je zal mij nooit iemand een klap of iets zien gooien daar, beetje zingen etc.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom moet jij daar staan dan?
Bij Aston Villa was er ook 1 die wel heel geintresseerd aan ons kwam vragen waar we logeerden etcquote:Op zondag 15 februari 2009 18:52 schreef Breach het volgende:
[..]
Wij hebben toen met Aston Villa een keer 3-4 uur lang 3 van die gasten achter ons aan gehad. Op het laatst kreeg je zelfs medelijden zo opvallend.
Edit: En zo gevaarlijk zien wij er niet uit
quote:Op zondag 15 februari 2009 18:53 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik sta gewoon op een hekje te kijken wat er gebeurd, omdat het vermakelijk is. Je zal mij nooit iemand een klap of iets zien gooien daar, beetje zingen etc.
verkapt ik-heb-een-vriendin postquote:foto Op zondag 15 februari 2009 18:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Helaas heb ik het kabeltje van mijn camera bij mijn vriendin thuis liggen. Ik heb nog wel wat mooie randverschijnselen filmpjes.
dat zegt ie niet, bovendien was deze wedstrijd in Amsterdam dus is dit niet relevantquote:foto Op maandag 16 februari 2009 09:29 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
want bij feyenoord is het minder erg?
Hij stuurt er wel naar, hetzelfde dus. Beetje kritiek hebben terwijl het in eigen huis net zo erg isquote:Op maandag 16 februari 2009 09:40 schreef Ruud het volgende:
[..]
dat zegt ie niet, bovendien was deze wedstrijd in Amsterdam dus is dit niet relevant
zit ik nou een post van jorien te verdedigen?
En jullie altijd maar roepen dat wij domme havenarbeiders zijnquote:Op maandag 16 februari 2009 10:13 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Hij stuurt er wel naar, hetzelfde dus. Beetje kritiek hebben terwijl het in eigen huis net zo erg is
dat zijn we toch ook? ik zit nu met een laptopje te wachten om de volgende container te lossenquote:foto Op maandag 16 februari 2009 10:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En jullie altijd maar roepen dat wij domme havenarbeiders zijn
quote:HEERENVEEN - Het organisatiecomité Thialf heeft voor het eerst in de historie een stadionverbod uitgereikt. De 'eer' viel te beurt aan een Amsterdammer die zondag verkleed in een berenpak het ijs op stormde. De man is door stewards opgepakt en naar het politiebureau gebracht.
Vandaag is het stadionverbod per aangetekende brief op de bus gedaan, meldt voorzitter Herman ter Meulen.
Meer hierover in de papieren LC van maandag.
Die gastjes bij het hek bij de trein zijn toch net zo dom.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En jullie altijd maar roepen dat wij domme havenarbeiders zijn
Was na de race, beetje overdreven ook ze gingen hem met 4 of 5 man verwijderenquote:Op maandag 16 februari 2009 14:28 schreef Ruud het volgende:
[..]
was dat tijdens een race? zo nee, erg trieste SV
> SPT
humorloos blijkbaar....quote:foto Op maandag 16 februari 2009 14:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was na de race, beetje overdreven ook ze gingen hem met 4 of 5 man verwijderen
Rent er nou een klein mannetje achter die gasten aan ?quote:Op maandag 16 februari 2009 14:23 schreef AryaMehr het volgende:
Een aantal filmpjes op mijn Youtube account:
http://www.youtube.com/user/kasraaaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Cambuur hooligans vs Zwolle hooligans.
Wat the hell, gewoon in het stadion voor de supportersquote:Op maandag 16 februari 2009 14:23 schreef AryaMehr het volgende:
http://www.youtube.com/user/kasraaaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In de tooootoooo divisie is het altijd een feest.....quote:foto Op maandag 16 februari 2009 15:08 schreef Noshiba het volgende:
Wat the hell, gewoon in het stadion voor de supporters
quote:'Biergooier NAC krijgt twee jaar'
Van onze Telesportredactie
BREDA - Het gooien van bier komt een NAC-supporter van de B-side duur te staan. Zijn actie werd afgelopen zaterdagavond in het Rat Verlegh Stadion vastgelegd op camera, waarna hij na het thuisduel tegen Roda JC (1-0) direct in de kraag werd gevat.
Voor het gooien van voorwerpen geldt bij NAC een stadionverbod van twee tot vier jaar, afhankelijk van de ernst van de gevolgen.
Telegraaf
Al een tijdje geleden toch? Minstens 3 jaar dacht ik?quote:Op maandag 16 februari 2009 14:23 schreef AryaMehr het volgende:
ik accepteer de cookies.
Zijn al eerder SV's voor gevallen hoor...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop