Ik sta gewoon op een hekje te kijken wat er gebeurd, omdat het vermakelijk is. Je zal mij nooit iemand een klap of iets zien gooien daar, beetje zingen etc.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom moet jij daar staan dan?
Bij Aston Villa was er ook 1 die wel heel geintresseerd aan ons kwam vragen waar we logeerden etcquote:Op zondag 15 februari 2009 18:52 schreef Breach het volgende:
[..]
Wij hebben toen met Aston Villa een keer 3-4 uur lang 3 van die gasten achter ons aan gehad. Op het laatst kreeg je zelfs medelijden zo opvallend.
Edit: En zo gevaarlijk zien wij er niet uit
quote:Op zondag 15 februari 2009 18:53 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik sta gewoon op een hekje te kijken wat er gebeurd, omdat het vermakelijk is. Je zal mij nooit iemand een klap of iets zien gooien daar, beetje zingen etc.
verkapt ik-heb-een-vriendin postquote:Op zondag 15 februari 2009 18:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Helaas heb ik het kabeltje van mijn camera bij mijn vriendin thuis liggen. Ik heb nog wel wat mooie randverschijnselen filmpjes.
dat zegt ie niet, bovendien was deze wedstrijd in Amsterdam dus is dit niet relevantquote:Op maandag 16 februari 2009 09:29 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
want bij feyenoord is het minder erg?
Hij stuurt er wel naar, hetzelfde dus. Beetje kritiek hebben terwijl het in eigen huis net zo erg isquote:Op maandag 16 februari 2009 09:40 schreef Ruud het volgende:
[..]
dat zegt ie niet, bovendien was deze wedstrijd in Amsterdam dus is dit niet relevant
zit ik nou een post van jorien te verdedigen?
En jullie altijd maar roepen dat wij domme havenarbeiders zijnquote:Op maandag 16 februari 2009 10:13 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Hij stuurt er wel naar, hetzelfde dus. Beetje kritiek hebben terwijl het in eigen huis net zo erg is
dat zijn we toch ook? ik zit nu met een laptopje te wachten om de volgende container te lossenquote:Op maandag 16 februari 2009 10:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En jullie altijd maar roepen dat wij domme havenarbeiders zijn
quote:HEERENVEEN - Het organisatiecomité Thialf heeft voor het eerst in de historie een stadionverbod uitgereikt. De 'eer' viel te beurt aan een Amsterdammer die zondag verkleed in een berenpak het ijs op stormde. De man is door stewards opgepakt en naar het politiebureau gebracht.
Vandaag is het stadionverbod per aangetekende brief op de bus gedaan, meldt voorzitter Herman ter Meulen.
Meer hierover in de papieren LC van maandag.
Die gastjes bij het hek bij de trein zijn toch net zo dom.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En jullie altijd maar roepen dat wij domme havenarbeiders zijn
Was na de race, beetje overdreven ook ze gingen hem met 4 of 5 man verwijderenquote:Op maandag 16 februari 2009 14:28 schreef Ruud het volgende:
[..]
was dat tijdens een race? zo nee, erg trieste SV
> SPT
humorloos blijkbaar....quote:Op maandag 16 februari 2009 14:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was na de race, beetje overdreven ook ze gingen hem met 4 of 5 man verwijderen
Rent er nou een klein mannetje achter die gasten aan ?quote:Op maandag 16 februari 2009 14:23 schreef AryaMehr het volgende:
Een aantal filmpjes op mijn Youtube account:
http://www.youtube.com/user/kasraaa
Wat the hell, gewoon in het stadion voor de supportersquote:Op maandag 16 februari 2009 14:23 schreef AryaMehr het volgende:
In de tooootoooo divisie is het altijd een feest.....quote:Op maandag 16 februari 2009 15:08 schreef Noshiba het volgende:
Wat the hell, gewoon in het stadion voor de supporters
quote:'Biergooier NAC krijgt twee jaar'
Van onze Telesportredactie
BREDA - Het gooien van bier komt een NAC-supporter van de B-side duur te staan. Zijn actie werd afgelopen zaterdagavond in het Rat Verlegh Stadion vastgelegd op camera, waarna hij na het thuisduel tegen Roda JC (1-0) direct in de kraag werd gevat.
Voor het gooien van voorwerpen geldt bij NAC een stadionverbod van twee tot vier jaar, afhankelijk van de ernst van de gevolgen.
Telegraaf
Al een tijdje geleden toch? Minstens 3 jaar dacht ik?quote:Op maandag 16 februari 2009 14:23 schreef AryaMehr het volgende:
Zijn al eerder SV's voor gevallen hoor...quote:
Zijn bij Roda ook al genoeg SV's voor gevallen.quote:
quote:Gewonden bij voetbalgeweld Brazilië
SAO PAULO - Eén doodgeschoten supporter en minstens veertig gewonden is het resultaat van verschillende incidenten bij voetbalwedstrijden in Brazilië.
Een twintigjarige man werd doodgeschoten in Belo Horizonte tijdens een gevecht tussen de supporters van Atletico Mineirao en Cruzeiro. De fan werd door een kogel in zijn nek geraakt toen hij op weg was naar het stadion van Mineirao.
In Sao Paulo kwamen fans van Corinthians tot een gevecht met de politie na de wedstrijd tegen aartsrivaal Sao Paulo. De supporters werden boos toen ze het stadion niet direct na de wedstrijd mochten verlaten en probeerden vervolgens door de blokkades te komen. De politie zette traangas in om zichzelf te beschermen.
De meeste verwondingen ontstonden toen supporters aan de chaos probeerden te ontsnappen en daarbij over elkaar heen liepen. Veel van hen raakten buiten bewustzijn of hadden botbreuken. Een aantal supporters moest het weekend in het ziekenhuis doorbrengen. (AP)
quote:Rechter bestraft hardhandige voetbalfan
ROTTERDAM - Een Feyenoord-fan uit Heusden heeft dinsdag vier maanden cel en een stadionverbod gekregen.
De 21-jarige Heusdenaar duwde een aanhanger van het Poolse Lech Poznan in de metersdiepe stadiongracht van de Kuip. Het slachtoffer hield aan zijn val een gebroken voet over. De Feyenoord-aanhanger ontkent de Pool naar beneden te hebben gegooid.
Hij gaf wel toe hem te hebben geslagen. Hij was betrokken bij vechtpartijen op de tribunes die ontstonden nadat Feyenoord op 0-1 achterstand kwam. Ook na de UEFA Cupwedstrijd bleef het op 17 december onrustig bij de Kuip. De rechter in Rotterdam bepaalde dat twee maanden van de celstraf voorwaardelijk zijn. De Heusdenaar kreeg verder een werkstraf van zestig uur.
quote:PSV roept op tot sociale controle
PSV roept fans op tot sociale controleDe clubleiding van PSV is zeer ontstemd over het wangedrag van een deel van de fanatieke aanhang zaterdag tijdens de thuiswedstrijd tegen AZ (2-2). Daarbij waren kwetsende spreekkoren aan het adres van arbiter Björn Kuipers luid en duidelijk hoorbaar. Ook werd knalvuurwerk langs het veld gegooid.
"Onacceptabel", liet het bestuur vandaag weten op de website van PSV. Eerder keurde spits Danny Koevermans de vijandige houding van het thuispubliek ten opzichte van de arbitrage ook al in scherpe bewoordingen af.
Positieve supporters
De clubleiding riep de "positieve supporters" op bij herhaling van kwetsende spreekkoren het ongenoegen massaal te uiten. Ook kondigde het bestuur strenge straffen aan voor de aanhangers die zich misdragen. PSV zal bij de opsporing van vandalen en hooligans eventueel foto's op de website plaatsen om hun identiteit te achterhalen. PSV zal personen die drank en/of andere voorwerpen richting het veld gooien een stadionverbod van vijf jaar opleggen.
Schandalig dit.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:17 schreef Breach het volgende:
Ook werd knalvuurwerk langs het veld gegooid
Boehoequote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:04 schreef Luni het volgende:
Na de wedstrijd werd, aldus de amsterdamse politie, luid ‘Hamas, Hamas, Joden aan het gas’ gescandeerd door de teleurgestelde Feyenoord-aanhang. ajaxsupporters zouden op hun beurt in de Arena tijdens de wedstrijd op de melodie van Tulpen uit amsterdam hebben gezongen: ‘Als het lente wordt, dan gooien wij bommen op Rotterdam’.
Ik heb het Hamas, hamas niet eens gehoord. En als we ons nu al drukken moeten gaan maken om teksten als bommen op Rotterdamquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:03 schreef M0NTANA het volgende:
Erg kansloos, zeg. Lokale driehoeken moeten blij zijn dat er alleen maar gezongen wordt.
Eens, maar dat is mijn mening ook over "Hamas, Hamas...".quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:12 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik heb het Hamas, hamas niet eens gehoord. En als we ons nu al drukken moeten gaan maken om teksten als bommen op Rotterdam
Daar geldt hetzelfde voor inderdaad. Dat hoort gewoon bij de rivaliteit en daar moet niet zo moeilijk over gedaan worden.quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Eens, maar dat is mijn mening ook over "Hamas, Hamas...".
Het kan als kwetsend ervaren worden, maargoed.. Iedereen is tegenwoordig zo snel gekwetst...
En dan vergeet je nog die ene jongen wiens achterneef in een pannenkoek gestikt is. Hoe moet die zich wel niet gevoeld hebben tijdens die scene met Van Bastenquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:49 schreef Riro het volgende:
[..]
Daar geldt hetzelfde voor inderdaad. Dat hoort gewoon bij de rivaliteit en daar moet niet zo moeilijk over gedaan worden.
Met kwetsend kunnen ze bezig blijven. Er zal vast iemand op de tribune zitten die iemand met kanker kent. Dus dan moet je iedereen die dat roept gaan aanpakken. En tyfus ook, want dat is ook een ziekte. En dingen met homo's, want die worden dan ook gekwetst. Dus dan mogen we straks alleen nog maar 'sukkeltjes' roepen. Maarja, daar is vast vroeger wel iemand mee gepest.Je krijgt het nooit naar iedereens zin dus moeten ze niet zo moeilijk doen.
Joa!quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:21 schreef Pappie_Culo het volgende:
vooral die sukkels die nooit in een stadion komen
(is ook veuls te gevoarluk!)
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:55 schreef Luni het volgende:
Vijf jaar geen uitfans bij Klassieker
De komende vijf jaar mogen er geen uitfans meer naar de Klassieker. Dit omdat er bij de wedstrijd ajax-Feyenoord anti-Semitische spreekkoren te horen waren, aldus een bron binnen de politie Rijnmond.
Dit nieuws wordt waarschijnlijk morgen bekend gemaakt door de burgemeesters Aboutaleb (Rotterdam) en Cohen (Amsterdam). Dit omdat er problemen worden verwacht met boze fans.
Voor de Klassieker van zondag jongstleden werd er door de burgemeesters gewaarschuwd dat er bij ernstig discriminerende spreekkoren er de komende vijf jaar geen uit-publiek bij de Klassieker aanwezig mag zijn. Deze waren tijdens de wedstrijd echter wel te horen.
De politie zelf is niet blij met deze maatregel. Zij vinden dat deze maatregel nare consequenties kan hebben. Ook zal de politie nog proberen te gaan praten met de burgemeesters, maar het is twijfelachtig of dat resultaat zal opleveren.
Kutzooi.quote:
Wie verwacht er nou daadkracht van 2 politici?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:04 schreef Hephaistos. het volgende:
Het was van tevoren bekend dat ze hiertoe zouden overgaan als er anti-semitische spreekkoren te horen zouden zijn. Lekker slim om dan toch die liedjes aan te heffen
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:55 schreef Luni het volgende:
Vijf jaar geen uitfans bij Klassieker
De komende vijf jaar mogen er geen uitfans meer naar de Klassieker. Dit omdat er bij de wedstrijd ajax-Feyenoord anti-Semitische spreekkoren te horen waren, aldus een bron binnen de politie Rijnmond.
Dit nieuws wordt waarschijnlijk morgen bekend gemaakt door de burgemeesters Aboutaleb (Rotterdam) en Cohen (Amsterdam). Dit omdat er problemen worden verwacht met boze fans.
Voor de Klassieker van zondag jongstleden werd er door de burgemeesters gewaarschuwd dat er bij ernstig discriminerende spreekkoren er de komende vijf jaar geen uit-publiek bij de Klassieker aanwezig mag zijn. Deze waren tijdens de wedstrijd echter wel te horen.
De politie zelf is niet blij met deze maatregel. Zij vinden dat deze maatregel nare consequenties kan hebben. Ook zal de politie nog proberen te gaan praten met de burgemeesters, maar het is twijfelachtig of dat resultaat zal opleveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |