abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66092430
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Waarom moet jij daar staan dan?
Ik sta gewoon op een hekje te kijken wat er gebeurd, omdat het vermakelijk is. Je zal mij nooit iemand een klap of iets zien gooien daar, beetje zingen etc.
pi_66092431
Helaas heb ik het kabeltje van mijn camera bij mijn vriendin thuis liggen. Ik heb nog wel wat mooie randverschijnselen filmpjes.
pi_66092513
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:52 schreef Breach het volgende:

[..]

Wij hebben toen met Aston Villa een keer 3-4 uur lang 3 van die gasten achter ons aan gehad. Op het laatst kreeg je zelfs medelijden zo opvallend.

Edit: En zo gevaarlijk zien wij er niet uit
Bij Aston Villa was er ook 1 die wel heel geintresseerd aan ons kwam vragen waar we logeerden etc

Maargoed niet het hele topic hoeft vol met deze ongein over de stille.
pi_66092662
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:53 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ik sta gewoon op een hekje te kijken wat er gebeurd, omdat het vermakelijk is. Je zal mij nooit iemand een klap of iets zien gooien daar, beetje zingen etc.
Maar jij was toch die kerel die een bierflesje gooide en snel achter mij kwam staan je te verbergen
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_66092855
Het Ajaxtopic kan ook gebruikt worden om te lullen over 30 sukkels die opgepakt worden omdat ze wat me-ers bekogelen hoor, elk jaar hetzelfde gezeur...
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_66109040
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Helaas heb ik het kabeltje van mijn camera bij mijn vriendin thuis liggen. Ik heb nog wel wat mooie randverschijnselen filmpjes.
verkapt ik-heb-een-vriendin post
  maandag 16 februari 2009 @ 09:26:45 #257
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
  maandag 16 februari 2009 @ 09:27:58 #258
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_66110401
Wat een type mensen daar zeg
  maandag 16 februari 2009 @ 09:29:25 #259
45511 TimmyAsd
pi_66110438
quote:
Op maandag 16 februari 2009 09:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een type mensen daar zeg
want bij feyenoord is het minder erg?

pi_66110696
quote:
Op maandag 16 februari 2009 09:29 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

want bij feyenoord is het minder erg?

dat zegt ie niet, bovendien was deze wedstrijd in Amsterdam dus is dit niet relevant

zit ik nou een post van jorien te verdedigen?
  maandag 16 februari 2009 @ 10:13:38 #261
45511 TimmyAsd
pi_66111426
quote:
Op maandag 16 februari 2009 09:40 schreef Ruud het volgende:

[..]

dat zegt ie niet, bovendien was deze wedstrijd in Amsterdam dus is dit niet relevant

zit ik nou een post van jorien te verdedigen?
Hij stuurt er wel naar, hetzelfde dus. Beetje kritiek hebben terwijl het in eigen huis net zo erg is
pi_66111614
quote:
Op maandag 16 februari 2009 10:13 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Hij stuurt er wel naar, hetzelfde dus. Beetje kritiek hebben terwijl het in eigen huis net zo erg is
En jullie altijd maar roepen dat wij domme havenarbeiders zijn
pi_66111857
quote:
Op maandag 16 februari 2009 10:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

dat zijn we toch ook? ik zit nu met een laptopje te wachten om de volgende container te lossen
pi_66117872
quote:
HEERENVEEN - Het organisatiecomité Thialf heeft voor het eerst in de historie een stadionverbod uitgereikt. De 'eer' viel te beurt aan een Amsterdammer die zondag verkleed in een berenpak het ijs op stormde. De man is door stewards opgepakt en naar het politiebureau gebracht.

Vandaag is het stadionverbod per aangetekende brief op de bus gedaan, meldt voorzitter Herman ter Meulen.

Meer hierover in de papieren LC van maandag.
pi_66118518
quote:
Op maandag 16 februari 2009 10:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Die gastjes bij het hek bij de trein zijn toch net zo dom.
  maandag 16 februari 2009 @ 14:23:38 #266
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_66119060
quote:
Op maandag 16 februari 2009 13:58 schreef MaxPower het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
was dat tijdens een race? zo nee, erg trieste SV

> SPT
  maandag 16 februari 2009 @ 14:34:29 #268
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_66119270
quote:
Op maandag 16 februari 2009 14:28 schreef Ruud het volgende:

[..]

was dat tijdens een race? zo nee, erg trieste SV

> SPT
Was na de race, beetje overdreven ook ze gingen hem met 4 of 5 man verwijderen
pi_66119596
quote:
Op maandag 16 februari 2009 14:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Was na de race, beetje overdreven ook ze gingen hem met 4 of 5 man verwijderen
humorloos blijkbaar....
  maandag 16 februari 2009 @ 15:02:13 #270
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_66120424
quote:
Op maandag 16 februari 2009 14:23 schreef AryaMehr het volgende:
Een aantal filmpjes op mijn Youtube account:

http://www.youtube.com/user/kasraaa

Rent er nou een klein mannetje achter die gasten aan ?
Amsterdam + Boekel = werelds...
pi_66120640
quote:

Wat the hell, gewoon in het stadion voor de supporters
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_66120784
quote:
Op maandag 16 februari 2009 15:08 schreef Noshiba het volgende:
Wat the hell, gewoon in het stadion voor de supporters
In de tooootoooo divisie is het altijd een feest.....
pi_66122336
Vervolging lokale driehoek afgewezen

Datum: 16-02-2009 Bron: Feyenoordnet.nl

Van onze advocaat Frank van Ardenne vernemen wij dat het gerechtshof te Den Haag vandaag haar beslissing bekend heeft gemaakt over het door de FSV gedane verzoek tot vervolging van de Rotterdamse driehoek. Dit verzoek tot vervolging was gedaan naar aanleiding van de opdracht van de driehoek tot aanhouding van de 800 supporters op 26 april 2006 na de wedstrijd Feyenoord - ajax.
Het hof heeft het verzoek van FSV afgewezen. De twee belangrijkste redenen om niet tot het vervolgen van de driehoek over te gaan zijn volgens het hof dat de Nationale Ombudsman in zijn rapport al "harde noten" heeft gekraakt en dat de Hoofdofficier van justitie naar aanleiding van dit rapport van de Nationale Ombudsman al diep door het stof is gegaan door het aanbieden van excuses. Daarnaast overweegt het hof (ons inziens ten onrechte) dat de aanhoudingen door individuele politieambtenaren zijn verricht en dat de driehoek (die daarvoor nb opdracht had gegeven) daarvoor niet verantwoordelijk kan worden gehouden.

Hoewel de FSV het liever anders had gezien, kan wel worden geconstateerd dat de overheid vele aanbevelingen van de Nationale Ombudsman heeft overgenomen en de kans dat een dergelijke massale aanhouding van goedwillende supporters nogmaals voor gaat komen veel kleiner is geworden. Dat is winst want daar was het uiteindelijk om te doen.
pi_66129277
Weer iets nieuws :
quote:
'Biergooier NAC krijgt twee jaar'
Van onze Telesportredactie

BREDA - Het gooien van bier komt een NAC-supporter van de B-side duur te staan. Zijn actie werd afgelopen zaterdagavond in het Rat Verlegh Stadion vastgelegd op camera, waarna hij na het thuisduel tegen Roda JC (1-0) direct in de kraag werd gevat.

Voor het gooien van voorwerpen geldt bij NAC een stadionverbod van twee tot vier jaar, afhankelijk van de ernst van de gevolgen.

Telegraaf
pi_66129424
quote:

Al een tijdje geleden toch? Minstens 3 jaar dacht ik?
quote:
Op maandag 16 februari 2009 18:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
Weer iets nieuws :
[..]

Zijn al eerder SV's voor gevallen hoor...
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  maandag 16 februari 2009 @ 19:23:33 #276
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_66130477
quote:
Op maandag 16 februari 2009 18:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
Weer iets nieuws :
[..]
Zijn bij Roda ook al genoeg SV's voor gevallen.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_66139600
Oke dat wist ik niet ... opzich niet verkeerd dat iemand daarvoor gestraft wordt want het is wel heel erg vervelend als je bier over je heen krijgt.

Maar 2 jaar ? had wat milder gemogen.
  maandag 16 februari 2009 @ 23:23:09 #278
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_66143312
quote:
Gewonden bij voetbalgeweld Brazilië
SAO PAULO - Eén doodgeschoten supporter en minstens veertig gewonden is het resultaat van verschillende incidenten bij voetbalwedstrijden in Brazilië.

Een twintigjarige man werd doodgeschoten in Belo Horizonte tijdens een gevecht tussen de supporters van Atletico Mineirao en Cruzeiro. De fan werd door een kogel in zijn nek geraakt toen hij op weg was naar het stadion van Mineirao.

In Sao Paulo kwamen fans van Corinthians tot een gevecht met de politie na de wedstrijd tegen aartsrivaal Sao Paulo. De supporters werden boos toen ze het stadion niet direct na de wedstrijd mochten verlaten en probeerden vervolgens door de blokkades te komen. De politie zette traangas in om zichzelf te beschermen.

De meeste verwondingen ontstonden toen supporters aan de chaos probeerden te ontsnappen en daarbij over elkaar heen liepen. Veel van hen raakten buiten bewustzijn of hadden botbreuken. Een aantal supporters moest het weekend in het ziekenhuis doorbrengen. (AP)
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_66160753
Burgemeesters beraden zich nog op maatregelen
Datum: 17-02-2009 Bron: Ad.nl

Het is nog onzeker of de voetbalklassieker ajax-Feyenoord na de rellen en spreekkoren rond de wedstrijd afgelopen zondag voortaan zonder uit-publiek wordt gespeeld. De burgemeesters Aboutaleb en Cohen van Rotterdam en amsterdam hebben later deze week een gesprek met beide clubs. Pas daarna maken ze eventuele maatregelen bekend.
Nog voor de wedstrijd zondag was begonnen waren al 22 ajax-fans gearresteerd die hun rivalen bij de Arena bekogelden. Na de wedstrijd werd, aldus de amsterdamse politie, luid ‘Hamas, Hamas, Joden aan het gas’ gescandeerd door de teleurgestelde Feyenoord-aanhang. ajaxsupporters zouden op hun beurt in de Arena tijdens de wedstrijd op de melodie van Tulpen uit amsterdam hebben gezongen: ‘Als het lente wordt, dan gooien wij bommen op Rotterdam’.

Vooraf hadden de twee burgemeesters gedreigd bij rellen en bij ernstige discriminerende spreekkoren de klassieker vijf jaar langer zonder uit-publiek te laten spelen. Dit was de bekrachtiging van een afspraak, gemaakt na de rellen bij de Rotterdamse Kuip in 2005.

Aanleiding om het dreigement weer op tafel te leggen, was de gestaakte wedstrijd tussen Jong Feyenoord-Jong ajax vorige week donderdag. De Rotterdamse supporters gooiden vuurwerk op het veld, riepen leuzen en bekogelden spelers.

Gisteren werd bekend dat oud-burgemeester Ivo Opstelten, korpschef Aad Meijboom en de voormalige hoofdofficier van justitie Henk van Brummen niet worden vervolgd voor de 799 arrestaties bij Feyenoord-ajax in 2006.

De supportersvereniging Feyenoord, die het opsluiten van 799 mensen altijd heeft aangevochten, reageerde teleurgesteld.

Het hof meent echter dat de Nationale Ombudsman eerder al ‘harde noten’ heeft gekraakt. De hoofdofficier bood na dat rapport zijn excuses al aan.
pi_66167745
quote:
Rechter bestraft hardhandige voetbalfan

ROTTERDAM - Een Feyenoord-fan uit Heusden heeft dinsdag vier maanden cel en een stadionverbod gekregen.

De 21-jarige Heusdenaar duwde een aanhanger van het Poolse Lech Poznan in de metersdiepe stadiongracht van de Kuip. Het slachtoffer hield aan zijn val een gebroken voet over. De Feyenoord-aanhanger ontkent de Pool naar beneden te hebben gegooid.

Hij gaf wel toe hem te hebben geslagen. Hij was betrokken bij vechtpartijen op de tribunes die ontstonden nadat Feyenoord op 0-1 achterstand kwam. Ook na de UEFA Cupwedstrijd bleef het op 17 december onrustig bij de Kuip. De rechter in Rotterdam bepaalde dat twee maanden van de celstraf voorwaardelijk zijn. De Heusdenaar kreeg verder een werkstraf van zestig uur.
pi_66168007
quote:
PSV roept op tot sociale controle

PSV roept fans op tot sociale controleDe clubleiding van PSV is zeer ontstemd over het wangedrag van een deel van de fanatieke aanhang zaterdag tijdens de thuiswedstrijd tegen AZ (2-2). Daarbij waren kwetsende spreekkoren aan het adres van arbiter Björn Kuipers luid en duidelijk hoorbaar. Ook werd knalvuurwerk langs het veld gegooid.

"Onacceptabel", liet het bestuur vandaag weten op de website van PSV. Eerder keurde spits Danny Koevermans de vijandige houding van het thuispubliek ten opzichte van de arbitrage ook al in scherpe bewoordingen af.

Positieve supporters

De clubleiding riep de "positieve supporters" op bij herhaling van kwetsende spreekkoren het ongenoegen massaal te uiten. Ook kondigde het bestuur strenge straffen aan voor de aanhangers die zich misdragen. PSV zal bij de opsporing van vandalen en hooligans eventueel foto's op de website plaatsen om hun identiteit te achterhalen. PSV zal personen die drank en/of andere voorwerpen richting het veld gooien een stadionverbod van vijf jaar opleggen.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  dinsdag 17 februari 2009 @ 21:51:27 #282
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_66176247
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:17 schreef Breach het volgende:

Ook werd knalvuurwerk langs het veld gegooid

Schandalig dit.
#FreeHat
  dinsdag 17 februari 2009 @ 22:42:41 #283
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_66178729
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:17 schreef Breach het volgende:

[..]
Je mag toch ook niets meer tegenwoordig en dat komt de sfeer niet ten goede.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 22:56:23 #284
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_66179467
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 15:04 schreef Luni het volgende:
Na de wedstrijd werd, aldus de amsterdamse politie, luid ‘Hamas, Hamas, Joden aan het gas’ gescandeerd door de teleurgestelde Feyenoord-aanhang. ajaxsupporters zouden op hun beurt in de Arena tijdens de wedstrijd op de melodie van Tulpen uit amsterdam hebben gezongen: ‘Als het lente wordt, dan gooien wij bommen op Rotterdam’.
Boehoe

Als die 5 jaar doorgaan is het echt te triest gesteld, er valt zo goed als niks te klagen over zondag. Ik ga er maar vanuit dat 't wel mee zal vallen.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 23:03:29 #285
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_66179842
Erg kansloos, zeg. Lokale driehoeken moeten blij zijn dat er alleen maar gezongen wordt.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_66180278
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 23:03 schreef M0NTANA het volgende:
Erg kansloos, zeg. Lokale driehoeken moeten blij zijn dat er alleen maar gezongen wordt.
Ik heb het Hamas, hamas niet eens gehoord. En als we ons nu al drukken moeten gaan maken om teksten als bommen op Rotterdam
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  woensdag 18 februari 2009 @ 08:09:23 #287
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_66186602
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 23:12 schreef Breach het volgende:

[..]

Ik heb het Hamas, hamas niet eens gehoord. En als we ons nu al drukken moeten gaan maken om teksten als bommen op Rotterdam
Eens, maar dat is mijn mening ook over "Hamas, Hamas...".
Het kan als kwetsend ervaren worden, maargoed.. Iedereen is tegenwoordig zo snel gekwetst...
pi_66186698
vooral die sukkels die nooit in een stadion komen

(is ook veuls te gevoarluk!)
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  woensdag 18 februari 2009 @ 09:49:20 #289
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_66188424
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 08:09 schreef Keltie het volgende:

[..]

Eens, maar dat is mijn mening ook over "Hamas, Hamas...".
Het kan als kwetsend ervaren worden, maargoed.. Iedereen is tegenwoordig zo snel gekwetst...
Daar geldt hetzelfde voor inderdaad. Dat hoort gewoon bij de rivaliteit en daar moet niet zo moeilijk over gedaan worden.

Met kwetsend kunnen ze bezig blijven. Er zal vast iemand op de tribune zitten die iemand met kanker kent. Dus dan moet je iedereen die dat roept gaan aanpakken. En tyfus ook, want dat is ook een ziekte. En dingen met homo's, want die worden dan ook gekwetst. Dus dan mogen we straks alleen nog maar 'sukkeltjes' roepen. Maarja, daar is vast vroeger wel iemand mee gepest. Je krijgt het nooit naar iedereens zin dus moeten ze niet zo moeilijk doen.
pi_66189003
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 09:49 schreef Riro het volgende:

[..]

Daar geldt hetzelfde voor inderdaad. Dat hoort gewoon bij de rivaliteit en daar moet niet zo moeilijk over gedaan worden.

Met kwetsend kunnen ze bezig blijven. Er zal vast iemand op de tribune zitten die iemand met kanker kent. Dus dan moet je iedereen die dat roept gaan aanpakken. En tyfus ook, want dat is ook een ziekte. En dingen met homo's, want die worden dan ook gekwetst. Dus dan mogen we straks alleen nog maar 'sukkeltjes' roepen. Maarja, daar is vast vroeger wel iemand mee gepest. Je krijgt het nooit naar iedereens zin dus moeten ze niet zo moeilijk doen.
En dan vergeet je nog die ene jongen wiens achterneef in een pannenkoek gestikt is. Hoe moet die zich wel niet gevoeld hebben tijdens die scene met Van Basten
pi_66190606
Vijf jaar geen uitfans bij Klassieker

De komende vijf jaar mogen er geen uitfans meer naar de Klassieker. Dit omdat er bij de wedstrijd ajax-Feyenoord anti-Semitische spreekkoren te horen waren, aldus een bron binnen de politie Rijnmond.

Dit nieuws wordt waarschijnlijk morgen bekend gemaakt door de burgemeesters Aboutaleb (Rotterdam) en Cohen (Amsterdam). Dit omdat er problemen worden verwacht met boze fans.

Voor de Klassieker van zondag jongstleden werd er door de burgemeesters gewaarschuwd dat er bij ernstig discriminerende spreekkoren er de komende vijf jaar geen uit-publiek bij de Klassieker aanwezig mag zijn. Deze waren tijdens de wedstrijd echter wel te horen.

De politie zelf is niet blij met deze maatregel. Zij vinden dat deze maatregel nare consequenties kan hebben. Ook zal de politie nog proberen te gaan praten met de burgemeesters, maar het is twijfelachtig of dat resultaat zal opleveren.
  woensdag 18 februari 2009 @ 10:56:08 #292
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_66190626
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 08:21 schreef Pappie_Culo het volgende:
vooral die sukkels die nooit in een stadion komen

(is ook veuls te gevoarluk!)
Joa!
  woensdag 18 februari 2009 @ 10:57:11 #293
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_66190665
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 10:55 schreef Luni het volgende:

De komende vijf jaar mogen er geen uitfans meer naar de Klassieker. Dit omdat er bij de wedstrijd ajax-Feyenoord anti-Semitische spreekkoren te horen waren, aldus een bron binnen de politie Rijnmond.

Dit nieuws wordt waarschijnlijk morgen bekend gemaakt door de burgemeesters Aboutaleb (Rotterdam) en Cohen (Amsterdam). Dit omdat er problemen worden verwacht met boze fans.

Voor de Klassieker van zondag jongstleden werd er door de burgemeesters gewaarschuwd dat er bij ernstig discriminerende spreekkoren er de komende vijf jaar geen uit-publiek bij de Klassieker aanwezig mag zijn. Deze waren tijdens de wedstrijd echter wel te horen.

De politie zelf is niet blij met deze maatregel. Zij vinden dat deze maatregel nare consequenties kan hebben. Ook zal de politie nog proberen te gaan praten met de burgemeesters, maar het is twijfelachtig of dat resultaat zal opleveren.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_66190736
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 10:57 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Kutzooi.

Zielige bekrompen kut burgemeesters. Wat is dat nou voor onzin.
pi_66190757
Wat sneu zeg.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_66190812
, en dan zit de politie zich ook nog in te dekken.
  woensdag 18 februari 2009 @ 11:04:51 #297
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_66190941
Het was van tevoren bekend dat ze hiertoe zouden overgaan als er anti-semitische spreekkoren te horen zouden zijn. Lekker slim om dan toch die liedjes aan te heffen
  woensdag 18 februari 2009 @ 11:04:52 #298
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_66190942
5 jaar een pleurisklassieker

Cohen op de trein en Abou in de maas

EDIT:
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 11:04 schreef Hephaistos. het volgende:
Het was van tevoren bekend dat ze hiertoe zouden overgaan als er anti-semitische spreekkoren te horen zouden zijn. Lekker slim om dan toch die liedjes aan te heffen
Wie verwacht er nou daadkracht van 2 politici?
pi_66190965
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 10:55 schreef Luni het volgende:

woensdag 18 februari 2009 @ 11:05:47 #300
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_66190972
Dan ga je toch in een ajax vak zitten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')