of je daar blij mee moet zijnquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:04 schreef Grulez het volgende:
Nou borisz je hebt de laagste odds in het speculeertopicVooral de Ajacieden willen je
welkom thuisquote:Op zaterdag 20 december 2008 16:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Holabombola.
Detering, wat is het hier koud.
gekquote:Op zaterdag 20 december 2008 16:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb vandaag weer een 5km crossloop gelopen in m'n woonplaats. Het viel niet mee na veel bier gister.Volgende week wel weer present in Vriezenveen, dan hebben ze daar een crossloop.
Lekker gek.quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:04 schreef Bos81 het volgende:
Kom je terug in Eindhoven werkt internet weer
R*E*S*P*E*C*T*quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik doe het voor de kick, m'n tijd vandaag was maar 24,35 minuten. Had ik wel rekening mee gehouden, heb me de laatste weken maar matig voorbereid. Gelukkig wel vlakke ronden 12,15 en 12, 20. Normaal loop ik zo rond de 22.30 minuut, maar dat zijn asfalttijden. Die blubberen heuvels trotseren kost tijd.
Dank u meneer tong. Al m'n hardloopvrienden lieten het afweten, dat vond ik wel een beetje jammer. Die durven er geen 2 in twee weken te lopen.quote:
Bij marathons kan ik me dat nog voorstellen maar 5 kilometer.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dank u meneer tong. Al m'n hardloopvrienden lieten het afweten, dat vond ik wel een beetje jammer. Die durven er geen 2 in twee weken te lopen.
Best druk geweest (freelancend, vaste baan vinden is lastig als dure starter), blij dat het nu rustiger is.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:45 schreef pascalheister het volgende:
netjes vaduz, hoe gaat ie verder daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |