of je daar blij mee moet zijnquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:04 schreef Grulez het volgende:
Nou borisz je hebt de laagste odds in het speculeertopicVooral de Ajacieden willen je
welkom thuisquote:Op zaterdag 20 december 2008 16:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Holabombola.
Detering, wat is het hier koud.
gekquote:Op zaterdag 20 december 2008 16:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb vandaag weer een 5km crossloop gelopen in m'n woonplaats. Het viel niet mee na veel bier gister.Volgende week wel weer present in Vriezenveen, dan hebben ze daar een crossloop.
Lekker gek.quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:04 schreef Bos81 het volgende:
Kom je terug in Eindhoven werkt internet weer
R*E*S*P*E*C*T*quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik doe het voor de kick, m'n tijd vandaag was maar 24,35 minuten. Had ik wel rekening mee gehouden, heb me de laatste weken maar matig voorbereid. Gelukkig wel vlakke ronden 12,15 en 12, 20. Normaal loop ik zo rond de 22.30 minuut, maar dat zijn asfalttijden. Die blubberen heuvels trotseren kost tijd.
Dank u meneer tong. Al m'n hardloopvrienden lieten het afweten, dat vond ik wel een beetje jammer. Die durven er geen 2 in twee weken te lopen.quote:
Bij marathons kan ik me dat nog voorstellen maar 5 kilometer.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dank u meneer tong. Al m'n hardloopvrienden lieten het afweten, dat vond ik wel een beetje jammer. Die durven er geen 2 in twee weken te lopen.
Best druk geweest (freelancend, vaste baan vinden is lastig als dure starter), blij dat het nu rustiger is.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:45 schreef pascalheister het volgende:
netjes vaduz, hoe gaat ie verder daar?
Ik liep achter een lola met een mooi achterwerk, mentaal wel een goede opsteker als je nog een kilometer of 1,5 moet. Later ben ik haar toch maar gepasseerd omdat ik nog wat over had.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:47 schreef tong80 het volgende:
Vaduz heeft natuurlijk een haas als konijn.
Kijk aan goed bezig. Hier alles goed verder, bijna vakantie lekker rustig aan doen dusquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Best druk geweest (freelancend, vaste baan vinden is lastig als dure starter), blij dat het nu rustiger is.
Bij jou?
Toen ik op je profiel ging kijken wat je beroep is zag ik pas dat je een feest-icon hebt (had al wel gelezen dat je jezelf genomineerd hadquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Best druk geweest (freelancend, vaste baan vinden is lastig als dure starter), blij dat het nu rustiger is.
Bij jou?
quote:Om ervoor te zorgen dat iedereen jouw nieuwe avatar ziet kun je het beste je huidige ava (tijdelijk) uit je profiel verwijderen en bij webicon de url van het nieuwe plaatje invullen. zie voorbeeld
Simpel gezegd: als je maar 1 icon in je profiel hebt, ziet iedereen dezelfde. Heb je zowel een fok- als webicon, dan hangt het af van welke instellingen en layout een user gebruikt. Niet alle users zien in dat geval je nieuwe ava.
Proostquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Daar moet op gedronken worden!
momenteel even rustig, laatste huisje waar ik mee bezig was is net voor m'n neus verkocht..quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:59 schreef Bos81 het volgende:
Pascal, ik heb geen zin in teruglezen.
Hoe staat het met de huizenjacht?
Okeequote:Op zaterdag 20 december 2008 18:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
momenteel even rustig, laatste huisje waar ik mee bezig was is net voor m'n neus verkocht..
Zitten maar een paar namen tussen waarvan ik ooit wat gehoord hebquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:55 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van The Kills.
Jaarlijstjes 2008!
Dan heb je de komende weken iets te doen. Of niet.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Zitten maar een paar namen tussen waarvan ik ooit wat gehoord heb
Beck, Sigur Ros, dEUSquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan heb je de komende weken iets te doen. Of niet.![]()
Welke ken je?
Die laatste zou dan best verrassend zijn, maar wel leuk als je daar iets van kent natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Beck, Sigur Ros, dEUS
en miss Bruni niet vergeten, maar van haar heb ik eigenlijk nooit wat gehoord
Verder zittten er namen tussen waarvan ik denk daar heb ik misschien wel wat over gehoord Adam Green, get well soon.
Die naam heb ik ergens wel voorbij horen komen/zien komen. Wanneer precies weet ik niet meer.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die laatste zou dan best verrassend zijn, maar wel leuk als je daar iets van kent natuurlijk.
1 druk op de knop en het album is in een minuut binnenquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:17 schreef methodmich het volgende:
Okee, ben benieuwd. De hele CD al? Anders zou ik beginnen met Cheap And Cheerful, Tape Song en Last Day Of Magic.
The Kills vind ik trouwens super. Ben er ws achter gekomen door ooit een lijstje van te downloaden..quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:49 schreef methodmich het volgende:
Goed zo. Wel snel zeg, binnen een minuut downloaden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |