heeft ze tsjernobyl in de haarquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:56 schreef IQM het volgende:
[..]
ESotSM blijft vele malen epischer. Minder cliché, betere acteurs, betere soundtrack, beter script.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Precies!quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:56 schreef IQM het volgende:
[..]
ESotSM blijft vele malen epischer. Minder cliché, betere acteurs, betere soundtrack, beter script.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond vroeger Darlene van Roseanne leukquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:56 schreef gers het volgende:
vroegah vond ik katja schuurman een lekker wijf
Wie nietquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:56 schreef gers het volgende:
vroegah vond ik katja schuurman een lekker wijf
"Oeh, laten we varen. Hey, da's toevallig, allemaal witte zwanen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies!
De film voelt ook veel echter aan. The notebook probeert geforceerd romantisch te zijn.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:59 schreef gers het volgende:
ik heb trouwens een hekel aan romantische films
Als vrouwen erachter komen dat je The Notebook een leuke film vind = ++quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:00 schreef BigKahuna het volgende:
Stop eens met haten op The Notebook ja?
quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:00 schreef IQM het volgende:
[..]
"Oeh, laten we varen. Hey, da's toevallig, allemaal witte zwanen."
En "Ik was elders, heb je iedere dag een brief gestuurd, maar die kwam niet aan" ben ik wel vaker tegengekomen.
Leuke feelgoodmovie, daar niet van, maar ESotSM pwnt dat soort films op alle fronten.
fuck antihotlinkdingenquote:
Brunette > Blondquote:
Ik niet.quote:
Waarom reageert niemand op de diepzinnige wijze waarop Steen zijn binnenste gevoelens uit?quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:59 schreef BigKahuna het volgende:
Steen zou ook meer gewaardeerd moeten om zijn literaire hoogstandjes.
Ik citeer:
'Fucking wanker kankerwanker,
Krijg de fucking kankercancer.'
quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:06 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Waarom reageert niemand op de diepzinnige wijze waarop Steen zijn binnenste gevoelens uit?
Why notquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |