quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:11 schreef venomsnake het volgende:
AZ wacht erg lang met het maken van de 2-0.
Zal je zien dat Utrecht vlak voor tijd de 1-1 maakt uit een corner ofzo.
JA DAT ZEG IK AL DE HELE TIJDquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:11 schreef venomsnake het volgende:
Moeten ze eerst een keer de bal weten vast te houdenquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:11 schreef venomsnake het volgende:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:10 schreef El-Salvador het volgende:
http://www.voetbalklappers.nl/ DE ONLINE KLAPMEKKA
schaamteloze tvp
quote:De voetbalklapper heeft in een razend tempo een bijna onmisbare plaats in de evenementenwereld veroverd.
Ok.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:12 schreef wolferl het volgende:
Cziommer knalt hem erin wedden
Ja man, hij oogt alsof zijn vrouw er vandoor is en Pasoa zijn beste vriend is.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:10 schreef El-Salvador het volgende:
http://www.voetbalklappers.nl/ DE ONLINE KLAPMEKKA
schaamteloze tvp
Nee man ze spelen het mooiste voetbal in de eredivisiequote:Op vrijdag 19 december 2008 22:22 schreef Zero2Nine het volgende:
AZ maakt er een saaie pot van
Met meer instinct kan Utrecht gewoon winnen vandaag, helaas is Utrecht vandaag ook neit in goede doen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:21 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Leg dat maarus uit aan Cziommer
gast, ga gtst kijken ofzo.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Mounir de beste speler. Van Gaal de beste Coach. Wie is de knapste?²
jajajajajaj die komt er zo aan hoorquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:25 schreef El-Salvador het volgende:
Hangt die 1-1 nog in de lucht of hoe zit dat...
nec thuis, kan niet interessant worden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:25 schreef Pieter-utd het volgende:
Tegen wie speelt AZ volgende week?
De scheidsrechter.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Mounir de beste speler. Van Gaal de beste Coach. Wie is de knapste?²
Tegen Santa Claus.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:25 schreef Pieter-utd het volgende:
AZ-NECquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:25 schreef Pieter-utd het volgende:
Utrecht is zeer slordigquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:25 schreef El-Salvador het volgende:
Hangt die 1-1 nog in de lucht of hoe zit dat...
Zeg even dat ze opschieten.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:26 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
jajajajajaj die komt er zo aan hoor
Ik sms George ffquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zeg even dat ze opschieten.
Dat vraagt om een epic fail aan het eind.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:28 schreef Espabilado het volgende:
Leuk seizoenseinde wordt dit mensen:
18 zo 26/4 Ajax AZ Eredivisie
19 zo 3/5 FC Twente AZ Eredivisie
20 zo 10/5 AZ SC Heerenveen Eredivisie
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoop dat Stefano Pélle mag invallen ten koste van Giel Ari.²
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Wanneer mag Haddad nou eens een keer invallen? Zit hij überhaupt weleens bij de selectie?²
quote:
Voor alle duidelijkheid, we zijn pas twee pagina's onderweg...quote:
Mag ik deze post even voor mijn klb topic ?quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Voor alle duidelijk, we zijn pas twee pagina's onderweg...
quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Voor alle duidelijk, we zijn pas twee pagina's onderweg...
linkje?quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:31 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Mag ik deze post even voor mijn klb topic ?
Als Utrecht de gelijkmaker zo maakt: ja.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:31 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Mag ik deze post even voor mijn klb topic ?
Was ook zo?quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:33 schreef Chadi het volgende:
Commentator heeft een bril nodig.. scheelt bijzonder weinig
Lekker man die 2-0, in eigen huis.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:35 schreef Mr.Mills het volgende:
Tijdrekken in eigen huis... tering en dan zeiken ze over Ajax
1-0quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:36 schreef wolferl het volgende:
Nou affluiten, AZ wint weer eens zakelijk met 2-0. Met minimale krachtsinspanning.
Wat voor muziek hebben ze?quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:37 schreef Pieter-utd het volgende:
'De Zeeuw verdient het, want ook vandaag was hij de uitblinker'
Waar kijkt die commentator naar![]()
en die muziek![]()
![]()
Ik ben blij dat je het zegt, ik dacht dat ze nog aan het spelen waren.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:37 schreef Prosac het volgende:
hopla 2-0. Afgelopen
Check hier man: http://www.knmi.nl/quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:38 schreef wolferl het volgende:
Wacht, ik ga mijn voorspelling eens droppen.
Hahaquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het zegt, ik dacht dat ze nog aan het spelen waren.²
Wtf ik was met precies hetzelfde bezigquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
²
Ik moest het 10x editen omdat het te lang wasquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:41 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Wtf ik was met precies hetzelfde bezig
Nee.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Check hier man: http://www.knmi.nl/²
quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:43 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Maakt het uit ze gingen toch verliezen²
Ja? Wanneer nog meer dan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:45 schreef wolferl het volgende:
Dat heb ik zo vaak gezien van AZ dit seizoen.
Gewoon een geniaal doelpunt van De Zeeuw. Geen enkele keeper verwacht zo'n slecht geplaatst schot...quote:
Ze hebben er keihard voormoeten werken hoor want voetballend was het weer niet echt goed.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:36 schreef wolferl het volgende:
Nou affluiten, AZ wint weer eens zakelijk met 2-0. Met minimale krachtsinspanning.
Echt in de problemen zijn ze niet gekomen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:50 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ze hebben er keihard voormoeten werken hoor want voetballend was het weer niet echt goed.
Oké, 5 van de 15 wedstrijden, dat valt toch wel mee dan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:53 schreef wolferl het volgende:
[..]
AZ - Utrecht
AZ - Heracles
Groningen - AZ
Roda JC- AZ
AZ - Volendam
Dat had weinig met hun kwaliteiten te maken...quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:51 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Echt in de problemen zijn ze niet gekomen.
Is toch 1/3 van de wedstrijden waarbij ze die tactiek kunnen gebruiken. Althans ze krijgen vrij toegang.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oké, 5 van de 15 wedstrijden, dat valt toch wel mee dan?²
Ach ja, AZ scoort in de laatste minuten de verlossende en concurrenten krijgen wellicht in de laatste minuten de gelijkmaker om de oren. Moet de concurrent maar beter spelen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:00 schreef wolferl het volgende:
[..]
Is toch 1/3 van de wedstrijden waarbij ze die tactiek kunnen gebruiken. Althans ze krijgen vrij toegang.
Hier zou je toch als tegenstander naar kunnen kijken.
Ik teken ze zelf.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
Teken jij die zelf of kopieer je ze van internet?
Okay....quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[ afbeelding ]
"Bansheeboy claimt zijn gelijk."²
Succes! Ik ben voor jullie!quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:57 schreef Stofje het volgende:
Ik ga naar NAC. Dat was eigenlijk het enige dat ik even wilde melden. Echte supporters kijken voetbal in een stadion.
Jullie
.
Morgen naar de Vestequote:Op zaterdag 20 december 2008 18:57 schreef Stofje het volgende:
Ik ga naar NAC. Dat was eigenlijk het enige dat ik even wilde melden. Echte supporters kijken voetbal in een stadion.
Jullie
.
Jijquote:
Was het ook niet. rare beslissing van de scheids.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:58 schreef Zjakkie het volgende:
En was dat nou een opzettelijke terugspeelbal?
Kon wel een seizoenskaart van Heerenveen hebben iddquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:24 schreef _Mike_ het volgende:
Hij fluit wel makkelijk tegen Sparta vanavond...
Zij best leuke wedstrijden heur..quote:
22.00 uur toch?quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
En anders kan je zometeen nog naar Real Madrid - Valencia kijken.
20:00quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Kon wel een seizoenskaart van Heerenveen hebben idd.
Als je hier op de terugspeelbal doelt, dat vind ik dan wel een interessante discussie. Ben blij dat er geen doelpunt uitviel maar het was natuurlijk gewoon een tikkie terug dus er valt ook niet zo heel erg veel tegen in te brengen.quote:
Ik lees het hier vaker maar lees geen voorbeelden.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:36 schreef RayMania het volgende:
Van Sichem is niet al te best. Floot ook dramatisch tijdens Ajax - FC Utrecht.
Hij voelt deze wedstrijd niet aan, het is aan de spelers te danken dat het niet uit de hand loopt; wat echt bijna gebeurde... vind een aantal beslissingen erg discutabel maar ik zit niet ontzettend scherp te kijken.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik lees het hier vaker maar lees geen voorbeelden.
Hij maakt een sliding en zet zn voet tegen de bal, hij probeerde hem echt niet recht op de keeper te spelen, maar in zo'n situatie kan dat moeilijk anders.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je hier op de terugspeelbal doelt, dat vind ik dan wel een interessante discussie. Ben blij dat er geen doelpunt uitviel maar het was natuurlijk gewoon een tikkie terug dus er valt ook niet zo heel erg veel tegen in te brengen.
De beginfase was echt voor Sparta, als die het wat beter uitspelen komen zij gewoon voor.quote:Je ziet hoe sterk Heerenveen is als de buitenspelvlag eens niet in 100 procent van de gevallen omhoog gaat, twee grote kansen daardoor. We hadden natuurlijk wel met 2-0 moeten voorstaan.
Maar de vraag is of het een bewuste terugspeelbal is, of een ultieme sliding om een kans te voorkomen...quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je hier op de terugspeelbal doelt, dat vind ik dan wel een interessante discussie. Ben blij dat er geen doelpunt uitviel maar het was natuurlijk gewoon een tikkie terug dus er valt ook niet zo heel erg veel tegen in te brengen.
Je lult wel heel makkelijk de verslaggever na. Mario Been denkt er anders over. Ik vind het heel goed dat Van Sichem het durft, er is lef voor nodig en in de herhaling zie je dat het gewoon een tikje naar de keeper is, niks uitlieme slidingquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:43 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Maar de vraag is of het een bewuste terugspeelbal is, of een ultieme sliding om een kans te voorkomen...
Ik denk dat laatste, bovendien denk ik niet dat een scheidsrechter die er meters achter loopt een juiste beoordeling kan maken.
Ik denk niet dat die regel voor dit soort situaties bedoeld is.
De spelers zeiken en Foeke Booy voorop. Die Strootman en Henrique zijn van die heetgebakerde pubertjes.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:39 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Hij voelt deze wedstrijd niet aan, het is aan de spelers te danken dat het niet uit de hand loopt; wat echt bijna gebeurde... vind een aantal beslissingen erg discutabel maar ik zit niet ontzettend scherp te kijken.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:40 schreef Adelante het volgende:
Pierrot systeem loopt vast en er start een filmpje met allochtonen die iedereen fijne kerstdagen wensen
nah, de laatste 10.000 Polen die ik kurwa tegenkwam zijn de kurwa taal samen nog niet zo kurwa machtig als Radomski... kurwa!quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:46 schreef SCH het volgende:
Ik bien radomski en wenschen jullie fijne feestdagen allemaal.
Ik ben het niet met Been eens.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Je lult wel heel makkelijk de verslaggever na. Mario Been denkt er anders over. Ik vind het heel goed dat Van Sichem het durft, er is lef voor nodig en in de herhaling zie je dat het gewoon een tikje naar de keeper is, niks uitlieme sliding
Jij hebt gelijk hoorquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:49 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik ben het niet met Been eens.![]()
Wat had Slijngrard anders moeten doen? Was gewoon een prima verdedigende actie.
Hij dacht daar echt niet "hee, laat ik de bal eens rustig op de keeper gaan terugspelen."
Ja hallo, dat is ons probleem toch nietquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:49 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik ben het niet met Been eens.![]()
Wat had Slijngrard anders moeten doen? Was gewoon een prima verdedigende actie.
Hij dacht daar echt niet "hee, laat ik de bal eens rustig op de keeper gaan terugspelen."
Nee hoor.. Het gaat erom of het een bewuste terugspeelbal was of niet..quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja hallo, dat is ons probleem toch nietWat hij had moeten doen. Bovendien gaat het niet om hem, het gaat om Wapenaar.
Nu hoor je niemand over Van Sichem, grappig is datquote:
Kijk je wel???quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:53 schreef venomsnake het volgende:
Pech voor Sparta, Slijngard schiet op de paal.
Niet zeiken het staat 1-1quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Nu hoor je niemand over Van Sichem, grappig is dat
Het was honderd procent geen hoekschop namelijk.
Doe jij je blauw-witte bril eens heel gauw af!quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Het was honderd procent geen hoekschop namelijk.
Foei scheids, dat je de zoveelste fout maakte deze wedstrijdquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij kijk echt niet hequote:Op zaterdag 20 december 2008 19:57 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Doe jij je blauw-witte bril eens heel gauw af!
Neemt niet weg dat de bal de paal raakte en Sparta dus pech had.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij schootn niet op de paal lieverd, brilante actie van VdB
Grappig is dat iedereen inclusief jij zeikt over die dingen, je ziet maar hoe selectief en hypcoriet het is. Als ik het niet zou hebben gezegd, zegt niemand dat het geen corner was. Kijk maar terug. Bovendien zag zelfs de blinde verslaggever het dit keer.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Foei scheids, dat je de zoveelste fout maakte deze wedstrijd![]()
Juiste geschiedschrijving is belangrijk paultje.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat de bal de paal raakte en Sparta dus pech had.
Ik zag het wel, maar het is geen fout van de scheids, maar van de grensrechter.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Grappig is dat iedereen inclusief jij zeikt over die dingen, je ziet maar hoe selectief en hypcoriet het is. Als ik het niet zou hebben gezegd, zegt niemand dat het geen corner was. Kijk maar terug. Bovendien zag zelfs de blinde verslaggever het dit keer.
Kon ie weinig aan doen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:00 schreef Repsak het volgende:
lekker gekeept ook
Eerder 3-1 dan 2-2quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik heb 2-3 voorspeld. Zag er bij rust niet naar uit maar wie weet.
Begint pas om 20.45quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:05 schreef SCH het volgende:
Staat Groningen al achter?
Op tv.. Heb eredivisielivequote:Op zaterdag 20 december 2008 20:10 schreef Kerol het volgende:
[..]
Venom, kijk jij Grunn straks op TV of via een stream op je PC?
quote:
Nee, helaas....quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:13 schreef Kerol het volgende:
[..]
Die GIF-jes lukken dan zeker niet?
Ah jammer. Mijn neefje loopt straks mee bij de speleropkomst bij Roda-Grunn en was wel mooi geweest als ik daar een GIF-je van had. Jammerquote:
Ja geloof het welquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:15 schreef venomsnake het volgende:
Wat zingen ze nu??
Wie niet springt die komt van Zuid?
Van de doelpunten van Roda bedoel je?quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:13 schreef Kerol het volgende:
[..]
Die GIF-jes lukken dan zeker niet?
quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:15 schreef venomsnake het volgende:
Wat zingen ze nu??
Wie niet springt die komt van Zuid?
Europa was een farce, maar nationaal gaat het toch niet dramatisch?quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:14 schreef RayMania het volgende:
Vraag me af hoelang Sollied nog mag aanblijven.
Wees jij maar zuinig op je eigen GIF-jes. Nooit meer KJH in een Ajax-shirt.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Van de doelpunten van Roda bedoel je?
Drie posts boven jouw post staat waarom ik het hem vroeg over die GIFjesquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Van de doelpunten van Roda bedoel je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |