Ik teken ze zelf.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
Teken jij die zelf of kopieer je ze van internet?
Okay....quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[ afbeelding ]
"Bansheeboy claimt zijn gelijk."²
Succes! Ik ben voor jullie!quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:57 schreef Stofje het volgende:
Ik ga naar NAC. Dat was eigenlijk het enige dat ik even wilde melden. Echte supporters kijken voetbal in een stadion.
Jullie
.
Morgen naar de Vestequote:Op zaterdag 20 december 2008 18:57 schreef Stofje het volgende:
Ik ga naar NAC. Dat was eigenlijk het enige dat ik even wilde melden. Echte supporters kijken voetbal in een stadion.
Jullie
.
Jijquote:
Was het ook niet. rare beslissing van de scheids.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:58 schreef Zjakkie het volgende:
En was dat nou een opzettelijke terugspeelbal?
Kon wel een seizoenskaart van Heerenveen hebben iddquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:24 schreef _Mike_ het volgende:
Hij fluit wel makkelijk tegen Sparta vanavond...
Zij best leuke wedstrijden heur..quote:
22.00 uur toch?quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
En anders kan je zometeen nog naar Real Madrid - Valencia kijken.
20:00quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Kon wel een seizoenskaart van Heerenveen hebben idd.
Als je hier op de terugspeelbal doelt, dat vind ik dan wel een interessante discussie. Ben blij dat er geen doelpunt uitviel maar het was natuurlijk gewoon een tikkie terug dus er valt ook niet zo heel erg veel tegen in te brengen.quote:
Ik lees het hier vaker maar lees geen voorbeelden.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:36 schreef RayMania het volgende:
Van Sichem is niet al te best. Floot ook dramatisch tijdens Ajax - FC Utrecht.
Hij voelt deze wedstrijd niet aan, het is aan de spelers te danken dat het niet uit de hand loopt; wat echt bijna gebeurde... vind een aantal beslissingen erg discutabel maar ik zit niet ontzettend scherp te kijken.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik lees het hier vaker maar lees geen voorbeelden.
Hij maakt een sliding en zet zn voet tegen de bal, hij probeerde hem echt niet recht op de keeper te spelen, maar in zo'n situatie kan dat moeilijk anders.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je hier op de terugspeelbal doelt, dat vind ik dan wel een interessante discussie. Ben blij dat er geen doelpunt uitviel maar het was natuurlijk gewoon een tikkie terug dus er valt ook niet zo heel erg veel tegen in te brengen.
De beginfase was echt voor Sparta, als die het wat beter uitspelen komen zij gewoon voor.quote:Je ziet hoe sterk Heerenveen is als de buitenspelvlag eens niet in 100 procent van de gevallen omhoog gaat, twee grote kansen daardoor. We hadden natuurlijk wel met 2-0 moeten voorstaan.
Maar de vraag is of het een bewuste terugspeelbal is, of een ultieme sliding om een kans te voorkomen...quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je hier op de terugspeelbal doelt, dat vind ik dan wel een interessante discussie. Ben blij dat er geen doelpunt uitviel maar het was natuurlijk gewoon een tikkie terug dus er valt ook niet zo heel erg veel tegen in te brengen.
Je lult wel heel makkelijk de verslaggever na. Mario Been denkt er anders over. Ik vind het heel goed dat Van Sichem het durft, er is lef voor nodig en in de herhaling zie je dat het gewoon een tikje naar de keeper is, niks uitlieme slidingquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:43 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Maar de vraag is of het een bewuste terugspeelbal is, of een ultieme sliding om een kans te voorkomen...
Ik denk dat laatste, bovendien denk ik niet dat een scheidsrechter die er meters achter loopt een juiste beoordeling kan maken.
Ik denk niet dat die regel voor dit soort situaties bedoeld is.
De spelers zeiken en Foeke Booy voorop. Die Strootman en Henrique zijn van die heetgebakerde pubertjes.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:39 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Hij voelt deze wedstrijd niet aan, het is aan de spelers te danken dat het niet uit de hand loopt; wat echt bijna gebeurde... vind een aantal beslissingen erg discutabel maar ik zit niet ontzettend scherp te kijken.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:40 schreef Adelante het volgende:
Pierrot systeem loopt vast en er start een filmpje met allochtonen die iedereen fijne kerstdagen wensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |