Kon wel een seizoenskaart van Heerenveen hebben iddquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:24 schreef _Mike_ het volgende:
Hij fluit wel makkelijk tegen Sparta vanavond...
Zij best leuke wedstrijden heur..quote:
22.00 uur toch?quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
En anders kan je zometeen nog naar Real Madrid - Valencia kijken.
20:00quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Kon wel een seizoenskaart van Heerenveen hebben idd.
Als je hier op de terugspeelbal doelt, dat vind ik dan wel een interessante discussie. Ben blij dat er geen doelpunt uitviel maar het was natuurlijk gewoon een tikkie terug dus er valt ook niet zo heel erg veel tegen in te brengen.quote:
Ik lees het hier vaker maar lees geen voorbeelden.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:36 schreef RayMania het volgende:
Van Sichem is niet al te best. Floot ook dramatisch tijdens Ajax - FC Utrecht.
Hij voelt deze wedstrijd niet aan, het is aan de spelers te danken dat het niet uit de hand loopt; wat echt bijna gebeurde... vind een aantal beslissingen erg discutabel maar ik zit niet ontzettend scherp te kijken.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik lees het hier vaker maar lees geen voorbeelden.
Hij maakt een sliding en zet zn voet tegen de bal, hij probeerde hem echt niet recht op de keeper te spelen, maar in zo'n situatie kan dat moeilijk anders.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je hier op de terugspeelbal doelt, dat vind ik dan wel een interessante discussie. Ben blij dat er geen doelpunt uitviel maar het was natuurlijk gewoon een tikkie terug dus er valt ook niet zo heel erg veel tegen in te brengen.
De beginfase was echt voor Sparta, als die het wat beter uitspelen komen zij gewoon voor.quote:Je ziet hoe sterk Heerenveen is als de buitenspelvlag eens niet in 100 procent van de gevallen omhoog gaat, twee grote kansen daardoor. We hadden natuurlijk wel met 2-0 moeten voorstaan.
Maar de vraag is of het een bewuste terugspeelbal is, of een ultieme sliding om een kans te voorkomen...quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je hier op de terugspeelbal doelt, dat vind ik dan wel een interessante discussie. Ben blij dat er geen doelpunt uitviel maar het was natuurlijk gewoon een tikkie terug dus er valt ook niet zo heel erg veel tegen in te brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |