Doet er wel toe. Als hij ze steunt, dan doen mensen hun best om hem er van te overtuigen dat dat niet zo´n goed idee is. Elkaar overtuigen van elkaars standpunt.quote:Op maandag 22 december 2008 21:25 schreef sp3c het volgende:
het gaat niet alleen om Ivo, die heeft verder ook niet geklaagd
je bent een goed topic uit zijn verband aan het rukken ten koste van ivo
en dat is zonde want je kan het met hem eens zijn of niet, dat ben ik ook niet maar de discussie die gevoerd werd werd er wel interessanter op en dan vind ik het zonde dat het toch weer afdraait op persoonlijk gebrabbel
het doet er in deze gewoon niet toe oftie ze wel of niet steund
De Balkan heeft weinig met de FARC te maken natuurlijk, dus dat is redelijk offtopic. Twee totaal verschillende conflicten. Hij geeft ook duidelijk aan dat we niet de kant van Colombia moeten kiezen in de strijd tegen een organisatie waarvan algemeen is geaccepteerd dat het gaat om een terroristische en criminele organisatie.quote:Op maandag 22 december 2008 21:34 schreef sp3c het volgende:
maar doet doet hij niet echt, hij wijst alleen op de andere kant van het plaatje
op de paramilities en idd de Nederlandse vrijwilligers op de Balkan waar ik persoonlijk dan wel weer sympathie voor heb
hij maakt een redelijk punt
vind ik nietquote:Op maandag 22 december 2008 21:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
De Balkan heeft weinig met de FARC te maken natuurlijk, dus dat is redelijk offtopic. Twee totaal verschillende conflicten. Hij geeft ook duidelijk aan dat we niet de kant van Colombia moeten kiezen in de strijd tegen een organisatie waarvan algemeen is geaccepteerd dat het gaat om een terroristische en criminele organisatie.
als jij 1x zegt 'nee ik ben geen Christen' dan kun je me gewoon pm'en of hier in feedback klagen als men erover door gaat lopen zagen.quote:Aan mij wordt ook regelmatig gevraagd of ik Christen ben. Dat zou dan ook verwijderd moeten worden....
Aangezien ik meer aangetrokken was naar Ultra-Ivo in deze discussie kan het geen sneer van mij zijn geweest. Middels een hyperbool probeerde ik eerder de beweringen van Halcon (dat Ultra-Ivo een FARC-aanhanger zou zijn) te ridiculiseren.quote:Op maandag 22 december 2008 21:02 schreef sp3c het volgende:
ik heb die van jouw (Halcon) laten staan omdat dat onderdeel van een lopende discussie, de post van toffe ellende voegde daarentegen helemaal niets toe en is kolen op een vuur gooien wat ik eigenlijk probeerde te doven
De FARC is geplaatst op de lijst van terroristische organisaties, dus het is een terroristische organisatie.quote:
Lees de topics over abortus en homo´s maar eens door hoe vaak daar wordt gevraagd naar wat ik geloof en hoe ik ben opgevoed. Ik heb ook al meerdere keren aangegeven dat dat niet relevant is, maar men blijft doorgaan. Ook wordt de spot gedreven met Christenen.quote:als jij 1x zegt 'nee ik ben geen Christen' dan kun je me gewoon pm'en of hier in feedback klagen als men erover door gaat lopen zagen.
Hij heeft meerdere malen gezegd van niet, dan moet je daar niet over door gaan lopen drammen
ja en op de Balkan worden mensen veroordeeld voor genocidequote:Op dinsdag 23 december 2008 20:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
De FARC is geplaatst op de lijst van terroristische organisaties, dus het is een terroristische organisatie.
dan moet je in feedback ff roepen en maak ik er daar ook een einde aanquote:
[..]
Lees de topics over abortus en homo´s maar eens door hoe vaak daar wordt gevraagd naar wat ik geloof en hoe ik ben opgevoed. Ik heb ook al meerdere keren aangegeven dat dat niet relevant is, maar men blijft doorgaan. Ook wordt de spot gedreven met Christenen.
In discussies is het kennelijk dus toch belangrijk op de een of andere manier.
Vrijwel elk conflict is smerig, maar niet elk conflict is klakkeloos met elkaar te vergelijken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja en op de Balkan worden mensen veroordeeld voor genocide
ik vind het zo'n verschil niet, het zijn beiden smerige conflicten
[..]
dan moet je in feedback ff roepen en maak ik er daar ook een einde aan
Klopt. Dat was mijn voornaamste reden om de Balkanoorlog er bij te betrekken. Het juridische verhaal van vreemde krijgsdienst en het oorlogrecht. Dan spreek je over universelere waarden/normen/wetten die je op meerdere conflicten kunt loslaten en de rol van Nederlandse staatsburgers hierin.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:06 schreef sp3c het volgende:
true enough maar ik zie wel wat paralellen met figuren als Johan Tilder en Tanja Neijmijer
die vergelijking kun je gewoon maken vind ik
De FARC is geen krijgsdienst maar een terroristische organisatie.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:57 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Klopt. Dat was mijn voornaamste reden om de Balkanoorlog er bij te betrekken. Het juridische verhaal van vreemde krijgsdienst en het oorlogrecht. Dan spreek je over universelere waarden/normen/wetten die je op meerdere conflicten kunt loslaten en de rol van Nederlandse staatsburgers hierin.
Ik vind jezelf aansluiten bij een terroristische organisatie van een andere orde dan dienst nemen in een buitenlands staatsleger.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:03 schreef ultra_ivo het volgende:
De FARC is idd geen staatsleger, dan vervalt dus het wetsartikel rond vreemde krijgsdienst.
Het schrijft toch een aantal maal dat Elsevier de bron isquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:41 schreef Slappy het volgende:
Massaal ledenverlies milieuclubs "door kredietcrisis"
Zeg ts heeft geen meining en op zeer slecht mijn goeie topics worden gesloten en dit soort bager niet
Het posticon zeker over het hoofd gezien?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:41 schreef Slappy het volgende:
Zeg ts heeft geen meining en op zeer slecht mijn goeie topics worden gesloten en dit soort bager niet
wattehuhwhat?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:41 schreef Slappy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |