Wat een gore, domme, achterlijke, lelijke randdebiel is Ali B. toch. Hij praat slecht Nederlands, met een lelijk (raar) accent en alles wat uit die paardensmoel van hem komt is ook nog eens ontzettend dom.quote:
iddquote:
Voordeel van de twijfelquote:
Beter kan ik het niet verwoordenquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wat een gore, domme, achterlijke, lelijke randdebiel is Ali B. toch. Hij praat slecht Nederlands, met een lelijk (raar) accent en alles wat uit die paardensmoel van hem komt is ook nog eens ontzettend dom.![]()
![]()
En Matthijs doet de hele tijdquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wat een gore, domme, achterlijke, lelijke randdebiel is Ali B. toch. Hij praat slecht Nederlands, met een lelijk (raar) accent en alles wat uit die paardensmoel van hem komt is ook nog eens ontzettend dom.![]()
![]()
Ik heb nog wat bijvoeglijk naamwoorden over, dus als je ze wilt lenen...quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:11 schreef Blauwjongetje het volgende:
[..]
Beter kan ik het niet verwoorden
Moet bij mij nog gebeurenquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:14 schreef Anne het volgende:
Eerste keer dat ik hardop moest grinnikken om Fokke en Sukke.
Datzelfde geldt voor de Luckyquote:
Van Nieuwkerk is nota bene zelf een groot fan van Jonathan Ross. Maar ja, hij las gewoon de autocue van de stagiair voorquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:37 schreef Suko het volgende:
En dus niet dat Sachs zelf seks had met z'n kleindochter. Redactie, check de feitjes even...!
staat niet op uitzending gemist?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:58 schreef marcodej het volgende:
Ali B.Helsen pakte hem goed terug.
zag 't ook niet in de herhaling, wanneer pakt Helsen Ali B terug?quote:
Toen hij zei: "Ik versta jou nu ook niet."quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:05 schreef superjojo het volgende:
[..]
zag 't ook niet in de herhaling, wanneer pakt Helsen Ali B terug?
Ik vind haar ook liefquote:
quote:Gasten vrijdag 16 januari
In de laatste uitzending van de week is Jan Mulder de tafelheer van Matthijs van Nieuwkerk. Daarnaast zijn , Jack de Vries, Robert ten Brink, Jochem van Gelder en de Toppers in nieuwe bezetting te gast. VanVelzen treedt op.
Jan Mulder is al verschillende malen gastheer geweest van Matthijs. Deze oud-voetballer en tv-persoonlijkheid zal ook vanavond zijn mening geven over alle zaken die er toe doen.
Overtuigd worden van Jans voetbalkwaliteiten?
Jeroen van der Boom, Gordon en René Froger vormen sinds het vertrek van Gerard Joling eind 2008 samen de Toppers. Vanavond vertellen ze aan Matthijs hoe de zaken ervoor staan. Ook het Eurovisie Songfestival, waar de Toppers aan mee gaan doen, komt ongetwijfeld aan bod.
Staatssecretaris van Defensie, Jack de Vries, komt praten over het nieuwe KRO-programma 'Topgun Holland'. In dit programma worden jongeren gevolgd bij hun opleiding tot F16-vlieger.
In het nieuwe programma ‘Hider in the house’ van Jochem van Gelder, wordt er een bekende Nederlander bij een gezin in huis verstopt terwijl één van de ouders het niet weet. Robert ten Brink was de eerste BN’er die werd verstopt en een fragment kan je hier bekijken:
Zanger Roel van Velzen is al jaren één van Nederlands’ bekendste zangers en brak door met ‘Baby Get Higher’. In De Wereld Draait Door trad hij in het verleden één keer per maand op en improviseerde daar flink op los.
Toen de Toppers aan bod kwamen zapte ik zelfs weg. Nooit zal ik naar die ellende kijken/luisteren.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:14 schreef Suko het volgende:
DWDD wordt een beetje simpel, te populair. Wickedangel schreef dat al, zoek eens naar mensen die nog niet in de picture staan maar wel aandacht verdienen. En dan nu het dieptepunt, de Toppers, wat een drama...
Vriend van mij zit er inquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:50 schreef Specularium het volgende:
Dat programma Topgun lijkt me echt supercool.
Ik hoop dat ze in de halve finale uitgeschakeld worden. Heeft Gordon eindelijk reden om negatief te zijn: namelijk op zichzelf.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:30 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Toen de Toppers aan bod kwamen zapte ik zelfs weg. Nooit zal ik naar die ellende kijken/luisteren.
quote:Maandag 19 januari zien we in DWDD minister Ab Klink, Arjen Jansons en Bert Visscher. Het muzikale optreden vanavond is van Roosbeef. Tafeldame is Mildred Roethof.
Mildred Roethof maakte de documentaire ‘Sex Sells’, waarin zij onderzocht hoe jongeren tegenwoordig over seks denken. Deze documentaire lokte heel wat reacties uit, en de KRO moest de uitzending uiteindelijk zelfs verwijderen van internet. Vanavond is ze tafeldame.
Minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport Ab Klink zal ondervraagd worden over de actualiteiten.
Arjen Jansons begon twee dagen na de verdwijning van zijn dochter Sybine met het maken van aantekeningen. Vijf weken later werd het levenloze lichaam van het dertienjarige meisje gevonden in het kanaal. Vandaag, precies tien jaar na haar verdwijning, verschijnt het boek ‘In het bos zijn de wilde dieren’ van Arjen Jansons over de moord op zijn dochter. Hij vertelt erover in DWDD.
Cabaretier Bert Visscher zit 25 jaar in het vak en momenteel staat hij op het toneel met zijn show ‘Stoffe Jongens’. In DWDD wordt teruggeblikt op zijn carrière en op zijn jeugd…
De muziek vanavond wordt verzorgd door de Nederlandse band Roosbeef. ´Ze willen wel je hond aaien, maar niet met je praten´ heet hun nieuwe album, waarop hun single ´Onder invloed´ natuurlijk niet ontbreekt.
Dat simpele is toch het hele concept? Reclame maken voor ander programma's, boekjes en optredens...en dan natuurlijk niet uit de 'moeilijkste' categorie, want dat zouden de kijkers wel eens niet leuk kunnen vinden. Soms zit er een stukje excuus theater in of een iets lastiger onderwerp in de Stoel van Steinz, maar dat is maximaal 10%.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:14 schreef Suko het volgende:
DWDD wordt een beetje simpel, te populair. Wickedangel schreef dat al, zoek eens naar mensen die nog niet in de picture staan maar wel aandacht verdienen. En dan nu het dieptepunt, de Toppers, wat een drama...
Inderdaad zeg, hopelijk trekt ze vanavond dr bek wat minder open dan hier..quote:Op maandag 19 januari 2009 17:11 schreef Stofje het volgende:
Mildred Roethof, ik vind dat zo'n gruwelijk bijdehand kutwijf, dat het al ongeveer een reden is om niet te kijken..
Idd, inclusief sjawl.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:42 schreef 988012 het volgende:
Die kerel achter Klink, heeft ie nou z'n dikke blauwe winterjas nog aan?
Ik geloof ook niet dat die bestaan.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:57 schreef bloodymary het volgende:
Oh wat is die Bert Visscher toch niet leuk. Ik snap niet dat er mensen zijn die dat grappig vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |