Dat komt omdat het al voorbij is, je bent te laatquote:Op maandag 22 december 2008 21:05 schreef George_Kloonie het volgende:
Ik zie irritante reclames die een prijs wnnen...
Wat hebben ze over de ps3 gezegd?quote:Op maandag 22 december 2008 21:03 schreef Yuin het volgende:
[..]
Heb jij een andere nederland 1 dan mij?
Dat de blue ray lezer er bij veel mensen na een tijdje mee stopt. En sony niet happig is op commentaar en/of hulp.Voornamlijk 60gig versie volgens mij, althans als je zo fora rondleest is het meestal de 60gig versie. Of die wordt gewoon meer verkocht.quote:Op maandag 22 december 2008 21:09 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Wat hebben ze over de ps3 gezegd?
Ach so.. Dus elke HDMI kabel kan ik gebruiken? (ik heb er nu nog 1 van mn hd dvd speler nl..)quote:Op maandag 22 december 2008 21:06 schreef George_Kloonie het volgende:
Dixons, 8 euro HDMI
Bij de lokale tvboerquote:Op maandag 22 december 2008 20:54 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
Ok, dat dacht ik al
Waar kan je zo'n goedkope HDMI kabel halen? Goedkoper dan 18.99 kom ik nl niet..
En je dacht niet van, kom laat ik eens kijken of ie werkt?quote:Op maandag 22 december 2008 21:27 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
Ach so.. Dus elke HDMI kabel kan ik gebruiken? (ik heb er nu nog 1 van mn hd dvd speler nl..)
Neen, want ik heb mn PS3 nog niet binnen!quote:Op maandag 22 december 2008 22:01 schreef George_Kloonie het volgende:
[..]
En je dacht niet van, kom laat ik eens kijken of ie werkt?
Als je dat al goed vind, word je echt weggeblazenquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:17 schreef Yuin het volgende:
Ben benieuwd hoe het er straks uit gaat, krijg met kerst een full-hdtv. Nu nog gewoon op normale tv, waarvan ik het beeld toch eigelijk ook al best goed vind
Het is inderdaad niet echt wat men riep dat het zou zijn. Valt flink tegen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:31 schreef George_Kloonie het volgende:
Er was een fok! groep, maar na een week logt bijna niemand meer in op home, saaie meuk.
Hetzelfde zou dan moeten gelden voor plekken als Myspace en Facebook en dat is tot nu toe nog niet echt gebeurd. Te zichtbaar en onafgeschermd.quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:34 schreef Yuin het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet echt wat men riep dat het zou zijn. Valt flink tegen.
Trouwens, wel een goede plek voor terroristen denk ik om onderling afspraken te maken.
Deze bom is medemogelijk gemaakt door sony playstation krijg je dan, of draaf ik nu door
Jij vergelijkt myspace met home?quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:49 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Hetzelfde zou dan moeten gelden voor plekken als Myspace en Facebook en dat is tot nu toe nog niet echt gebeurd. Te zichtbaar en onafgeschermd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |