Wat hij zegt...quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:01 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
WTF hoe groot is je laptop ?
En 'Anders ga ik zo even naar de stad toe..." alsin, dan koop ik dalijk ff een 52" HD scherm?
En prolly heeft je laptop alleen video-out en geen video in.
Lol zo groot is ie niet, 15,4". Maar goed, kan ik wel HD gamen. Maar helaas, die droom ook weer vervlogenquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:01 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
WTF hoe groot is je laptop ?
En 'Anders ga ik zo even naar de stad toe..." alsin, dan koop ik dalijk ff een 52" HD scherm?
En prolly heeft je laptop alleen video-out en geen video in.
http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?products_id=13516quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:18 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Vooruit, maar het blijft van de zotte dat hij 50 kost
-nevermind-quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:23 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?products_id=13516
En nou bek dicht.
Wat wou je zeggen?quote:
quote:
Dan ist nog steeds goedkoper dan 50 Euro hoor. Totaal is "maar" 35 Euro. Dat is in vergelijking met wat hij anders moet kosten toch best redelijk?quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Of je de 10 euro verzendkosten (past niet door de brievenbus i guess?) er al had bijberekend.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:31 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Dan ist nog steeds goedkoper dan 50 Euro hoor. Totaal is "maar" 35 Euro. Dat is in vergelijking met wat hij anders moet kosten toch best redelijk?
Klopt.quote:Maar dan nog, het scheelt je in ieder geval wat.
godvahdomma. Waarom alleen een creditcard?quote:
Sweet die komt mn kant opquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:23 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?products_id=13516
En nou bek dicht.
Komt er 10 bij omdat het pakketje is? Normaliter is ht 5,25 verzendkosten toch?quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Of je de 10 euro verzendkosten (past niet door de brievenbus i guess?) er al had bijberekend. Maar dan nog, het scheelt je in ieder geval wat.
quote:
Ik verwacht hem morgen, en zo niet donderdag, en zo niet vrijdag, en zo niet zaterdag en anders maandag.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:54 schreef Kremers het volgende:
Play.com heeft altijd zeer goede januarie uitverkoopAlleen begonnen ze dit jaar wat vroeger door de crisis
PoP kan wel wat lang duren, door de kerstdrukte. Ik verwacht hem pas volgende week.
Je zit gewoon met je lul door die brievenbus te wachten op die game.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:29 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik verwacht hem morgen, en zo niet donderdag, en zo niet vrijdag, en zo niet zaterdag en anders maandag.
Importeren is zo gay, ik zit als een dolle hond van boven naar de brievenbus en terug, dag in dag uit
u suck whiteboyquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Shaun white is maar een bout spel![]()
ik pleur elke keer van dat board af ,zonder vette tricks
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je zit gewoon met je lul door die brievenbus te wachten op die game.
Je denkt echt dat die met kerst komt? Goh geinige koeriers hoor.
Je krijgt hem volgende week dinsdag, mark my words.
Het is niveau.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:37 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
u suck whiteboy
EN ZOEK JE PASS VAN JE JAPANSE ACCOUNT GVD![]()
[..]![]()
(u)
Hopelijk kun je het haat nivo in 2009 wat terugschroeven Wes, want je breekt mn hart
iedere keer weer![]()
doe eens lief anders verkoop ik je zus aan een loverboyquote:
SWS sucks. Met afstand slechtste aanschaf (van de 70) dit jaarquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Shaun white is maar een bout spel![]()
ik pleur elke keer van dat board af ,zonder vette tricks
><quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:43 schreef Paxlie het volgende:
[..]
doe eens lief anders verkoop ik je zus aan een loverboy
Ik zit al @ 35incl dus je kan er wel iets meer voor vragenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:56 schreef merino het volgende:
[..]
SWS sucks. Met afstand slechtste aanschaf (van de 70) dit jaar
Moet maar eens snel de platinum proberen te halen en kijken of ik er nog 20 euro in de doorverkoop voor kan pakken.
Jammer dat je alleen in euro's kunt betalen, anders zou het nog goedkoper zijnquote:Op woensdag 24 december 2008 00:17 schreef Mindstate het volgende:
wtf die kerstsale @ play.com !
LittleBigPlanet 25 gbp
Midnight Club Los Angeles 18 gbp
Mirrors Edge 15 gbp
Far Cry 2 19 GBP
PES 09 25 gbp
so many games, so little time, so little money
Bij play.com niet.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:58 schreef Mindstate het volgende:
Hoezo, koersen lopen bijna gelijk toch; 25 gbp is 26,7 euro
Je kunt niet betalen in ponden als je in een euroland woont. Dan moet je eerst euro's selecteren en play hanteert nogal ongunstige wisselkoersen.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:58 schreef Mindstate het volgende:
Hoezo, koersen lopen bijna gelijk toch; 25 gbp is 26,7 euro
Boeiend, voor die dumpprijzen ga ik echt niet zeuren over wat scheve wisselkoersen toch?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:03 schreef Kremers het volgende:
[..]
Je kunt niet betalen in ponden als je in een euroland woont. Dan moet je eerst euro's selecteren en play hanteert nogal ongunstige wisselkoersen.
Het is nog steeds spotgoedkoop jaquote:Op woensdag 24 december 2008 11:27 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Boeiend, voor die dumpprijzen ga ik echt niet zeuren over wat scheve wisselkoersen toch?
Geen luminesquote:Op woensdag 24 december 2008 11:30 schreef Kremers het volgende:
[..]
Het is nog steeds spotgoedkoop jaMaar vroeger had je wel de mogelijkheid om in ponden te betalen.
edit: De EU store is bijgewerkt, met o.a. de MGS LBP dlc(sjeez, hoeveel afkortingen kun je kwijt in één zin
)
Daarnaast staat Savage Moon ook in de store. Dat is dat tactische tower defence spel van Sony zelf. Vreemd, want in de US store staat deze nog niet
Dat is wel vreemd i.d.d. Zij krijgen Lumines, wij krijgen Savage Moon... Geef dan gewoon beiden tergelijkquote:Op woensdag 24 december 2008 11:46 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Geen luminesIK WIL GVD LUMINES
Ja tuurlijk, maar ik heb geen geld.quote:
Er kwam toch ook DLC voor wipeout?quote:
Voor zover ik het weet niet nee. Waar heb je dat gelezen?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:26 schreef Agiath het volgende:
[..]
Er kwam toch ook DLC voor wipeout?
Streamenquote:Op woensdag 24 december 2008 17:14 schreef Zapper het volgende:
Even een noob-vraagje hier. Vanmiddag een PS3 gekocht, prachtig allemaal maar probeerde zojuist een externe HDD aan te sluiten maar dat werkte niet echt. Nu las ik dat die HDD dan FAT32 moet zijn, die indeling gebruik ik niet vanwege de beperkte opslagcapaciteit (geloof max 4GB ofzo). Nu zou ik 'm om kunnen zetten, maar heb hier een PS3 compatible filmbestand die +7GB is.
Hoe nu te handelen?
Iets uitgebreider?quote:
Streamen van je PC naar je PS3. Enige andere optie is om de file in 2 stukken te verdelen. Of misschien een NAS schijf gebruiken icm je router. Dan hoeft je PC ook niet aan te staan. Maar ik weet niet hoe de PS3 daar mee om gaat.quote:
Net gekocht uit de US store, samen met Everyday Shooter en Pixeljunk Monsters om mijn backcatalogue van goede psn games volledig te makenquote:Op woensdag 24 december 2008 11:46 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Geen luminesIK WIL GVD LUMINES
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |