Ik mot er ook een hebbequote:Op dinsdag 23 december 2008 10:38 schreef Cid het volgende:
Weet iemand waarom die PS Eye camera nergens meer te koop is? Komt er een nieuwe ofzo?
WADDAFAK 50 euroquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:07 schreef SocialDisorder het volgende:
http://www.play.com/Games(...)eCreate/Product.html
http://www.bol.com/nl/p/g(...)005605367/index.html
Voìla
Dixons heeft ze bij mij inde winkel ( p60 ) of je bestelt hem online bij ze, heb er vandaag de ps3 microfoon gekocht voor 50,- en die cam hadden ze ook.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:38 schreef Cid het volgende:
Weet iemand waarom die PS Eye camera nergens meer te koop is? Komt er een nieuwe ofzo?
Link eens naar een webcammetje van een tientje die widescreen en 4:3 beeld en een zeer gevoelige vierwegsmicrofoon heeft.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:11 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
WADDAFAK 50 euro
Dat ga ik er dus echt niet voor neerleggen. Een veredeld webcammetje van 1 tientje verkopen voor 5![]()
Vooruit, maar het blijft van de zotte dat hij 50 kostquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Link eens naar een webcammetje van een tientje die widescreen en 4:3 beeld en een zeer gevoelige vierwegsmicrofoon heeft.
Inderdaad, ik wou het ding misschien kopen voor mijn broertje voor kerst.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:18 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Vooruit, maar het blijft van de zotte dat hij 50 kost
Ik heb nog een gratis verzendkosten code + -10 euro code van bol, maar zelfst dan is t me nog te veel eigenlijkquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:21 schreef Agiath het volgende:
[..]
Inderdaad, ik wou het ding misschien kopen voor mijn broertje voor kerst.
Maar 50 euro gaat me wat te ver hoor
Serieus kan je daar ook een normale voor gebruiken?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:24 schreef SocialDisorder het volgende:
weet neit waar je hem voor wil gebruiken, maar voor Burnout Paradise of die spelletjes van PSN kun je natuurlijk ook een gewone webcam gebruiken...
Ja dat kanquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:28 schreef Agiath het volgende:
[..]
Serieus kan je daar ook een normale voor gebruiken?
Mijn broertje wil namelijk die platinum trophy halen van burnout en daarvoor moet je zo'n mugshot maken, maar dat kan dus ook met eentje van logitech ofzo?
Oh oke, dan ga ik dat zo ff regelen voor hemquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:31 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ja dat kan
Maar ik wil er een ivm toekomstige integratie van dat ding en om te gebruiken in LBP
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Beach het volgende:
Ik klik expres niet.
Die awesomeness wil ik bewaren totdat de disc in mn ps3 zit.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:31 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ja dat kan
Maar ik wil er een ivm toekomstige integratie van dat ding en om te gebruiken in LBP
Ja Home misschien (alhoewel dat in de open beta toch wel gewoon mag werken vind ik) maar dat verklaart het nog steeds niet van de playstation browser.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:03 schreef SocialDisorder het volgende:
Kan ook aan Home liggen, betaversie enzo. Probeer het eens met LBP ofzo.
WTF hoe groot is je laptop ?quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:51 schreef Chaos-Zero het volgende:
Hmm, ik kan mijn laptop zeker niet gebruiken als HD scherm voor m'n ps3? Er zit wel een HDMI port op, maar die zal zeker wel voor uitgang zijn? Anders ga ik zo even naar de stad toe..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |