Geen luminesquote:Op woensdag 24 december 2008 11:30 schreef Kremers het volgende:
[..]
Het is nog steeds spotgoedkoop jaMaar vroeger had je wel de mogelijkheid om in ponden te betalen.
edit: De EU store is bijgewerkt, met o.a. de MGS LBP dlc(sjeez, hoeveel afkortingen kun je kwijt in één zin
)
Daarnaast staat Savage Moon ook in de store. Dat is dat tactische tower defence spel van Sony zelf. Vreemd, want in de US store staat deze nog niet
Dat is wel vreemd i.d.d. Zij krijgen Lumines, wij krijgen Savage Moon... Geef dan gewoon beiden tergelijkquote:Op woensdag 24 december 2008 11:46 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Geen luminesIK WIL GVD LUMINES
Ja tuurlijk, maar ik heb geen geld.quote:
Er kwam toch ook DLC voor wipeout?quote:
Voor zover ik het weet niet nee. Waar heb je dat gelezen?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:26 schreef Agiath het volgende:
[..]
Er kwam toch ook DLC voor wipeout?
Streamenquote:Op woensdag 24 december 2008 17:14 schreef Zapper het volgende:
Even een noob-vraagje hier. Vanmiddag een PS3 gekocht, prachtig allemaal maar probeerde zojuist een externe HDD aan te sluiten maar dat werkte niet echt. Nu las ik dat die HDD dan FAT32 moet zijn, die indeling gebruik ik niet vanwege de beperkte opslagcapaciteit (geloof max 4GB ofzo). Nu zou ik 'm om kunnen zetten, maar heb hier een PS3 compatible filmbestand die +7GB is.
Hoe nu te handelen?
Iets uitgebreider?quote:
Streamen van je PC naar je PS3. Enige andere optie is om de file in 2 stukken te verdelen. Of misschien een NAS schijf gebruiken icm je router. Dan hoeft je PC ook niet aan te staan. Maar ik weet niet hoe de PS3 daar mee om gaat.quote:
Net gekocht uit de US store, samen met Everyday Shooter en Pixeljunk Monsters om mijn backcatalogue van goede psn games volledig te makenquote:Op woensdag 24 december 2008 11:46 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Geen luminesIK WIL GVD LUMINES
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |