abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64159367
Laatst heb ik voor mezelf een groot verschil gemerkt met mensen die ik ken qua omgaan met drank.
Zij hebben altijd een klein groepje waar ze mee drinken thuis en daar ook nogal extreem in zijn.
Ik heb het nu een paar keer meegemaakt en ok het is leuk voor af en toe maar niet voor mij elke week.

Voor mezelf heb ik liever dat ik naar de kroeg ga en met mensen in contact kom en dan ga ik niet eens echt voor de drank maar meer voor de gezelligheid en dat hoeft ook niet elke week.
Drank is leuk maar ik kan ook andere dingen bedenken die ik ook leuk gezellig vind om te doen in het weekend.
Voor mij hoeft het weekend dus niet in het teken van de drank te staan.

Nu ben ik nieuwsgierig hoe anderen dus met drank omgaan in het weekend??
pi_64159396
Ik ga heel goed met drank om.
  vrijdag 19 december 2008 @ 19:55:34 #3
210679 muay-toy
Mandingo warrior, amour faya
pi_64159481
ga wel goed met drank om, drank is ook goed tegenover mij.
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
pi_64159487
ik drink ook doordeweeks
pi_64159561
Nuchter zijn of aangeschoten zijn, veel verschil is er niet behalve die lekkere roes waarbij ik even niet hoef te denken aan het leven van alledag. Ik drink met mate en niet met kratten tegelijk Kan ook naar de coffeeshop gaan om 4 gram wiet te kopen maar geef me dan maar liever een lekkere koude rakker met 2 vingers schuim om het leven op aarde te vieren voor zolang ik nog leef.

Ik ga dus goed om met drank, zodra ik merk dat het verder gaat dan aangeschoten zijn dan drink ik een glas frisdrank. Mijn doel in het weekend is dan wel de aangeschoten toestand bereiken omdat het nogmaals zo is dat ik 1 keer leef en dan wil ik ook relaxte momenten hebben met verstand op nul.
Genieten is toegestaan!!!
  vrijdag 19 december 2008 @ 19:58:18 #6
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_64159579
Wij hebben een haat-liefde verhouding, drank en ik. Ik kan er intens van genieten als zij me goed behandeld, maar kan er ook goed ziek van zijn als ze naar tegen me doet...
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_64159624
binge drinking, weetog.
pi_64159735
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 20:00 schreef Repeat het volgende:
binge drinking, weetog.
Daar begon het bij die anderen wel op te lijken en voor mijzelf vind ik dat zonde om elk weekend te doen.
Voor mij wil ik een gedeelte van het weekend nog bewust mee maken zonder het hele weekend brak te zijn.
Voor mij ben ik wel meer na gaan denken hoe er verschillen in kunnen zijn in het omgaan met alcohol en het uitgaan ook. Ik ga meer uit voor sociale contacten en praatjes te maken en een vriend van me die gaat echt uit voor de drank.
pi_64159750
Ik gebruik geen drank, drank gebruikt mij.

Als ik naar de kroeg of iets dergelijks ga dan lust ik wel een slok. Maar het is zeker geen noodzaak dat ik drank moet drinken in het weekend.
pi_64159840
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 20:04 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Daar begon het bij die anderen wel op te lijken en voor mijzelf vind ik dat zonde om elk weekend te doen.
Voor mij wil ik een gedeelte van het weekend nog bewust mee maken zonder het hele weekend brak te zijn.
Voor mij ben ik wel meer na gaan denken hoe er verschillen in kunnen zijn in het omgaan met alcohol en het uitgaan ook. Ik ga meer uit voor sociale contacten en praatjes te maken en een vriend van me die gaat echt uit voor de drank.
In aangeschoten toestand kun je ook nog bewust zijn. Niet in opperste staat van waakzaamheid maar je gaat echt niet richting coma met 10 biertjes achter de kiezen.

Toen ik nog 3 keer per week tot 5 uur ging stappen was het normaal om te drinken, vond het eerder vreemd om in die zatte bende spa-water tot me te nemen. Maar dat was de studententijd.
pi_64159862
Hetzelfde als doordeweeks.
De sint verzon op z'n gemak,
dit voor het oude wrak.
  vrijdag 19 december 2008 @ 20:10:26 #12
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_64159918
Adtje Kratje
pi_64160010
Biertopic!

Tijd om het weekend in te zegenen met een goudgele rakker.

Proost!
Nee.
pi_64160041
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 20:08 schreef Topspin het volgende:

[..]

In aangeschoten toestand kun je ook nog bewust zijn. Niet in opperste staat van waakzaamheid maar je gaat echt niet richting coma met 10 biertjes achter de kiezen.

Toen ik nog 3 keer per week tot 5 uur ging stappen was het normaal om te drinken, vond het eerder vreemd om in die zatte bende spa-water tot me te nemen. Maar dat was de studententijd.
Ik bedoel met bewust meer de dagen erna eigenlijk. Als je veel drinkt heb je er vaak toch het grote gedeelte van het weekend nog last van door kater en brak te zijn.
En ik denk ook dat het per persoon afhangt de ene kan totaal niet tegen drank en die is de weg helemaal kwijt na 10 biertjes en de ander heeft daar juist geen last van.
  vrijdag 19 december 2008 @ 20:16:57 #15
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_64160123
Katers en brakheid is ook persoonsgebonden. Ik ben gezegend met een vrijwel katerloos bestaan, terwijl ik toch af en toe behoorlijk doordrink. En brakheid (dus de vermoeidheid; niet misselijk,koppijn->Das kater) gaat bij mij na de douche en t ontbijt ook weg. En dan maakt t niet eens zoveel uit hoeveel ik slaap. Na 5 uur slaap gaat t bijna net zo prima als na 12 uur, behalve dat ik dan s avonds eerder vermoeid ben. Er zijn echter ook mensen die bij wijze van 3 dagen kapot zijn van 1 avond doorzakken.
pi_64160162
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 20:14 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik bedoel met bewust meer de dagen erna eigenlijk. Als je veel drinkt heb je er vaak toch het grote gedeelte van het weekend nog last van door kater en brak te zijn.
En ik denk ook dat het per persoon afhangt de ene kan totaal niet tegen drank en die is de weg helemaal kwijt na 10 biertjes en de ander heeft daar juist geen last van.
Een verkwikkende douche doet wonderen

De weg kwijt zijn na 10 bier lijkt me dan sterk als je vaker gedronken hebt, ben je 15 dan is het wat anders.

Alcohol die de nachtrust kan verstoren kan een argument zijn om het te laten, maar ik merk dat ik toch beter slaap bij gebruik binnen de perken.

Ik zou me wel zorgen gaan maken bij black-outs bij drinken, maar dat heb ik al een hele tijd niet meer gehad. Tijdens het stappen tot diep in de nacht complete beelden van de film kwijt geraakt maar goed, student zijn en uitgaan erbij. Bij een biertje thuis ga ik al snel niet helemaal verder dan de norm.
pi_64160396
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 20:17 schreef Topspin het volgende:

[..]

Een verkwikkende douche doet wonderen

De weg kwijt zijn na 10 bier lijkt me dan sterk als je vaker gedronken hebt, ben je 15 dan is het wat anders.

Dat is niet helemaal waar want ik ken een jongen die kan er niet totaal tegen en die drinkt ook al jaren.
Na een paar biertjes heeft hij al dat die de weg kwijt is en bijna iedereen kent hem ook zo . Hij kan er gewoon echt niet tegen.
pi_64160565
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 20:25 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar want ik ken een jongen die kan er niet totaal tegen en die drinkt ook al jaren.
Na een paar biertjes heeft hij al dat die de weg kwijt is en bijna iedereen kent hem ook zo . Hij kan er gewoon echt niet tegen.
Heb ooit eens gelezen dat bepaalde mensen allergisch zijn voor alcohol. Zou best kunnen, de een is allergisch voor huismijt de ander voor alcohol.
pi_64160687
Dat lijkt me helemaal lastig dan.
Het viel mij gewoon op dat een boel mensen juist met alcohol heel verschillend mee omgaan.
Het is ook altijd wel interessant. Ik moet wel zeggen dat ik voor mezelf gelukkig de grenzen ken en daar ben ik ook wel blij mee.
pi_64160764
Meestal verantwoordelijk, maar soms heb ik gewoon zin om helemaal naar de tering te gaan. Dan gaat alles los, sterk, bier, mix, alles door elkaar
"Those unforgettable days, for them I live"
  vrijdag 19 december 2008 @ 20:52:41 #21
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_64161240
Ga er heel goed mee om, drink uberhaupt niet
  vrijdag 19 december 2008 @ 21:43:31 #22
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_64163022
quote:
Maar dat was de studententijd.
dat dus.
pi_64163048
Ik heb al 2 maanden geen druppel alchohol gedronken
  vrijdag 19 december 2008 @ 21:49:48 #24
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_64163263
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 21:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik drink meestal hele glazen i.p.v druppels
pi_64163856
Ik heb niet zoveel met drank. Geniet veel meer van frisdrank.
ROBODEMONS..................|:(
pi_64164734
Als ik vroeger naar de kroeg ging (lees 4 maanden terug) kon het er nog weleens wat harder aan toe gaan dan tegenwoordig. Heb niet meer echt de behoefte en merk wel dat nu ik eigenlijk vrijwel zelden meer drink, als ik dan weer eens 4 biertjes drink ze best hard aankomen, waar ik vroeger wat meer "gewend" was.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_64167001
Ik drink nog maar een paar keer per jaar omdat ik me moeilijk in kan houden en stoute dingen ga doen, drink dus ook niet in de kroeg maar enkel thuis, met een vrije dag voor de boeg en bij voorkeur in goed gezelschap
some things you lose, and some things you just give away
  vrijdag 19 december 2008 @ 23:46:22 #28
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_64167610
Ik ga uit om vrouwen te scoren. Die tank ik dan vol en sleep ze half bewusteloos naar mijn grot.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_64169629
In het weekend eigenlijk gematigd t.o.v. doordeweeks Maja iets met student zijn. Meestal stopt ik op tijd om echt te dronken te zijn en komt het ook niet vaak verder dan (af en toe erge) brakheid. Een echte kater hooguit een paar keer per jaar en dan is het ook echt heel kut en ziek zijn en zweer je weer eens om nooit meer te drinken
Too much is never enough!
pi_64170217
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 19:55 schreef George_Kloonie het volgende:
ik drink ook doordeweeks
ik zo goed als niet, en dat bevalt stukken beter, en het scheelt ook de nodige kilo's
In het weekend lust ik ze wel heel graag, maar ik hou het wel netjes.
Never underestimate a Horse - He can't think but is better in acting than Meryl Streep
pi_64170284
Ik lust heeel graag een biertje, dus als ik vrij heb de volgende dag.
Voor de rest nooit als ik moet rijden, of vroeg uit moet voor het werk.

En idd gewicht, maar daarvoor gaan we naar de "sportschool"
Ik zwaai naar dieren.
pi_64170642
Alcohol gebruik is bij iedereen verschillend. De een kan er beter tegen als de ander. De een drinkt om dronken te worden en de ander om gewoon gezellig mee te drinken. Als ik op stap ga drink ik graag een biertje, daarom rij ik ook nooit. Mijn ervaring is dat mensen een stuk losser zijn na een paar drankjes en de sfeer er dan lekker inzit. Ik ga uit voor de gezelligheid en daar horen nieuwe contacten standaard bij... Er zijn wel eens avonden dat ik mezelf helemaal naar de klote 'zuip' maar dit is dan altijd alleen maar omdat ik het ontzettend naar me zin heb op dat moment. Katers heb ik eigenlijk nooit. Brakheid de 1e paar uurtjes, maar daarna ben ik weer fit.
  FOK!Babe zaterdag 20 december 2008 @ 02:01:38 #33
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_64170660
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 20:00 schreef Repeat het volgende:
binge drinking, weetog.
pi_64172290
Afgelopen 2 weekeinden compleet lam geweest, daarvoor in 3 maand tijd een biertje of 10 Ligt er echt helemaal aan hoeveel tijd ik heb en zin ik in bier heb
pi_64172360
ik drink niet zo heel vaak, eens in de twee weken op z'n hoogst. Maar dan lust ik er ook wel een paar
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_64222491
Ik drink doordeweeks af en toe een biertje in de kroeg. Het weekend is een totaal ander verhaal, eerder te veel dan te weinig. Als je eenmaal bezig bent en je weet dat je de volgende dag vrij bent dan ga je toch altijd door. Zondag dan meestal wel moe en brak, soms met wat hoofdpijn.

Maar stiekem vind ik het ook wel relaxt om heel de zondag brak in bed te liggen en heel de dag Eredivisie Live te kijken.
pi_64222689
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 21:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb gezondigd
Gister zo verschrikkelijk strontlazarus dat ik niets maar dan ook niets meer weet hoe ik bij een verjaardag gisteravond ben weggegaan. Ben alles kwijt, afscheid nemen, 1 uur op de achterbank op de terugweg, 3 etages omhoog lopen, uitkleden en op bed liggen
Heb in me eentje blijkbaar 2 flessen dropshot en 1 fles strohrum (alles in shotjes vorm ) opgezopen

Geen moment spijt van gister maar damn... is me nog nooit gebeurt dat ik dingen niet meer herinner
pi_64222709
hmm in het weekend gaat er aardig wat alcohol in.
  zondag 21 december 2008 @ 21:49:09 #39
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_64223011
quote:
Op zondag 21 december 2008 21:42 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Ik heb gezondigd
Gister zo verschrikkelijk strontlazarus dat ik niets maar dan ook niets meer weet hoe ik bij een verjaardag gisteravond ben weggegaan. Ben alles kwijt, afscheid nemen, 1 uur op de achterbank op de terugweg, 3 etages omhoog lopen, uitkleden en op bed liggen
Heb in me eentje blijkbaar 2 flessen dropshot en 1 fles strohrum (alles in shotjes vorm ) opgezopen

Geen moment spijt van gister maar damn... is me nog nooit gebeurt dat ik dingen niet meer herinner
Doe je netjes Leuke avonden zijn dat haha, not.. Dat je achteraf soms nog hoort wat je uitgevreten hebt.
pi_64332415
Ik drink meestal een 8 tot 10 glazen en daarna is het afgelopen, want als ik meer drink ben ik de volgende dag flink brak.

Sommige personen vertellen dat ze een hele fles whisky alleen hebben uitgedronken, of 30 glazen bier ophebben (en twee baco's, vier wodka-cola en drie wodka-redbull). Zijn er nu daadwerkelijk mensen die écht zoveel drinken op een avond of dikken dit soort personen gewoon de verhalen aan? (daar verdenk ik ze namelijk van, nog afgezien van het feit dat het eerder dom dan stoer is om zoveel te drinken)
  woensdag 24 december 2008 @ 18:16:46 #41
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_64332542
Drank en ik hebben wel eens ruzie. Dan zeg ik dat ik 'm nooit meer wil zien. Maar het volgende weekend heb daar altijd weer spijt van en ga ik 'm opzoeken in de kroeg. Meestal is 'ie daar wel te vinden.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_64338227
Mwoah, ik drink doordeweeks bijna nooit... alleen bij speciale aangelegenheden. In het weekend wel elke zaterdag, gemiddeld 6-7 bier denk ik. Tis gewoon te lekker En je kan je mooi even laten gaan ja, maar zonder drank kan ik ook wel feesten....
pi_64338307
Ik zuip behoorlijk veel in het weekend, het liefst doe ik dat in de stad in een leuke tent. Thuis zitten bij iemand vind ik iets voor bejaarden, maar blijkbaar zijn beginnende dertigers in grote mate bejaard
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_64339431
Nou, als ik ga stappen, drink ik flink, lekker is dat zuipen totdat je gaat raaskallen
Soms heb ik ook periodes dat ik niet ga stappen, dan drink ik ook niet

De afgelopen tijd zit ik weer in een periode dat ik bijna elk weekend met m'n dronken kop in de kroeg hang. dat begint me zo langzamerhand weer de keel uit te hangen. Want als ik op vrijdag ga stappen, voel ik me daarna het hele weekend lamlendig. Dus hoog tijd voor een alcoholloze periode, ingaande na de vakantie (dus met oud&nieuw ff flink zuipen )
Are you nuts??
pi_64339603
quote:
Op woensdag 24 december 2008 18:13 schreef Bartaz het volgende:
Ik drink meestal een 8 tot 10 glazen en daarna is het afgelopen, want als ik meer drink ben ik de volgende dag flink brak.

Sommige personen vertellen dat ze een hele fles whisky alleen hebben uitgedronken, of 30 glazen bier ophebben (en twee baco's, vier wodka-cola en drie wodka-redbull). Zijn er nu daadwerkelijk mensen die écht zoveel drinken op een avond of dikken dit soort personen gewoon de verhalen aan? (daar verdenk ik ze namelijk van, nog afgezien van het feit dat het eerder dom dan stoer is om zoveel te drinken)
Nou je, met koninginnedag of een dag op Lowlands kom ik wel aan de 30-40 bier, maar meestal is dat 2.5% bier. Dus je moet wel zoveel zuipen wil je er wat van voelen
Are you nuts??
pi_64339803
quote:
Op woensdag 24 december 2008 18:13 schreef Bartaz het volgende:
Over een hele avond(vroeg beginnen, laat eindigen) dan kan ik wel aan zulke aantallen komen(met bier meestal max 20-30) maar een flesje sterk kan in in de loop van de avond wel naar binnen tikken
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_64339839
Excessief drankgebruik is voor realisten.
pi_64340316
Ik ben geen grote drinker. Ik houd wel van een wijntje of een biertje, maar op een gegeven moment smaakt het me niet meer. Dat is ook meestal het punt dat ik gewoon lekker aangeschoten ben. Vorig weekend heb ik veel te veel gedronken. Was thuis al begonnen met drinken en tot een uur of 7 uit geweest en als ik de avond reconstrueer heb ik ongeveer 20 wijn en 3 whiskey cola op. Ik zag zo dubbel dat het niet leuk meer was en ik word er op een vervelende manier bijdehand van, ga op zoek naar discussies die ik ook altijd win. Kotsen van drank heb ik denk ik sinds mijn 16e niet meer gedaan dus nu ook niet, maar heb me het hele weekend brak gevoeld en vond dat ook wel zonde. En dan al die gaten in mijn geheugen. Nee, voorlopig niet voor herhaling vatbaar.
  woensdag 24 december 2008 @ 22:06:50 #49
210679 muay-toy
pi_64340524
boeie.
pi_64340628
Ik ga wel goed met drank om. Ik heb sowieso eigenlijk geen drank nodig om 'los te komen', maar voor de gezelligheid drink ik altijd wel mee. Meestal houd ik altijd bij maximaal 10 glazen per avond, zodat ik wel licht aangeschoten bent maar in ieder geval nog goed bij bewustzijn en controle over mijzelf hebt. Echt helemaal dronken zijn, en de volgende dag niet meer weten wat je hebt uitgespookt vind ik helemaal niks.
  woensdag 24 december 2008 @ 22:11:21 #51
210679 muay-toy
pi_64340648
boeit me ook geen reet.
pi_64344106
Ik en drank hebben een hele goede, (on)gezonde relatie met elkaar.
pi_64344588
Tis maar net wat je gewend bent en je normaal vindt.
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 25 december 2008 @ 00:08:45 #54
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_64344876
Ik drink niet meer.
Maar ook niet minder.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_64366891
gewoon gezellig een biertje drinken. De ene week zijn dat 2 flesjes op een avond; de andere week 6 flesjes en bij een andere gelegenheid 20 glazen. Het ligt er maar net aan hoe ze aan komen; of het gezellig is en meer van die ongein.

Zolang ik de volgende ochtend maar fris wakker wordt, mijn maaginhoud niet via de bovenkant er weer uitkomt en ik de volgende dag nog weet wat ik allemaal heb uitgespookt drink ik gewoon in 't weekend een lekker biertje mee.
pi_64374782
Met uitgaan heb ik sowieso drank nodig om het gezellig te vinden. Heb het één keer nuchter meegemaakt (ik was de bob) en kon me echt niet vermaken. Iedereen om je heen begint steeds 'gekker' te doen, wat ze zelf niet doorhebben, terwijl jij daar met je nuchtere harses tussen staat. Nee, uitgaan zonder drank is er voor mij niet bij. Lekker losgaan totdat je in een heerlijke roes terechtkomt!
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_64375409
Ik drink niet of nauwelijks. Heb het gezellig genoeg zonder...
pi_64378835
Drink alleen bij het uitgaan en 1 of 2 biertjes na het sporten. Verder eigenlijk bijna nooit doordeweeks, maar merk wel dat ik eerder brak ben nu ik minder ga stappen dan voorheen.
Soms wel eens tot een uur of zes 's avonds nog een beetje brakkig, maar na het avondeten is het altijd wel weg.

Vervelende is als je met een groep gaat stappen je vaak lapt en dus automatisch veel bier krijgt en soms te laat bent met overschakelen op firsdrank, waardoor je dus de volgende dag brak bent.
  vrijdag 26 december 2008 @ 17:18:31 #59
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64380476
Drank?
pi_64383412
Soms ook wel andere drugs ja.
  vrijdag 26 december 2008 @ 20:50:48 #61
210679 muay-toy
pi_64384306
yo boeit me geen flikker.
pi_64388655
Ik zou wat minder willen drinken...
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  vrijdag 26 december 2008 @ 23:59:13 #63
210679 muay-toy
pi_64388928
dan doe je dat toch gewoon briljood
pi_64389003
Makkelijker gezegd dan gedaan. Overal waar je komt wordt veel gedronken en je gaat niet als enige niet drinken.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  zaterdag 27 december 2008 @ 00:05:13 #65
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_64389109
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 00:01 schreef ssebass het volgende:
Makkelijker gezegd dan gedaan. Overal waar je komt wordt veel gedronken en je gaat niet als enige niet drinken.
Pf dat is gewoon zwakte. Ik drink. Af en toe losgaan en veel drinken is wel ns lekker. Maar als ik niet wil ga ik rustig n avond mee stappen met de rest en drink als enige niet. Dan zou je dus ook nooit bob zijn.
  zaterdag 27 december 2008 @ 01:56:22 #66
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_64391860
Drank en ik gaan heel goed met elkaar om, doordeweeks en in het weekend!
pi_64392979
fout...
Lambo of Rekt
  zaterdag 27 december 2008 @ 08:31:07 #68
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_64394276
quote:
Waarom niet?

Ik drink nu een stuk verantwoordelijker dan een paar jaar terug. Ben nog steeds gek op drank maar weet nu meestal wel wanneer ik genoeg heb gehad. Ik ben ook kieskeuriger geworden over wat ik drink.
  zaterdag 27 december 2008 @ 08:39:25 #69
81601 Jikpunth
glow in the dark condoms...?
pi_64394314
quote:
Je kunt ook gewoon wat langer over je biertje doen zodat je aan het eind van de avond er tien gedronken hebt in plaats van dertig. Geloof mij dat hebben mensen echt niet meer door na een uurtje of twee
how can you misplace your penis so badly that you need it to glow?
  zaterdag 27 december 2008 @ 08:40:53 #70
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_64394323
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 08:39 schreef Jikpunth het volgende:

[..]

Je kunt ook gewoon wat langer over je biertje doen zodat je aan het eind van de avond er tien gedronken hebt in plaats van dertig. Geloof mij dat hebben mensen echt niet meer door na een uurtje of twee
En dan nog. Alsof je je drinkgedrag tegenover andere mensen moet verantwoorden
  zaterdag 27 december 2008 @ 08:46:47 #71
81601 Jikpunth
glow in the dark condoms...?
pi_64394341
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 08:40 schreef Trashcanman het volgende:
En dan nog. Alsof je je drinkgedrag tegenover andere mensen moet verantwoorden
Als je niet als enige niet wil drinken dan ben je nogal kuddegedrag gevoelig... dus waarschijnlijk wel.
how can you misplace your penis so badly that you need it to glow?
  zaterdag 27 december 2008 @ 08:53:49 #72
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_64394380
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 08:46 schreef Jikpunth het volgende:

[..]

Als je niet als enige niet wil drinken dan ben je nogal kuddegedrag gevoelig... dus waarschijnlijk wel.
Hij liever dan ik iig.
pi_64395548
Als ik met vrienden uitga, zijn er twee niet-drinkers en twee wel-drinkers. Ik drink meestal 2 biertjes, of 1 wijntje, en die ander drinkt meestal 3 speciaal biertjes. Wij gaan meestal van 20:30 tot 22:30 naar de kroeg.
Van de niet drinkers is er één allergisch, krijgt direct koppijn, en de ander heeft een principe. Door de weeks drink ik soms één biertje thuis, als ik er zin in heb, maar dat is maximaal 2 keer per week, want ik weet dat ik moeilijker wakker word wanneer ik iets alcoholisch vlak voordat ik ga slapen heb genuttigd.
And the druids turn to stone...
  zaterdag 27 december 2008 @ 11:19:08 #74
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_64395597
Ik drink er 4 en dan vind ik het altijd wel weer best.

10, 20 bier naar binnen gooien is iets van vroeger.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 27 december 2008 @ 14:05:29 #75
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_64399221
Ik zit in mijn hoogtijdagen.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_64399345
Drank hoeft mij niet.
Sowieso schrijf je zo.
pi_64401007
Bier bij het stappen is lekker

Een avond fris drinken: Stuiteren van de suiker en je tong die aan je gehemelte blijft plakken . Dan maar een bier
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  zaterdag 27 december 2008 @ 15:52:04 #78
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_64401966
ligt eraan. Afgelopen "weekend" (even kerst meegerekend) was ik best lam. Vanaaf weer een borrel dus dat zal ook wel flink zuipen zijn.

Vorige weekend heb ik geen druppel gehad. Dus het veschilt enorm. Drank is goed voor mij, ik ook voor drank
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_64405430
Ik ga goed met drank om. Drank minder goed met mij. Na een drankje of 25 gaat het licht opeens uit
  donderdag 1 januari 2009 @ 22:28:06 #80
177619 Duvel86
Schuim op mn bek maar niet gek
pi_64567384
Ik ga slecht om met drank, zodra ik er meer dan 3 drink dan heb ik direct zin om helemaal naar de klote te gaan.
pi_64568272
Ik doe normaal. Af en toe mag het. Zoals met nieuwjaar en op zaterdag.
Over het algemeen doe ik normaal. Stuk of 10 bier, maar bob ook vaak genoeg. Vind ik ook weleens lekker. Niet gaar enzo
Drank is goed voor mij en ik voor haar. We overwinnen alles
  vrijdag 2 januari 2009 @ 01:03:37 #82
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_64571698
Ik mijn dromen ben ik een geboren alcoholist, maar in het echt drink ik vrij 'normaal' in het weekend. Nooit meer dan een glas of 15 van het één en ander.
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
  vrijdag 2 januari 2009 @ 01:07:31 #83
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_64571798
Drinken hoeft toch niet gelimiteerd te zijn tot het weekend?

En dat kansloos zichzelf de tering in zuipen wat tegenwoordig zo populair is, daar zie ik de lol ook niet van. Af en toe lekker doorhalen is prima, maar elk weekend in een keet jezelf de apetering zuipen, daar snap ik helemaal niks van.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 01:10:10 #84
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_64571870
Zoiets heet de realiteit en sleur tijdelijk ontvluchten. In de pubertijd hebben mensen daar het meeste last van. Daarna wordt het minder of blijf je onvolwassen..of alcoholist.
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_64769156
int weekend soep k me meestal tot men wijsheid in de bierfles ligt en op zondagsochtens ben k al meestal rond 09:00/10:00 aant voetballe:D prima combinatie
Kalm an en rap beetje
  donderdag 8 januari 2009 @ 09:17:23 #86
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_64800126
Ik heb het uitgemaakt met drank, de liefde is echt over en als ik drank tegenkom dan vind ik hem een enorme loser!
Het is de gekte van de verslaving.
  donderdag 8 januari 2009 @ 10:18:58 #87
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_64801788
Doordeweeks drink ik niet, heel af en toe op donderdagavond na het trainen ff een biertje in de kantine. Maar zodra het weekend begonnen is ga ik helemaal los.

Vrijdagavond naar de kroeg, en niet naar huis voordat de lichten aan zijn. Zaterdag vaak overdag voetbal kijken en daarna in de kantine blijven hangen. Bier drinken tot een uur of 7. Daarna naar huis eten en ff chillen en 's avonds weer stappen. Zondagochtend voetballen, en na het voetbal in de kantine blijven hangen tot een uur of 6 of 7. 's Avonds half 9 het bedje in en maandagochtend weer het mannetje.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')