abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64164734
Als ik vroeger naar de kroeg ging (lees 4 maanden terug) kon het er nog weleens wat harder aan toe gaan dan tegenwoordig. Heb niet meer echt de behoefte en merk wel dat nu ik eigenlijk vrijwel zelden meer drink, als ik dan weer eens 4 biertjes drink ze best hard aankomen, waar ik vroeger wat meer "gewend" was.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_64167001
Ik drink nog maar een paar keer per jaar omdat ik me moeilijk in kan houden en stoute dingen ga doen, drink dus ook niet in de kroeg maar enkel thuis, met een vrije dag voor de boeg en bij voorkeur in goed gezelschap
some things you lose, and some things you just give away
  vrijdag 19 december 2008 @ 23:46:22 #28
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_64167610
Ik ga uit om vrouwen te scoren. Die tank ik dan vol en sleep ze half bewusteloos naar mijn grot.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_64169629
In het weekend eigenlijk gematigd t.o.v. doordeweeks Maja iets met student zijn. Meestal stopt ik op tijd om echt te dronken te zijn en komt het ook niet vaak verder dan (af en toe erge) brakheid. Een echte kater hooguit een paar keer per jaar en dan is het ook echt heel kut en ziek zijn en zweer je weer eens om nooit meer te drinken
Too much is never enough!
pi_64170217
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 19:55 schreef George_Kloonie het volgende:
ik drink ook doordeweeks
ik zo goed als niet, en dat bevalt stukken beter, en het scheelt ook de nodige kilo's
In het weekend lust ik ze wel heel graag, maar ik hou het wel netjes.
Never underestimate a Horse - He can't think but is better in acting than Meryl Streep
pi_64170284
Ik lust heeel graag een biertje, dus als ik vrij heb de volgende dag.
Voor de rest nooit als ik moet rijden, of vroeg uit moet voor het werk.

En idd gewicht, maar daarvoor gaan we naar de "sportschool"
Ik zwaai naar dieren.
pi_64170642
Alcohol gebruik is bij iedereen verschillend. De een kan er beter tegen als de ander. De een drinkt om dronken te worden en de ander om gewoon gezellig mee te drinken. Als ik op stap ga drink ik graag een biertje, daarom rij ik ook nooit. Mijn ervaring is dat mensen een stuk losser zijn na een paar drankjes en de sfeer er dan lekker inzit. Ik ga uit voor de gezelligheid en daar horen nieuwe contacten standaard bij... Er zijn wel eens avonden dat ik mezelf helemaal naar de klote 'zuip' maar dit is dan altijd alleen maar omdat ik het ontzettend naar me zin heb op dat moment. Katers heb ik eigenlijk nooit. Brakheid de 1e paar uurtjes, maar daarna ben ik weer fit.
  FOK!Babe zaterdag 20 december 2008 @ 02:01:38 #33
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_64170660
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 20:00 schreef Repeat het volgende:
binge drinking, weetog.
pi_64172290
Afgelopen 2 weekeinden compleet lam geweest, daarvoor in 3 maand tijd een biertje of 10 Ligt er echt helemaal aan hoeveel tijd ik heb en zin ik in bier heb
pi_64172360
ik drink niet zo heel vaak, eens in de twee weken op z'n hoogst. Maar dan lust ik er ook wel een paar
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_64222491
Ik drink doordeweeks af en toe een biertje in de kroeg. Het weekend is een totaal ander verhaal, eerder te veel dan te weinig. Als je eenmaal bezig bent en je weet dat je de volgende dag vrij bent dan ga je toch altijd door. Zondag dan meestal wel moe en brak, soms met wat hoofdpijn.

Maar stiekem vind ik het ook wel relaxt om heel de zondag brak in bed te liggen en heel de dag Eredivisie Live te kijken.
pi_64222689
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 21:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb al 2 maanden geen druppel alchohol gedronken
Ik heb gezondigd
Gister zo verschrikkelijk strontlazarus dat ik niets maar dan ook niets meer weet hoe ik bij een verjaardag gisteravond ben weggegaan. Ben alles kwijt, afscheid nemen, 1 uur op de achterbank op de terugweg, 3 etages omhoog lopen, uitkleden en op bed liggen
Heb in me eentje blijkbaar 2 flessen dropshot en 1 fles strohrum (alles in shotjes vorm ) opgezopen

Geen moment spijt van gister maar damn... is me nog nooit gebeurt dat ik dingen niet meer herinner
pi_64222709
hmm in het weekend gaat er aardig wat alcohol in.
  zondag 21 december 2008 @ 21:49:09 #39
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_64223011
quote:
Op zondag 21 december 2008 21:42 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Ik heb gezondigd
Gister zo verschrikkelijk strontlazarus dat ik niets maar dan ook niets meer weet hoe ik bij een verjaardag gisteravond ben weggegaan. Ben alles kwijt, afscheid nemen, 1 uur op de achterbank op de terugweg, 3 etages omhoog lopen, uitkleden en op bed liggen
Heb in me eentje blijkbaar 2 flessen dropshot en 1 fles strohrum (alles in shotjes vorm ) opgezopen

Geen moment spijt van gister maar damn... is me nog nooit gebeurt dat ik dingen niet meer herinner
Doe je netjes Leuke avonden zijn dat haha, not.. Dat je achteraf soms nog hoort wat je uitgevreten hebt.
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_64332415
Ik drink meestal een 8 tot 10 glazen en daarna is het afgelopen, want als ik meer drink ben ik de volgende dag flink brak.

Sommige personen vertellen dat ze een hele fles whisky alleen hebben uitgedronken, of 30 glazen bier ophebben (en twee baco's, vier wodka-cola en drie wodka-redbull). Zijn er nu daadwerkelijk mensen die écht zoveel drinken op een avond of dikken dit soort personen gewoon de verhalen aan? (daar verdenk ik ze namelijk van, nog afgezien van het feit dat het eerder dom dan stoer is om zoveel te drinken)
  woensdag 24 december 2008 @ 18:16:46 #41
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_64332542
Drank en ik hebben wel eens ruzie. Dan zeg ik dat ik 'm nooit meer wil zien. Maar het volgende weekend heb daar altijd weer spijt van en ga ik 'm opzoeken in de kroeg. Meestal is 'ie daar wel te vinden.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_64338227
Mwoah, ik drink doordeweeks bijna nooit... alleen bij speciale aangelegenheden. In het weekend wel elke zaterdag, gemiddeld 6-7 bier denk ik. Tis gewoon te lekker En je kan je mooi even laten gaan ja, maar zonder drank kan ik ook wel feesten....
pi_64338307
Ik zuip behoorlijk veel in het weekend, het liefst doe ik dat in de stad in een leuke tent. Thuis zitten bij iemand vind ik iets voor bejaarden, maar blijkbaar zijn beginnende dertigers in grote mate bejaard
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_64339431
Nou, als ik ga stappen, drink ik flink, lekker is dat zuipen totdat je gaat raaskallen
Soms heb ik ook periodes dat ik niet ga stappen, dan drink ik ook niet

De afgelopen tijd zit ik weer in een periode dat ik bijna elk weekend met m'n dronken kop in de kroeg hang. dat begint me zo langzamerhand weer de keel uit te hangen. Want als ik op vrijdag ga stappen, voel ik me daarna het hele weekend lamlendig. Dus hoog tijd voor een alcoholloze periode, ingaande na de vakantie (dus met oud&nieuw ff flink zuipen )
Are you nuts??
pi_64339603
quote:
Op woensdag 24 december 2008 18:13 schreef Bartaz het volgende:
Ik drink meestal een 8 tot 10 glazen en daarna is het afgelopen, want als ik meer drink ben ik de volgende dag flink brak.

Sommige personen vertellen dat ze een hele fles whisky alleen hebben uitgedronken, of 30 glazen bier ophebben (en twee baco's, vier wodka-cola en drie wodka-redbull). Zijn er nu daadwerkelijk mensen die écht zoveel drinken op een avond of dikken dit soort personen gewoon de verhalen aan? (daar verdenk ik ze namelijk van, nog afgezien van het feit dat het eerder dom dan stoer is om zoveel te drinken)
Nou je, met koninginnedag of een dag op Lowlands kom ik wel aan de 30-40 bier, maar meestal is dat 2.5% bier. Dus je moet wel zoveel zuipen wil je er wat van voelen
Are you nuts??
pi_64339803
quote:
Op woensdag 24 december 2008 18:13 schreef Bartaz het volgende:
Over een hele avond(vroeg beginnen, laat eindigen) dan kan ik wel aan zulke aantallen komen(met bier meestal max 20-30) maar een flesje sterk kan in in de loop van de avond wel naar binnen tikken
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_64339839
Excessief drankgebruik is voor realisten.
pi_64340316
Ik ben geen grote drinker. Ik houd wel van een wijntje of een biertje, maar op een gegeven moment smaakt het me niet meer. Dat is ook meestal het punt dat ik gewoon lekker aangeschoten ben. Vorig weekend heb ik veel te veel gedronken. Was thuis al begonnen met drinken en tot een uur of 7 uit geweest en als ik de avond reconstrueer heb ik ongeveer 20 wijn en 3 whiskey cola op. Ik zag zo dubbel dat het niet leuk meer was en ik word er op een vervelende manier bijdehand van, ga op zoek naar discussies die ik ook altijd win. Kotsen van drank heb ik denk ik sinds mijn 16e niet meer gedaan dus nu ook niet, maar heb me het hele weekend brak gevoeld en vond dat ook wel zonde. En dan al die gaten in mijn geheugen. Nee, voorlopig niet voor herhaling vatbaar.
  woensdag 24 december 2008 @ 22:06:50 #49
210679 muay-toy
Mandingo warrior, amour faya
pi_64340524
boeie.
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
pi_64340628
Ik ga wel goed met drank om. Ik heb sowieso eigenlijk geen drank nodig om 'los te komen', maar voor de gezelligheid drink ik altijd wel mee. Meestal houd ik altijd bij maximaal 10 glazen per avond, zodat ik wel licht aangeschoten bent maar in ieder geval nog goed bij bewustzijn en controle over mijzelf hebt. Echt helemaal dronken zijn, en de volgende dag niet meer weten wat je hebt uitgespookt vind ik helemaal niks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')