ik zo goed als niet, en dat bevalt stukken beter, en het scheelt ook de nodige kilo'squote:
Ik heb gezondigdquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb al 2 maanden geen druppel alchohol gedronken
Doe je netjesquote:Op zondag 21 december 2008 21:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik heb gezondigd
Gister zo verschrikkelijk strontlazarus dat ik niets maar dan ook niets meer weet hoe ik bij een verjaardag gisteravond ben weggegaan. Ben alles kwijt, afscheid nemen, 1 uur op de achterbank op de terugweg, 3 etages omhoog lopen, uitkleden en op bed liggen
Heb in me eentje blijkbaar 2 flessen dropshot en 1 fles strohrum (alles in shotjes vorm) opgezopen
Geen moment spijt van gister maar damn... is me nog nooit gebeurt dat ik dingen niet meer herinner
Nou je, met koninginnedag of een dag op Lowlands kom ik wel aan de 30-40 bier, maar meestal is dat 2.5% bier. Dus je moet wel zoveel zuipen wil je er wat van voelenquote:Op woensdag 24 december 2008 18:13 schreef Bartaz het volgende:
Ik drink meestal een 8 tot 10 glazen en daarna is het afgelopen, want als ik meer drink ben ik de volgende dag flink brak.
Sommige personen vertellen dat ze een hele fles whisky alleen hebben uitgedronken, of 30 glazen bier ophebben (en twee baco's, vier wodka-cola en drie wodka-redbull). Zijn er nu daadwerkelijk mensen die écht zoveel drinken op een avond of dikken dit soort personen gewoon de verhalen aan? (daar verdenk ik ze namelijk van, nog afgezien van het feit dat het eerder dom dan stoer is om zoveel te drinken)
Over een hele avond(vroeg beginnen, laat eindigen) dan kan ik wel aan zulke aantallen komen(met bier meestal max 20-30) maar een flesje sterk kan in in de loop van de avond wel naar binnen tikkenquote:Op woensdag 24 december 2008 18:13 schreef Bartaz het volgende:
Sommige personen vertellen dat ze een hele fles whisky alleen hebben uitgedronken, of 30 glazen bier ophebben (en twee baco's, vier wodka-cola en drie wodka-redbull). Zijn er nu daadwerkelijk mensen die écht zoveel drinken op een avond of dikken dit soort personen gewoon de verhalen aan? (daar verdenk ik ze namelijk van, nog afgezien van het feit dat het eerder dom dan stoer is om zoveel te drinken)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |