Hoe voelt het om je geweten af te kopen?quote:
Ik ook, mits ze op tijd bezorgen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:58 schreef N.icka het volgende:
Ow en ik geef ook aan de folderbezorgers
Dat voelt uitstekendquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoe voelt het om je geweten af te kopen?
[..]
Ik snap die mensen niet die voor zo'n glazen huisje gaan staan om die 'dj's' radio te zien maken.quote:
Tegenstrijdig verhaal, je bedoelt dus dat iedereen het heel belangrijk vindt?quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:52 schreef fathank het volgende:
terwijl het niemand geen ene reet kan schelen.
goed plan!quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:00 schreef Tism het volgende:
Kan ik ook voor een tientje nummertjes die men aangevraagd heeft cancelen?..
Dat geld is gewoon ingebudgetteerd hoor, het is niet alsof er een extra belasting geheven wordt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:34 schreef B.E.D het volgende:
En de staat zal wel even 2 miljoen storten.
Als de burgers geld wil sponsoren, dan vraagt hij/zij zelf wel een plaatje aan.
Nou betalen we er met z'n allen aan mee, of we nu willen of niet.
Marsquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:57 schreef Tim86 het volgende:
Als er zulke nummers mee gepromoot worden komt het helemaal goed
Kijken wat er dit jaar uit komt rollen
Begrijpend lezen is een vak apart blijkt maar weer.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:49 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Tegenstrijdig verhaal, je bedoelt dus dat iedereen het heel belangrijk vindt?
Giel Beelen zit opgesloten! Nu nog een kwestie van de deur lang genoeg dicht laten. Hooguit jammer van de andere 2.
Ik klaag over de hypocriete mensen die het met kerst ineens nodig vinden om hun geweten af te kopen. Ik heb genoeg gedaan voor de minder bedeelden in Afrika. En ook iets nuttigers gedaan dan een beetje geld geven om eten te kopen dus kanker maar lekker op.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:13 schreef Orealo het volgende:
Ik heb zelf ook een liedje aangevraagd, en 25e gegeven!
Iets is beter dan niets.
Trouwens, als je gaat klagen over mensen die geld inzamelen voor een goed doel, dan ben je wel erg diep gezonken.
Volgende week vrijdag overigens de top 2.000.000 op Radio 2.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:44 schreef Dagonet het volgende:
Veel erger is dat het nu weer eens een week vol top 963.000 is op alle andere zenders.
Als ik in juni geld geef , is het dan wel goed?quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is een vak apart blijkt maar weer.
[..]
Ik klaag over de hypocriete mensen die het met kerst ineens nodig vinden om hun geweten af te kopen. Ik heb genoeg gedaan voor de minder bedeelden in Afrika. En ook iets nuttigers gedaan dan een beetje geld geven om eten te kopen dus kanker maar lekker op.
http://www.radiocaroline.co.ukquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:55 schreef fathank het volgende:
538. Noem mij aub 1 uur wanneer die zender niet kut is.
Dat blijkt inderdaad. Je ziet het dus nog steeds niet. Jij maakt vast nooit geen foutenquote:Op zaterdag 20 december 2008 03:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Je bent wel erg snel op je teentjes getrapt..quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:22 schreef fathank het volgende:
[..]
[..]
Ik klaag over de hypocriete mensen die het met kerst ineens nodig vinden om hun geweten af te kopen. Ik heb genoeg gedaan voor de minder bedeelden in Afrika. En ook iets nuttigers gedaan dan een beetje geld geven om eten te kopen dus kanker maar lekker op.
quote:
Ja maar het gaat wel van de belastinginkomsten af.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat geld is gewoon ingebudgetteerd hoor, het is niet alsof er een extra belasting geheven wordt.
En hoe vaak komt dat voor?quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:10 schreef Intrepidity het volgende:
Goed initiatief opzich.. MITS het geld direct op de juiste plaats terecht komt. Niet dus. Het was een goede actie geweest als ze zelf alle shit inkochten en bij de mensen gingen brengen, direct. Maar nu verdwijnt de helft weer in de bureaucratie.. Ik geef dan ook alleen aan goede doelen die het persoonlijk iniatief van mensen zijn. Mensen die bijvoorbeeld zelf naar de bushbush gaan om een school te bouwen, prima, dan weet ik waar m'n geld naartoe gaat.
Hier in de familie toch zeker een paar keer per jaarquote:
Ehm, nee, dat valt gewoon onder het budget dat voor ontwikkelingshulp is gereserveerd conform internationale verdragen. Als er geen serious request zou zijn dan zou het wel naar waterputten in zuid-oost soedanesië gegaan zijn ofzo.quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:58 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ja maar het gaat wel van de belastinginkomsten af.
Als 3fm deze actie niet zou doen, hadden ze die miljoenen over.
Hadden ze daar iets leuks mee kunnen doen, investeren in de vepleeg- en verzorgingshuizen in Nederland ofzo.
Geloof je het zelf?quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Het is idd een beetje raar om je moreel superieur te voelen omdat je niets geeft.quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:51 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?
Ik ben het met je eens dat het hypocrriet is en mensen hun geweten proberen af te kopen. Maar hoe dan ook worden die vluchtelingen daar wel mee geholpen. En daar gaat het om.
Achterliggende beweegredenen zijn ALTIJD belangrijk. Belangrijker nog dan het eindresultaat.quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:27 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat maakt het uit als een deel van de mensen die hier aan meedoen hun 'geweten proberen af te kopen' door geld te geven? Er wordt in ieder geval iets gedaan voor het goede doel ... de achterliggende beweegredenen maken hier niets meer uit.
In het geval van Radio 2 kom je dan bedrogen uit.quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:03 schreef ouderejongere het volgende:
Ik ga ze bellen: ik betaal 1000 euro als ze tot Nieuwjaar geen Borsato draaien.
Ah, dus daar zit jouw denkfout!quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:32 schreef 700MB het volgende:
[..]
Achterliggende beweegredenen zijn ALTIJD belangrijk. Belangrijker nog dan het eindresultaat.
dat is het juist het pluspuntquote:Op zaterdag 20 december 2008 16:31 schreef Crane het volgende:
Kut-topic. Het enige kutte van Serieus Request is dat er zoveel rock gedraaid wordt.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:40 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat is het juist het pluspunt. Nu wordt er in ieder geval minder van die populaire 'nu-muziek' gedraaid
Als je niet kapt met die reacties....quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:31 schreef Crane het volgende:
Kut-topic. Het enige kutte van Serieus Request is dat er zoveel rock gedraaid wordt.
achja, jij kan er natuurlijk ook weinig aan doen dat jouw 'groep' geen geld heeft om plaatjes aan te vragenquote:
Jij bent 14 of niet?quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:41 schreef musicfreakyme het volgende:
Ik vind het leuk en ik wil dat het de hele dag op tv is![]()
101TV, is het 24 uur/dag op.. Veel plezier ermee.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:41 schreef musicfreakyme het volgende:
Ik vind het leuk en ik wil dat het de hele dag op tv is![]()
Is StuBru geen optie voor jou of wacht je liever tot volgende week vrijdag, Radio 2?quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:48 schreef Pritt het volgende:
Ik zet ook altijd 3FM uit tijdens deze periode, wat een takke herrie.
Kan ik toevallig ook ontvangen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:05 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
101TV, is het 24 uur/dag op.. Veel plezier ermee.
Eensch is.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:11 schreef Maikuuul het volgende:
Giro 555 waar miljoenen op zijn gestort maar niks mee gedaan wordtsadness
1 van de redenen waarom ik dus geen geld geef aan goede doelen. Eerst is het allemaal o-zo belangrijk en een groot mediaspektakel. Daarna vind je ergens achterin de krant een klein artikeltje dat er daardoor iemand gered is , als je geluk hebt.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:11 schreef Maikuuul het volgende:
Giro 555 waar miljoenen op zijn gestort maar niks mee gedaan wordtsadness
Of nog erger dat er nog 50 miljoen op de rekening staat van dat soort instantiesquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
1 van de redenen waarom ik dus geen geld geef aan goede doelen. Eerst is het allemaal o-zo belangrijk en een groot mediaspektakel. Daarna vind je ergens achterin de krant een klein artikeltje dat er daardoor iemand gered is , als je geluk hebt.
Ik denk dat het niet meer op hun rekening staat hoor, daar kun je een heul hoop mooie auto`s van kopenquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Of nog erger dat er nog 50 miljoen op de rekening staat van dat soort instanties
Stond laatst toch ergens een bericht over giro 555 dat er amper iets was uitgegeven voor hulp ?
Ja, want ze hebben natuurlijk wel een week lang niet mogen eten. Zo zeg!quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:27 schreef RickoKun het volgende:
Bovendien gaat alle eer toch naar die dj's
vroeger, toen de aarde nog plat was en de dinosauriers nog leefden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:55 schreef fathank het volgende:
Zeker nooit naar Evers staat op geluisterd.quote:Op vrijdag 19 december 2008 @ 19:55 schreef fathank het volgende:
De hele ochtend HAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:40 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Zeker nooit naar Evers staat op geluisterd.
Evers is een baas.
Zijn de grappen te moeilijk voor je?quote:Op zaterdag 20 december 2008 @ 21:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
De hele ochtend HAHAHAHAHAHAHAHAHAdat debiele gegiegel
Nee, ik irriteer me gewoon aan het neppe gelach dat maar uren doorgaat.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:48 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Zijn de grappen te moeilijk voor je?
En naar Bredaquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:27 schreef RickoKun het volgende:
Bovendien gaat alle eer toch naar die dj's
dance departmentquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:55 schreef fathank het volgende:
Want ze verwachten wel 100.000 paupers mensen in de stad.quote:
ik las faalderbezorgersquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:58 schreef N.icka het volgende:
Ow en ik geef ook aan de folderbezorgers
De muziek die gedraaid wordt is kut.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:40 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Zeker nooit naar Evers staat op geluisterd.
Evers is een baas.
echt hequote:Op zaterdag 20 december 2008 21:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, ik irriteer me gewoon aan het neppe gelach dat maar uren doorgaat.
Dat vind ik minder erg dan Rihanna o.i.d.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:31 schreef Crane het volgende:
Recyclegeld dus.quote:Op zondag 21 december 2008 15:44 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
echt he![]()
volgens mij krijgen die sidekicks per lach betaald
gezellig? biafra kindjes gezellig?quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:50 schreef Pappie_Culo het volgende:
Vind het altijd wel gezellig. Als je er dan nog wat fatsoenlijks mee kan doen, waarom niet.
Maar het is erg 2009 om schijt te hebben aan alles behalve je eigen aandelenportefeuille, dus daarom zeg ook ik volmondig:
"Moeder, het is koud. Duldt u het mij zeer euvel wanneer ik nog een hongerneger op het vuur gooi"?
effe quoten hoor. zielige gast.quote:Op maandag 22 december 2008 09:26 schreef de_boswachter het volgende:
Ik krijg SHE tenminste door deze actie uit de kleren.
Voor de rest boeit het me ook niet veel eerlijk gezegd
quote:Op maandag 22 december 2008 09:29 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
effe quoten hoor. zielige gast.
dok maar voor bloot.
mensen zijn te simpel
Wat een kudde debiele schapen ook zeg.. Lekker in een meute aapjes kijken; daar sta je danquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:16 schreef ouderejongere het volgende:
Zo zielig:
http://www.3fm.nl/page/08_radioplayer/sr2008
Dan klikken op cam 3, daar staat een brievenbus waar mensen geld door naar binnen werpen, maar vooral kijken of het goed in beeld komt dat zij geld geven voor het goede doel.
Als het je niet bevalt dan koop je toch een nummer dat je wel leuk vindt?quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:48 schreef Pritt het volgende:
Ik zet ook altijd 3FM uit tijdens deze periode, wat een takke herrie.
Daarom juist, ik wil juist de alternatieve nummers horen, niet Madonnaquote:Op maandag 22 december 2008 16:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt dan koop je toch een nummer dat je wel leuk vindt?.
Het leukste aan de actie vind ik namelijk de enorme afwisseling van nummers die je normaal gesproken niet meer op de radio hoort. Laat staan in die combinatie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |