vroeger, toen de aarde nog plat was en de dinosauriers nog leefden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:55 schreef fathank het volgende:
538. Noem mij aub 1 uur wanneer die zender niet kut is.
Zeker nooit naar Evers staat op geluisterd.quote:Op vrijdag 19 december 2008 @ 19:55 schreef fathank het volgende:
De hele ochtend HAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:40 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Zeker nooit naar Evers staat op geluisterd.
Evers is een baas.
Zijn de grappen te moeilijk voor je?quote:Op zaterdag 20 december 2008 @ 21:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
De hele ochtend HAHAHAHAHAHAHAHAHAdat debiele gegiegel
Nee, ik irriteer me gewoon aan het neppe gelach dat maar uren doorgaat.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:48 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Zijn de grappen te moeilijk voor je?
En naar Bredaquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:27 schreef RickoKun het volgende:
Bovendien gaat alle eer toch naar die dj's
dance departmentquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:55 schreef fathank het volgende:
Want ze verwachten wel 100.000 paupers mensen in de stad.quote:
ik las faalderbezorgersquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:58 schreef N.icka het volgende:
Ow en ik geef ook aan de folderbezorgers
De muziek die gedraaid wordt is kut.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:40 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Zeker nooit naar Evers staat op geluisterd.
Evers is een baas.
echt hequote:Op zaterdag 20 december 2008 21:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, ik irriteer me gewoon aan het neppe gelach dat maar uren doorgaat.
Dat vind ik minder erg dan Rihanna o.i.d.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:31 schreef Crane het volgende:
Kut-topic. Het enige kutte van Serieus Request is dat er zoveel rock gedraaid wordt.
Recyclegeld dus.quote:Op zondag 21 december 2008 15:44 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
echt he![]()
volgens mij krijgen die sidekicks per lach betaald
gezellig? biafra kindjes gezellig?quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:50 schreef Pappie_Culo het volgende:
Vind het altijd wel gezellig. Als je er dan nog wat fatsoenlijks mee kan doen, waarom niet.
Maar het is erg 2009 om schijt te hebben aan alles behalve je eigen aandelenportefeuille, dus daarom zeg ook ik volmondig:
"Moeder, het is koud. Duldt u het mij zeer euvel wanneer ik nog een hongerneger op het vuur gooi"?
effe quoten hoor. zielige gast.quote:Op maandag 22 december 2008 09:26 schreef de_boswachter het volgende:
Ik krijg SHE tenminste door deze actie uit de kleren.
Voor de rest boeit het me ook niet veel eerlijk gezegd
quote:Op maandag 22 december 2008 09:29 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
effe quoten hoor. zielige gast.
dok maar voor bloot.
mensen zijn te simpel
Wat een kudde debiele schapen ook zeg.. Lekker in een meute aapjes kijken; daar sta je danquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:16 schreef ouderejongere het volgende:
Zo zielig:
http://www.3fm.nl/page/08_radioplayer/sr2008
Dan klikken op cam 3, daar staat een brievenbus waar mensen geld door naar binnen werpen, maar vooral kijken of het goed in beeld komt dat zij geld geven voor het goede doel.
Als het je niet bevalt dan koop je toch een nummer dat je wel leuk vindt?quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:48 schreef Pritt het volgende:
Ik zet ook altijd 3FM uit tijdens deze periode, wat een takke herrie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |