Dat geld is gewoon ingebudgetteerd hoor, het is niet alsof er een extra belasting geheven wordt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:34 schreef B.E.D het volgende:
En de staat zal wel even 2 miljoen storten.
Als de burgers geld wil sponsoren, dan vraagt hij/zij zelf wel een plaatje aan.
Nou betalen we er met z'n allen aan mee, of we nu willen of niet.
Marsquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:57 schreef Tim86 het volgende:
Als er zulke nummers mee gepromoot worden komt het helemaal goed
Kijken wat er dit jaar uit komt rollen
Begrijpend lezen is een vak apart blijkt maar weer.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:49 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Tegenstrijdig verhaal, je bedoelt dus dat iedereen het heel belangrijk vindt?
Giel Beelen zit opgesloten! Nu nog een kwestie van de deur lang genoeg dicht laten. Hooguit jammer van de andere 2.
Ik klaag over de hypocriete mensen die het met kerst ineens nodig vinden om hun geweten af te kopen. Ik heb genoeg gedaan voor de minder bedeelden in Afrika. En ook iets nuttigers gedaan dan een beetje geld geven om eten te kopen dus kanker maar lekker op.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:13 schreef Orealo het volgende:
Ik heb zelf ook een liedje aangevraagd, en 25e gegeven!
Iets is beter dan niets.
Trouwens, als je gaat klagen over mensen die geld inzamelen voor een goed doel, dan ben je wel erg diep gezonken.
Volgende week vrijdag overigens de top 2.000.000 op Radio 2.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:44 schreef Dagonet het volgende:
Veel erger is dat het nu weer eens een week vol top 963.000 is op alle andere zenders.
Als ik in juni geld geef , is het dan wel goed?quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is een vak apart blijkt maar weer.
[..]
Ik klaag over de hypocriete mensen die het met kerst ineens nodig vinden om hun geweten af te kopen. Ik heb genoeg gedaan voor de minder bedeelden in Afrika. En ook iets nuttigers gedaan dan een beetje geld geven om eten te kopen dus kanker maar lekker op.
http://www.radiocaroline.co.ukquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:55 schreef fathank het volgende:
538. Noem mij aub 1 uur wanneer die zender niet kut is.
Dat blijkt inderdaad. Je ziet het dus nog steeds niet. Jij maakt vast nooit geen foutenquote:Op zaterdag 20 december 2008 03:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Je bent wel erg snel op je teentjes getrapt..quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:22 schreef fathank het volgende:
[..]
[..]
Ik klaag over de hypocriete mensen die het met kerst ineens nodig vinden om hun geweten af te kopen. Ik heb genoeg gedaan voor de minder bedeelden in Afrika. En ook iets nuttigers gedaan dan een beetje geld geven om eten te kopen dus kanker maar lekker op.
quote:
Ja maar het gaat wel van de belastinginkomsten af.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat geld is gewoon ingebudgetteerd hoor, het is niet alsof er een extra belasting geheven wordt.
En hoe vaak komt dat voor?quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:10 schreef Intrepidity het volgende:
Goed initiatief opzich.. MITS het geld direct op de juiste plaats terecht komt. Niet dus. Het was een goede actie geweest als ze zelf alle shit inkochten en bij de mensen gingen brengen, direct. Maar nu verdwijnt de helft weer in de bureaucratie.. Ik geef dan ook alleen aan goede doelen die het persoonlijk iniatief van mensen zijn. Mensen die bijvoorbeeld zelf naar de bushbush gaan om een school te bouwen, prima, dan weet ik waar m'n geld naartoe gaat.
Hier in de familie toch zeker een paar keer per jaarquote:
Ehm, nee, dat valt gewoon onder het budget dat voor ontwikkelingshulp is gereserveerd conform internationale verdragen. Als er geen serious request zou zijn dan zou het wel naar waterputten in zuid-oost soedanesiė gegaan zijn ofzo.quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:58 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ja maar het gaat wel van de belastinginkomsten af.
Als 3fm deze actie niet zou doen, hadden ze die miljoenen over.
Hadden ze daar iets leuks mee kunnen doen, investeren in de vepleeg- en verzorgingshuizen in Nederland ofzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |