abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64845443
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 10:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe doet die Fledderus het bij jullie eigenlijk?
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:56 schreef methodmich het volgende:
Overzicht van Heracles tot de winterstop, per spelers het aantal duels en tussen haakjes de goals:

8. FLEDDERUS, Mark-Jan 2 (0)
Hij heeft in totaal 43 minuten gespeeld dit seizoen. Voor de rest heeft hij in de lappenmand gelegen met een liesblessure, nu eindelijk op de weg terug. Ik denk alleen dat hij er niet in slaagt om Klavan uit de basis te spelen, die is bezig aan een erg sterk seizoen.

Misschien dat Klavan verkocht wordt, anders loopt hij gratis de deur uit na dit seizoen. Of hij moet opeens wel zijn contract willen verlengen.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 13:37:23 #202
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_64849413
Ik heb nog niets gehoord over een eventuele verkoop van Klavan. Voor hem is het denk ik ook interessanter om aan het eind van het seizoen eens te kijken wat er allemaal beschikbaar is. Heel jammer voor ons natuurlijk, maar zo werkt dat in het voetbalwereldje. Gratis ben je altijd aantrekkelijker
451 °F
  vrijdag 9 januari 2009 @ 14:02:48 #203
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64850384
Plus tekengeld dat je krijgt
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_64857292
quote:
ruststand is 1-0 in het voordeel van heracles. De Almeloers spelen een goede partij waarbij hakola, Boakye en Douglas gopvallen met hun goede spel. Over het algemeen speelt Heracles zeer positief. NAC heeft, op een kopbal na, weinig tot geen kansen gehad.

Bij NAC speelt oud-Heraclesspeler Tim Gillissen mee. Verwacht wordt dat GertJan Tamerus in de tweede helft bij NAC zal invallen. Of Gert Heerkes nog gaat wisselen is nog niet bekend.

Na een half uur spelen is de tussenstand 1-0 voor Heracles. Het doelpunt werd gescoord door Bas Dost na aangeven van Ricky van de Bergh. Eeven daarvoor miste dezelfde Bas Dost een opgelegde kans om de score te openen.

De kans die Dost kreeg was een sublieme voorzet van de nieuwe aanwinst Hakola. De Fin speelt goed en valt in het positieve op.

Onder goede omstandigheden wordt vanmiddag de oefenwedstrijd gespeeld tussen Heracles en NAC. Beide teams verblijven in Spanje op trainingskamp.

Bij Heracles maakt Hakola zijn debuut. Hij zal als linksbuiten spelen. Ragnar Klavan bezet de plek waar normaal Mark Looms speelt. laatstgenoemde speler is nog geblesseerd.

Doel: Pieckenhagen
Achter: Boakye, Wuytens, Maertens en Klavan
Midden: Breukers, de Vries en van de Bergh
Voor: Douglas, Dost en Hakola.

www.svheracles.nl
quote:
LIVE-VERSLAG HERACLES - NAC

Om half vier hebben Heracles en NAC afgetrapt voor hun oefenwedstrijd op het trainingskamp in Spanje.

De opstelling van NAC luidt als volgt:

Doel: Ten Rouwelaar
Achter v.r.n.l.: Pollemans (46e Hofstede), Loran, Zwaanswijk, Mtiliga
Midden v.r.n.l: De Graaf (46e Reuser), Gilissen, Gorter (46e Vallès)
Voorin v.r.n.l.: Kolkka (46e Cairo), Amoah, Boukhari

Nourdin Boukhari maakt dus zijn rentree bij NAC als linksbuiten. De van blessures herstellende Elshot, Penders, Van der Leegte, Fehér en Reuser worden nog gespaard, Kwakman is ziek en Lurling werd vanochtend geopereerd aan een liesbreuk.

Op de bank zitten: Idabdelhay, Vallès, Kramer, Pattinama, Cairo, Tamerus, Hofstede en Van Fessem.

25e minuut: In de eerste vijfentwintig minuten van de wedstrijd is Heracles veel sterker dan NAC. De ploeg uit Almelo wordt vooral gevaarlijk via de flanken, met Douglas en de nieuwe Fin Hakola. Heracles kreeg ook al twe vrije trappen even buiten de 16, maar die leverden niets op. NAC heeft nauwelijks nog iets kunnen uitrichten op de helft van de Heraclieden. Stand 0-0.

31e minuut: Heracles komt op 1-0 door een doelpunt van Dost uit een voorzet van Van den Bergh. Een terechte voorsprong, want Heracles was tot dan toe veruit de betere ploeg. Vier minuten voor de openingstreffer had Heracles al op 1-0 kunnen komen, maar Dost kopte naast uit een voorzet van Hakola.

35e minuut: Kansje Boukhari na goede actie van Mtiliga. Pieckenhagen redt echter op de inzet van Boukhari.

38e minuut: Zwaanswijk dichtbij de gelijkmaker. Vrije trap Kolkka, Zwaanswijk kopt, maar bal gaat net naast.

40e minuut: stand Heracles - NAC 1-0

Rust: 1-0 voor Heracles. Pas in de 45e minuut kon NAC zijn eerste corner aantekenen. Een corner die verder niets opleverde. Heracles was veruit de betere ploeg in de eerste helft en staat halverwege terecht met 1-0 voor.

www.nac.nl
Juha.
En Birger alweer terug, ook goed nieuws.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 16:51:06 #205
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_64857468
Mooi dat die Fin het goed doet. Ze hebben 'm ook zo lang lopen bekijken, als hij nu tegenvalt zou het echt een domper zijn! Ik ga lekker optimistisch zijn en Hakola uitroepen tot de nieuwe ... eh, Litmanen! (gebaseerd op een halve oefenwedstrijd die ik niet heb gezien en die niet representatief is voor zijn werkelijke spel )
451 °F
pi_64858205
quote:
Vlak voor het eind van de wedstrijd kwam NAC op gelijke hoogte door een doelpunt van Loran.
pi_64858312
quote:
Met nog een paar minuten op de klok is NAC op voorsprong gekomen door een benutte strafschop door Reuser. Boakye maakte de overtreding waar de strafschop uit voortkwam.
pi_64858538
Dan is de opstelling voor Ado uit ook gelijk klaar, de vries eruit voor quansah mocht die fit zijn en eventueel Breukers eruit.
pi_64858570
Wie zie je liever Elwood, De Vries of Breukers?
pi_64858598
de vriep
pi_64858641
Overigens mag Everton er van mij ook wel in voor Dost. Ben alleen bang dat dat niet gaat lopen icm die Fin en Douglas.
pi_64858798
quote:
Heracles heeft haar oefenwedstrijd tegen NAC verloren. In de laatste minuten was er nog wel een actie van nieuweling Paddy John. Alleen wilde hij op de achterlijn nog de keeper van NAC uitspelen in plaats van de bal terug te leggen.

De tweede helft was een stuk minder dan de eerste helft. Positief waren de nieuwelingen Hakola en Paddy John.
pi_64859285
Jack de Gier verrast dat Paddy John (nu al) naar Heracles is gegaan. Hij vind het een goede, interessante speler en had hem ook op z'n scoutingslijstje voor NEC staan.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 09:14:00 #214
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_64878719
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 17:44 schreef Blawh het volgende:
Jack de Gier verrast dat Paddy John (nu al) naar Heracles is gegaan. Hij vind het een goede, interessante speler en had hem ook op z'n scoutingslijstje voor NEC staan.
TV Oost?

Fledderus en Quansah voor Breukers en de Vries en we spelen in onze sterkste opstelling denk ik. Een opstelling waarmee nog genoeg punten gepakt kunnen gaan worden als je het aan mij vraagt.
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
pi_64878746
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 09:14 schreef Apoc2003 het volgende:

[..]

TV Oost?
Sport op vrijdag inderdaad op RTV Oost.
pi_64879602
quote:
Heracles verlengt verblijf in Spanje

BENAHAVIS - Heracles Almelo heeft besloten twee dagen langer in Spanje te blijven. De selectie van trainer Gert Heerkes zou eigenlijk zondagavond terugkeren naar Nederland, maar door de weersomstandigheden heeft de club ervoor gekozen tot dinsdag in Zuid Spanje te blijven. Heracles hervat de competitie volgende week zaterdag met een duel bij ADO Den Haag.
  zondag 11 januari 2009 @ 20:30:29 #217
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64926374
quote:
ALMELO - Assistant-trainer Hendrie Krüzen van Heracles Almelo heeft zondag het trainingskamp in Spanje verlaten omdat zijn echtgenote (44) zaterdagavond ernstig gewond is geraakt bij een overval in haar woning aan De Toekan in Almelo.

Rond 22.30 uur werd er aangebeld waarna de vrouw de deur opende.

Ze werd door een overvaller naar binnen geduwd, kwam ten val en werd diverse keren in het gezicht geschopt. Ze ligt met ernstig maar niet levensbedreigend hoofdletsel in het ziekenhuis, aldus de politie zondagmiddag.

De man ging er vandoor met haar tas waarin onder meer enkele pinpassen zaten. De verdachte, een 22-jarige Almeloer, kon kort na het incident worden aangehouden omdat het slachtoffer een duidelijk signalement verschafte aan de politie. Hij werd fietsend op de Schoolstraat, met achterop een 19-jarige vrouw, aangehouden. Het stel probeerde aanvankelijk nog te vluchten en gooide daarbij de tas weg die van het slachtoffer bleek te zijn. De twee zitten nog vast.
29.10 Novastar HMH
pi_64931172
Almelo.

Mooi dat die trieste gasten direct zijn gepakt.
pi_64931370
OMG
pi_64931474
053 supporters
pi_64938110
Almelo - Terwijl oud-international en assistent-trainer van Heracles Hendrie Krüzen op trainingskamp zat in het Spaanse Benahavis, is zijn vrouw zaterdagavond thuis bruut mishandeld bij een overval. De dief ging er met haar tas inclusief pinpassen vandoor. Linda Krüzen-Vugteveen ligt momenteel met ernstig hoofdletsel in het ziekenhuis.

Krüzen is halsoverkop teruggekomen uit Spanje (waar Heracles zich voorbereidt op de tweede seizoenshelft), om zijn zwaargewonde echtgenote bij te staan. Het 44-jarige slachtoffer deed zaterdagavond open toen er op de deur van haar Almelose woning werd geklopt. Vervolgens werd ze door een man tegen de grond gewerkt en meerdere keren tegen haar gezicht geschopt. De dader ging ervandoor met haar tas, waar onder meer haar pinpassen in zaten.

Linda Krüzen belde direct de politie. Die kon de 22-jarige verdachte aan de hand van een goed signalement later die avond arresteren. Een vluchtpoging per fiets van de man, met achterop een 19-jarige vrouw, mislukte namelijk. Onderweg gooide het duo de tas van het slachtoffer weg. Vugteveen is volgens de politie goed aanspreekbaar, maar moet nog wel in het ziekenhuis blijven voor nader onderzoek.

Buren reageren ontzet op de brute overval. "Er gebeuren hier wel vaker vervelende dingen, maar dit is het dieptepunt", zegt een omwonende. Volgens haar heeft de dader eerst bij een ander huis aangeklopt, maar daar werd niet opengedaan. De Twentse politie kon gisteren niet zeggen of de verdachte het speciaal op het huis van de ex-voetballer en zijn vrouw had gemunt. Ook wilde een zegsvrouw niet ingaan op de vraag of de verdachten en slachtoffer elkaar kennen.

Heracles-voorzitter Jan Smit reageerde gisteren woedend op een telefoontje van deze krant. "Ik vind het schandalig dat jullie hierover publiceren. Dit heeft niets met voetbal te maken, maar met een familiedrama." Krüzen zou z'n handen vol hebben aan een familielid, dat allerlei persoonlijke problemen kent. Deze bekende zou betrokken kunnen zijn bij de roof. De politie kon dat gisteren noch bevestigen, noch ontkennen.

Hendrie Krüzen was gisteren niet bereikbaar voor commentaar. Volgens voorzitter Jan Smit is hij kapot van het drama. De Almeloër maakte deel uit van de selectie van het Nederlands elftal dat in 1988 Europees kampioen werd. Hij speelde voor diverse Nederlandse en Belgische clubs, onder meer voor Heracles Almelo.
  maandag 12 januari 2009 @ 08:47:53 #222
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64939040
Tubantia
Telegraaf de 2e bij het regionale nieuws hoor, echt.
29.10 Novastar HMH
pi_64940270
quote:
Krüzen zou z'n handen vol hebben aan een familielid, dat allerlei persoonlijke problemen kent. Deze bekende zou betrokken kunnen zijn bij de roof. De politie kon dat gisteren noch bevestigen, noch ontkennen.
Kutkrant inderdaad. Ook nog eens gaan speculeren.
quote:
Krüzen zou z'n handen vol hebben aan een familielid, dat allerlei persoonlijke problemen kent. Deze bekende zou betrokken kunnen zijn bij de roof. De politie kon dat gisteren noch bevestigen, noch ontkennen.
Als je het al wilt publiceren, zet er dan geen speculaties neer.
pi_64940578
quote:
Op maandag 12 januari 2009 08:47 schreef Damzkieee het volgende:
Telegraaf de 2e bij het regionale nieuws hoor, echt.
Het staat ook gewoon uitgebreid in de Telegraaf, met grote, dikke, vette letters. Toen Heracles ADO met 3-0 overklaste stond er geen woord in over Heracles. Kutkrant.
  maandag 12 januari 2009 @ 10:17:31 #225
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64940802
Naja allebei kutkranten, dat bedoel ik.
29.10 Novastar HMH
pi_64940902
quote:
Tamerus aast op vertrek bij NAC Breda

Gert-Jan Tamerus wil NAC Breda in de winterstop verlaten. De spits is onder trainer Robert Maaskant vierde keuze en hoopt tijdens de tweede seizoenshelft weer aan spelen toe te komen.

Tamerus snapt echter ook dat de clubs niet voor hem in de rij staan. De spits was de afgelopen jaren veelal geveld door blessures. "Maar ik ben nu al een half seizoen fit", zegt hij in BN/De Stem. "Op de trainingen gaat het goed. "

"Stiekem hoop ik dat een club uit de Eredivisie zich voor me meldt", vervolgt Tamerus. "Maar ook tegen een goede club uit de eerste divisie zeg ik zeker geen nee." Hij is bereid om salaris in te leveren, mocht dat nodig zijn.

Heracles Almelo werd de afgelopen weken al in verband gebracht met de spits. De Almeloërs moeten echter eerst van de dure Everton af, voordat het werk kan maken van Tamerus.
Waar is dat op gebaseerd? We hebben al 3 spitsen, denk niet dat daar nog een 4e bij gaat komen. Als aanvallende middenvelder lijkt Tamerus me al helemaal geen versterking meer.
  maandag 12 januari 2009 @ 10:24:19 #227
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64940952
Haha de Almeloers moeten eerst van de dure spits Everton af
Wat een gelul. Als we die uberhaupt al verpatsen halen we er echt geen Tamerus voor terug.
29.10 Novastar HMH
  maandag 12 januari 2009 @ 11:11:27 #228
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_64942118
Wie verzint dat soort grapjes? Nu moeten we opeens van Everton af, en we willen Tamerus graag hebben? Lijkt me toch niet, Tamerus is oud nieuws, laat hem het maar ergens anders proberen.
451 °F
pi_64952094
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 10:57 schreef Blawh het volgende:
Aan de andere kant, als ze komen, zie ik ze eerder voor Wuytens komen. Met Douglas hebben ze al een rechtspoot, Wuytens is linksbenig en sterk in de opbouw. Maar denk (en hoop) dat ze het eerst intern gaan oplossen met Rajkovic.
quote:
Naast Wisgerhof wordt nog een in Nederland actieve verdediger met Twente in verband gebracht. Jan Wuytens zou de overstap moeten maken van Heracles Almelo.

Zou wel een mooie stap zijn voor Jan, maar liever aan het einde van het seizoen als hij gaat.
  maandag 12 januari 2009 @ 15:46:53 #230
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64952316
Waar haal je dat weg
29.10 Novastar HMH
  maandag 12 januari 2009 @ 15:58:56 #232
39338 poehej
Tukker in hart en nieren.
pi_64952840
Sorry jongens.. ik kopier ook maar wat.. Zou zo kunnen dat er interesse is..
pi_64952977
Waar heb je het vandaan poehej?
  maandag 12 januari 2009 @ 16:03:45 #234
39338 poehej
pi_64953194
Voordeel van Wuytens t.o.v. Wisgerhof is dat de eerst genoemde wel Europees mee mag spelen. Maar ze zijn ook in België wezen kijken naar een Braziliaan, laat ze die maar nemen, kunnen ze Huijsegems mooi als ruilmiddel gebruiken.
  maandag 12 januari 2009 @ 16:08:05 #236
39338 poehej
pi_64953265
Ik vind spelers uit nederland halen in de winterstop lelijk dus ik vind het niet erg dat ze die Braziliaan op het oog hebben..
  maandag 12 januari 2009 @ 16:33:34 #237
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64954347
Zou wat zijn zeg
29.10 Novastar HMH
pi_64954733
Lelijk inderdaad, hopelijk heeft Heracles een schaduwlijstje met mogelijke opvolgers. Ben ook wel benieuwd wat Twente bereid is te betalen als ze voor Wuytens kiezen.

Ook beroerd dat we zo goed als zeker een andere jonge, talentvolle speler verliezen die ook goed op die positie uit de voeten kan. Misschien koopt Twente die er ook wel bij , Heubach op linksback (als back-up) is ook geen oplossing voor de lange termijn en Klavan kan ook niet zoveel kosten.

Dat laatste is puur speculatie overigens, net zoals we bang waren dat Boakye naar Enschede zou gaan na de transfer van Wilkshire.
pi_64956361
Tot wanneer loopt het contract van Wuytens eigenlijk?
Mag toch hopen minimaal tot 2010/2011?
  maandag 12 januari 2009 @ 17:18:27 #240
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_64956421
Ik hoop echt dat Twente Wuytens lekker laat zitten. Ik zie Heracles niet in staat om een waardige vervanger aan te schaffen in de huidige transferperiode. Het is al pijnlijk duidelijk geworden hoe "slecht" onze verdediging is als de belangrijke mannen gemist worden. En Wuytens hoort daar zeker bij.

Laat Twente die onbekende braziliaan maar nemen, kan hij lekker leuten met Douglas

toevoeging: voor minder dan 2mln zou ik hem in ieder geval niet laten gaan, Wuytens is nog jong en talentvol, die moeten we niet te goedkoop laten vertrekken. Als Munsterman zijn poot stijf mag houden (haha, is toch nog mislukt) kunnen wij dat ook doen.
451 °F
pi_64956576
Rob Wielaert vertrekt per direct van FC Twente naar Ajax. Met het akkoord dat maandagmiddag bereikt werd is een einde gekomen aan de slepende transferzaak. In Amsterdam tekende de verdediger een contract dat hem voor de duur van tweeënhalf seizoen aan de Amsterdammers verbindt, met eenzijdige optie voor de Ajacieden tot nog een seizoen.

De 30-jarige verdediger sluit woensdag definitief aan bij de Amsterdamse selectie van trainer Marco van Basten wanneer de medische keuring met succes doorstaat. Ajax betaalt voor de overgang iets meer dan drie miljoen euro. Dat bedrag komt neer op het bedrag dat Wielaert als gelimiteerd transferbedrag had opgenomen in zijn contract.

Als mogelijke vervangers denkt Twente aan NEC-verdediger Peter Wisgerhof en AZ'er Kees Luijckx. Ook denkt de ploeg van trainer Steve McClaren aan oud Twente-verdediger Peter Niemeyer.
pi_64956758
quote:
Heracles Almelo heeft de contracten met Kwame Quansah en Jan Wuytens verlengd. De oude verbintenissen liepen komende zomer af. Verdediger Wuytens tekende bij tot medio 2010, het contract bevat een optie voor nog een seizoen.
Hopelijk zonder clausule, maar zal me niet verbazen als hij er wel 1 heeft. Een jonge, talentvolle speler met een aflopend contract bij een kleine club uit de eredivisie kan natuurlijk wel een clausule eisen.
  maandag 12 januari 2009 @ 18:00:36 #243
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_64958043
quote:
Op maandag 12 januari 2009 17:25 schreef Blawh het volgende:

[..]

Hopelijk zonder clausule, maar zal me niet verbazen als hij er wel 1 heeft. Een jonge, talentvolle speler met een aflopend contract bij een kleine club uit de eredivisie kan natuurlijk wel een clausule eisen.
Yup, maar het zal geen 500k zijn vermoed ik zo.

Helaas zullen we het pas weten als het te laat is
451 °F
pi_64960150
Quansah hoopt op snelle rentree
Door Leon Voskamp
Maandag, 12 januari 2009, 18:15

Kwame Quansah staat op de rand van zijn rentree in het shirt van Heracles Almelo. De Ghanees ging vanwege een knieblessure met zijn club niet mee op trainingskamp naar Spanje, maar werkte in Almelo aan zijn herstel. De middenvelder hoopt donderdag zich bij de groep aan te kunnen sluiten

Trainer Gert Heerkes verwacht niet dat Quansah zaterdag tegen ADO Den Haag al beschikbaar is. "De eerste competitiewedstrijd zal nog iets te vroeg voor hem komen”, aldus Heerkes in TC/Tubantia.

Ook de naam van Mark-Jan Fledders zal niet op het opstellingsformulier verschijnen. "Met hem nemen we geen risico. Mark-Jan heeft nog een paar weken nodig voordat hij weer in het juiste ritme zit."
pi_64961143
Tegenwoordig wacht ik eerst de rentree en uitlooptraining af voordat ik blij ben.
pi_64962559
Met Lampje in de gelederen raakt iedereen binnen een jaar wel fit!
  maandag 12 januari 2009 @ 22:20:13 #247
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_64969599
quote:
Op maandag 12 januari 2009 20:02 schreef Elwood1802 het volgende:
Met Lampje in de gelederen raakt iedereen binnen een jaar wel fit!
Ik heb mijn pols gekneusd met snowboarden. Behoorlijk pijnlijk, maar ik heb Jos al gebeld dus binnen nu en 5 maanden speel ik weer gitaar!
451 °F
  dinsdag 13 januari 2009 @ 08:30:51 #248
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64978826
quote:
Op maandag 12 januari 2009 22:20 schreef Charles.Darwin het volgende:

[..]

Ik heb mijn pols gekneusd met snowboarden. Behoorlijk pijnlijk, maar ik heb Jos al gebeld dus binnen nu en 5 maanden speel ik weer gitaar!
Waarschijnlijk gaf hij eerst als advies dat je wel weer rustig kon beginnen, en heb je nu terugslag gehad
29.10 Novastar HMH
pi_64990986
quote:
Overval Hendrie Krüzen

Het bestuur van Heracles Almelo heeft met ontsteltenis kennis genomen van de overval afgelopen weekend ten huize van assistent-trainer Hendrie Krüzen, waarbij zijn echtgenote ernstig gewond is geraakt. Gelukkig heeft zij het ziekenhuis inmiddels kunnen verlaten en is zij thuis herstellende.

Hendrie is onmiddellijk nadat hij op de hoogte was gebracht teruggekeerd van het trainingskamp in Spanje naar Almelo. De vermoedelijke daders, waarbij helaas ook een rechtstreeks familielid was betrokken, zijn kort na de gebeurtenis aangehouden en wat er verder met de verdachten zal gebeuren is aan justitie en de rechter.

Alle mensen van Heracles Almelo (spelers, medewerkers, bestuur, supporters, sponsors enz.) zijn erg aangeslagen door het leed dat de trainer en zijn gezin is aangedaan en waar mogelijk zal de club de trainer en zijn gezin uiteraard bijstaan.

Het bestuur van Heracles Almelo vraagt journalisten, supporters en sponsoren terughoudendheid te betrachten en de privacy van het gezin, ook in het belang van het herstel, te willen respecteren en het gezin niet rechtstreeks te benaderen, waarvoor bij voorbaat dank.

Wij wensen de familie alle sterkte en spoedig herstel toe.

Jan Smit, voorzitter
Dus toch z'n eigen dochter en vriend. Wat een verhaal zeg.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 15:06:04 #250
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64991000
Vaag verhaal inderdaad.
29.10 Novastar HMH
pi_64991302
Wat een volk

Stond ook al zoiets op hndb.nl
  dinsdag 13 januari 2009 @ 18:11:50 #252
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_64998833
Pff, Almelo.

Ik kan me niet eens meer voorstellen dat ik daar al die jaren op school heb gezeten (en er zonder kleerscheuren vanaf ben gekomen) :/

Leuke familie-banden heeft onze Hendrie. Die kansloze vriend mag van mij een jaartje brommen, een vrouw het ziekenhuis in meppen, bah. Oh, en een stadionverbod natuurlijk!
451 °F
pi_65012500
quote:
[quote]Op dinsdag 13 januari 2009 23:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
ADO heeft ook zo goed als zeker Derijck en Buijs binnen.
Zou ze niet in Almelo willen zien, maar toch leuk zo'n gemeente die er na afgelopen seizoen weer 10 miljoen ingooit.
pi_65012698
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 23:36 schreef Blawh het volgende:

[..]

Zou ze niet in Almelo willen zien, maar toch leuk zo'n gemeente die er na afgelopen seizoen weer 10 miljoen ingooit.
Ik snap er ook niks van. Best frustrerend om eerlijk te zijn....
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_65014652
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 23:40 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

Ik snap er ook niks van. Best frustrerend om eerlijk te zijn....
Klopt, hopelijk staan zowel ADO als Vitesse onder de streep aan het eind en worden de gezonde clubs die het op eigen kracht doen beloond.

Weinig zal Buijs ook niet verdienen, die wou volgens mij afgelopen zomer nog niet naar Enschede omdat hij dan teveel moest inleveren. Ook Powell zou aardig wat tonnen gekost hebben, 4 a 5 denk ik aangezien Groningen een groot deel van de transfersom wou terugverdienen.
  woensdag 14 januari 2009 @ 09:21:28 #256
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_65019013
Echt onbegrijpelijk dit soort transfers
Maar ja, ADO heeft haar begroting compleet op Eredivisieniveau gesettled. Als ze nu degraderen gaan ze failliet denk ik. Zou toch zwaar triest zijn als wij of de Graafschap hier de dupe van worden. Of Volendam.
29.10 Novastar HMH
pi_65019934
quote:
ADO heeft miljoenentekort

‘Ploeg uit Hofstad heeft tekort van 17 miljoen’

ADO Den Haag heeft per direct zeven miljoen euro nodig om het huidige seizoen af te kunnen maken. Om volgend jaar ook normaal te kunnen functioneren, is er behoefte aan ruim zeventien miljoen euro, meldt het AD vrijdag. De krant haalt zijn informatie uit een geheim rapport van een adviesbureau dat de financiële situatie van de voetbalclub uit de Hofstad onderzocht. Het rapport werd door ADO aan potentiële investeerders gestuurd.

Zelfs als de club snel werk maakt van een sanering van de schulden, zou er nog steeds acuut 4,7 miljoen euro nodig zijn. In dat geval zouden de schuldeisers driekwart van hun vorderingen moeten laten lopen. Bovendien heeft de Stichting Stadion Ontwikkeling nog altijd een schuld staan van 8,9 miljoen euro voor de bouw van het nieuwe stadion waar de club sinds dit jaar speelt.

Om op lange termijn levensvatbaar te zijn, moet de club het personeelsbestand terugbrengen met dertig procent. Ook moet de club volgens het rapport uiterlijk volgend seizoen promotie afdwingen naar de Eredivisie.
En:
quote:
Gemeenteraad geeft ADO geen extra geld (Februari 2008)

AMSTERDAM - De gemeenteraad van Den Haag weigert nog meer geld in ADO Den Haag te steken. Coalitiepartijen VVD en PvdA, samen goed voor een meerderheid in de raad hebben het helemaal gehad met de armlastige voetbalclub.

PvdA-raadslid Gerard Verspuij vindt dat er genoeg gemeenschapsgeld in de club is gestoken. "Wij hebben ons als gemeente de afgelopen zeven jaar ingezet voor een nieuw stadion en kantoren die ADO extra inkomsten opleveren", zegt het raadslid dinsdag.

"Het moet niet zo zijn dat ADO elke keer als het misgaat bij de gemeente aan kan kloppen voor geld. Een club die betaald voetbal speelt, moet zichzelf kunnen bedruipen."

Ook de VVD-fractie vindt dat de club niet steeds op de gemeente moet leunen. "We willen niet dat de club failliet gaat, maar het wordt wel tricky. Dit is een signaal aan de club en aan de investeerders. Er zijn nog constructies mogelijk, maar dan moet er hard gewerkt worden door de betrokken partijen", zegt Rob van de Laar namens de fractie van de liberalen.

Sponsors

"De schuldeisers zullen ook water bij de wijn moeten doen." Ook de PvdA is niet uit op een faillissement van de voetbalclub", bezweert Verspuij. "Dat zou zonde zijn, maar het houdt wel een keer op. De club moet zelf sponsors en financiers kunnen vinden."

De weigering van de gemeente om een lening van 6,8 miljoen euro kwijt te schelden, betekent een streep door de rekening van de Haagse voetbalclub. ADO heeft op korte termijn bijna zeven miljoen euro nodig om het seizoen uit te kunnen spelen.
Nog geen jaar geleden. En wat je zegt, ze hebben de volledige begroting op eredivisie niveu gesettled en gaan niet uit van degradatie, maar als ze weer degraderen hebben ze wederom big problems met de, voor eerste divisie, veelste dure jongens. Ook een beetje jammer dat de KNVB het zo makkelijk toestaat, wanbeleid wordt op deze manier eigenlijk simpelweg beloond.
  woensdag 14 januari 2009 @ 10:08:00 #258
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_65020271
ado heeft powel voor 5 ton overgenomen. Handhaven ze zich, wordt dit bedrag flink verhoogd.
  woensdag 14 januari 2009 @ 10:10:25 #259
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  woensdag 14 januari 2009 @ 10:56:18 #260
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_65021710
Gaat nergens over, maar goed. Over Heracles verder: Geen nieuws is goed nieuws?
Over het stadion hoor ik trouwens ook bar weinig
29.10 Novastar HMH
pi_65022596
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 10:56 schreef Damzkieee het volgende:
Gaat nergens over, maar goed. Over Heracles verder: Geen nieuws is goed nieuws?
Ik hoop het, als er nu nog spelers vertrekken is het wel erg kut.
quote:
Over het stadion hoor ik trouwens ook bar weinig
ON zal voorlopig wel een pain in the ass blijven.
quote:
Operatie Karim Bridji uitstekend geslaagd

Karim Bridji heeft gisteren een nieuwe kruisband gekregen. “Deze operatie is uitstekend geslaagd, Karim heeft een nieuwe kruisband in zijn rechterknie gekregen en nu begint de revalidatie voor hem”, aldus fysiotherapeut Jos van Putten. Mark Looms heeft aan het einde van het trainingskamp de groepstraining hervat, Kwame Quansah zal morgen de individuele veldrevalidatie hervatten, Qays Shayesteh revalideert van zijn enkelblessure en bij Sebastiaan Steur (lies) is de hoop dat hij eind januari met de groep kan gaan meetrainen.
Na Roda JC en ADO (flinke tekorten) heeft Vitesse ook weer een geldbron gevonden trouwens. Jenner en Molhoek waren gehuurd, nu zijn ze compleet eigendom van Vitesse. Ook hebben ze een Sloveens international op proef.
  woensdag 14 januari 2009 @ 12:21:46 #262
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_65024947
Handig hoor, al die malafide investeerders en bakken vol met gemeentegeld. Gelukkig hebben Jenner en Molhoek dit jaar nog geen deuk in een pakje boter getrapt, en hopelijk mogen ze het volgend jaar proberen in de eerste divisie. Same goes voor ADO en Roda, weg ermee.

Misschien dat ze in de onderste regionen leren hoe je een fatsoenlijk financieel beleid voert.
451 °F
pi_65026713
Jantje moet er even 5 miljoen in steken

Kunnen we ook gelijk een Wielaert halen voor 4 jaar
pi_65038857
Wisgerhof naar Twente, goed nieuws dus
pi_65039114
Twente zocht 2 centrale verdedigers volgens de Tubantia, dus je weet het nooit.
pi_65039145
Dan halen ze maar die Braziliaan
  woensdag 14 januari 2009 @ 18:46:37 #267
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_65040555
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:05 schreef Elwood1802 het volgende:
Wisgerhof naar Twente, goed nieuws dus
Zul je zien dat NEC straks Wuytens wil
29.10 Novastar HMH
pi_65041816
Wat ik me ook afvroeg, waarom is Hakola maar voor 1.5 jaar vastgelegd?

Geef die jongen gewoon een contract van 2.5 of 3.5 jaar.
Zul je zien dat die in 2010 gratis de deur uitloopt.
pi_65042587
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 19:16 schreef Elwood1802 het volgende:
Wat ik me ook afvroeg, waarom is Hakola maar voor 1.5 jaar vastgelegd?

Geef die jongen gewoon een contract van 2.5 of 3.5 jaar.
Zul je zien dat die in 2010 gratis de deur uitloopt.
Everton valt toch wel erg tegen, die tekende een contract voor 4-seizoenen en daar zit je nu aan vast. Denk dat het bestuur daarvan heeft geleerd, vandaar dat ze dit seizoen waarschijnlijk veel contracten hebben afgesloten met (waarschijnlijk 1-zijdige) opties.

Schulmeister tekendeeen contract voor 2 jaar getekend (+ optie voor 2 jaar).
Bas Dost tekende voor 3 jaar (+optie voor een 4e seizoen)
Hakola tekende voor 1,5 seizoen (+optie voor nog een seizoen)
Bajer wordt gehuurd met een optie tot koop waarna hij eventueel voor 1 jaar tekent (met daarna een optie voor nog een seizoen).

Op deze manier zit je niet jarenlang vast aan een speler waarvan het afwachten is of hij presteert, kan aarden, etc, maar kan je wel verlengen als hij goed presteert.

Alleen de Nederlandse spelers (Fledderus en Steur) en een zekerheidje (Maertens) hebben een contract zonder optie. Fledderus en Maertens tekenden voor 3 seizoenen, Steur voor 2.
pi_65055630
Wuytens een afkoopsom van 1 miljoen, Jan Smit ontkent de interesse van Twente. Luisterde net toevallig even Binnenkant Paal op RTV Oost via uitzending gemist.

[ Bericht 33% gewijzigd door Blawh op 15-01-2009 00:29:03 ]
pi_65056071
Miljoentje is wel aardig wat, voor dat geld hadden ze liever Wisgerhof me dunkt
  donderdag 15 januari 2009 @ 07:45:34 #272
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_65058701
Dat kan NEC nu met het miljoen van FCT wel betalen
29.10 Novastar HMH
pi_65060539
Denk dat NEC een rechtspoot zoekt naast zomer.
  donderdag 15 januari 2009 @ 09:55:10 #274
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_65060790
Mooi.
29.10 Novastar HMH
  donderdag 15 januari 2009 @ 11:48:32 #275
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_65064443
Ik denk dat NEC wellicht wacht tot de zomer voordat ze een nieuwe verdediger kopen. Haastige spoed is zelden goed, en zoveel goede vervangers zijn er op dit moment niet beschikbaar.

En ik hoop echt dat Wuytens blijft, want voor ons zou het een aderlating zijn. Denk wel dat hij in de zomer weg gaat, net als een aantal andere belangrijke spelers. De zomer wordt dus een cruciale periode.
451 °F
pi_65064518
Hij blijft aangezien zijn vriendin ook in het Polman stadion werkt

Denk dat Klavan in de zomer de deur uitloop (naar NEC ofzo) Kan Heracles weer op zoek naar een verdediger

Misschien wil Marnix nog wel een jaartje door
pi_65082555
Heracles Almelo:
Martin Pieckenhagen
Ragnar Klavan
Marnix Smit
Ricky van den Bergh
Tim Breukers
Karim Bridji
Qays Shayesteh
Remon de Vries
Willie Overtoom

Tijd dat er een keer duidelijkheid komt voor een aantal spelers wat er gebeurt. Contract van Piecke, vd Bergh, Breukers, Quays en de Vries mogen van mij wel verlengt worden.

Willie mag terug naar den Haag, Marnix gaat maar aan een maatschappelijke carriere werken en Bridji gaat naar Volendam volgend jaar denk ik.

Klaven praten we maar niet over aangezien hij aan het eind van het jaar gratis de deur uit loopt
pi_65082743
had eigenlijk meer actie verwacht van heracles in de transfer periode, laatste 2 jaren werden de beste spelers steeds in de winterstop gehaald
yooow
pi_65082820
Hakola en John zijn opzich wel versterkingen. John zal eerst met het 2e meedoen maar ik denk dat hij dit jaar wel kansen krijgt.
Hakola mag direct in de basis beginnen voor Wille
pi_65082831
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:36 schreef sendaroo het volgende:
had eigenlijk meer actie verwacht van heracles in de transfer periode, laatste 2 jaren werden de beste spelers steeds in de winterstop gehaald
Ja toen moesten alle zeilen worden bijgezet om erin te blijven! Nu heb je geen huurlingen! Nu heb je vaste contract spelers!

En daar moeten wij erg blij mee zijn!
pi_65082902
Zou overigens mooi zijn als ze Schilder alsnog konden binnenhalen, kan zowel verdedigend als op het middenveld staan.
  donderdag 15 januari 2009 @ 19:51:28 #282
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_65083305
Als Klavan nog vertrekt zal Schilder wel worden gehaald ja, maar momenteel lijkt Schilder me overbodig.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_65083983
als we geen uitwedstrijden winnen zijn we de lul he? want alle wedstrijden tegen concurrenten nu zijn uit en als ik Volendam uit zag dan zie ik de 2e seizoenshelft niet met vertrouwen tegemoet ondanks dat we 20 punten hebben.
yooow
pi_65085206
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 20:09 schreef sendaroo het volgende:
als we geen uitwedstrijden winnen zijn we de lul he? want alle wedstrijden tegen concurrenten nu zijn uit en als ik Volendam uit zag dan zie ik de 2e seizoenshelft niet met vertrouwen tegemoet ondanks dat we 20 punten hebben.
De Graafschap had vorig seizoen in de winterstop 22 of 23 punten, weet niet meer precies. Veilig ben je pas als je 35 punten hebt, volgens mij...
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_65085730
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 20:09 schreef sendaroo het volgende:
Ik denk ook nog niet dat we veilig zijn, daarom baal ik ook nog steeds van de laatste 2 wedstrijden. Aan de andere kant, hoeveel wedstrijden hebben we met het beoogde basisteam kunnen spelen? Maertens, Quansah, Fledderus, Steur, Boakye, Ricky, Douglas en Dost hebben volgens mij nog geen wedstrijd tegelijk kunnen spelen. Iets minder blessures en we gaan echt nog wel een uitwedstrijd winnen, ook thuis tegen clubs uit het linkerrijtje zijn we zeker niet kansloos, die willen meestal zelf ook wel voetballen en dat geeft ons ook meer ruimte op de helft van de tegenstander.
  donderdag 15 januari 2009 @ 21:47:16 #286
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_65087950
Oh fijn om te zien trouwens dat het Heraclestopic een beetje leeft
Ben het met Blawh eens, volgens mij moeten we nog best wat potjes kunnen winnen uit hoor
29.10 Novastar HMH
  donderdag 15 januari 2009 @ 21:51:36 #287
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_65088137
Feyenoord uit sowieso
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_65110433
Hakola in de basis dus waarschijnlijk? Ben benieuwd naar die jongen.
quote:
Heracles wil aan uitbalans werken
De hervatting van de tweede seizoenshelft van Heracles Almelo staat voor trainer Gert Heerkes in het teken van het werken aan de uitbalans van zijn ploeg. Tegen ADO Den Haag hopen de Almeloërs de eerste uitzege van het seizoen te boeken.

Heracles verbleef gedurende vorige week in het buitenland. De ploeg belegde een trainingskamp in Benahavis. Heerkes is tevreden over het verblijf in Spanje. "We hebben er heel goed kunnen trainen", zegt de trainer op de officiële site. "We hebben er geen blessures opgelopen en met een grote groep kunnen werken. Het is jammer dat Tim Breukers na terugkeer in Nederland ziek werd en Marnix Smit een enkelblessure opliep, zij zijn er morgen dan ook helaas niet bij."

Naast Breukers en Smit telt de selectie van Heerkes meerdere afwezigen. Ook Kwame Quansah, Karim Bridji, Sebastiaan Steur en Mark-Jan Fledderus komen nog niet in actie tegen de promovendus. De nieuwelingen Juha Hakola, die waarschijnlijk debuteert in de Heracles-basis, en Paddy John zitten wel bij de wedstrijdselectie.

Tegen ADO Den Haag denkt Heerkes op een gelijkopgaande wedstrijd te kunnen rekenen. "Als de nieuwelingen snel integreren heeft Den Haag een goed team. Ik verwacht een gelijk opgaande wedstrijd, wij proberen ons eigen spel zo snel mogelijk op te pakken. We gaan proberen onze uitbalans wat te verbeteren." Voetbalprimeur
  vrijdag 16 januari 2009 @ 16:06:07 #289
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_65112944
Mag van mij. Alles is beter dan Willie op de vleugel. Laat Hakola zich maar eens bewijzen. Ik ben al tevreden met een assist tegen FC Gemeentegeld.
451 °F
pi_65137502
Vanavond eindelijk weer Heracles

[ Bericht 60% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2009 12:16:19 ]
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:46:58 #291
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_65140070
1-1 met een beetje geluk! Heracles begint goed, maar komt op achterstand, voor rust komen we gelijk. Na rust is het spannend maar matig.
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
  zaterdag 17 januari 2009 @ 19:33:58 #292
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_65149800
Opstellingen:
quote:
Stadion: ADO Den Haag Stadion, Den Haag
Scheidsrechter: Ruud Bossen
Aanvangstijdstip: 19:45 uur

ADO Den Haag: Zwinkels; Ammi, Derijck, Kum, Piqué; Buijs, Rankovic, Cornelisse, Knopper; Powel en Soltani.

Heracles Almelo: Pieckenhagen; Boakye, Maertens, Wuytens, Looms; De Vries, Van der Bergh, Klavan; Douglas, Dost en Hakola.
Hakola dus inderdaad in de basis. Succes, Heracles!!
451 °F
pi_65154558
Nou, dat waren twee belangrijkste gestolen punten .

Wat een blamage van de scheidsrechter.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_65154727
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 21:51 schreef RayMania het volgende:
Nou, dat waren twee belangrijkste gestolen punten .

Wat een blamage van de scheidsrechter.
Ja ik hoorde het op de radio. De bal zou wel een meter over de lijn zijn. Dat is wel erg jammer voor Heracles.
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
  zondag 18 januari 2009 @ 00:05:25 #295
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_65158884
Vind het sneu voor jullie, had het jullie wel gegund Wat een rotmanier om het mis te lopen
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_65159226
Ben net trug...

Tja, gewoon domme pech dat de grens/scheids het niet zag. Maar we mogen niet klagen. Ook die goal van ado wat afgekeurd was, had gewoon goed gekeurd moeten worden...
pi_65162391
Godverdomme, tyfuszooi, kutarbitrage.

Weer een weekend naar de klote. Fucking hele stadion zag het.
pi_65164551
Wanneer wordt de fifa nu eens wakker dan? Er gaan zoveel miljoenen om in dit spelletje, maar ze zijn nog steeds te conservatief om ook maar enigzins iets te veranderen. Als zelfs de scheidsrechter toegeeft dat die bal zit...
quote:
Bossen gaf na afloop ruiterlijk zijn fout toe. "Na het bekijken van de beelden moet ik concluderen dat de bal over de doellijn was", concludeerde de leidsman na afloop. "Ik houd hier een slecht gevoel aan over en zal morgen met een slecht gevoel opstaan."
En als trainer mag je in zo'n geval toch niet blij zijn met een punt? Je moet woedend zijn en je bestolen voelen. Je zal aan het eind van de rit toch twee punten tekort komen...
quote:
Zijn Almelose collega Gert Heerkes kon, ook al was de rake kopbal van Schulmeister niet goed voor de 2-3, vrede hebben met het uiteindelijke gelijkspel. “Zuur dat die niet werd goedgekeurd, maar over 90 minuten genomen was het resultaat terecht. ADO was feller en had het inititiatief, maar de laatste 20 minuten hebben wij alle risico gemomen. Toen werd het onze wedstrijd. Na de 2-2 zijn we ook niet ingezakt. We hebben volgehouden voor de zege te gaan", aldus de oefenmeester van Heracles.
pi_65164639
Het blijft schandalig ja, ongelooflijk zelfs. Knap dat Gert zich altijd zo kan beheersen, kunnen veel trainers een voorbeeld aan nemen.

Puike wissels trouwens, dat mag ook weleens gezegd worden. Na de 2-2 niet weer een aanvaller eraf halen, maar gewoon 1 op 1 met 4 aanvallers blijven spelen.
pi_65164708
Belachelijke beslissig
Jammer jongens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')