abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64923840
Nkufo gaat zich nog even binnenvoetballen in de VAE, als Elia weggaat, begreep ik uit betrouwbare bron.
pi_64925485
quote:
Op zondag 11 januari 2009 19:26 schreef El_Bassie het volgende:
Nkufo gaat zich nog even binnenvoetballen in de VAE, als Elia weggaat, begreep ik uit betrouwbare bron.
Een betrouwbare bron heb je niks aan als de infectie nog in de jerry-can zit. Daarom is het ook onzin dat Unicef alleen maar nieuwe bronnen slaat in Afrika, ze zouden eens voorlichting geven over het schoonhouden van de bronnen en de transportmethoden van het water.

Het lijkt nu net of ik wil zeggen dat ik denk dat jij de informatie hebt veranderd, zo bedoel ik het niet, ik geloof je best, maar ik wilde het vorige gewoon even mededelen.

Come on Twente !

Heeft Nkufo ook een clausule in zn contract?
pi_64936313
Hoe zullen jullie Robbie Wielaert herinneren?
lollig
pi_64937261
quote:
Op maandag 12 januari 2009 00:56 schreef ub40_bboy het volgende:
de topverdediger die voordat ie echt furore maakte en prijzen pakte bij Ajax ook nog even bij Twente heeft gespeeld
  maandag 12 januari 2009 @ 01:57:09 #105
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_64937321
quote:
Wie?
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_64938904
nog 19 dagen tot de markt sluit
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_64939537
quote:
Op maandag 12 januari 2009 01:57 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Wie?
Das nie lief!

Overigens geef ik Wielaert groot gelijk. Nu hopen dat Twente hierdoor niet gaat zakken in de compititie, maar dat zal vast niet van 1 speler afhangen.
pi_64939561
Ik hoorde van een vriend van me die op vak P zit dat Wielaert absoluut geen applaus krijgt bij zijn vertrek.
pi_64940085
quote:
Op maandag 12 januari 2009 09:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik hoorde van een vriend van me die op vak P zit dat Wielaert absoluut geen applaus krijgt bij zijn vertrek.
Heeft hij eigenlijk verpest door de manier waarop. Dus inderdaad.. Geen applaus van mij, ik zal hem niet uitfluiten, dat heeft hij niet verdient, maar hij word ook niet toegejuicht.
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_64940558
Ik wil als die ons in de winterstop verlaat voor die kut joden dan sta ik voor aan met uitfluiten!
pi_64942270
quote:
een goeie verdediger, die bij twente altijd z´n best heeft gedaan alleen op een kut manier weg gaat!
  maandag 12 januari 2009 @ 11:26:18 #112
39338 poehej
Tukker in hart en nieren.
pi_64942555
quote:
Goede verdediger, altijd 100% inzet, harde werker, goede leider. Helaas dat het op een manier als deze moet.
  Moderator maandag 12 januari 2009 @ 12:39:18 #113
8781 crew  Frutsel
pi_64944972
quote:
Ajax biedt niet meer op Wielaert

AMSTERDAM - Ajax doet geen nieuw, verhoogd bod op Robbie Wielaert van FC Twente. Dat verklaart technisch directeur Danny Blind op de Amsterdamse zender AT5. Blind zegt wel begrepen te hebben dat de speler overweegt een arbitragezaak tegen zijn club aan te spannen.
Wielaert zegt een nieuw contract bij FC Twente te hebben, met daarin een gelimiteerde transfersom. FC Twente beweert dat de overeenkomst nog niet is ondertekend en vraagt meer geld.

''Vooralsnog heeft FC Twente een andere prijs in het hoofd en het verschil is niet te overbruggen'', zegt Blind. ''Wij zijn nu even de derde partij, die moet afwachten.''

Van Basten

Marco van Basten rekent nog steeds op de komst van de verdediger. "Ik verwacht dat het rondkomt. Het is jammer dat Robbie er op ons trainingskamp niet bij was. Hij is een ervaren verdediger, die onze jonge ploeg kan helpen", zegt hij tegen AT5.

Volgens het Algemeen Dagblad wil de club uit Enschede nu wel praten met Ajax. "Binnen Twente wil coach Steve McClaren zo snel mogelijk duidelijkheid in de slepende kwestie", meldt de krant maandag. Eerder wilden de Tukkers niets weten van een eventuele transfer.

Voorzitter Joop Munsterman stelde dat Wielaert zelfs geen nieuwe verbintenis had met daarin een gelimiteerde transfersom. Vrijdag zaten de clubs toch om de tafel, maar tot een akkoord kwam het niet.
pi_64945960
quote:
Op maandag 12 januari 2009 12:39 schreef Frutsel het volgende:

[..]

dus wachten op de arbitragezaak...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_64946119
quote:
Op maandag 12 januari 2009 09:43 schreef Lamzak_ het volgende:

[..]

Heeft hij eigenlijk verpest door de manier waarop. Dus inderdaad.. Geen applaus van mij, ik zal hem niet uitfluiten, dat heeft hij niet verdient, maar hij word ook niet toegejuicht.
Ik denk dat je beter je voorzitter kan uitfluiten. Hij heeft de zaak zo hoog opgedreven.
  maandag 12 januari 2009 @ 13:42:34 #116
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_64947335
quote:
FC Twente speurt in Belgie
maandag 12 januari 2009 | 12:21 | Laatst bijgewerkt op: maandag 12 januari 2009 | 12:23

ENSCHEDE - FC Twente-trainer Steve McClaren en de scouts Evert Bleuming en Jan van Staa hebben zaterdag de wedstrijd tussen VVV en Racing Genk bekeken. Een van de betere spelers van Genk is de Braziliaanse centrale verdediger Joao Carlos. Joao Carlos is een 26-jarige speler, die Genk het afgelopen seizoen overnam van Lokeren. Hij werd vorig seizoen ook intensief gevolgd door PSV, Feyenoord, Heerenveen en FC Groningen.

De speurtocht van Twente zou er op kunnen duiden dat de transfer van Robbie Wielaert naar Ajax toch aanstaande is. Opvallend is ook dat McClaren vrijdag al het trainingskamp van Twente in Spanje verliet. Duidelijk is nu waarom hij dat deed.

Saillant detail is dat Genk op haar beurt serieuze interesse heeft in Stein Huysegems.

Overigens heeft Twente vanaf vandaag de Braziliaanse verdediger Soares op proef. Ook hij is een centrale verdediger. De 20-jarige staat nu nog onder contract bij Nacional.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  Moderator maandag 12 januari 2009 @ 13:51:37 #117
8781 crew  Frutsel
pi_64947684
quote:
'Twente ziet in Wisgerhof eventuele vervanger Wielaert'

NEC moet vrezen dat het Peter Wisgerhof (foto) kwijt raakt aan FC Twente. De tukkers zouden in de verdediger de ideale vervanger voor Rob Wielaert zien als zijn transfer naar Ajax doorgaat. Wisgerhof heeft in Nijmegen nog een contract tot de zomer van 2012.

‘Laat ik voorop stellen dat ik hoop dat Peter blijft,’ aldus trainer Mario Been tegen De Gelderlander. ‘Maar omdat hij die clausule in zijn contract heeft, kunnen wij hem niet tegenhouden.’ (MavdH)
Nog zo'n clausule?
pi_64948324
quote:
Op maandag 12 januari 2009 13:42 schreef 9christensen het volgende:

[..]

quote:
Op maandag 12 januari 2009 13:51 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Nog zo'n clausule?
toch een paar aanwijzingen dat ze er rekening mee houden dat Wielaert vertrekt!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 12 januari 2009 @ 15:05:50 #119
39338 poehej
pi_64950615
Ik heb stiekem wel zin aan zaterdag.. Lang geen pot meer gezien.. is toch al weer een maand terug. Eens kijken wat de opstelling dan is.
quote:
Wisgerhof moet Wielaert opvolgen

FC Twente lijkt zich te hebben neergelegd bij een vertrek van Robbie Wielaert. In de zoektocht naar een vervanger zijn de Tukkers gestuit op Peter Wisgerhof.

De 29-jarige verdediger komt momenteel uit voor NEC. Daar staat hij al sinds de zomer van 2000 onder contract. En de Nijmegenaren zullen er niet in slagen om een transfer te voorkomen, zo valt uit de woorden van trainer Mario Been op te maken.

"Laat ik voorop stellen dat ik hoop dat Peter blijft", zegt de oefenmeester in De Gelderlander. "Maar omdat hij die clausule in zijn contract heeft, kunnen wij hem niet tegenhouden."

Naast Wisgerhof wordt nog een in Nederland actieve verdediger met Twente in verband gebracht. Jan Wuytens zou de overstap moeten maken van Heracles Almelo.
  Moderator maandag 12 januari 2009 @ 15:43:05 #120
8781 crew  Frutsel
pi_64952150
quote:
Aanhangers FC Twente en PSV met elkaar op de vuist in Breda

BREDA - Aanhangers van FC Twente en PSV zijn zondagmiddag slaags geraakt tijdens een zaalvoetbaltoernooi in sporthal De Doelen in de Bredase wijk Princenhage. De supporters van beide clubs zouden elkaar met knuppels, stokken en riemen te lijf zijn gegaan.

Er vielen enkele gewonden. Er zijn echter geen aangiftes binnengekomen, meldt de politie en er zijn ook geen aanhoudingen verricht. Een aantal auto's is beschadigd. De politie was met een groot aantal mensen ter plaatse en zette de Doelen en straten in de omgeving af. Voor de aanhangers van PSV werden bussen gecharterd en toen die eenmaal weg waren, keerde volgens de politie de rust in de wijk terug.

Een omwonende van het sportcentrum merkte rond half twee dat er iets mis was. "We wilden weg, maar er stond een BMW op onze oprit. De eigenaresse was zo zenuwachtig dat ze niet meer verder durfde te rijden en ze vroeg of ze bij ons mocht schuilen ", vertelt de buurvrouw. " Toen begon ze te gillen en op dat moment zagen we een man of dertig voorbij komen met stokken, knuppels en riemen. Nog geen idee wat er aan de hand was en wij wilden weg. Maar de straat was aan beide kanten afgezet. Toen ben ik de Dreef in gereden. Meteen politie achter ons aan en voor ons. Nee, zoiets hebben we hier nog nooit meegemaakt." Van een buurvrouw hoorde ze dat er 'iemand die genoeg op had' de sporthal binnen was gegaan die een scheidsrechter onder handen zou hebben genomen. Dat zou een vechtpartij in De Doelen tot gevolg hebben gehad, waarna de strijd zich naar buiten verplaatste.

Een overbuurman, die ook niet met zijn naam in de krant wil zegt: "Ze zaten hier rond half twee al op mijn raamkozijn te drinken. Tientallen mensen met drank op. Ik zeg nog: 'die zijn er vroeg bij'. Volgens mij mag dat helemaal niet, drinken op straat, maar als het verkrijgbaar is... We hebben hier in de buurt sowieso in toenemende mate overlast van het sportcentrum. Tot na 1.00 uur in de nacht wordt er geschonken, worden er karaoke- en andere muziekevenementen georganiseerd, met alle overlast van dien. Ik begrijp best dat de beheerder zijn geld moet verdienen, maar de leefbaarheid in de buurt komt er door onder druk te staan. "

Volgens de politie waren er ook aanhangers van NAC bij de wedstrijden aanwezig, maar zij zouden zich voorbeeldig gedragen hebben. Ze hielpen zelfs mee om de rommel op te ruimen die in de buurt werd achtergelaten na de rellen tussen de aanhangers van PSV en FC Twente.

Het voetbaltoernooi werd door de politie voortijdig beëindigd
pi_64952338
Haal Jan maar op in Juli jongens.
  maandag 12 januari 2009 @ 15:53:04 #122
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_64952569
quote:
Op maandag 12 januari 2009 15:47 schreef Blawh het volgende:
Haal Jan maar op in Juli jongens.
Geen gelimiteerde transfersom?
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_64952738
quote:
Op maandag 12 januari 2009 15:53 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Geen gelimiteerde transfersom?
Zou maar zo kunnen, heeft hij misschien wel bedongen toen hij begin dit seizoen een nieuw contract tekende (oude liep na dit seizoen af).
  maandag 12 januari 2009 @ 16:20:00 #125
39338 poehej
pi_64953757
Ik heb zo mijn twijfels..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')