abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65064518
Hij blijft aangezien zijn vriendin ook in het Polman stadion werkt

Denk dat Klavan in de zomer de deur uitloop (naar NEC ofzo) Kan Heracles weer op zoek naar een verdediger

Misschien wil Marnix nog wel een jaartje door
pi_65082555
Heracles Almelo:
Martin Pieckenhagen
Ragnar Klavan
Marnix Smit
Ricky van den Bergh
Tim Breukers
Karim Bridji
Qays Shayesteh
Remon de Vries
Willie Overtoom

Tijd dat er een keer duidelijkheid komt voor een aantal spelers wat er gebeurt. Contract van Piecke, vd Bergh, Breukers, Quays en de Vries mogen van mij wel verlengt worden.

Willie mag terug naar den Haag, Marnix gaat maar aan een maatschappelijke carriere werken en Bridji gaat naar Volendam volgend jaar denk ik.

Klaven praten we maar niet over aangezien hij aan het eind van het jaar gratis de deur uit loopt
pi_65082743
had eigenlijk meer actie verwacht van heracles in de transfer periode, laatste 2 jaren werden de beste spelers steeds in de winterstop gehaald
yooow
pi_65082820
Hakola en John zijn opzich wel versterkingen. John zal eerst met het 2e meedoen maar ik denk dat hij dit jaar wel kansen krijgt.
Hakola mag direct in de basis beginnen voor Wille
pi_65082831
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:36 schreef sendaroo het volgende:
had eigenlijk meer actie verwacht van heracles in de transfer periode, laatste 2 jaren werden de beste spelers steeds in de winterstop gehaald
Ja toen moesten alle zeilen worden bijgezet om erin te blijven! Nu heb je geen huurlingen! Nu heb je vaste contract spelers!

En daar moeten wij erg blij mee zijn!
pi_65082902
Zou overigens mooi zijn als ze Schilder alsnog konden binnenhalen, kan zowel verdedigend als op het middenveld staan.
  donderdag 15 januari 2009 @ 19:51:28 #282
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_65083305
Als Klavan nog vertrekt zal Schilder wel worden gehaald ja, maar momenteel lijkt Schilder me overbodig.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_65083983
als we geen uitwedstrijden winnen zijn we de lul he? want alle wedstrijden tegen concurrenten nu zijn uit en als ik Volendam uit zag dan zie ik de 2e seizoenshelft niet met vertrouwen tegemoet ondanks dat we 20 punten hebben.
yooow
pi_65085206
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 20:09 schreef sendaroo het volgende:
als we geen uitwedstrijden winnen zijn we de lul he? want alle wedstrijden tegen concurrenten nu zijn uit en als ik Volendam uit zag dan zie ik de 2e seizoenshelft niet met vertrouwen tegemoet ondanks dat we 20 punten hebben.
De Graafschap had vorig seizoen in de winterstop 22 of 23 punten, weet niet meer precies. Veilig ben je pas als je 35 punten hebt, volgens mij...
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_65085730
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 20:09 schreef sendaroo het volgende:
Ik denk ook nog niet dat we veilig zijn, daarom baal ik ook nog steeds van de laatste 2 wedstrijden. Aan de andere kant, hoeveel wedstrijden hebben we met het beoogde basisteam kunnen spelen? Maertens, Quansah, Fledderus, Steur, Boakye, Ricky, Douglas en Dost hebben volgens mij nog geen wedstrijd tegelijk kunnen spelen. Iets minder blessures en we gaan echt nog wel een uitwedstrijd winnen, ook thuis tegen clubs uit het linkerrijtje zijn we zeker niet kansloos, die willen meestal zelf ook wel voetballen en dat geeft ons ook meer ruimte op de helft van de tegenstander.
  donderdag 15 januari 2009 @ 21:47:16 #286
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_65087950
Oh fijn om te zien trouwens dat het Heraclestopic een beetje leeft
Ben het met Blawh eens, volgens mij moeten we nog best wat potjes kunnen winnen uit hoor
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  donderdag 15 januari 2009 @ 21:51:36 #287
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_65088137
Feyenoord uit sowieso
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_65110433
Hakola in de basis dus waarschijnlijk? Ben benieuwd naar die jongen.
quote:
Heracles wil aan uitbalans werken
De hervatting van de tweede seizoenshelft van Heracles Almelo staat voor trainer Gert Heerkes in het teken van het werken aan de uitbalans van zijn ploeg. Tegen ADO Den Haag hopen de Almeloërs de eerste uitzege van het seizoen te boeken.

Heracles verbleef gedurende vorige week in het buitenland. De ploeg belegde een trainingskamp in Benahavis. Heerkes is tevreden over het verblijf in Spanje. "We hebben er heel goed kunnen trainen", zegt de trainer op de officiële site. "We hebben er geen blessures opgelopen en met een grote groep kunnen werken. Het is jammer dat Tim Breukers na terugkeer in Nederland ziek werd en Marnix Smit een enkelblessure opliep, zij zijn er morgen dan ook helaas niet bij."

Naast Breukers en Smit telt de selectie van Heerkes meerdere afwezigen. Ook Kwame Quansah, Karim Bridji, Sebastiaan Steur en Mark-Jan Fledderus komen nog niet in actie tegen de promovendus. De nieuwelingen Juha Hakola, die waarschijnlijk debuteert in de Heracles-basis, en Paddy John zitten wel bij de wedstrijdselectie.

Tegen ADO Den Haag denkt Heerkes op een gelijkopgaande wedstrijd te kunnen rekenen. "Als de nieuwelingen snel integreren heeft Den Haag een goed team. Ik verwacht een gelijk opgaande wedstrijd, wij proberen ons eigen spel zo snel mogelijk op te pakken. We gaan proberen onze uitbalans wat te verbeteren." Voetbalprimeur
  vrijdag 16 januari 2009 @ 16:06:07 #289
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_65112944
Mag van mij. Alles is beter dan Willie op de vleugel. Laat Hakola zich maar eens bewijzen. Ik ben al tevreden met een assist tegen FC Gemeentegeld.
451 °F
pi_65137502
Vanavond eindelijk weer Heracles

[ Bericht 60% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2009 12:16:19 ]
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:46:58 #291
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_65140070
1-1 met een beetje geluk! Heracles begint goed, maar komt op achterstand, voor rust komen we gelijk. Na rust is het spannend maar matig.
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
  zaterdag 17 januari 2009 @ 19:33:58 #292
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_65149800
Opstellingen:
quote:
Stadion: ADO Den Haag Stadion, Den Haag
Scheidsrechter: Ruud Bossen
Aanvangstijdstip: 19:45 uur

ADO Den Haag: Zwinkels; Ammi, Derijck, Kum, Piqué; Buijs, Rankovic, Cornelisse, Knopper; Powel en Soltani.

Heracles Almelo: Pieckenhagen; Boakye, Maertens, Wuytens, Looms; De Vries, Van der Bergh, Klavan; Douglas, Dost en Hakola.
Hakola dus inderdaad in de basis. Succes, Heracles!!
451 °F
pi_65154558
Nou, dat waren twee belangrijkste gestolen punten .

Wat een blamage van de scheidsrechter.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_65154727
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 21:51 schreef RayMania het volgende:
Nou, dat waren twee belangrijkste gestolen punten .

Wat een blamage van de scheidsrechter.
Ja ik hoorde het op de radio. De bal zou wel een meter over de lijn zijn. Dat is wel erg jammer voor Heracles.
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
  zondag 18 januari 2009 @ 00:05:25 #295
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_65158884
Vind het sneu voor jullie, had het jullie wel gegund Wat een rotmanier om het mis te lopen
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_65159226
Ben net trug...

Tja, gewoon domme pech dat de grens/scheids het niet zag. Maar we mogen niet klagen. Ook die goal van ado wat afgekeurd was, had gewoon goed gekeurd moeten worden...
pi_65162391
Godverdomme, tyfuszooi, kutarbitrage.

Weer een weekend naar de klote. Fucking hele stadion zag het.
pi_65164551
Wanneer wordt de fifa nu eens wakker dan? Er gaan zoveel miljoenen om in dit spelletje, maar ze zijn nog steeds te conservatief om ook maar enigzins iets te veranderen. Als zelfs de scheidsrechter toegeeft dat die bal zit...
quote:
Bossen gaf na afloop ruiterlijk zijn fout toe. "Na het bekijken van de beelden moet ik concluderen dat de bal over de doellijn was", concludeerde de leidsman na afloop. "Ik houd hier een slecht gevoel aan over en zal morgen met een slecht gevoel opstaan."
En als trainer mag je in zo'n geval toch niet blij zijn met een punt? Je moet woedend zijn en je bestolen voelen. Je zal aan het eind van de rit toch twee punten tekort komen...
quote:
Zijn Almelose collega Gert Heerkes kon, ook al was de rake kopbal van Schulmeister niet goed voor de 2-3, vrede hebben met het uiteindelijke gelijkspel. “Zuur dat die niet werd goedgekeurd, maar over 90 minuten genomen was het resultaat terecht. ADO was feller en had het inititiatief, maar de laatste 20 minuten hebben wij alle risico gemomen. Toen werd het onze wedstrijd. Na de 2-2 zijn we ook niet ingezakt. We hebben volgehouden voor de zege te gaan", aldus de oefenmeester van Heracles.
pi_65164639
Het blijft schandalig ja, ongelooflijk zelfs. Knap dat Gert zich altijd zo kan beheersen, kunnen veel trainers een voorbeeld aan nemen.

Puike wissels trouwens, dat mag ook weleens gezegd worden. Na de 2-2 niet weer een aanvaller eraf halen, maar gewoon 1 op 1 met 4 aanvallers blijven spelen.
pi_65164708
Belachelijke beslissig
Jammer jongens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')