Ja toen moesten alle zeilen worden bijgezet om erin te blijven! Nu heb je geen huurlingen! Nu heb je vaste contract spelers!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:36 schreef sendaroo het volgende:
had eigenlijk meer actie verwacht van heracles in de transfer periode, laatste 2 jaren werden de beste spelers steeds in de winterstop gehaald
De Graafschap had vorig seizoen in de winterstop 22 of 23 punten, weet niet meer precies. Veilig ben je pas als je 35 punten hebt, volgens mij...quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:09 schreef sendaroo het volgende:
als we geen uitwedstrijden winnen zijn we de lul he? want alle wedstrijden tegen concurrenten nu zijn uit en als ik Volendam uit zagdan zie ik de 2e seizoenshelft niet met vertrouwen tegemoet ondanks dat we 20 punten hebben.
Ik denk ook nog niet dat we veilig zijn, daarom baal ik ook nog steeds van de laatste 2 wedstrijden. Aan de andere kant, hoeveel wedstrijden hebben we met het beoogde basisteam kunnen spelen? Maertens, Quansah, Fledderus, Steur, Boakye, Ricky, Douglas en Dost hebben volgens mij nog geen wedstrijd tegelijk kunnen spelen. Iets minder blessures en we gaan echt nog wel een uitwedstrijd winnen, ook thuis tegen clubs uit het linkerrijtje zijn we zeker niet kansloos, die willen meestal zelf ook wel voetballen en dat geeft ons ook meer ruimte op de helft van de tegenstander.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:09 schreef sendaroo het volgende:
als we geen uitwedstrijden winnen zijn we de lul he? want alle wedstrijden tegen concurrenten nu zijn uit en als ik Volendam uit zagdan zie ik de 2e seizoenshelft niet met vertrouwen tegemoet ondanks dat we 20 punten hebben.
quote:Heracles wil aan uitbalans werken
De hervatting van de tweede seizoenshelft van Heracles Almelo staat voor trainer Gert Heerkes in het teken van het werken aan de uitbalans van zijn ploeg. Tegen ADO Den Haag hopen de Almeloërs de eerste uitzege van het seizoen te boeken.
Heracles verbleef gedurende vorige week in het buitenland. De ploeg belegde een trainingskamp in Benahavis. Heerkes is tevreden over het verblijf in Spanje. "We hebben er heel goed kunnen trainen", zegt de trainer op de officiële site. "We hebben er geen blessures opgelopen en met een grote groep kunnen werken. Het is jammer dat Tim Breukers na terugkeer in Nederland ziek werd en Marnix Smit een enkelblessure opliep, zij zijn er morgen dan ook helaas niet bij."
Naast Breukers en Smit telt de selectie van Heerkes meerdere afwezigen. Ook Kwame Quansah, Karim Bridji, Sebastiaan Steur en Mark-Jan Fledderus komen nog niet in actie tegen de promovendus. De nieuwelingen Juha Hakola, die waarschijnlijk debuteert in de Heracles-basis, en Paddy John zitten wel bij de wedstrijdselectie.
Tegen ADO Den Haag denkt Heerkes op een gelijkopgaande wedstrijd te kunnen rekenen. "Als de nieuwelingen snel integreren heeft Den Haag een goed team. Ik verwacht een gelijk opgaande wedstrijd, wij proberen ons eigen spel zo snel mogelijk op te pakken. We gaan proberen onze uitbalans wat te verbeteren." Voetbalprimeur
Hakola dus inderdaad in de basis. Succes, Heracles!!quote:Stadion: ADO Den Haag Stadion, Den Haag
Scheidsrechter: Ruud Bossen
Aanvangstijdstip: 19:45 uur
ADO Den Haag: Zwinkels; Ammi, Derijck, Kum, Piqué; Buijs, Rankovic, Cornelisse, Knopper; Powel en Soltani.
Heracles Almelo: Pieckenhagen; Boakye, Maertens, Wuytens, Looms; De Vries, Van der Bergh, Klavan; Douglas, Dost en Hakola.
Ja ik hoorde het op de radio. De bal zou wel een meter over de lijn zijn. Dat is wel erg jammer voor Heracles.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:51 schreef RayMania het volgende:
Nou, dat waren twee belangrijkste gestolen punten.
Wat een blamage van de scheidsrechter.
En als trainer mag je in zo'n geval toch niet blij zijn met een punt? Je moet woedend zijn en je bestolen voelen. Je zal aan het eind van de rit toch twee punten tekort komen...quote:Bossen gaf na afloop ruiterlijk zijn fout toe. "Na het bekijken van de beelden moet ik concluderen dat de bal over de doellijn was", concludeerde de leidsman na afloop. "Ik houd hier een slecht gevoel aan over en zal morgen met een slecht gevoel opstaan."
quote:Zijn Almelose collega Gert Heerkes kon, ook al was de rake kopbal van Schulmeister niet goed voor de 2-3, vrede hebben met het uiteindelijke gelijkspel. “Zuur dat die niet werd goedgekeurd, maar over 90 minuten genomen was het resultaat terecht. ADO was feller en had het inititiatief, maar de laatste 20 minuten hebben wij alle risico gemomen. Toen werd het onze wedstrijd. Na de 2-2 zijn we ook niet ingezakt. We hebben volgehouden voor de zege te gaan", aldus de oefenmeester van Heracles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |