quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:59 schreef bixister het volgende:
nou zo makkelijk was dat toch ook niet bass-miss? of vergis ik me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarbij het is mijn eigen schuld, ik heb zelf ook een groot hoofd...![]()
bedankt Ynskequote:Op vrijdag 19 december 2008 17:07 schreef Ynske het volgende:
zou het dan toch nu voor Dakota
ow, enneh t lijkt me ronduit smerig, placentapaté
mijn huidige man heeft het over uitpoepenquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:12 schreef Vlindur het volgende:
Biggen.. Mn moeder krijgt een rolberoerte als ik dat zeg.
Toen ik zei dat mn schoonzus binnenkort moest 'werpen' werd ze ook al boosflauw he
quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
bedankt Ynskeik heb gelijk geen trek meer in mijn wiener-schnitzeltje
whahaha, mutsquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:13 schreef miss_sly het volgende:
Dakota, zou het dan toch? Nou, voor de zekerheid maar weer een paar![]()
![]()
Jose, spannend en zo dichtbij ineens. In het ziekenhuis zit je in ieder geval goed en misschien heb je dan voor de kerstdagen je kindje al vast
Ik maak me ineens wat minder zorgen. Ik voelde me, vooral door het ziekzijn denk ik, niet heel erg zwanger, maar net heb ik mijn lekkere broodje brie (erg late lunch) in de wc gedeponeerd. Vandaag 8 weken zwanger en voor het eerst misselijk. Nu ik gerustgesteld ben, mag het ook wel weer stoppen
zusje van een ex van mij over "ploppen"quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
mijn huidige man heeft het over uitpoependan hoor ik nog liever werpen
Moederkoek moet toch best te eten zijn, als het goed is klaargemaakt. Ik moet er zelf echt niet aan denken hoor.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:07 schreef Ynske het volgende:
zou het dan toch nu voor Dakota
ow, enneh t lijkt me ronduit smerig, placentapaté
quote:
Ik vind bevallen ook prima de lading dekkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Moederkoek moet toch best te eten zijn, als het goed is klaargemaakt. Ik moet er zelf echt niet aan denken hoor.![]()
Ik vind het woord "werpen" echt verschrikkelijk. Ik hou het gewoon op bevallen hoor. Wat ik ook zo'n erg woord vind, is dikke pens.... Vandeweek had Twan het er over dat hij mij een "koe" vond
en Peaceman zei toen, nee "nijlpaard" is beter.
![]()
Gelukkig waren ze aan het grappen en meenden ze het niet.
Sterkte voor Dakota!quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:31 schreef Fuente het volgende:
Ja, bevallen klinkt al erg eng genoeg vind ik
Nee geen kamerolifantje. Zo werd ik vroeger thuis wel vaak genoemd omdat ik heel hard stamp op de tredes als ik de trap oploop.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind bevallen ook prima de lading dekken
Nog geen kamerolifantje?
Jose; dat is even schrikken, kan me goed voorstellen dat je je nu wat rusteloos voelt. Ik sluit me aan bij Diaan om je niet te druk te maken en alles "gewoon" op je af te laten komen. (Heel makkelijk gezegd uiteraardquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:38 schreef Jose81 het volgende:
Ik ben toch wel een beetje paniekerig en ongerust, hoor.. Het schijnt dat ze hier in het ziekenhuis niet zo snel zijn met opnames, keizersnedes en dat soort zaken... dus ik ben heel benieuwd wat er maandag gezegd wordt. Voor als nog voel ik me er helemaal niet lekker bij... wel bij dat we nu weer een stapje verder zijn, maar ik voel me ineens heel erg rusteloos... want hoe moet het nou verder?![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:53 schreef Webkim het volgende:
SHE in Z&G. Ik wist niet hoe snel ik dit topic aan moest klikken!
degene die ik nu bekijk klopt bij mij allebeiquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:00 schreef Brighteyes het volgende:
Je had hem al.
Een meisje! Leuk!Ben benieuwd of het klopt!
Bij Sasha klopte het wel.
Huh? Degene die ik nu bekijk klopte dus niet?
Even verder zoeken hoor.
Ik was de uitzondering die de regel bevestigde denk ikquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:57 schreef Brighteyes het volgende:
Vicky, wat zegt de chinese geboortekalender?Die klopt toch wel vaak zeggen ze?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:09 schreef DJMO het volgende:
ik snap mijn eigen geboortejaar wel huup, maar wat mot ik bij timezone invullen en bij conception year ???
timezone is toch GMTA+1 uur, tenminste als je bevrucht bent in NLquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:09 schreef DJMO het volgende:
ik snap mijn eigen geboortejaar wel huup, maar wat mot ik bij timezone invullen en bij conception year ???
das een goeie.. dat weet ik dus niet meer preciesquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:14 schreef huuphuup het volgende:
gewoon de datum van je laatste menstruatie nemen + 14 dagen anders DJMO! En als dat nog in 2008 valt dan is het dus 2008 bij je conception year.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
ik heb het al geprobeerd met een blokje kaas voor de uitgang..maar eigenwijs mientje wilde nog niet
Zodra ik nieuws heb meld ik me hier
Het is Dakota he...god mag weten wat ze bij zich draagt.quote:
lol zó erg zal het toch niet zijn??? * DJMO duimt voor dakotababyquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:48 schreef SHE het volgende:
[..]
Het is Dakota he...god mag weten wat ze bij zich draagt.
Het zal mij niets verbazen als ze de anti-christ op de wereld zet. Met micky mouse-oortjes >
't duurt effe hequote:Op vrijdag 19 december 2008 21:57 schreef SHE het volgende:
Dat is me idd een lekker snoepje die kruitschieter.
Maar Dakota is ook niet fies natuurlijk!
Als dat geen Doutzen-V2 wordt dan weet ik het ook niet meer.
Eh..Dakota, dit is zo'n beetje het moment waarop je het topic binnenavlt he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |