abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64152670

Wie loopt waar stage:
Yesse -> Duaal studente bij reclame bureau, management assistente / manusje van alles
Leinonlein -> Afstudeerstage in Barcelona bij online verhuurbedrijf van vakantie appartementen Barcelona, afstudeerproject website usability en zoekmachine marketing.
Goover --> Afstudeerstage bij een technisch bedrijf in Leiden en studeert HBO Elektrotechniek
Californium --> Afstudeerstage op Universiteit van Edinburgh van 1 september 2008 tot eind juni 2009
Makkie88 --> Afstudeerstage Loopt stage bij het systeembeheer op een school voor voortgezet onderwijs
MvdZ --> Meewerkstage Loopt stage bij NN Netherlands (produceren rollen/lagers voor o.a. auto's) Opdr: flexibilisering van de kwaliteitsrapportage.
Litso --> Loopt stage bij BliXem in Nijmegen als webdesigner/developer voor de opleiding Communicatie Multimedia Design in Arnhem.
PieterBas -> Afstudeerstage bij een multinational om de hoek
Vencodark -> Loopt stage bij Arduin in Yerseke voor de opleiding HBO Social Work in Vlissingen. Van 1 september 2008 tot 1 juni 2009.
Battlefan --> Loopt stage bij Lantech in Amersfoort, verveeld zich op de servicedesk aldaar voor de opleiding MBO ICT
Intrepidity --> Loopt stage bij Pink Web Applications in Amersfoort, en ontwikkelt daar een browserplugin. Opleiding HBO Informatica (Zwolle).
jslavenburg --> Loopt stage bij de IT Brug te Rotterdam, opleiding ICT-Beheerder
Mr.G --> Onderzoeksstage bij de VNG in Den haag naar de aansluiting van ROC's op de arbeidsmarkt.
Puala --> Loopt stage bij Bever Automatisering, opleiding ICT-Beheerder
PteV --> Loopt stage bij een multinational op het gebied van chemicaliėn, van sept. 2008 t/m januari 2009
SMutzskii --> Loopt stage bij Inther in Venray voor de opleiding Informatica.

Wie loopt geen stage, maar komt toch iedere keer weer langs:
mash_ --> stage afgelopen maar vind het wel gezellig hier.
Bravebart -> Verveelde zich en vond z'n hoop in de SC;
KaheemSaid -> Het breekt zijn vrije tijd zo mooi;
HostiMeister -> Liep stage op de RU, komt af en toen weer eens binnenvallen;
Luctor.et.Emergo -> Werkt nu full-time aan den overkant;
ReMcOrE -> Werkt nu full-time op een accountantskantoor;
Jipje -> Vind het hier gewoon te gezellig om weg te blijven... ;
NicoMart -> Heeft op zijn werk ook niets beters te doen.
G.Fawkes --> Afgestudeerd en aan het werk bij grote ICT dienstverlener, onderzoek naar verbetering dienstverleningstrajecten
Piles --> Liep stage op de financiele afdeling van een woningcooperatie tot eind juni. En was daarna niet meer weg te slaan hier...
Milou__ --> Liep stage bij een regio dagblad op de commercie afdeling en komt af en toe langs
Cuegirllie --> Stage net afgerond en werkt nu vooral bij Defensie

Handige linkjes
Historie Stage SC-topics (met dank aan Piles...)
Uitleg over cupmaten (met dank aan Yesse...)
Beste Stage SC topic ever (met dank aan Bootje...)
Vrij om aan te vullen

Let op!
Dit is geen spam slowchat, graag je aan de regels houden! Hou het netjes en rustig, maak er geen wedstrijd van om z.s.m het topic vol te pompen!!
De OP is hier te vinden. Wil je erbij voeg jezelf dan toe in de OP

Afkomstig van FOK!wiki NL, de Vrije Encyclopedie. "http://wiki.fok.nl/index.php/StageSC"

Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  vrijdag 19 december 2008 @ 15:44:29 #2
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64152682
Als het zo tussen jou en Hosti is Cali, dan moet je het buiten fok oplossen. Want de je het hier, dan weet je dat je er cmomentaar en onbegrip bij krijgt he .
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_64152698
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 15:43 schreef Californium het volgende:

[..]

Dit gaat tussen mij en hosti en het gaat niet alleen hierom...
Laatste wat ik er over zeg.

Als het dan tussen jou en Hosti gaat, de het dan niet via stage SC, maar via pm of zelfs via msn of via mail of wat dan ook.
pi_64152707
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 15:44 schreef Cuegirllie het volgende:
Als het zo tussen jou en Hosti is Cali, dan moet je het buiten fok oplossen. Want de je het hier, dan weet je dat je er cmomentaar en onbegrip bij krijgt he .
zeg ik er verder wat over dan? Ik zeg alleen dat ik er genoeg van heb
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_64152709
Dramaqueen Laatste topic omdat jij naar op alles van mij reageert? Laat t rusten man.
Asjeblieft zeg
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_64152755
Zo en nu gaan we blij doen.

Iemand nog plannen voor het weekend?
  vrijdag 19 december 2008 @ 15:48:05 #7
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64152798
Vertel jij jouw weekendplannen maar.. watn die zijn leuker dan die van mij
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_64152823
ik ga vol liefde over een harmonica heen piesen
pi_64152902
Spannend Nico.

Nou Cue, heel erg ontzettend veel staat er niet op stapel. Vanavond pokeren met een clubje bij mij thuis en morgen heb ik een jaar met mijn vriend. Hij wilt uit eten, ik liever niet, dus die discussie voeren we misschien vanavond nog wel ff. En morgenavond is buren bij kaarslicht en dat was het eerste ding wat we samen deden. Eigenlijk ook onze eerste date, dus daar wil ik echt heen.
  vrijdag 19 december 2008 @ 15:54:10 #10
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64152981
En je kan 'buren bij kaarslicht'?? niet combineren met uit eten gaan? Hmm nee, klinkt eigenlijk niet zo he
pi_64153055
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 15:54 schreef Cuegirllie het volgende:
En je kan 'buren bij kaarslicht'?? niet combineren met uit eten gaan? Hmm nee, klinkt eigenlijk niet zo he
Buren is een plaatsje en dat maken ze dan helemaal donker en zetten ze overal kaarsjes neer. Heel romantisch.

Nou kijk het gaat wat minder, heb er afgelopen week aan zitten denken om het uit te maken.. En om dan hem het eten te laten betalen en alles vond ik zo lullig aanvoelen voor mezelf. Dus eigenlijk uit zelfbescherming wil ik het niet. Daarnaast heeft hij gereserveerd bij een restaurant waar ik niet zo kapot van ben
  vrijdag 19 december 2008 @ 15:57:22 #12
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_64153060
Leuk om te lezen is het wel
eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
pi_64153072
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 15:57 schreef GlowMouse het volgende:
Dat dan weer wel
pi_64153101
quote:
Ramp toeschouwer
  vrijdag 19 december 2008 @ 15:59:03 #15
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64153111
quote:
leedvermaak is jouw vermaak of niet?
  vrijdag 19 december 2008 @ 15:59:50 #16
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64153124
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 15:57 schreef Puala het volgende:

[..]

Buren is een plaatsje en dat maken ze dan helemaal donker en zetten ze overal kaarsjes neer. Heel romantisch.

Nou kijk het gaat wat minder, heb er afgelopen week aan zitten denken om het uit te maken.. En om dan hem het eten te laten betalen en alles vond ik zo lullig aanvoelen voor mezelf. Dus eigenlijk uit zelfbescherming wil ik het niet. Daarnaast heeft hij gereserveerd bij een restaurant waar ik niet zo kapot van ben
dat is wel dubbelop niet zo prettig allemaal.
En met die kaarsjes lijkt me kewl!! Anders ga ik wel mee
pi_64153145
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 15:59 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

dat is wel dubbelop niet zo prettig allemaal.
En met die kaarsjes lijkt me kewl!! Anders ga ik wel mee
Gezellig

Mjah, vanavond in bed nog maar is ff over praten
pi_64153167
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 15:51 schreef Puala het volgende:
Spannend Nico.

Nou Cue, heel erg ontzettend veel staat er niet op stapel. Vanavond pokeren met een clubje bij mij thuis en morgen heb ik een jaar met mijn vriend. Hij wilt uit eten, ik liever niet, dus die discussie voeren we misschien vanavond nog wel ff. En morgenavond is buren bij kaarslicht en dat was het eerste ding wat we samen deden. Eigenlijk ook onze eerste date, dus daar wil ik echt heen.
lul dr maar overheen

quote:
maar het was wel kwaliteit
pi_64153195
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 16:01 schreef nicomart het volgende:

[..]

lul dr maar overheen

[..]

maar het was wel kwaliteit
Ik lul er niet overheen, ik zei enkel dat ik het spannend vond
  vrijdag 19 december 2008 @ 16:02:41 #20
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64153226
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 16:00 schreef Puala het volgende:

[..]

Gezellig

Mjah, vanavond in bed nog maar is ff over praten
ik ben ook erg gezellig

Heel verstandig.. want anders wordt het sowieso geen leuke dag
pi_64153259
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 16:02 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

ik ben ook erg gezellig

Heel verstandig.. want anders wordt het sowieso geen leuke dag
Ben goed in toneelspelen
  vrijdag 19 december 2008 @ 16:04:44 #22
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64153282
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 16:04 schreef Puala het volgende:

[..]

Ben goed in toneelspelen
Dan is het dus geen leuke dag he
pi_64153345
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 16:04 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Dan is het dus geen leuke dag he
Merk het vanzelf wel. Eerst kijken hoe vanavond gaat en alles. Nu al 2 avonden achter elkaar een goed gesprek gehad, dus we zien het wel
  vrijdag 19 december 2008 @ 16:08:51 #24
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64153399
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 16:06 schreef Puala het volgende:

[..]

Merk het vanzelf wel. Eerst kijken hoe vanavond gaat en alles. Nu al 2 avonden achter elkaar een goed gesprek gehad, dus we zien het wel
Maar het gaat het dan richting de kant van dat het aan blijft en leuk enzo? Of wordt de twijfel steeds groter?
pi_64153502
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 16:08 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Maar het gaat het dan richting de kant van dat het aan blijft en leuk enzo? Of wordt de twijfel steeds groter?
De twijfel was woensdag heel groot, stond echt op het punt om te zeggen dat het over was. Gisteren goed gesproken op stage, veel opluchting, 's avonds een goed gesprek met mijn vriend gehad. En nu voelt het vandaag al weer wat beter.

Enkel blijft het missen van mijn vrijheid een lastig punt bij me.
  vrijdag 19 december 2008 @ 16:13:19 #26
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64153548
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 16:11 schreef Puala het volgende:

[..]

De twijfel was woensdag heel groot, stond echt op het punt om te zeggen dat het over was. Gisteren goed gesproken op stage, veel opluchting, 's avonds een goed gesprek met mijn vriend gehad. En nu voelt het vandaag al weer wat beter.

Enkel blijft het missen van mijn vrijheid een lastig punt bij me.
wonen jullie al samen dan?
Maar vrijheid in de zin van dat hij veel tijd en aandacht in beslag neemt of meer in de zin van dat je wel wil zien wat er nog meer in de wereld is?
pi_64153632
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 16:13 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

wonen jullie al samen dan?
Maar vrijheid in de zin van dat hij veel tijd en aandacht in beslag neemt of meer in de zin van dat je wel wil zien wat er nog meer in de wereld is?
Vrijheid om te zien wat er nog meer is.

Nee we wonen niet samen, maar zien elkaar wel heel veel. Hij is gisteren mee geweest naar mijn bedrijfsuitje en omdat hij bij mij in de buurt werkt is hij blijven slapen. Hij woont ongeveer een 30 km bij me vandaan (en dus ook bij zijn werk vandaan)..
pi_64153676
Cali, ben je er nog?
  vrijdag 19 december 2008 @ 16:17:56 #29
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64153695
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 16:16 schreef Puala het volgende:
Vrijheid om te zien wat er nog meer is.
Nee we wonen niet samen, maar zien elkaar wel heel veel. Hij is gisteren mee geweest naar mijn bedrijfsuitje en omdat hij bij mij in de buurt werkt is hij blijven slapen. Hij woont ongeveer een 30 km bij me vandaan (en dus ook bij zijn werk vandaan)..
Dat wordt dus echt beslissen of je er toekomst in ziet en in wil zien zien. Want het is niet echt iets waar hij zelf iets aan kan doen. Is lastig ja.

En logisch dat ie dan idd blijft slapen
pi_64153751
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 16:17 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Dat wordt dus echt beslissen of je er toekomst in ziet en in wil zien zien. Want het is niet echt iets waar hij zelf iets aan kan doen. Is lastig ja.

En logisch dat ie dan idd blijft slapen
Kijk en die beslissing vind ik dus heel moeilijk om te maken.

Hij lijkt in veel opzichten de perfecte partner, maar volgens mij gewoon niet het juiste tijdstip alleen..
  vrijdag 19 december 2008 @ 16:22:12 #31
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_64153818
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 15:58 schreef Puala het volgende:

[..]

Ramp toeschouwer
Sloeg meer op calli en hosti hoor, die post van jou stond er nog niet eens
  vrijdag 19 december 2008 @ 16:22:46 #32
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64153838
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 16:19 schreef Puala het volgende:

Kijk en die beslissing vind ik dus heel moeilijk om te maken.

Hij lijkt in veel opzichten de perfecte partner, maar volgens mij gewoon niet het juiste tijdstip alleen..
Het is een zeer lastige beslissing, zeker als het opzich verder wel goed gaat, of zoals je zegt een perfecte partner. Maarja als je ook zoiets hebt van, ik wil nog zoveel meer proberen en zien wat er is alelmaal. Dan is het opzich nu wel het juiste tijdstip daarvoor (nu je nog jong bent en alles )
En er schijnen wel meer 'perfecte partners' rond te lopen
pi_64153840
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 16:22 schreef GlowMouse het volgende:

[..]

Sloeg meer op calli en hosti hoor, die post van jou stond er nog niet eens
Dat snapte ik ook nog wel
pi_64153857
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 16:22 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Het is een zeer lastige beslissing, zeker als het opzich verder wel goed gaat, of zoals je zegt een perfecte partner. Maarja als je ook zoiets hebt van, ik wil nog zoveel meer proberen en zien wat er is alelmaal. Dan is het opzich nu wel het juiste tijdstip daarvoor (nu je nog jong bent en alles )
En er schijnen wel meer 'perfecte partners' rond te lopen
Ach, dat het nu uit is wil ook niet zeggen dat we niet nog een keer het kunnen proberen over een tijdje

Maar ik zie wel, eerst even afwachten hoe het de komende dagen gaat Stel het nu al zo lang uit
  vrijdag 19 december 2008 @ 16:25:45 #35
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64153910
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 16:23 schreef Puala het volgende:

Ach, dat het nu uit is wil ook niet zeggen dat we niet nog een keer het kunnen proberen over een tijdje
Of zoals ik altijd zeg. Als jullie echt voor elkaar gemaakt zijn dan zullen jullie uiteindeiljk weer bij elkaar komen, hoe dan ook
quote:
Maar ik zie wel, eerst even afwachten hoe het de komende dagen gaat Stel het nu al zo lang uit
Niet te lang he.. Te snel beslissen is absoluut niet goed, maar uitstellen is ook niet alles. en nee ik probeer jullie niet uit elkaar te krijgen Maar het komt wel goed allemaal
pi_64153925
Terug Vrienden, ik wil Patat
pi_64153949
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 16:25 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Of zoals ik altijd zeg. Als jullie echt voor elkaar gemaakt zijn dan zullen jullie uiteindeiljk weer bij elkaar komen, hoe dan ook
[..]

Niet te lang he.. Te snel beslissen is absoluut niet goed, maar uitstellen is ook niet alles. en nee ik probeer jullie niet uit elkaar te krijgen Maar het komt wel goed allemaal
Daarom.

Te lang is niets. Maar twijfel gewoon nogal
  vrijdag 19 december 2008 @ 16:38:02 #38
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64154229
Twijfel is kut.. maar je moet echt oden wat je gevoel zegt en niet je verstand.
wat als men vraagt of je een leven lang voor je ziet met je vriend. Wat is dan de eerste gedachte die in je opkomt. Of hoor je dan ook gelijk de twijfel.
Dat soort kleine dingen. En niet bang zijn om toe te geven aan wat je voelt omdat het allemaal misschien niet leuk zou zijn of moeilijke periodes brengt.
pi_64154378
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 16:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Twijfel is kut.. maar je moet echt oden wat je gevoel zegt en niet je verstand.
wat als men vraagt of je een leven lang voor je ziet met je vriend. Wat is dan de eerste gedachte die in je opkomt. Of hoor je dan ook gelijk de twijfel.
Dat soort kleine dingen. En niet bang zijn om toe te geven aan wat je voelt omdat het allemaal misschien niet leuk zou zijn of moeilijke periodes brengt.
Straks over na denken, nu eerst naar huis
  vrijdag 19 december 2008 @ 16:45:55 #40
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64154413
tot ziens
pi_64155441
Ik ben verliefd
En heb weekend
En Vakantie
En morgen uitslapen
En vanaaf gezellig doen met vrienden
pi_64155514
Dacht laat ik eens wat vrolijkheid komen brengen
pi_64155549
Mash_
pi_64155571
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 17:29 schreef Puala het volgende:
Mash_
Hey
  vrijdag 19 december 2008 @ 17:32:12 #45
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64155617
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 17:28 schreef mash_ het volgende:
Dacht laat ik eens wat vrolijkheid komen brengen
daar ben jij zo goed in he
pi_64155659
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 17:32 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

daar ben jij zo goed in he
Vrolijk zijn is goed voor je
  vrijdag 19 december 2008 @ 17:35:50 #47
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64155708
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 17:33 schreef mash_ het volgende:

[..]

Vrolijk zijn is goed voor je
Daarom zijn we ook allemaa heel blij voor je
pi_64155729
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 17:35 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Daarom zijn we ook allemaa heel blij voor je
Och ik ben niet altijd blij hoor! alleen vandaag wel omdat vakantie
  vrijdag 19 december 2008 @ 17:39:44 #49
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64155817
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 17:36 schreef mash_ het volgende:

[..]

Och ik ben niet altijd blij hoor! alleen vandaag wel omdat vakantie
Jij bent vaak het tegenovergestelde van mij Dus kon het verwachten
pi_64155831
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 17:39 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Jij bent vaak het tegenovergestelde van mij Dus kon het verwachten
En waarom ben je niet vorlijk dan
  vrijdag 19 december 2008 @ 17:41:51 #51
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64155869
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 17:40 schreef mash_ het volgende:

[..]

En waarom ben je niet vorlijk dan
Daar gaan we het leuk niet over hebben
pi_64155971
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 17:41 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Daar gaan we het leuk niet over hebben
ok
pi_64156093
Een laatste topic??
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
  vrijdag 19 december 2008 @ 17:52:57 #54
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64156155
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 17:51 schreef PieterBas het volgende:
Een laatste topic??
Zie erste pagina.. of laatste pagina vorig topic
pi_64156184
uhm.. dat wordt teruglezen...
  vrijdag 19 december 2008 @ 17:56:58 #56
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64156251
die 2/3 pagina's
pi_64156277
Dus Cali post hier niet meer.. vanwege Hosti..:?
  vrijdag 19 december 2008 @ 17:57:56 #58
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_64156279
Ik dacht dat Cali hekjes kon maken
  vrijdag 19 december 2008 @ 17:59:20 #59
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64156316
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 17:57 schreef GlowMouse het volgende:
Ik dacht dat Cali hekjes kon maken
Dat dacht ik ook, maar blijkbaar door al het gedoe weer helemaal vergeten
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 17:57 schreef PieterBas het volgende:
Zoiets .. wss nog wel meer gedoe ofzo, i dunno.
pi_64156323
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 17:57 schreef PieterBas het volgende:
Iets in die richting
  vrijdag 19 december 2008 @ 18:00:11 #61
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_64156339
Ach, hekjes maken, niet weten dat je een verloopstukje nodig hebt om een laptopschijf aan te sluiten, ze is slordig de laatste tijd.
  vrijdag 19 december 2008 @ 18:00:53 #62
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64156347
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 18:00 schreef GlowMouse het volgende:
Ach, hekjes maken, niet weten dat je een verloopstukje nodig hebt om een laptopschijf aan te sluiten, ze is slordig de laatste tijd.
Ze zei dat ze het allemaal geregeld had.. remember
  vrijdag 19 december 2008 @ 18:11:45 #63
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_64156637
goedenavond

kerstvakantie
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_64156836
Avond Luctor
  vrijdag 19 december 2008 @ 18:25:12 #65
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_64156974
js
Fuck the EBU.
  vrijdag 19 december 2008 @ 18:25:34 #66
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_64156986
ben weer weg van msn
Fuck the EBU.
pi_64157027
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 18:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ben weer weg van msn
pi_64157176
Goedeavond
Coolest trailer ever
Cafeļne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_64157466
Schatjes
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_64157556
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 18:46 schreef The_Dean het volgende:
Schatjes
Die foute film uit de jaren '80?
pi_64157677
Jullie !
pi_64157750
Wat ben je toch weer lief voor ons, Dean
  vrijdag 19 december 2008 @ 18:59:40 #73
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_64157784
joehoe!
Signature.
pi_64158141
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 18:58 schreef PieterBas het volgende:
Wat ben je toch weer lief voor ons, Dean
Zit al sinds twee uur vanmiddag naar de Skyradio kerstcd op repeat te luisteren, icm een kerstmuts op den kopf, dus ben helemaal hyperdevrolijk
  vrijdag 19 december 2008 @ 19:15:36 #75
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_64158213
Voor telewerken moet je dus windows hebben
Ben ik weer lekker mee.
Signature.
pi_64158266
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 19:13 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Zit al sinds twee uur vanmiddag naar de Skyradio kerstcd op repeat te luisteren, icm een kerstmuts op den kopf, dus ben helemaal hyperdevrolijk
Dan ben je zeker in de kerstsfeer ja
pi_64158381
En ook niet zuinig
pi_64158404
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 19:15 schreef eer-ik het volgende:
Ben ik weer lekker mee.
Tijd voor een echte laptop dus
pi_64158428
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 19:15 schreef eer-ik het volgende:
Ben ik weer lekker mee.
Geen Mac citrix client??
pi_64158512
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 19:22 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Je bedoelt de Osborne 1
pi_64158584
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 19:25 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Je bedoelt de Osborne 1
[ afbeelding ]
Vet !
pi_64158666
"move bitch.... get outta way"... Moet je niet te hard meezingen als je moeder in de buurt is...
pi_64159023
Whehe
pi_64159034
Als je begeleider een werkelijke situatie wil... dan gaat ie het ook maandag ook krijgen. Nu alleen via een online barcode generator... allemaal barcodes aan het maken..
pi_64159149
Wtf?
pi_64159234
Ik ben bezig met het optimaliseren van het magazijn en dat gaat via barcodes gebeuren. Probleem is, dat de scanners die we misschien gaan gebruiken.. maar een scanbereik van 1-2m. Wordt lastig als er op 10m hoogte een pallet neergezet en geļdentificeerd moet worden in het informatiesysteem.

Dus nu bezig met barcodelabels aan het maken... en maandag dan plastificeren op stage. ::D
  vrijdag 19 december 2008 @ 19:52:13 #87
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_64159355
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 19:23 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Geen Mac citrix client??
volgens mij niet.
Bij de systeemvereisten stond ook dat je minimaal windows moest hebben
Toch maar eens VMWare installeren dus.
Hoe dan ok vind ik het wel triest dat bedrijven er nog steeds vanuit gaan dat iedereen thuis windows heeft.
Signature.
  vrijdag 19 december 2008 @ 19:54:23 #88
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_64159437
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 19:22 schreef The_Dean het volgende:

[..]

hou je op?
Signature.
pi_64159486
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 19:52 schreef eer-ik het volgende:

[..]

volgens mij niet.
Bij de systeemvereisten stond ook dat je minimaal windows moest hebben
Toch maar eens VMWare installeren dus.
Hoe dan ok vind ik het wel triest dat bedrijven er nog steeds vanuit gaan dat iedereen thuis windows heeft.
BBC deed er maanden over om hun iPlayer naar de Mac en Linux te porten.
  vrijdag 19 december 2008 @ 19:59:34 #90
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_64159609
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 19:55 schreef PieterBas het volgende:

[..]

BBC deed er maanden over om hun iPlayer naar de Mac en Linux te porten.
Maar ze doen het wel.
Er wordt tegenwoordig bijna altijd wel rekening mee gehouden.
Signature.
pi_64159650
Zelfs Microsoft is hun silverlight aan het porten voor Linux.
Silverlight

Presentatie van Microsoft op school.. en toen werkte het even niet
  vrijdag 19 december 2008 @ 20:07:14 #92
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_64159795
Ik weet niet wat silverlight is.
Ik weet wel dat microsoft nu appjes voor de iphone schrijft
Signature.
pi_64159894
Silverlight... is het app wat de NOS gebruikte voor het live streamen van de OS, het EK en de Tour de France.
  vrijdag 19 december 2008 @ 20:10:26 #94
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_64159919
oh, ik kijk nooit tv, weet dat dus niet
Signature.
  vrijdag 19 december 2008 @ 20:11:48 #95
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64159964
Je merkt wel dat hier nu alleen kerels zitten
pi_64159977
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 20:10 schreef eer-ik het volgende:
oh, ik kijk nooit tv, weet dat dus niet
Ieder geval je kan er heel snel mee streamen over het net.
pi_64160018
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 20:11 schreef Cuegirllie het volgende:
Dus!!
  vrijdag 19 december 2008 @ 20:13:41 #98
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_64160026
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 20:11 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik had net borrel van werk, ging over schoenen (mannen houden van schoenen volgens een paar van die gasten) en auto's.
Signature.
  vrijdag 19 december 2008 @ 20:16:18 #99
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64160108
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 20:13 schreef eer-ik het volgende:
Ik had net borrel van werk, ging over schoenen sex(mannen houden van schoenen sex volgens een paar van die gasten) en auto's.
Dan klopt het wel weer
  vrijdag 19 december 2008 @ 20:16:38 #100
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64160117
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 20:13 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Dus!!
Gewoon een constatering die mij even aan het lachen maakte
pi_64160127
Ik ben al blij als ik schoenen in mijn maat vind..
  vrijdag 19 december 2008 @ 20:21:30 #102
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_64160270
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 20:17 schreef PieterBas het volgende:
Ik ben al blij als ik schoenen in mijn maat vind..
Heb je zo'n niet-vaak-voorkomende maat dan?
Signature.
pi_64160286
Maat 47-48... en dan ook nog een smalle voet.
  vrijdag 19 december 2008 @ 20:22:52 #104
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_64160316
oh, ja.
dat is wel lastig denk ik.
Ik heb 44/45, enige probleem dat ik heb is dat die maat vaak uitverkocht is
Signature.
pi_64161115
Eens kijken naar een nieuwe laptoptas.. Bij de Bijenkorf zag een stoere liggen.. maar de naam ben ik ondertussen vergeten..
pi_64161566
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 19:54 schreef eer-ik het volgende:

[..]

hou je op?
Laatste keer
  vrijdag 19 december 2008 @ 21:15:56 #107
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_64162040
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 20:49 schreef PieterBas het volgende:
Eens kijken naar een nieuwe laptoptas.. Bij de Bijenkorf zag een stoere liggen.. maar de naam ben ik ondertussen vergeten..
Bijenkorf
Signature.
  vrijdag 19 december 2008 @ 21:16:11 #108
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_64162048
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 21:01 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Laatste keer
Haha, check de PI maat
Signature.
pi_64162266
Zie ik op de telefoon niet
  vrijdag 19 december 2008 @ 21:59:32 #110
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_64163631
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 21:23 schreef The_Dean het volgende:
Zie ik op de telefoon niet
Ik helemaal speciaal een PI erbij geplakt...
Signature.
pi_64164860
Lui
  vrijdag 19 december 2008 @ 22:35:23 #112
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64164919
Ik ben m'n stemapparaat kwijr=t
pi_64165097
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 21:15 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Bijenkorf
Het was iets met V-tech.. maar dat lijkt me sterk.. want dat zijn van kinderspeelgoedlaptops
  vrijdag 19 december 2008 @ 22:41:30 #114
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_64165149
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 22:39 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Het was iets met V-tech.. maar dat lijkt me sterk.. want dat zijn van kinderspeelgoedlaptops
Haha, ja.
Die weet ik nog wel ja
Gare dingn.
Signature.
pi_64165263
Altijd leuk om bij een Bart Smit... op al die V-tech machines tegelijkertijd te gaan drukken. De verkoopstand zit er dan nog op..
  vrijdag 19 december 2008 @ 22:46:10 #116
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_64165299
al die herrie?
Signature.
pi_64165451
Yep. Ik kan vertellen dat ze het niet erg waarderen..
  vrijdag 19 december 2008 @ 22:53:58 #118
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_64165569
haha dat geloof ik ja.
maar ik kom al jaren niet meer bij bart smit.
Signature.
pi_64165654
Bart Smith binnen wandelen en met die laptoppies fucken geniaal
pi_64165722
en dan heel onschuldig kijken... Er staat toch Try Me!!
pi_64166026
pi_64166993
en dan zeggen.. ja maar het is een cadeautje
pi_64167359
Thuis

Bier
pi_64167502
Der Untergang aan het kijken, heerlijk gezellige film, we blijven mar aan het lachen hier
pi_64167661
Goeie film
pi_64168119
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 23:43 schreef HostiMeister het volgende:
Der Untergang aan het kijken, heerlijk gezellige film, we blijven mar aan het lachen hier
Komt dat niet gewoon door de filmpjes op het internet?
  zaterdag 20 december 2008 @ 00:08:12 #127
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64168235
Ik ben zowaar door die reclame nu aan het wow-en
pi_64168321
Jij?
  zaterdag 20 december 2008 @ 00:13:48 #129
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64168393
Nee.. kees vanuit quatamala ja ik
pi_64168496
Hee Dean, jij hier

Nog wat gemist hier? Vast niet, al weken niks te doen hier
Sorry, flauw

Zit nu heerlijk te genieten van een prachtige zonsondergang in Belize

Dus ik groet u allen
pi_64168527
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 00:13 schreef Cuegirllie het volgende:
Nee.. kees vanuit quatamala ja ik
Weg verrassing, bedankt
  zaterdag 20 december 2008 @ 00:20:50 #132
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64168579
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 00:18 schreef Piles het volgende:

[..]

Weg verrassing, bedankt
niemand kreeg door die uitspraak ook maar de kleinste vermoeden dat jij hier zou zijn hoor

pi_64168611
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 00:20 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

niemand kreeg door die uitspraak ook maar de kleinste vermoeden dat jij hier zou zijn hoor

Ik lees ook maar half
  zaterdag 20 december 2008 @ 00:25:21 #134
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64168685
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 00:22 schreef Piles het volgende:

[..]

Ik lees ook maar half
Het is je vergeven, zolang je het daar maar leuk hebt
pi_64168827
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 00:25 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Het is je vergeven, zolang je het daar maar leuk hebt
Ik vermaak me meestal prima hier
Gelukkig maar, anders wordt het nog een lange 2,5 week
pi_64168837
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 00:17 schreef Piles het volgende:
Hee Dean, jij hier

Nog wat gemist hier? Vast niet, al weken niks te doen hier
Sorry, flauw

Zit nu heerlijk te genieten van een prachtige zonsondergang in Belize

Dus ik groet u allen
Kees

Ik hier

Morgen verhuizen, en over
pi_64168844
Wel onhandig, dat tijdsverschil. Tis stil hier
pi_64168902
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 00:31 schreef The_Dean het volgende:
Morgen verhuizen, en over
Nice
pi_64168951
Echt wel

Zo te lezen best tof daarzo
Pics!
pi_64169173
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 00:35 schreef The_Dean het volgende:
Echt wel

Zo te lezen best tof daarzo
Zeker wel
Zeker nu ik internet heb
quote:
Pics!
Morgen
pi_64169220
Is goed man!! Ga ik nu lekker slapen, ben kapot
pi_64169282
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 00:45 schreef The_Dean het volgende:
Is goed man!! Ga ik nu lekker slapen, ben kapot
Ben ook kapot, maar tis hier nog maar 17.47
Dus zo eerst maar eens eten, douchen en dan slapen

Truste, en tot morgen ofzo
pi_64169307
Bier nog niet op

Waarom zit je daar trouwens?? Gewoon vakantie? Of familiebezoek ofzo?
pi_64169375
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 00:49 schreef The_Dean het volgende:
Bier nog niet op
quote:
Waarom zit je daar trouwens?? Gewoon vakantie? Of familiebezoek ofzo?
Allebei
M'n zus is hier op stage geweest en heeft daarbij een vriend gevonden Dus nu woont ze hier voor een jaar
Wij wilden het land daarom ook wel eens zien, dus aan het rondreizen en later nog naar hun toe
pi_64169418
Mooie deal toch?? Lijkt me ook wel eens tof om die kant op, maar wacht eerst jou verhalen even af
pi_64169455
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 00:54 schreef The_Dean het volgende:
Mooie deal toch?? Lijkt me ook wel eens tof om die kant op, maar wacht eerst jou verhalen even af
Held
Maar gewoon doen, zo zie je nog eens wat van de wereld
pi_64169497
Zo, etenstijd

Tot straks of morgen of later
Je weet het nooit hier

pi_64169517
Whehehe

Later dude
pi_64169529
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 00:55 schreef Piles het volgende:

[..]

Held
Maar gewoon doen, zo zie je nog eens wat van de wereld
Nja, als het nu gewoon ronduit kut is hoef ik de moeite niet te nemen
  zaterdag 20 december 2008 @ 09:55:12 #150
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_64172685
Moge
Signature.
pi_64173030
Goeiemorgen
pi_64173378
Mogguh Dean

Ook unbanned?
  zaterdag 20 december 2008 @ 11:03:53 #153
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_64173397
Waarom hadden jullie ban
Signature.
pi_64173416
Morgen
pi_64173444
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 11:03 schreef eer-ik het volgende:
Waarom hadden jullie ban
Had te maken met advertenties van fok
  zaterdag 20 december 2008 @ 11:09:30 #156
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_64173474
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 11:08 schreef jslavenburg het volgende:

[..]

Had te maken met advertenties van fok
haha, en het uitzetten ervan ofzo?
Signature.
pi_64173558
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 11:09 schreef eer-ik het volgende:

[..]

haha, en het uitzetten ervan ofzo?
Ja (lees: het blokkeren ervan zonder het door te hebben, en dan nog de naam van het programma te noemen, zonder mensen te willen promoten dat programma te gebruiken )
  zaterdag 20 december 2008 @ 11:18:40 #158
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_64173600
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 11:15 schreef jslavenburg het volgende:

[..]

Ja (lees: het blokkeren ervan zonder het door te hebben, en dan nog de naam van het programma te noemen, zonder mensen te willen promoten dat programma te gebruiken )
krijg je daar echt een ban voor?
Signature.
pi_64173634
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 11:18 schreef eer-ik het volgende:

[..]

krijg je daar echt een ban voor?
48 uur
  zaterdag 20 december 2008 @ 11:21:58 #160
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_64173652
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 11:20 schreef jslavenburg het volgende:

[..]

48 uur
Schrale bedoeling.
Signature.
pi_64174179
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 11:21 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Schrale bedoeling.
Ja, ze begrepen mijn situatie ook wel, en ze gaven mij ook gelijk, maar ze konden geen uitzondering maken. Wel begrijpelijk natuurlijk
pi_64174344
Ach, ik ben volgens mij ooit gebanned omdat ik o rly uilen aan het plaatsen was in elk topic, dat is begrijpelijk, dit is gewoon een kwestie van, tja we willen eigenlijk niet maar volgens de regels moet je toch echt gebanned worden
pi_64174377
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 12:06 schreef HostiMeister het volgende:
Ach, ik ben volgens mij ooit gebanned omdat ik o rly uilen aan het plaatsen was in elk topic, dat is begrijpelijk, dit is gewoon een kwestie van, tja we willen eigenlijk niet maar volgens de regels moet je toch echt gebanned worden
Ben wel eens een keer gebanned op Fok! voor het helpen met een crack voor een spel (wist toen de regels nog niet echt, was ook 48 uur )
pi_64177043
Zo! Kerstavatar
pi_64177173
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 12:07 schreef jslavenburg het volgende:

[..]

Ben wel eens een keer gebanned op Fok! voor het helpen met een crack voor een spel (wist toen de regels nog niet echt, was ook 48 uur )
Wat is er tegenwoordig geen regel op Fok!
pi_64177561
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 11:21 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Schrale bedoeling.
Jij had tenminste een čchte ban te pakken toen!
Coolest trailer ever
Cafeļne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_64178711
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 14:18 schreef The_Dean het volgende:
Zo! Kerstavatar
Hoe is dat verhaal met die auto trouwens afgelopen? Toen je aan het bumperkleven was enzo?
  zaterdag 20 december 2008 @ 20:42:21 #168
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_64187169
Goedenavond.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_64187354
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 15:37 schreef nicomart het volgende:

[..]

Hoe is dat verhaal met die auto trouwens afgelopen? Toen je aan het bumperkleven was enzo?
Nooit weer wat van gehoord
pi_64187378
Houniet
pi_64187454
Goedenavond
  zaterdag 20 december 2008 @ 20:53:28 #172
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_64187527
Ha Dean welkom terug .
Hoi Pietert.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_64187605
Dankjewel

Nu eerst weer even naar de baas Tot straks
pi_64192067
Die RUST!!
Ben net terug van het strand, hele dag heerlijk in de zon gezeten, graadje of 25
En bijna helemaal alleen

Nog geen foto's, helaas
  zaterdag 20 december 2008 @ 23:13:06 #175
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64192146
Heel fok is rustig.. tenminste.. de topics war ik kom

pi_64192279
Ja, Fok! is niet erg druk nu...

Kees Cue
pi_64192592
Huidige locatie is trouwens http://on.to/belize
En Google maar eens op Tikal (afbeeldingen), zijn we paar dagen geleden geweest. En dat is zo mooi daar
pi_64192631
kut bussen, kut weer , kut volk, kut avond, kortom kut
  zaterdag 20 december 2008 @ 23:29:23 #179
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64192675
Gezelligheid alom
pi_64192731
JuP
  zaterdag 20 december 2008 @ 23:32:27 #181
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64192768
en nu?
pi_64193013
Tv, laptop, porno, bier, i dunno :p
  zaterdag 20 december 2008 @ 23:40:43 #183
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64193065
Tv en laptop doe ik al.. al is Tv niet heel boeiend.. Bier doe ik niet aan. En i dunno.. strak plan
  zaterdag 20 december 2008 @ 23:42:18 #184
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64193124
Ow en porno.. morgenvroeg wss weer
pi_64193157
Morgenvroeg porno?
  zaterdag 20 december 2008 @ 23:44:52 #186
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64193206
jah.. wanneer je wakker wordt
pi_64193287
ik?
heb je me msn al
  zaterdag 20 december 2008 @ 23:47:39 #188
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64193335
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 23:46 schreef HostiMeister het volgende:
ik?
heb je me msn al

en nee Balen nu he
pi_64193352
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 23:47 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

en nee Balen nu he
ach, ligt er maar helemaal aan wat voor porno
  zaterdag 20 december 2008 @ 23:49:25 #190
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64193388
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 23:48 schreef HostiMeister het volgende:

ach, ligt er maar helemaal aan wat voor porno
Waar hou je van dan?
pi_64193411
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 23:49 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Waar hou je van dan?
Wat heb je in de aanbieding?
  zaterdag 20 december 2008 @ 23:50:40 #192
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64193440
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 23:49 schreef HostiMeister het volgende:

Wat heb je in de aanbieding?
Het gehele internet is in de aanbieding
pi_64193456
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 23:50 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Het gehele internet is in de aanbieding
Dacht dat het over porno met jou erin ging
pi_64193462
Zo, mijn vriendin is hier al de hele avond. Wij gaan slapen
pi_64193469
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 23:39 schreef HostiMeister het volgende:
Tv, laptop, porno, bier, Jägermeister-Sinas:9
  zaterdag 20 december 2008 @ 23:51:40 #196
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64193474
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 23:51 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dacht dat het over porno met jou erin ging
Daar kan voor gezorgd worden
  zaterdag 20 december 2008 @ 23:52:11 #197
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64193491
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 23:51 schreef jslavenburg het volgende:
Zo, mijn vriendin is hier al de hele avond. Wij gaan slapen
slapen .. watjes
pi_64193506
Ik sluit FOK maar weer eens af denk ik, niet helemaal mijn onderwerp op dit moment
pi_64193507
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 23:51 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Daar kan voor gezorgd worden
Like how? Tell me
pi_64193521
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 23:52 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

slapen .. watjes
Heb niet gezegd hoelaat wij gaan slapen
  zaterdag 20 december 2008 @ 23:53:01 #201
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64193525
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 23:52 schreef Piles het volgende:
Ik sluit FOK maar weer eens af denk ik, niet helemaal mijn onderwerp op dit moment
We gaan het wel over uhm..

heb je nog vvliegtuigen gespot daar?
  zaterdag 20 december 2008 @ 23:53:31 #202
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64193544
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 23:52 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Like how? Tell me
Gebruik je fantasie een beetje he
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 23:52 schreef jslavenburg het volgende:

[..]

Heb niet gezegd hoelaat wij gaan slapen
Goed zo
pi_64193594
Druk hier ineens
  zaterdag 20 december 2008 @ 23:55:47 #204
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64193606
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 23:55 schreef The_Dean het volgende:
Druk hier ineens
Je hebt soms van die momenten he
pi_64193691
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 23:53 schreef Cuegirllie het volgende:
We gaan het wel over uhm..
Kies je eigen onderwerp maar, ik lees het wel een keer terug
quote:
heb je nog vvliegtuigen gespot daar?

Ja, uiteraard
Heb er al 3 vluchten op zitten, waarvan 1 binnenlandse. Dat is het leukste
  zaterdag 20 december 2008 @ 23:59:34 #206
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64193743
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 23:58 schreef Piles het volgende:

Kies je eigen onderwerp maar, ik lees het wel een keer terug
Weet ik schat Betekend nog niet dat we het over saaie onderwerpen meoten hebben waar jij niet over meepraat.. jij bent ook niet meer zoveel
quote:

Ja, uiteraard
Heb er al 3 vluchten op zitten, waarvan 1 binnenlandse. Dat is het leukste
jij kijkt er dan ook net iets anders naar dan wij
pi_64193774
Dus met andere woorden, Kees zit in fucking america, porno slowchat it is
  zondag 21 december 2008 @ 00:01:19 #208
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64193798
quote:
Op zondag 21 december 2008 00:00 schreef HostiMeister het volgende:
Daarvoor hebben we de Sex sc of de kpd sc he
pi_64193845
quote:
Op zondag 21 december 2008 00:01 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Daarvoor hebben we de Sex sc of de kpd sc he
Ja maar daar ken ik niemand
  zondag 21 december 2008 @ 00:04:40 #210
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64193909
quote:
Op zondag 21 december 2008 00:02 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ja maar daar ken ik niemand
och arme
gelukkig hebben we de pm nog he
pi_64193962
quote:
Op zondag 21 december 2008 00:00 schreef HostiMeister het volgende:
Je hoeft met mij geen rekening te houden, dus ga je gang
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 23:59 schreef Cuegirllie het volgende:
Weet ik schat Betekend nog niet dat we het over saaie onderwerpen meoten hebben waar jij niet over meepraat.. jij bent ook niet meer zoveel
Ik ben er nog veel nu eigenlijk, het plan was 3 weken niet
quote:
jij kijkt er dan ook net iets anders naar dan wij
Ieder zo'n z'n onderwerp he
  zondag 21 december 2008 @ 00:07:49 #212
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64194001
quote:
Op zondag 21 december 2008 00:06 schreef Piles het volgende:

Je hoeft met mij geen rekening te houden, dus ga je gang
natuurlijk wel Maar niet te veel
quote:
Ik ben er nog veel nu eigenlijk, het plan was 3 weken niet
Dt klopt, en dat maakt ons 'zo vrolijk zo vrolijk, wat zijn we toch weer vroljk '
quote:
Ieder zo'n z'n onderwerp he
en alles komt aan bod hier
pi_64194007
quote:
Op zondag 21 december 2008 00:04 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

och arme
gelukkig hebben we de pm nog he
pm?
  zondag 21 december 2008 @ 00:09:51 #214
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64194065
quote:
Op zondag 21 december 2008 00:08 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

pm?
Ownee, daar doe ik niet aan.. sorry
Geen wonder dat er maar geen 1tje bij jouw envelopje kwam
pi_64194196
quote:
Op zondag 21 december 2008 00:09 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Ownee, daar doe ik niet aan.. sorry
Geen wonder dat er maar geen 1tje bij jouw envelopje kwam
Envelopjes? Eendjes? Doen? Waar heb je het toch over
  zondag 21 december 2008 @ 00:16:12 #216
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64194256
quote:
Op zondag 21 december 2008 00:13 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Envelopjes? Eendjes? Doen? Waar heb je het toch over
Porno!!!!!!
pi_64194444
quote:
Op zondag 21 december 2008 00:16 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Porno!!!!!!
Stuur eens wat dan
  zondag 21 december 2008 @ 00:24:49 #218
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64194530
quote:
Op zondag 21 december 2008 00:22 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Stuur eens wat dan
Neuh
Ga maar naar kpd
pi_64194682
quote:
Op zondag 21 december 2008 00:24 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Neuh
Ga maar naar kpd
Daar heb jij niets gepost
  zondag 21 december 2008 @ 00:31:32 #220
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64194760
quote:
Op zondag 21 december 2008 00:29 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Daar heb jij niets gepost
Goed he
Ga jij maar eerst
pi_64194843
quote:
Op zondag 21 december 2008 00:31 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Goed he
Ga jij maar eerst
Al lang gedaan
  zondag 21 december 2008 @ 00:34:31 #222
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64194854
quote:
Op zondag 21 december 2008 00:34 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Al lang gedaan
linkje
  zondag 21 december 2008 @ 00:37:44 #223
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_64194940
.
  zondag 21 december 2008 @ 00:38:09 #224
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64194956
Hou!!
pi_64195009
Broodje kipsaté
  zondag 21 december 2008 @ 00:39:48 #226
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64195029
Eet smakelijk Dean
  zondag 21 december 2008 @ 00:41:36 #227
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_64195083
Hį Cue.
  zondag 21 december 2008 @ 00:42:01 #228
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64195101
How's life?
pi_64195134
Danku

Is er nog wat leuks op tv? Kan niks vinden
  zondag 21 december 2008 @ 00:42:57 #230
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_64195140
quote:
Op zondag 21 december 2008 00:42 schreef Cuegirllie het volgende:
How's life?
Wel lekker, avondje thuis is ook wel relaxed.
Daar ?
  zondag 21 december 2008 @ 00:43:16 #231
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_64195146
quote:
Op zondag 21 december 2008 00:42 schreef The_Dean het volgende:
Danku

Er is net een goede film afgelopen .
  zondag 21 december 2008 @ 00:43:48 #232
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64195169
quote:
Op zondag 21 december 2008 00:42 schreef The_Dean het volgende:
Danku

Ik zit stomweg Serieus request te kijken Achja wel lekkere muziek soms
quote:
Op zondag 21 december 2008 00:42 schreef Houniet het volgende:

[..]

Wel lekker, avondje thuis is ook wel relaxed.
Daar ?
lekker aan het genieten dus van een rustig avondje Nice

Tja hier gaat t z''n gangetje
  zondag 21 december 2008 @ 00:44:08 #233
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64195179
quote:
Op zondag 21 december 2008 00:43 schreef Houniet het volgende:

[..]

Daar heeft ie toch niks aan
pi_64195196
quote:

[..]

Je hebt het toch niet over Erases he?
pi_64195210
quote:

[..]

Tigerland? Laatste vijf minuten van gezien
  zondag 21 december 2008 @ 00:45:57 #236
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_64195224
quote:
Op zondag 21 december 2008 00:45 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Tigerland? Laatste vijf minuten van gezien
Die ja !
En Hosti, aub zeg .
pi_64195227
Cupido tv is nou ook weer niet alles, dan kan gewoon niet echt zijn
  zondag 21 december 2008 @ 00:46:34 #238
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_64195249
Is er nog wat speciaals aan de "Tsja" Cue? Of lees ik dat verkeerd.
  zondag 21 december 2008 @ 00:46:41 #239
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64195255
Heb de keuze om nu nog uit te gaan.. hmm wat zal ik doen..
  zondag 21 december 2008 @ 00:47:26 #240
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64195277
quote:
Op zondag 21 december 2008 00:46 schreef Houniet het volgende:
Is er nog wat speciaals aan de "Tsja" Cue? Of lees ik dat verkeerd.
Nee hoor, weinig speciaals
pi_64195295
quote:
Op zondag 21 december 2008 00:45 schreef Houniet het volgende:

[..]

Die ja !
En Hosti, aub zeg .
Staat inmiddels in de 'leenlijst', zag er wel tof uit
  zondag 21 december 2008 @ 00:49:31 #242
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_64195343
quote:
Op zondag 21 december 2008 00:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Heb de keuze om nu nog uit te gaan.. hmm wat zal ik doen..
Als je twijfelt moet je gaan, dan word het altijd super !
gebaseerd op mijn eigen ervaringen
pi_64195389
Ik twijvel niet vandaag, thuis... kredietcrisis, en dan zou ik alleen moeten...
  zondag 21 december 2008 @ 00:52:00 #244
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64195414
Dan ga ik
alvast weltrusten
  zondag 21 december 2008 @ 00:52:30 #245
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_64195430
Veel plezier Cue .
pi_64195478
Veel plezier Cue
pi_64195568
quote:
Op zondag 21 december 2008 00:45 schreef Houniet het volgende:

[..]

Die ja !
En Hosti, aub zeg .
Weet ik veel waar jij van houdt
pi_64195595
Arnold is koning
  zondag 21 december 2008 @ 00:58:35 #249
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_64195599
Niet van die lamme films iig .
pi_64195638
  zondag 21 december 2008 @ 01:01:53 #251
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_64195692
Mwha nee, beetje standaard gedoe elke film van hem .
pi_64195802
Dat wel, maar Arnold is wel koning
pi_64195814
Ik heb nog nooit in film gezien van Arnie waarvan ik dacht die komt in mijn top 250 allertijden
Maar ik ben dan ook een echte filmsnob
pi_64195866
Maar Arnold is wel koning
  zondag 21 december 2008 @ 01:08:18 #255
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_64195895
Nee, eer-ik is Koning.
pi_64195927
Ik ben meer koning dan hun beide bij elkaar
pi_64196068
quote:
Op zondag 21 december 2008 01:08 schreef Houniet het volgende:
Nee, eer-ik is Koning.
Ook
  zondag 21 december 2008 @ 02:20:46 #258
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64197941
Mensen nog wakker?
pi_64197954
Ja

Dat duurde niet lang
  zondag 21 december 2008 @ 02:24:37 #260
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64198021
Klopt.. de tent waar we hadden afgesproken was niks aan. En ergens wat gedronken en toen weer weggegaan.
pi_64198045
Nja, shit happens

Maar ben wel weg zo, morgen van 10-22 paraat voor de baas, beetje heen en weer rijden elke drie uur
  zondag 21 december 2008 @ 02:27:40 #262
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64198073
Succes ermee dan
Ik kruip ook m'n nest maar in.

Truste
pi_64198185
Lekker slapen
pi_64200975
Goeiemorgen
  zondag 21 december 2008 @ 10:27:07 #265
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_64201235
Hoi.
hier is de koning
Signature.
pi_64201397
De enige echte
pi_64201427
Jezus mensen, hoe gaat het met jullie?
Ik heb het ontzettend naar mijn zin op de nieuwe IMD opleiding.
en daaro?

Eerik? Dean? Kaheem, mijn opperschatje.
Sappig !!
pi_64201456
Ilona

Hier is alles goed hoor, net ontwaakt van de eerste nacht in mijn eigen huis

Goed om te horen dat je het naar je zin hebt! Binnenkort ook weer stage?

Kaheem hebben we hier ook in maanden niet gezien...
  zondag 21 december 2008 @ 10:45:57 #269
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_64201508
Hi Loontjah!

Gaat prima hier, geen kater vandaag
Wat is een IMD opleiding?
Signature.
  zondag 21 december 2008 @ 10:46:17 #270
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_64201514
quote:
Op zondag 21 december 2008 10:42 schreef The_Dean het volgende:
Ilona

Hier is alles goed hoor, net ontwaakt van de eerste nacht in mijn eigen huis

Goed om te horen dat je het naar je zin hebt! Binnenkort ook weer stage?

Kaheem hebben we hier ook in maanden niet gezien...
Slaap jij uberhaupt wel eens?
Signature.
pi_64201538
Ja hoor, stiekem als niemand het doorheeft
  zondag 21 december 2008 @ 10:53:35 #272
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_64201614
quote:
Op zondag 21 december 2008 10:48 schreef The_Dean het volgende:
Ja hoor, stiekem als niemand het doorheeft
Haha, dat zal het zijn
Heb je nog topicupdate?
Signature.
pi_64201646
Ja, ga even wat dingetjes melden
pi_64202277
Nja, ben even naar mijn ouders, even eten, heb hier nog niks

Spreek jullie later
  zondag 21 december 2008 @ 11:55:46 #275
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_64202782
veel plezier Dean
Fuck the EBU.
  zondag 21 december 2008 @ 11:57:20 #276
122648 Bravebart
Kųbenhavn er på plads ja
pi_64202825
Hej
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  zondag 21 december 2008 @ 11:57:26 #277
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_64202828
Later dean

moge luc, bb
Signature.
  zondag 21 december 2008 @ 11:57:57 #278
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_64202834
Kernel panic's
Signature.
  zondag 21 december 2008 @ 12:05:06 #279
122648 Bravebart
Kųbenhavn er på plads ja
pi_64202980
quote:
Op zondag 21 december 2008 11:57 schreef eer-ik het volgende:
moge luc, bb
Mogguh Erik Alles goed?
  zondag 21 december 2008 @ 12:07:41 #280
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_64203042
quote:
Op zondag 21 december 2008 12:05 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Mogguh Erik Alles goed?
JA hoor, prima.
Geen kater, niks.
Lekker mak aan gedaan in de kroeg gister

Afgezien van het feit dat ik de hele tijd kernelpoaniscs heb op m'n powerbook omdat ik een reinstall wil gaat het best prima hier...

Jij nog wat uitgespookt gister?
Signature.
  zondag 21 december 2008 @ 12:11:49 #281
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_64203142
quote:
Op zondag 21 december 2008 11:57 schreef eer-ik het volgende:

moge luc, bb
eer
Fuck the EBU.
  zondag 21 december 2008 @ 12:12:14 #282
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_64203156
quote:
Op zondag 21 december 2008 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

eer
Joo.
Jij nog wat gedaan dan?
Signature.
  zondag 21 december 2008 @ 12:17:50 #283
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_64203286
quote:
Op zondag 21 december 2008 12:12 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Joo.
Jij nog wat gedaan dan?
niet echt veel bijzonders. Beetje tv kijken (Paul de Leeuw, Cold Case, sport, cabaret) en daarna naar bed.
Fuck the EBU.
  zondag 21 december 2008 @ 12:18:52 #284
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_64203303
quote:
Op zondag 21 december 2008 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

niet echt veel bijzonders. Beetje tv kijken (Paul de Leeuw, Cold Case, sport, cabaret) en daarna naar bed.
Ook prima toch
Signature.
  zondag 21 december 2008 @ 12:20:43 #285
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_64203353
quote:
Op zondag 21 december 2008 12:18 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Ook prima toch
zeker. beetje rustig aan doen deze maand.
Fuck the EBU.
  zondag 21 december 2008 @ 12:22:25 #286
122648 Bravebart
Kųbenhavn er på plads ja
pi_64203383
quote:
Op zondag 21 december 2008 12:07 schreef eer-ik het volgende:

[..]

JA hoor, prima.
Geen kater, niks.
Lekker mak aan gedaan in de kroeg gister

Afgezien van het feit dat ik de hele tijd kernelpoaniscs heb op m'n powerbook omdat ik een reinstall wil gaat het best prima hier...

Jij nog wat uitgespookt gister?
Chill

Hoe kan dat dan?

Nee, ik heb het gister lekker rustig gehouden Beetje tv gekeken enzo
  zondag 21 december 2008 @ 12:28:26 #287
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_64203534
quote:
Op zondag 21 december 2008 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

zeker. beetje rustig aan doen deze maand.
ik denk dat ik daar de tijd niet voor heb.
Moet gewoon werken rondom de kerstdagen, en met kerst/oud en nieuw zelf is het ook compleet mayhem.
Signature.
  zondag 21 december 2008 @ 12:36:13 #288
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_64203730
Mogge.
  zondag 21 december 2008 @ 12:37:10 #289
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_64203760
quote:
Op zondag 21 december 2008 12:22 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Chill

Hoe kan dat dan?

Nee, ik heb het gister lekker rustig gehouden Beetje tv gekeken enzo
Het gebeurt nu steeds omdat er een OSX installatie cd in zit.
Signature.
  zondag 21 december 2008 @ 12:41:35 #290
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_64203882
quote:
Op zondag 21 december 2008 12:36 schreef Houniet het volgende:
Mogge.
Hoenjée
How's life bro!
Signature.
  zondag 21 december 2008 @ 12:42:43 #291
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_64203928
Kut man, ze hebben bij ons ingebroken.
  zondag 21 december 2008 @ 12:56:03 #292
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_64204334
De afgelopen drie dagen ging het juist zo goed En kijk hoe het nu weer gaat...
  zondag 21 december 2008 @ 12:59:12 #293
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64204405
quote:
Op zondag 21 december 2008 12:56 schreef GlowMouse het volgende:
Het gaat nog steeds goed
Het weekend is nu eenmaal minder, you know that..
pi_64205088
quote:
woesh, complimentje.

Ben je in de kerststemming Glow?
pi_64205104
Goeiemorgen trouwens.

Hier nog mensen brak en helemaal lam op de bank?
pi_64205109
quote:
Wat ging er goed?
  zondag 21 december 2008 @ 13:22:26 #297
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64205130
quote:
Op zondag 21 december 2008 13:21 schreef Puala het volgende:
Goeiemorgen trouwens.

Hier nog mensen brak en helemaal lam op de bank?
lam in bed.. ben pas driekwartier wakker
pi_64205260
quote:
Op zondag 21 december 2008 13:22 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

lam in bed.. ben pas driekwartier wakker
Slaapkop Goeie avond gehad gisteren ofzo?
  zondag 21 december 2008 @ 13:29:20 #299
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_64205375
quote:
Op zondag 21 december 2008 12:42 schreef Houniet het volgende:
Kut man, ze hebben bij ons ingebroken.
Ingebroken?
Is er veel weg?
Signature.
  zondag 21 december 2008 @ 13:29:24 #300
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64205379
quote:
Op zondag 21 december 2008 13:26 schreef Puala het volgende:

[..]

Slaapkop Goeie avond gehad gisteren ofzo?
Viel opzich wel mee..
Vooral grpapig gedroomd.. Een hele aflevering van Prison Break zelf in elkaar geknutseld in mijn droom
Echt ontsnappen, en vernuftige dingetjes.. de kerel moest nog een meisje redden, wantja die kon niet achtergelaten worden (wat de snol van het werk was ) . Maar hoe het nou precies tot in de details gebeurde, dat weet ik niet, want daarvoor was ik net wat te wakker
pi_64205390
ik heb het allemaal gemist maar waarom een laatste topic?
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
  zondag 21 december 2008 @ 13:30:06 #302
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_64205409
quote:
Op zondag 21 december 2008 13:29 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Ingebroken?
Is er veel weg?
Kleine 30.000 Euro .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')