Laatste wat ik er over zeg.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Dit gaat tussen mij en hosti en het gaat niet alleen hierom...
zeg ik er verder wat over dan? Ik zeg alleen dat ik er genoeg van hebquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:44 schreef Cuegirllie het volgende:
Als het zo tussen jou en Hosti is Cali, dan moet je het buiten fok oplossen. Want de je het hier, dan weet je dat je er cmomentaar en onbegrip bij krijgt he .
Buren is een plaatsje en dat maken ze dan helemaal donker en zetten ze overal kaarsjes neer. Heel romantisch.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:54 schreef Cuegirllie het volgende:
En je kan 'buren bij kaarslicht'?? niet combineren met uit eten gaan? Hmm nee, klinkt eigenlijk niet zo he
quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Buren is een plaatsje en dat maken ze dan helemaal donker en zetten ze overal kaarsjes neer. Heel romantisch.
Nou kijk het gaat wat minder, heb er afgelopen week aan zitten denken om het uit te maken.. En om dan hem het eten te laten betalen en alles vond ik zo lullig aanvoelen voor mezelf. Dus eigenlijk uit zelfbescherming wil ik het niet. Daarnaast heeft hij gereserveerd bij een restaurant waar ik niet zo kapot van ben
Gezelligquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dat is wel dubbelop niet zo prettig allemaal.
En met die kaarsjes lijkt me kewl!! Anders ga ik wel mee
lul dr maar overheenquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:51 schreef Puala het volgende:
Spannend Nico.
Nou Cue, heel erg ontzettend veel staat er niet op stapel. Vanavond pokeren met een clubje bij mij thuis en morgen heb ik een jaar met mijn vriend. Hij wilt uit eten, ik liever niet, dus die discussie voeren we misschien vanavond nog wel ff. En morgenavond is buren bij kaarslicht en dat was het eerste ding wat we samen deden. Eigenlijk ook onze eerste date, dus daar wil ik echt heen.
maar het was wel kwaliteitquote:
Ik lul er niet overheen, ik zei enkel dat ik het spannend vondquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
lul dr maar overheen![]()
[..]
maar het was wel kwaliteit
ik ben ook erg gezelligquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Mjah, vanavond in bed nog maar is ff over praten
Ben goed in toneelspelenquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik ben ook erg gezellig
Heel verstandig.. want anders wordt het sowieso geen leuke dag
Dan is het dus geen leuke dag hequote:
Merk het vanzelf wel. Eerst kijken hoe vanavond gaat en alles. Nu al 2 avonden achter elkaar een goed gesprek gehad, dus we zien het welquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan is het dus geen leuke dag he
Maar het gaat het dan richting de kant van dat het aan blijft en leuk enzo? Of wordt de twijfel steeds groter?quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Merk het vanzelf wel. Eerst kijken hoe vanavond gaat en alles. Nu al 2 avonden achter elkaar een goed gesprek gehad, dus we zien het wel
De twijfel was woensdag heel groot, stond echt op het punt om te zeggen dat het over was. Gisteren goed gesproken op stage, veel opluchting, 's avonds een goed gesprek met mijn vriend gehad. En nu voelt het vandaag al weer wat beter.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar het gaat het dan richting de kant van dat het aan blijft en leuk enzo? Of wordt de twijfel steeds groter?
wonen jullie al samen dan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:11 schreef Puala het volgende:
[..]
De twijfel was woensdag heel groot, stond echt op het punt om te zeggen dat het over was. Gisteren goed gesproken op stage, veel opluchting, 's avonds een goed gesprek met mijn vriend gehad. En nu voelt het vandaag al weer wat beter.
Enkel blijft het missen van mijn vrijheid een lastig punt bij me.
Vrijheid om te zien wat er nog meer is.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
wonen jullie al samen dan?
Maar vrijheid in de zin van dat hij veel tijd en aandacht in beslag neemt of meer in de zin van dat je wel wil zien wat er nog meer in de wereld is?
Dat wordt dus echt beslissen of je er toekomst in ziet en in wil zien zien. Want het is niet echt iets waar hij zelf iets aan kan doen. Is lastig ja.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:16 schreef Puala het volgende:
Vrijheid om te zien wat er nog meer is.
Nee we wonen niet samen, maar zien elkaar wel heel veel. Hij is gisteren mee geweest naar mijn bedrijfsuitje en omdat hij bij mij in de buurt werkt is hij blijven slapen. Hij woont ongeveer een 30 km bij me vandaan (en dus ook bij zijn werk vandaan)..
Kijk en die beslissing vind ik dus heel moeilijk om te maken.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat wordt dus echt beslissen of je er toekomst in ziet en in wil zien zien. Want het is niet echt iets waar hij zelf iets aan kan doen. Is lastig ja.
En logisch dat ie dan idd blijft slapen
Sloeg meer op calli en hosti hoor, die post van jou stond er nog niet eensquote:
Het is een zeer lastige beslissing, zeker als het opzich verder wel goed gaat, of zoals je zegt een perfecte partner. Maarja als je ook zoiets hebt van, ik wil nog zoveel meer proberen en zien wat er is alelmaal. Dan is het opzich nu wel het juiste tijdstip daarvoor (nu je nog jong bent en allesquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:19 schreef Puala het volgende:
Kijk en die beslissing vind ik dus heel moeilijk om te maken.
Hij lijkt in veel opzichten de perfecte partner, maar volgens mij gewoon niet het juiste tijdstip alleen..
Dat snapte ik ook nog welquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:22 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Sloeg meer op calli en hosti hoor, die post van jou stond er nog niet eens
Ach, dat het nu uit is wil ook niet zeggen dat we niet nog een keer het kunnen proberen over een tijdjequote:Op vrijdag 19 december 2008 16:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is een zeer lastige beslissing, zeker als het opzich verder wel goed gaat, of zoals je zegt een perfecte partner. Maarja als je ook zoiets hebt van, ik wil nog zoveel meer proberen en zien wat er is alelmaal. Dan is het opzich nu wel het juiste tijdstip daarvoor (nu je nog jong bent en alles)
En er schijnen wel meer 'perfecte partners' rond te lopen
Of zoals ik altijd zeg. Als jullie echt voor elkaar gemaakt zijn dan zullen jullie uiteindeiljk weer bij elkaar komen, hoe dan ookquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:23 schreef Puala het volgende:
Ach, dat het nu uit is wil ook niet zeggen dat we niet nog een keer het kunnen proberen over een tijdje![]()
Niet te lang he.. Te snel beslissen is absoluut niet goed, maar uitstellen is ook niet alles. en nee ik probeer jullie niet uit elkaar te krijgenquote:Maar ik zie wel, eerst even afwachten hoe het de komende dagen gaatStel het nu al zo lang uit
Daarom.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Of zoals ik altijd zeg. Als jullie echt voor elkaar gemaakt zijn dan zullen jullie uiteindeiljk weer bij elkaar komen, hoe dan ook
[..]
Niet te lang he.. Te snel beslissen is absoluut niet goed, maar uitstellen is ook niet alles. en nee ik probeer jullie niet uit elkaar te krijgenMaar het komt wel goed allemaal
Straks over na denken, nu eerst naar huisquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Twijfel is kut.. maar je moet echt oden wat je gevoel zegt en niet je verstand.
wat als men vraagt of je een leven lang voor je ziet met je vriend. Wat is dan de eerste gedachte die in je opkomt. Of hoor je dan ook gelijk de twijfel.
Dat soort kleine dingen. En niet bang zijn om toe te geven aan wat je voelt omdat het allemaal misschien niet leuk zou zijn of moeilijke periodes brengt.
daar ben jij zo goed in hequote:Op vrijdag 19 december 2008 17:28 schreef mash_ het volgende:
Dacht laat ik eens wat vrolijkheid komen brengen
Daarom zijn we ook allemaa heel blij voor jequote:
Och ik ben niet altijd blij hoor! alleen vandaag wel omdat vakantiequote:Op vrijdag 19 december 2008 17:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daarom zijn we ook allemaa heel blij voor je
Jij bent vaak het tegenovergestelde van mijquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:36 schreef mash_ het volgende:
[..]
Och ik ben niet altijd blij hoor! alleen vandaag wel omdat vakantie
En waarom ben je niet vorlijk danquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij bent vaak het tegenovergestelde van mijDus kon het verwachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |