ik heb er vertrouwen in. Zal ze morgenmiddag nog een keer bellen als ze net zo nuchter zijn als ik nuquote:Op zondag 21 december 2008 01:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Via via bij Ajax?
Is vrij lastig aangezien je jezelf moet laten scannen, al kijken ze er bij europese duels niet echt goed naar.
quote:Gerucht: 'Rommedahl in de belangstelling'
Dennis Rommedahl kan in Frankrijk aan de slag. De vleugelaanvaller van Ajax staat in de belangstelling van AS Nancy, Sochaux en Stade Rennes.
Rommedahl is het slachtoffer van de beslissing van hoofdtrainer Marco van Basten om zijn selectie de komende weken terugbrengen van 28 naar 24 spelers. Ook diverse clubs uit het Engelse Championship en zijn geboorteland Denemarken hebben interesse getoond.
Calculeer tussen de 100 en 200 dan zit je altijd goed. Meer informatie kun je vinden in de vorige topic (of misschien ook nog wel deze, moet je maar even teruglezen).quote:Op zondag 21 december 2008 11:18 schreef AFCA_874 het volgende:
Hmm, misschien willen ik en maatje wel naar Fiorentina. We hebben alleen een supp club card dus HSV ging aan onze neus voorbij. Maar hoeveel betaal je ongeveer voor de trein/bus/vliegtuig?
quote:
Sorryquote:Op zondag 21 december 2008 12:32 schreef RayMania het volgende:
Graag hier de wedstrijd volgen; Live Eredivisie verslagen #92
Dank u wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |