quote:
Sorryquote:Op zondag 21 december 2008 12:32 schreef RayMania het volgende:
Graag hier de wedstrijd volgen; Live Eredivisie verslagen #92
Dank u wel.
Van der Wiel naar het centrum en Silva een kans geven.quote:Op zondag 21 december 2008 13:20 schreef denthemen het volgende:
Oleguer wisselen, door hem staat het achterin zo slecht!!
Inderdaad, deed het altijd goed, je hoort hem nu ook nooit zeurenquote:Op zondag 21 december 2008 13:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Van der Wiel naar het centrum en Silva een kans geven.
Ik ook. Ziet er 'klassiek' uit.quote:Op zondag 21 december 2008 12:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind de zwarte sokken wel mooi staan eigenlijk
Ik vind het ook mooiquote:Op zondag 21 december 2008 12:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind de zwarte sokken wel mooi staan eigenlijk
Koud?quote:Op zondag 21 december 2008 13:24 schreef Jasza het volgende:
Silva komt, volmer wat een dwaas haha. Wel gezellig hier
Die 2e kans in de 1e minuut was mooi, hoe hij voor zijn man kwamquote:Op zondag 21 december 2008 13:30 schreef Wooldoor het volgende:
Cvitanich speelt echt prima alleen jammer van die kans in de eerste minuut. Vermaelen speelt ook erg sterk. Oleguer staat weer te pitten en Vertonghen speelt ook niet sterk tot nu toe.
Typisch Van Basten. Kijk er totaal niet van op.quote:Op zondag 21 december 2008 13:35 schreef koningdavid het volgende:
Van der Wiel eruit, Oleguer laten staan.
Oleguer speelt beter dan Van der Wiel..?quote:Op zondag 21 december 2008 13:35 schreef koningdavid het volgende:
Van der Wiel eruit, Oleguer laten staan.
Die wil gewoon voetballen en is nooit moe.quote:Op zondag 21 december 2008 13:55 schreef MCH het volgende:
Misschien zou v. Basten Suarez eens rust moeten geven bij deze stand.
Ja en wat een domme gele kaart weer van hem.quote:Op zondag 21 december 2008 14:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Gabri.
Wat een rust straalt die man uit.
Dat is dan ook het enige wat ik hem kwalijk neem.quote:Op zondag 21 december 2008 14:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja en wat een domme gele kaart weer van hem.
Van der Wiel speelt niet gelukkig maar Oleguer staat keer op keer te schutteren achterin.quote:Op zondag 21 december 2008 13:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Oleguer speelt beter dan Van der Wiel..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |