half funfquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:33 schreef gerbenp het volgende:
Kijk, zo komen we denk ik al in de buurt van de 2,5 miljoen hoor
Wanneer is de eerste stand bekend?
Als je dj's zo zakelijk blijven, wordt er ook minder meegeleefd en zal dat te merken zijn bij het eindbedrag. Maar dan zal de kredietcrisis wel weer de schuld krijgen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:32 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
True, maar blijven treuren erom vind ik zonde van de tijd... volgend jaar beter
Ik mis Stenders ook wel.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Toch mis ik wel types zoals Ekdom en Veenstra. Lekker spontaan, enzo.
Het kan inderdaad best nog wel leuk worden met deze 3 want ze zitten nu nog in een vast patroon. Over een paar dagen als de honger en vermoeidheid begint toe te slaan kan je eigenlijk pas echt goed oordelen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:32 schreef Mdrop het volgende:
Ja inderdad, maar opzich is dit trio ook niet verkeerd.
Denk het wel. Voor Giel is het redelijk bekend, maar Coen en Paul moeten de kat nog ff uit de boom kijken volgens mij.quote:
Als dat ding nog in goede kwaliteit is zijn er altijd gekken die het willen kopen via Ebay, al ging het enkel om het goede doelquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:35 schreef Noortje. het volgende:
Wat ik me net bedenk, ik kan proberen mijn tas met handtekeningen van The Sheer, Silkstone, Kaiser Chiefs en dus Bertolf verkopen voor SR, maar zou dat veel opleveren?
Ik bied 1 euroquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:35 schreef Noortje. het volgende:
Wat ik me net bedenk, ik kan proberen mijn tas met handtekeningen van The Sheer, Silkstone, Kaiser Chiefs en dus Bertolf verkopen voor SR, maar zou dat veel opleveren?
gewoon een minimumbod erbij zettenquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:37 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Als dat ding nog in goede kwaliteit is zijn er altijd gekken die het willen kopen via Ebay, al ging het enkel om het goede doel.
Zo af en toe komt ie voorbij en stopt hij zoveel mogelijk woordgrappen en one-liners in een paar minuten.quote:
Ja inderdaad, ik weet niet of je via 3FM je eigen object kunt laten veilen. Het valt natuurlijk meer op als het onder hun gebruikersnaam staat.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:38 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
gewoon een minimumbod erbij zetten
De enige kerstplaat die mij nooit verveeltquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |