Nou, ik ben benieuwd...quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:24 schreef weirdofm het volgende:
[..]
volgens mij is coen helemaal niet zo.
op de cheque van die ballengastenquote:
Ik vind het een beetje een zakelijk sfeertje.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:23 schreef moveyourass-kevin het volgende:
mmmm...tv hangt?
ik vind de sfeer in het huis ook ok hoor, nog een beetje aftasten dat wel
weet jij of kan je eens informeren wat het probleem is bij de webcam/tv en wanneer het word opgelost?quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:23 schreef moveyourass-kevin het volgende:
mmmm...tv hangt?
hoe 'vastgelopen'? pics? specs?quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:24 schreef moveyourass-kevin het volgende:
101tv kanaal via het etalagekanaal van ziggo is vastgelopen, op Ned 1 niks aan de hand
Hier ook, je was dus niet de enigste.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:24 schreef moveyourass-kevin het volgende:
101tv kanaal via het etalagekanaal van ziggo is vastgelopen, op Ned 1 niks aan de hand
Gewoon stilstaand beeld? Maar het werkt alweer.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
hoe 'vastgelopen'? pics? specs?
Ziggo is hele tjid al aan het knooien, werd net ineens van 999 naar 828 ofzo gesmeten en kreeg daar dan weer geen beeldquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:24 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Ah, thnx. ff gemistquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
waren die jongens die bierglazen a 2 euro hebben verkocht
Doe je bestquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:24 schreef Resco het volgende:
En nu ga ik toch echt even een tentamen maken.
Thuis tentamens
Naamsbekendheid.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
diabetesfonds doneert 5000 euro
snap niet dat goede doelen aan goede doelen gaan doneren
Succesquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:24 schreef Resco het volgende:
En nu ga ik toch echt even een tentamen maken.
Thuis tentamens
Zo, dat is even wennen zeg. Ik zag hem trouwens voor het eerst in een reclame van de Rabobank? met Fatima Moreira de Melo. Pas na de tweede keer zag ik dat hij het was.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Rik tegenwoordig
[ afbeelding ]
Volgens mij niet tochquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:27 schreef CamelNLD het volgende:
Die tv kanalen; moet je daar een abonnement voor hebben?
Gewoon standaard tv-abonnement, nee dus.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:27 schreef CamelNLD het volgende:
Meeste kanalen zijn enkel op digitaal te vinden, hier in het gebied van @home/Cogas kabel hebben we ook een 'preview kanaal' en daar is hij analoog dus gratis te zien.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:27 schreef CamelNLD het volgende:
Bij Ziggo kun je alles zien op het infokanaal.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:27 schreef CamelNLD het volgende:
Dat vind ik ook vrij gek ja.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
diabetesfonds doneert 5000 euro
snap niet dat goede doelen aan goede doelen gaan doneren
Vanavond opzoeken; nu zo werkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gewoon standaard tv-abonnement, nee dus.
digitaal abbo toch?quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gewoon standaard tv-abonnement, nee dus.
Toch mis ik wel types zoals Ekdom en Veenstra. Lekker spontaan, enzo.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:23 schreef moveyourass-kevin het volgende:
mmmm...tv hangt?
Ja inderdad, maar opzich is dit trio ook niet verkeerd.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Toch mis ik wel types zoals Ekdom en Veenstra. Lekker spontaan, enzo.
Zelfs toen Rob nog uit zn schulp moest komen, was hij tenminste al wel ongegeneerd aan het onderhandelen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
True, maar blijven treuren erom vind ik zonde van de tijd... volgend jaar beterquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dit is nog dag 1 komt komende week wel goedquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Trekt hopelijk wel bijquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:32 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
True, maar blijven treuren erom vind ik zonde van de tijd... volgend jaar beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |