En er is nergens een apotheek open in de buurt?quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:52 schreef Muis006 het volgende:
Goddammit!
Ik heb verschrikkelijke last van mijn ogen en ik kom er net achter dat mijn oogdruppels op zijn
Jawel, maar:quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:53 schreef Greys het volgende:
[..]
En er is nergens een apotheek open in de buurt?
asjeblieft:quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:55 schreef Muis006 het volgende:
Als jullie nou eens suuuuperzielige dingen posten dan moet ik vast huilen!
Dat werkt ook wel denk ik.
tevens kerstige tvpquote:Het meisje met de zwavelstokjes
Het was afschuwelijk koud, het sneeuwde en het begon donker te worden. Het was ook de laatste avond van het jaar, oudejaarsavond.
In die kou en in dat donker liep er op straat een arm, klein meisje, zonder muts en op blote voeten. Ze had wel pantoffels aangehad toen ze van huis ging, maar dat hielp niet veel: het waren heel grote pantoffels, haar moeder had ze het laatst gedragen, zo groot waren ze, en het meisje had ze bij het oversteken verloren, toen er twee rijtuigen vreselijk hard voorbijvlogen. De ene pantoffel was niet te vinden en met de andere ging er een jongen vandoor: hij zei dat hij hem als wieg kon gebruiken als hij later kinderen kreeg.
Daar liep dat meisje dus op haar blote voetjes, die rood en blauw zagen van de kou. In een oud schort had ze een heleboel zwavelstokjes en één bosje hield ze in haar hand. Niemand had nog iets van haar gekocht, de hele dag niet. Niemand had haar ook maar een stuivertje gegeven.
Hongerig en koud liep ze daar en ze zag er zo zielig uit, dat arme stakkerdje! De sneeuwvlokken vielen in haar lange, blonde haar, dat zo mooi in haar nek krulde, maar aan dat soort dingen dacht ze echt niet. Uit alle ramen scheen licht naar buiten en het rook overal zo lekker naar gebraden gans; het was immers oudejaarsavond en daar dacht ze wel aan.
In een hoekje tussen twee huizen, waarvan het ene een beetje vooruitstak, ging ze in elkaar gedoken zitten. Haar beentjes trok ze onder zich op, maar ze kreeg het nog kouder, en naar huis durfde ze niet, want ze had geen zwavelstokjes verkocht en ook geen stuivertje gekregen. Haar vader zou haar slaan en thuis was het trouwens ook koud. Ze woonden vlak onder het dak en daar blies de wind doorheen, ook al waren de ergste kieren met stro en oude lappen dichtgestopt.
Ze had bijna geen gevoel meer in haar handjes van de kou. O, wat zou een zwavelstokje lekker warm zijn! Zou ze er eentje uit het bosje durven trekken en het tegen de muur afstrijken om haar handen te warmen?
Ze trok er een uit. "Ritsss..." Wat vlamde dat, wat brandde dat! Het gaf een warm, helder vlammetje, net een kaarsje, toen ze haar handen eromheen hield.
Een wonderlijk licht gaf het. Het meisje dacht dat ze voor een grote, ijzeren kachel zat met glimmende koperen ballen en een koperen trommel. Het vuur brandde zo heerlijk, het was zo lekker warm.
Maar wat was dat? Het meisje strekte haar voetjes al uit om die ook te warmen - toen ging de vlam uit, de kachel verdween - en zij zat met een stompje van het afgebrande zwavelstokje in haar hand.
Ze stak er nog een aan. Het brandde, het gaf licht en waar het schijnsel op de muur viel, werd die doorzichtig, net als een sluier. Ze keek zo de kamer in, waar de tafel gedekt was met een spierwit tafelkleed, met het fijnste porselein. De gebraden gans, gevuld met pruimen en appeltjes, stond heerlijk te dampen. En wat het aller-heerlijkst was, de gans sprong van de schaal en waggelde met een vork en mes in zijn rug over de grond. Hij kwam recht op het arme meisje af; toen ging het zwavelstokje uit en was alleen de dichte, koude muur er nog.
Ze stak er nog een aan. Toen zat ze onder de mooiste kerstboom, nog groter en nog rijker versierd dan de boom die ze door de glazen deur bij de rijke koopman had gezien, vorig jaar met Kerstmis. Er brandden wel duizend kaarsjes aan de groene takken, en gekleurde prentjes, zoals je die in etalages ziet, keken haar aan. Het meisje strekte haar beide handen uit - toen ging het zwavelstokje uit, de vele kerstkaarsjes gingen de lucht in en veranderden in sterren, zag ze. Eentje viel er en liet een lange streep van vuur achter aan de hemel. "Nu gaat er iemand dood," zei het meisje. Want haar oude grootmoeder, de enige die lief voor haar was geweest, maar die nu dood was, had gezegd: "Als er een ster valt, gaat er een zieltje naar God."
Ze streek weer een zwavelstokje af tegen de muur, het gaf licht en in het schijnsel stond haar oma, heel duidelijk, heel stralend, heel vriendelijk en lief. "Oma!" riep het meisje. "O, neem me mee! Ik weet dat je weg bent, als het zwavelstokje uitgaat. Weg, net als de warme kachel, de gebraden gans en die prachtige, grote kerstboom."
Haastig streek ze de rest van de zwavelstokjes uit het bosje af, want ze wilde oma vasthouden. De zwavelstokjes gaven zoveel licht dat het klaarlichte dag leek. Oma had er nog nooit zo mooi en zo groot uitgezien. Ze nam het kleine meisje op haar arm en ze vlogen, stralend en blij, heel, heel hoog. Er was geen kou, geen honger, geen angst - ze waren bij God.
Maar in het hoekje bij het huis zat in de koude wintermorgen het kleine meisje met de rode wangen, met een glimlach om haar mond - dood, doodgevroren op de laatste avond van het oude jaar.
Het werd nieuwjaarsochtend en de kleine dode zat daar met haar zwavelstokjes, waarvan een bosje bijna was opgebrand. Ze heeft zich willen warmen, zeiden ze. Niemand wist wat voor moois ze had gezien, hoe stralend ze met oma de vreugde van het nieuwe jaar was ingegaan.
dit was de toets van woensdag, toen was ik heul nuchter, denk dat de andere toets, die van gisteren, flink tegen gaat vallenquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:32 schreef SHE het volgende:
[..]
Gezien de staat waarin je de toets hebt gemaakt, ben ik op zijn minst lichtelijk verrast.
Schuilt er toch zomaar een winnaar in jou. Weliswaar een dronken winnaar, maar een kniesoor die daar op let
Chapeau!
Oh, maar ik ga ook gewoon een hapje eten bij mijn schoonouders hoor. Daarvoor heb ik het jurkje gekocht. Maar dat is maar 1 avondje. De rest van de dagen moet ik allemaal zinnige dingen doenquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus je hebt dat rode jurkje voor niets gekocht?
Oh wacht. Je zei het natuurlijk alleen maar om Boem zich beter te laten voelen
uh oh.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:57 schreef Faithy het volgende:
[..]
dit was de toets van woensdag, toen was ik heul nuchter, denk dat de andere toets, die van gisteren, flink tegen gaat vallen
Jeuzes wie heeft dat geschreven? Het loopt niet zo vlot he.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:57 schreef Abbadon het volgende:
[..]
asjeblieft:
[..]
tevens kerstige tvp![]()
Hans Christian Andersenquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jeuzes wie heeft dat geschreven? Het loopt niet zo vlot he.
En dat kind moet niet zo zeuren, ik heb áltijd koude voeten!
Hihi, je hebt geëdit.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jeuzes wie heeft dat geschreven? Het loopt niet zo vlot he.
En dat kind moet niet zo zeuren, ik heb áltijd koude voeten!
gisteren wel met de hoofddocent van dat vak staan praten en hij was er van overtuigd dat ik 't vak wel ging halen, dus dat hopen we dan maarquote:
Jamaar hij zal het toch wel in het Deens ofzo hebben geschreven en niet in het Nederlands?quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:00 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Hans Christian Andersen
cultuurbarbaar!
Hans Christian Andersen is cool, lekker moralistische sprookjes allemaal, en meestal heul tragischquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jamaar hij zal het toch wel in het Deens ofzo hebben geschreven en niet in het Nederlands?
Wat voor werk doe jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:03 schreef loveli het volgende:
Tvp. Mijn diner op tweede kerstdag: een kapsalonnetje op het werk. Boem, je bent niet de enige.
Ongetwijfeld...leer mij Hans Christian kennenquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jamaar hij zal het toch wel in het Deens ofzo hebben geschreven en niet in het Nederlands?
Ach ja, jullie hebben natuurlijk nog samen in de zandbak gespeeldquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:06 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ongetwijfeld...leer mij Hans Christian kennen
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:06 schreef cyclechick het volgende:
Wat is toch een kapsalonnetje?
Het heeft zeker niks met kapsels/haar te maken?
En als ik toch aan het vragen ben: FTW???? WTF ken ik wel, maar...?
[/] blond modus
kennelijk...quote:Je neemt wat patat, doet daaroverheen wat shoarma, een flinke lading knoflooksaus, 2 plakken kaas en wat rauwkost.
IIEEUUWWWW dat klinkt echt ontzettend ranzigquote:
Ja....het was altijd een beetje een stille jongen...leefde een beetje in zijn eigen wereld, zeg maar...Hansje had niet zoveel vrienden....triest eigenlijkquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:07 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ach ja, jullie hebben natuurlijk nog samen in de zandbak gespeeld
klinkt niet echt heel smakelijk inderdaadquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:08 schreef cyclechick het volgende:
[..]
IIEEUUWWWW dat klinkt echt ontzettend ranzig
Rotwerk. Maar daar komt verandering in.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat voor werk doe jij eigenlijk?
Hmmm ik durf het nog niet helemaal te geloven, maar dat is misschien maar beter ook, want het klinkt als een caloriebom en ik was al bang dat er geen calorierijk voedsel bestond dat ik NIET lust.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:11 schreef Greys het volgende:
De Puppels noemen mij Kapsalonnetje omdat ik er dus wèl fan van ben.
En heej, iedereen om me heen die ik een kapsalonnetje aansmeer worden ook spontaan fan.
Het KLINKT ranzig, maar het is zá-lig. Trust me.
Definitief?quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Rotwerk. Maar daar komt verandering in.
dat staat ook nog op mijn wensenlijst: een keer een kapsalon etenquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:03 schreef loveli het volgende:
Tvp. Mijn diner op tweede kerstdag: een kapsalonnetje op het werk. Boem, je bent niet de enige.
Tof! En eng. Maar wel leuk!quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:20 schreef loveli het volgende:
Nog niet getekend hoor, maar dat gaat wel gebeuren. Tnx!
So What vond ik altijd een tof nummer, als ze die bij de spinning deden, lekker klimmen! En ze heeft zeker wel meer stoere/mooie nummers. Mr president vind ik ook tof! En 3 FM rulezzquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:22 schreef Faithy het volgende:
Pink vind ik best wel leuke muziek maken eigenlijk
Radio 3 FM
Ik doe gewoon helemaal geen kerstkaarten, lekker makkelijk. De mensen die belangrijk voor me zijn, weten dat ik ze een fijne kerst toewens. Dat heb ik ze wel verteld :-)quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:24 schreef Miss_S het volgende:
Hmm altijd de vraag wie stuur ik een kerstkaart dit jaar.......zeker nu met de 'schoonfamilie' erbij, als ik een gezin doe dan moet ik zeker weer iedereen doen....
Nou! Whoeeee! Gooi je haar los, doe eens wild!quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:16 schreef cyclechick het volgende:
Ik hou het wel bij mijn patat met kaassoufle 1x per jaar
So What draaiden ze idd net nogquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:24 schreef cyclechick het volgende:
[..]
So What vond ik altijd een tof nummer, als ze die bij de spinning deden, lekker klimmen! En ze heeft zeker wel meer stoere/mooie nummers. Mr president vind ik ook tof! En 3 FM rulezz
Hahaha, jaja dat is het uitje van het jaar hoor ;-) Ik ben niet zo'n patat liefhebber (was al duidelijk?) Maar kan zo een waslijst van ander junkfood opnoemen dat ik te vaak en teveel eet hoorquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou! Whoeeee! Gooi je haar los, doe eens wild!
Ik vind de kerstkaartjes elk jaar weer te schattig om te laten liggenquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:26 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik doe gewoon helemaal geen kerstkaarten, lekker makkelijk. De mensen die belangrijk voor me zijn, weten dat ik ze een fijne kerst toewens. Dat heb ik ze wel verteld :-)
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:33 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hai!
Ik ben ziek aan het worden. Gisteravond begon het al en ik heb echt een beroerde nacht achter de rug. Maar ik wil niet! *zucht*
Wel net m'n laatste college gehad.
geniet ervan!quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:33 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Hahaha, jaja dat is het uitje van het jaar hoor ;-) Ik ben niet zo'n patat liefhebber (was al duidelijk?) Maar kan zo een waslijst van ander junkfood opnoemen dat ik te vaak en teveel eet hoor![]()
Anyway, nu tas inpakken!
Als ik hier niet meer ben, wens ik iedereen vast een hele fijne kerst met veel lekker eten! Lijnen doen we in 2009 wel weer![]()
Hoe voel je je er nu bij?quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
veel plezier cycle chick
en zo:
[ afbeelding ]
zit mijn haar nu....
quote:
Dat is dus niet langquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
veel plezier cycle chick
en zo:
[ afbeelding ]
zit mijn haar nu....
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:43 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat is dus niet lang
Moet ik die kapster in elkaar slaan?
Kappers zijn nooit te vertrouwen. Op de een of andere manier moeten ze knippen ( duh ) .quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
heb jij gister niet gelezen???
is idd niet helemaal gelukt....
damn...
en vanaf nu laat ik het dus groeien en kan ik mijn kleur ook mooi wat lichter laten worden (en dit laten uitgroeien....)
maar ik baal nog steeds een beetje...
dus je vindt me niet nuquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Kappers zijn nooit te vertrouwen. Op de een of andere manier moeten ze knippen ( duh ) .
Gelukkig heb jij een goed hoofd voor korte kapsels, anders was het extra lullig.
Haar groeit vanzelf
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:51 schreef loveli het volgende:
Foto van BJ meenemen, zeggen dat je het niet zo kort wilt.
Dan komt Miss S dadelijk terug met een Nick Carter kapsel, want dat is 'niet zo kort als BJ'quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:51 schreef loveli het volgende:
a. tuurlijk nietquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dus je vindt me niet nu
a: een jongetje
b: een muts
c: een enorme pot look-a-like (en neeeej dan bedoel ik niet zoals VIK, maar die mannelijke lesbiennes...)
???
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:51 schreef loveli het volgende:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
lief doen
en kijk maar uit Miss-S, ik ben zo gefrustreerd dat ik je haar wel ff wil komen knippen....
en dan krijg je heeeeel korte stekeltjes
ohhhhh noes....quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:54 schreef SHE het volgende:
[..]
a. tuurlijk niet
b. zeker niet
c. hell yeah!
Cool!!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:39 schreef Aventura het volgende:
4 kaarten voor AC/DC gescoord
Vanmorgen woog ik 55,5!
55? Dat is snel gegaan danquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:39 schreef Aventura het volgende:4 kaarten voor AC/DC gescoord
Vanmorgen woog ik 55,5!
Morrissey? Waar speelt die. Ook altijd nog eens willen zien!quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:57 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Cool!!!
Ik heb kaartjes voor Morrissey gescoord vanochtend.
En gister al voor Antony and the Johnsons. Eerste rij.
Ik ben best tof soms.
WATT, Rotterdam. 6 juni.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:58 schreef Aventura het volgende:
[..]
Morrissey? Waar speelt die. Ook altijd nog eens willen zien!
Ik zeg toch dat je het lúst, niet dat je er dagelijks 6 naar binnen schuift!quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:41 schreef SHE het volgende:
[..]
Ssssssssstt!
Zo komen dus de roddels in de wereld he!
Als ze je voedingsadviezen werkelijk onverantwoord vinden dan zou het idd fijn zijn als ze zouden zeggen wát er onverantwoord aan is. Ik denk dat het dan ook meer gaat om hoe je jezelf af en toe neerzet (zie laatste zinnetje OPquote:Zie trouwens kangoeroe topic in CUL; er is dus een hele schare boze fokkers die vinden dat mijn voedingsadviezen onverantwoord zijn. Alleen wil geen van die mensen zichzelf uitleggen
Die heeft al lang uitgelegd wat ze bedoelde en beetje kinderachtig om daar weer over te beginnenquote:Nooit gedacht dat er zoveel aan het Tinken waren![]()
*veegt knoflooksaus uit haar en stopt een frietje in je oor. Zo'n soppende, van de saus*quote:*gooit stukjes kapsalon naar Greysie*
Ow, ik vind dat nou net de enige lekkere chocolade. Maximum benefits, minimum cals. Omdat je gewoon echt geen grote hoeveelheden eet.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:05 schreef Miss_S het volgende:
Ik kon het niet laten om een stukje te proberen maar 70% cacao chocolade is niet mijn ding,,,,
waarom nu weer in eindhoven spelen? en niet gewoon lekker in paradiso ofzo...quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:57 schreef Liejannuh het volgende:
En gister al voor Antony and the Johnsons. Eerste rij.
Ik ben best tof soms.
Mensen moeten zeggen wat ze bedoelen, dat is chique.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat je het lúst, niet dat je er dagelijks 6 naar binnen schuift!![]()
[..]
Als ze je voedingsadviezen werkelijk onverantwoord vinden dan zou het idd fijn zijn als ze zouden zeggen wát er onverantwoord aan is. Ik denk dat het dan ook meer gaat om hoe je jezelf af en toe neerzet (zie laatste zinnetje OP) maar dat ze het dan liever 'onverantwoord' noemen. Dat klinkt chiquer dan 'SHE, hou je muil eens'. Terwijl het laatste duidelijker overkomt
[..]
Die heeft al lang uitgelegd wat ze bedoelde en beetje kinderachtig om daar weer over te beginnen![]()
Joyyyyyy to the worldddddddddddd... enzo.
[..]
*veegt knoflooksaus uit haar en stopt een frietje in je oor. Zo'n soppende, van de saus*
Of nog beter, in Carre!quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:16 schreef Abbadon het volgende:
[..]
waarom nu weer in eindhoven spelen? en niet gewoon lekker in paradiso ofzo...
Ik weet dat ik het eigenlijk lekker hoor te vinden maar het lukt nietquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ow, ik vind dat nou net de enige lekkere chocolade. Maximum benefits, minimum cals. Omdat je gewoon echt geen grote hoeveelheden eet.
Carré zou helemaal ideaal zijn inderdaad...en dat het geluid geweldig is, is leuk, maar ik zal het niet horenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:28 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Of nog beter, in Carre!
Maar het geluid in Eindhoven schijnt wel goed te zijn, dus daar doen we het voor!
Heyquote:
Ik wacht wel even af of ik nog honger ga krijgenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:33 schreef ColdFeet het volgende:
Balen, Anos. Kusje op je zere hoofd
@Miss_S: misschien voor jou, voor mij zeker niet!
En nog even thumbs up voor Merel en haar sollicitatie
Van SPAM word je dik, wist je dat?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:52 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
vandaag laatste dag om je te nomineren voor de tofste kerst avatar van FOK!
check mijn signature voor het nominatietopic
[/spam]
Adelante gaf toch spinningles? Dan is ie vast hartstikke slankquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Van SPAM word je dik, wist je dat?
ik kan nog wel wat hebben hoorquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Van SPAM word je dik, wist je dat?
Zeg NEEN, zeg NEEN!!!!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:09 schreef neen het volgende:
Ik heb trouwens zin om nog 2 week keihard alles te zuipen en te vreten wat er is en hier niet te posten
Bel d'r ande....... Ah nee. Da's flauwquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:10 schreef Vivi het volgende:
Hopelijk heeft Cootje zich niet verhangen aan een kerstslinger..
Mijn plan?quote:
okequote:
Goed plan Bernie, je weet het he. De sleutel tot succes is discipline.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:52 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Mijn plan?
3 dagen in de week 3 kwartier roeitrainen, en wel op Zondag, Woensdag en VrijdagEn niet meer snoepen na 21:00 uur
Zoiets?
Wel vanaf 2 januari heh, zoals dat helft van Nederland doet![]()
Daar moet een Dr.Phil plaatje bij!quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:56 schreef neen het volgende:
[..]
Goed plan Bernie, je weet het he. De sleutel tot succes is discipline.
Proestquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:54 schreef Muis006 het volgende:
De jongens nemen het topic over!
Ye can take our topic
But ye cannae take our freedom!
* Muis006 smeert blauwe verf op gezicht
quote:
heb je nou alweer die bh van je uitgetrokken?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Proest
Ik wou bijna posten dat ik met ontblote borsten rondjes aan het rennen was. Maar ik vraag me af of je daar de heren mee afschrikt
Hangt er vanaf hoe je borsten eruit zien mmkay?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Proest
Ik wou bijna posten dat ik met ontblote borsten rondjes aan het rennen was. Maar ik vraag me af of je daar de heren mee afschrikt
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:10 schreef Faithy het volgende:
[..]
heb je nou alweer die bh van je uitgetrokken?
Dat moet je aan Faithy vragen. Zelf vind ik ze wel aardigquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe je borsten eruit zien mmkay?
jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]dat blijft me nog wel even achtervolgen, hè
cosmo's...quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:14 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat heb ik gemist over CF en een beha?
Zoek maar eens op BH en pestoquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:14 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat heb ik gemist over CF en een beha?
Het was meneer C. die jou voor het eerst kapsalonnetje noemde!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:11 schreef Greys het volgende:
De Puppels noemen mij Kapsalonnetje omdat ik er dus wèl fan van ben.
En heej, iedereen om me heen die ik een kapsalonnetje aansmeer worden ook spontaan fan.
Het KLINKT ranzig, maar het is zá-lig. Trust me.
Neem gewoon een tosti, altijd goed.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:17 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga kapot van de honger maar heb totaal geen zin om iets lekkers te maken, anyone een idee ofzo?
Oh jaaaaaaaaa!quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Het was meneer C. die jou voor het eerst kapsalonnetje noemde!!![]()
Bijlezen niet nodig.quote:Etentje gisteravond was erg gezellig. Het lijstje van gister echter, is niet voor publicatie geschikt en vanochtend heb ik ontbeten met een stuk schuimtaart. Olé!
Ik heb ook niet bijgelezen, dus sorry als ik ergens op zou moeten reageren!! Vandaag cadeautjes kopen, kerstboom optuigen en vanavond uiteten. Pakje voor medepuppeltje is vandaag op de post gegaan, dus dan zal het er wel de 27e zijn, I hope.....
Ik had meer zin om een ei te bakken en dat dan op een geroosterde boterham.. maar ik ben te luiquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:19 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Neem gewoon een tosti, altijd goed.
O finale!! Hmm, etentje is al om 20 uur, dus ga ik gewoon om een uur of 22 weg, onder het mom dat m'n kind niet zo lekker was en dan pak ik het staartje nog mee.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jaaaaaaaaa!En daar ben ik hem nog steeds dankbaar voor.
(En dat wat hij daarna zei over de Puppelavond, over het monumentale pand en de vloeren...).
[..]
Bijlezen niet nodig.
Fijn dat het gisteren gezellig is geweest.
Minder fijn dat ik in mijn eentje in dat Popstarstopic zit te gillen vanavond![]()
Weet je qua kadootjes al wat je moet hebben? Dat scheelt ook altijd veel tijd namelijk.
Oh enneh:
Wat goed!quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:37 schreef Muis006 het volgende:
Na overleg met mijn mams heb ik trouwens het volgende besloten:
Ik heb 3 tentamens, op 8, 14 en 23 januari. Die op 8 en 23 zijn allebei om 9 uur 's ochtends, die van de 14e om 4 uur 's middags. Ik ga aan mijn artsen vragen of ze me op de 8e en 23e laat in de middag kunnen bestralen zodat ik die 2 tentamens toch mee kan maken!
Ja ik vind het ook een mooie oplossing: het is alleen te hopen dat de bestraling ook daadwerkelijk in de middag kan plaatsvinden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:39 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Wat goed!Ik hoop heel erg dat het gaat lukken!
Probeer anders ook wat te regelen met de docent van het vak wat je de 14e hebt!Best kans dat ze iets kunnen regelen.
Vaak heb je de hele week op hetzelfde tijdstip de bestralingen, dus als jij het bijtijds aangeeft, dan komt het vast goed.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook een mooie oplossing: het is alleen te hopen dat de bestraling ook daadwerkelijk in de middag kan plaatsvinden.
En over dat tentamen van de 14e ga ik inderdaad nog mailen: ik ga dat niet meemaken op die datum omdat ik vanwege alle stress 2 tentamens wel genoeg vind
Weet je waar ik vol van word? een roggebroodje met een gekookt ei, echt dat vult als een teringtiet!quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:17 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga kapot van de honger maar heb totaal geen zin om iets lekkers te maken, anyone een idee ofzo?
doorzetterquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:37 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb 3 tentamens, op 8, 14 en 23 januari. Die op 8 en 23 zijn allebei om 9 uur 's ochtends, die van de 14e om 4 uur 's middags. Ik ga aan mijn artsen vragen of ze me op de 8e en 23e laat in de middag kunnen bestralen zodat ik die 2 tentamens toch mee kan maken!
Maar muisje, met zo'n overtuigende reden willen docenten misschien ook wel meedenken over oplossingen... Kun je geen mondelingen doen, bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook een mooie oplossing: het is alleen te hopen dat de bestraling ook daadwerkelijk in de middag kan plaatsvinden.
En over dat tentamen van de 14e ga ik inderdaad nog mailen: ik ga dat niet meemaken op die datum omdat ik vanwege alle stress 2 tentamens wel genoeg vind
Morgen ben je de eerste...?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:51 schreef Greys het volgende:
Voor het eerst uniekhoorn? En was het een openbaring?
Tuurlijk vindt je vent het leuk, wie waardeert dat nou niet?
(Oh wacht.... ik weet er eentje...![]()
)
Ja best wel eiks... ik heb hem net even aan gedaan en ik voelde me een sloerie, goed he?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:51 schreef Greys het volgende:
(Oh wacht.... ik weet er eentje...![]()
)
Hahahaha, vuile edittertquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:51 schreef Greys het volgende:
Oh jawel, de docenten werken volledig mee en die zijn het probleem ook niet. Het is alleen zo dat de examencommissie toestemming moet geven voor tentamen op een andere dag/ over andere stof/ op een andere manier.. Ik heb nu al een aanvraag lopen om het tentamen van afgelopen donderdag op een andere dag te mogen maken. Antwoord krijgen van de examencommissie duurt meestal rond de maand, maar het is nu vakantie dus ik denk dat ik in februari wel te horen krijg of ik een extra tentamenmogelijkheid krijgquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar muisje, met zo'n overtuigende reden willen docenten misschien ook wel meedenken over oplossingen... Kun je geen mondelingen doen, bijvoorbeeld?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja best wel eiks... ik heb hem net even aan gedaan en ik voelde me een sloerie, goed he?![]()
Mijn eigen meneer die ooit de historische woorden uitsprak, toen ik mijn nieuwe ondergoedjes kwam showen:quote:Wie dan?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:03 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
[..]
Mijn eigen meneer die ooit de historische woorden uitsprak, toen ik mijn nieuwe ondergoedjes kwam showen:
Ja, leuk. Maar morgen ben je de eerste.
quote:Opa en oma zijn amper 30
Van onze correspondent
DOKKUM - Naomi (32) en René Ykema (33) uit Brantgum (provincie Friesland) zijn de apetrotse grootouders geworden van baby Bram Lucas. Daarmee zijn de dertigers op wel heel jonge leeftijd 'pake en beppe' geworden.
"Waarschijnlijk de jongste grootouders van Friesland!", aldus een gelukkige René.
Opa Ykema: "Niemand kent hier althans een jongere opa en oma. Het was een hele verrassing. Dit is natuurlijk heel opvallend - we krijgen echt veel reacties. Gelukkig allemaal leuk!"
Naomi werd moeder van dochter Aïda toen ze pas 16 jaar oud was. De meisjes Eva (14), Anne (12), Rebecca (10) en Demi (7) volgden daarna. Scholiere zakelijke dienstverlening Aïda, die met haar vriend Oene Popma (26) op een woonboot in Dokkum woont, heeft er een traditie van gemaakt. Ze beseft hoe bijzonder dat is en vooral voor haar ouders.
Whaaaaaaaaaah, haha ik zie het zo voor mijquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:03 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
[..]
Mijn eigen meneer die ooit de historische woorden uitsprak, toen ik mijn nieuwe ondergoedjes kwam showen:
Ja, leuk. Maar morgen ben je de eerste.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:37 schreef Muis006 het volgende:
Erg toch? Of niet?quote:
Ik had dat lekker ook gelezenquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Erg toch? Of niet?![]()
Ik had dat 'ik weet er wel eentje' net weer geëdit, maar te laat dus
Kim is veel te oplettend en Loveli was te snel met quoten.
En volgens mij had ik het ook al eens verteld, dus dan nog maar een keer. Hopen dat ie dit topic niet meeleest en anders is het een goede wraak.![]()
Je hebt 'm toch wel op de bank laten slapen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Erg toch? Of niet?![]()
Ik had dat 'ik weet er wel eentje' net weer geëdit, maar te laat dus
Kim is veel te oplettend en Loveli was te snel met quoten.
En volgens mij had ik het ook al eens verteld, dus dan nog maar een keer. Hopen dat ie dit topic niet meeleest en anders is het een goede wraak.![]()
Ik hoorde het vanochtend! Bizar!quote:
quote:'Hitlerpeuter' wordt verjaardagstaart geweigerd.
Het tweejarige jongetje Adolf Hitler Campbell krijgt voor zijn derde verjaardag geen taart met zijn naam erop. Zijn vader Heath Campbell vernoemde zijn zoontje uit bewondering naar 'der führer'.
De vader wilde voor zijn zoontje een taart met Adolf Hitler erop maar werd dit geweigerd door de taartenwinkel, zo meldt The Express-Times. Hij voelt zich gediscrimineerd omdat de grote winkelketen WallMart de voorgaande jaren wel op dit verzoek in was gegaan.
Het aanbod van taartenwinkel ShopRite om een vlak vrij te laten op de taart waarop de ouders zelf de tekst konden zetten, vonden de ouders niet afdoende.
Hakenkruizen.
De andere kinderen van het gezin Campbell hebben ook aan het nazisme gerelateerde namen. Adolf Hitler heeft twee zusjes. Honszlynn Hinler, vernoemd naar SS-leider Himmler, en JoyceLynn Aryan Nation.
De ouders ontkennen dat de namen provocerend zijn. 'Het zijn maar namen. Het zijn kinderen, ze zullen niemand pijn doen', aldus moeder Deborah. Het gezin woont in een huis vol hakenkruizen en andere nazi-memorabilia. 'Het hakenkruis draagt geen haat uit volgens mij. Het heeft geen echte betekenis, het is maar een symbool.'
http://www.lehighvalleyli...930.xml&coll=3&thispage=1
Van mij ook!quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:19 schreef loveli het volgende:
Van mij mag Meneer G. zich best doodschamen voor dat incidentje.
Roggebrood is zo smerigquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Weet je waar ik vol van word? een roggebroodje met een gekookt ei, echt dat vult als een teringtiet!
Ik ben op het werk en áán het werk!quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:35 schreef Muis006 het volgende:
Het is rustig hier!
Wat lief dat iedereen rekening houdt met Co
Anders schrikken die Afrikaanse diertjes zo van je witte vavavoomsquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:41 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, ik ga m smeren. Moet richting zonnebank
Sick fuck. Hi i'm Aryan Nation.quote:
Jamaar ik zit hier vrijwel allenig!quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben op het werk en áán het werk!
O.a.
ja, dat hoorde ik vanochtend al op 't werk... echt, hoe ziek ben je dan als je je kinderen zo noemtquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Sick fuck. Hi i'm Aryan Nation.
Alweer?quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:33 schreef Muis006 het volgende:
Hee Knijn ik wil je gerust antwoorden maar je inbox is vol
O: brinta wake-up, banaanquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:01 schreef Muis006 het volgende:
En Adelante, hoe is het met jou op deze vrijdagmiddag?
Veel gesnoept?
Práchtig! Ik ben trots op je.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
O: brinta wake-up, banaan
L: vier volkoren boterhammen met pindakaas
T: peer
T: soepje
keurig toch
Ik heb geen taart!quote:
Oh, ik ben er wel vanavond, maar eerst spinning geven, dus wat later waarschijnlijk, maar die kanslozenverkiezing duurt toch wel tot 23:30 uur ofzoquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:05 schreef Greys het volgende:
Muizepoepie () ik doe mijn best! Maar ik ben ook nog soort van aan het werk!
![]()
Adelante! Kijk je nou wel of niet vanavond?
Of liever gezegd: kijkt mevrouw A. en moet jij verplicht meekijken?
De pil.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:07 schreef Miss_S het volgende:
Mensen nog tips over wat je niet moet vergeten als je op vakantie gaat?
* Miss_S had nu nog geen rose moeten drinken
Altijd van die rondstuur mailtjes van een paar falersquote:
Goed ideequote:Op vrijdag 19 december 2008 15:59 schreef Muis006 het volgende:
Het is dierendag: alleen Knijn en Muis posten!
Je bagage.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:07 schreef Miss_S het volgende:
Die stond al bovenaan op mijn lijstjequote:
Ja vast! Je zit gewoon het filmpje te kijken! Ik heb jou wel door, GeileGreys!quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:05 schreef Greys het volgende:
Muizepoepie () ik doe mijn best! Maar ik ben ook nog soort van aan het werk!
![]()
Adelante! Kijk je nou wel of niet vanavond?
Of liever gezegd: kijkt mevrouw A. en moet jij verplicht meekijken?
Of een bikini en slippersquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:12 schreef Muis006 het volgende:
Afhankelijk van waar je heengaat:
Een muts en een sjaal en wanten!
Handschoenen zijn opgeschrevenquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:12 schreef Muis006 het volgende:
Afhankelijk van waar je heengaat:
Een muts en een sjaal en wanten!
Ja duhhhhhhhhhhhhh ik zeg toch afhankelijk van waar je heengaat!quote:
UK is tof, Chicago...hmmm, doe mij maar NYC.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja duhhhhhhhhhhhhh ik zeg toch afhankelijk van waar je heengaat!![]()
Ik ga nergens meer heen dit jaar maar volgend jaar ga ik lekker naar Devon én Chicago
Ik ga áls ik overga volgend jaar naar Florida.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja duhhhhhhhhhhhhh ik zeg toch afhankelijk van waar je heengaat!![]()
Ik ga nergens meer heen dit jaar maar volgend jaar ga ik lekker naar Devon én Chicago
Oh vet! Dan moet je écht naar Key West gaan, dat is heel erg leuk!quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ga áls ik overga volgend jaar naar Florida.
Chicago is ook leukquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
UK is tof, Chicago...hmmm, doe mij maar NYC.
Ik zie wel waar opa me mee naar toe neemt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh vet! Dan moet je écht naar Key West gaan, dat is heel erg leuk!
En natuurlijk Sea World en DisneyWorld
Sorry. Duurde ff. Baas liep langs. Heb even uitgelegd wat ik aan het kijken was!quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja vast! Je zit gewoon het filmpje te kijken! Ik heb jou wel door, GeileGreys!
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry. Duurde ff. Baas liep langs. Heb even uitgelegd wat ik aan het kijken was!
Ga je dan ook naar Oprah in het publiek zitten?quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Chicago is ook leuknet alsof je in Gotham City rondloopt. En NY staat ook nog op mijn wishlist.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ga je dan ook naar Oprah in het publiek zitten?
Oh shit, dat moet ik ook nog versturen!quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
In OUD stromen de Secret Santa pakjes al binnen, maar heeft iemand hier al iets binnengekregen?.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
nee. Hoewel ik vorige keer wel het appartementencomplex heb gezien waar ze woont. Sean Connery heeft ook een pad in dat gebouw
Aan de Oostkant van de rivier staat 1 appartementencomplex, echt enorm. De bovenste verdieping daarvan (het is een rond gebouw) is Oprah's penthouse. Dat appartementencomplex is het enige gebouw dat aan die kant van de rivier gebouwd mocht worden, zodat de inwoners aan alle kanten vrij uitzicht hebben.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wist niet eens dat ze er woonde, dacht alleen dat die shows er werden opgenomen
wtfquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Aan de Oostkant van de rivier staat 1 appartementencomplex, echt enorm. De bovenste verdieping daarvan (het is een rond gebouw) is Oprah's penthouse. Dat appartementencomplex is het enige gebouw dat aan die kant van de rivier gebouwd mocht worden, zodat de inwoners aan alle kanten vrij uitzicht hebben.
Ja het is een beetje absurd, maar goed het zijn Amerikanen hequote:
Welke fontein?quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja het is een beetje absurd, maar goed het zijn Amerikanen he
In Chicago staat trouwens ook dé fontein van Married with Children en ik sta ermee op de foto
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Fijn.
Wel schoonmaken na gebruik hè?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Fijn.
Wel schoonmaken na gebruik hè?
Ah. Ik kijk dat nooit, vind het een verschrikkelijk programma.quote:
Ik lees de geverfde vogel van Jerzy Kosinski.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik ben het nieuwe boek van Mart Smeets aan het lezen
Die moest ik op zijn Engels lezen in 5VWO!quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik lees de geverfde vogel van Jerzy Kosinski.
Ik lees hem nu in het Nederlands in 5VWO. Kregen een boekenlijst voor GLO (quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die moest ik op zijn Engels lezen in 5VWO!
Ik ben gisteren in Blauwe Maandagen begonnen.
Ja ik vond het nogal..expliciet en de ondertoon van het boek is nogal grimmig.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik lees hem nu in het Nederlands in 5VWO. Kregen een boekenlijst voor GLO (). Met 3 regels waar het over ging. Dit leek me wel interessant en dat is het ook wel. Toch ook wel een sick boek.
Klopt, toch vind ik het al best mooi. Goed geschreven ookquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik vond het nogal..expliciet en de ondertoon van het boek is nogal grimmig.
Maar het is toch wel interessant!
Het zusje van mijn vriend moet voor Engels Oliver Twist lezen, maar daar heeft ze geen zin in dus gaat ze de film maar kijken en samenvattingen lezen.
Lekkere tetten heb je! En ze zwaaien zo lekker!quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat moet je aan Faithy vragen. Zelf vind ik ze wel aardig
Frisse handen doekjes of zeep zonder water! (zo zat ik in Londen met plakhanden van het lekkerste subwaybroodje ooit, en geen kraan/water in de verre omstreken). Oh en doppinda'squote:Op vrijdag 19 december 2008 16:07 schreef Miss_S het volgende:
Awww eekhoorntjesquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:26 schreef Chicolate het volgende:
Hallo ik ben thuis en mijn vader is jarig dus ik heb cheesecake gebakken en ik voel me brak. Zo niet vakantie-achtig.
[..]
Frisse handen doekjes of zeep zonder water! (zo zat ik in Londen met plakhanden van het lekkerste subwaybroodje ooit, en geen kraan/water in de verre omstreken). Oh en doppinda's. Als je naar St James Park gaat tenminste: daar zitten eekhoorntjes en ze eten uit je hand.
Oh ik weet ook nog een superlekker spare-rib restaurant dat supergoedkoop is! Zal het zo (moet nu eten) even voor je opzoekenquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Awww eekhoorntjeskijk dat zijn de betere tips
quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:39 schreef Muis006 het volgende:
Ohja Miss S, mocht je de Changing of the Guard willen zien, dan moet je niét aan de straat gaan staan maar met je snuit tussen de tralies! De wissel vindt nml op het binnenplein van Buckingham Palace plaats, terwijl iedereen met zijn gezicht richting St. James's Park gaat staan zodat je de guards aan ziet komen lopen.
Oh en je moet inderdaad echt St.James's Park bezoeken, je hebt daar een brug en als je daarop staat heb je fantastisch uitzicht op Buckingham Palace.
Het is ook een fantastische stad!quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]Begin er nu wel echt zin in te krijgen
Dat was ook een beetje mijn idee, maarja of met dit weer parken zo fijn zijnquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het is ook een fantastische stad!
Ik ben er afgelopen zomer met mijn vriend geweest en we hebben geen enkele attractie gebruikt, alleen maar rondgelopen en in de parken gezeten (Green Park is toch wel mijn favoriet) en we hadden een geweldige tijd. Bovendien zie je de stad dan op een heel andere manier: je staat niet met andere toeristen in de rij, maar je ziet wat een gewone Londoner ziet.
Dat kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:44 schreef Muis006 het volgende:
En Harrods mag je eigenlijk ook niet overslaan! Ik heb daar toen iets gekocht (een DVD van de Rocky Horror Picture Show voor 3 pond) en ik voelde me zó sjiek toen ik de rest van de dag met mijn emerald green Harrods bag door Londen hupte
Ze hebben een enorme speelgoedafdelingquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:47 schreef Miss_S het volgende:
Dat kan ik me voorstellen
Denk alleen niet dat mijn vriend dat begrijpt.....
Een weekjequote:Op vrijdag 19 december 2008 17:46 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga nu even eten. Als me nog iets te binnen schiet plak ik het hier wel neer straks
Hoelang ga je eigenlijk Miss S?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze hebben een enorme speelgoedafdelingEn ze verkopen sportwagens. Echte.
Leuk, wat ga je daar doen? Ik ga met Oud en Nieuw!quote:
Oh, met Oud&Nieuw is het leuk daar!quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Leuk, wat ga je daar doen? Ik ga met Oud en Nieuw!
Ik had nog een tip, maar ik denk dat dat dicht is in december. Anders: brrrrr.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:50 schreef Miss_S het volgende:ik ben benieuwd
En leuke tips over die kerk
Dat klinkt alsof je tips hebt voor O&N...?quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, met Oud&Nieuw is het leuk daar!Ik ga shoppen!
yep, dicht, seizoen begint weer in april.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik had nog een tip, maar ik denk dat dat dicht is in december. Anders: brrrrr.
Shakespeare's Globe heeft fantastische voorstellingen en als je geen zitplaats neemt nog eens megacheap ook (en je hebt de beste plaatsen als je staat). Ik heb in mijn hele leven nog nooit zulk toneelspel gezien als bij King Lear. Maar ja, theater is niet overdekt en ik denk dat dat nu dus gesloten is.
Jammer........quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
yep, dicht, seizoen begint weer in april.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |