Jij hebt een negert in je avaquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Runx
Kijk eens verder dan je neus lang is.
Met je vieze " Niks te doen op 't werk "!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
IBTLquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Runx
Helemaal een topic speciaal voor mij geopendquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Runx
Ik haat je.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:47 schreef Runx het volgende:
[..]
Helemaal een topic speciaal voor mij geopenddank u
Je schoenzolen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:48 schreef Misstique het volgende:
Wat is er vies aan niks doen op je werk?
Het wordt er niet echt duidelijker op.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Voor alle huh, wattes, wat?, hoezo? vragen: Horloge's vooral Casio :')
Ok.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het wordt er niet echt duidelijker op.
ik hou ook van jouquote:
Zie zijn FoBo. Dat is een " Paint Runx " topic op zich.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:52 schreef Moozzie het volgende:
Kunnen we hier niet "Paint Runx" topic van maken?
Maar nu kunnen userts hem painten kan hij weer in zijn fobo zettenquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Zie zijn FoBo. Dat is een " Paint Runx " topic op zich.
Antwoord jij nou maarquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Jezus, ze antwoorden ook nog he.!
Lief hequote:Op vrijdag 19 december 2008 10:55 schreef boem-dikkie het volgende:
je bent een loserquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:55 schreef boem-dikkie het volgende:
volgens mij vind hij stiekem mijn fobo erg leuk, maar dat zou niet stoer zijn als die dat zou zeggen dus vandaar dat die zegt dat die mij haatquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:56 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Lief he![]()
Als jij nou eens begint met painten
Ik vind je FoBo erg leuk.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:57 schreef Runx het volgende:
[..]
volgens mij vind hij stiekem mijn fobo erg leuk, maar dat zou niet stoer zijn als die dat zou zeggen dus vandaar dat die zegt dat die mij haat![]()
Ik denk dat hij graag een schaap had willen zijnquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:57 schreef Runx het volgende:
[..]
volgens mij vind hij stiekem mijn fobo erg leuk, maar dat zou niet stoer zijn als die dat zou zeggen dus vandaar dat die zegt dat die mij haat![]()
klopt, maar hij opent wel een topic over mijquote:
Hijs gewoon jaloers op jou foboquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:57 schreef Runx het volgende:
[..]
Ik ben moeilijk te doorgronden he?quote:
Een naam topiquequote:Op vrijdag 19 december 2008 10:58 schreef Runx het volgende:
[..]
klopt, maar hij opent wel een topic over mij
maar bedankt voor je steun logi
Ouchquote:
Kun je me trouwens even vertellen wat daar staat?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:59 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Kun je me trouwens even vertellen wat daar staat?
Ik zie alleen een hoop pixels en wat kleurtjes.
Hamster.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:00 schreef Logician het volgende:
Wat valt er in hemelsnaam te doorgronden aan een ventje van 20 die cavia's op zijn hoofd zet![]()
Als ik mijn ogen laat liften kijk in tegen de binnenkant van mijn voorhoofd aan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]moet je je ogen laten liften, dan kijk je niet door je wimpers heen.
Voor beste FoBo? Is coolquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:00 schreef Runx het volgende:
[..]![]()
, ziet er een maar achter ?
als je hem zo leuk vind moet je wel even stemmen het op FOKAWARDS
Misschien snap je het met plaatjesquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:59 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Kun je me trouwens even vertellen wat daar staat?
Ik zie alleen een hoop pixels en wat kleurtjes.
dank u, zie je wel stiekem hou je wel van mijquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Voor beste FoBo? Is cool!
[FOK!awards] Algemeen
Watching you blood sucking?quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:04 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Misschien snap je het met plaatjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat heb jij in godsnaam voor voorhoofdquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als ik mijn ogen laat liften kijk in tegen de binnenkant van mijn voorhoofd aan.
Waar stopt hij in godsnaam zijn hoofdquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
wat heb jij in godsnaam voor voorhoofd
[ afbeelding ]
Who caresquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Debbie. Hierbij krijg je props van me.
Veel zorgen...quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
wat heb jij in godsnaam voor voorhoofd
[ afbeelding ]
Schattig tochquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Heerlijk hé. Dat je wat bullshit lult en Debbie er volledig op ingaat.!
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:07 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Waar stopt hij in godsnaam zijn hoofd
[ afbeelding ]
Mijn dag is goed.quote:
hehe pas op hé Debbie is lief en slimquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Heerlijk hé. Dat je wat bullshit lult en Debbie er volledig op ingaat.!
neequote:Op vrijdag 19 december 2008 11:07 schreef MaleDuck het volgende:
he jongens... het gaat hier harder dan op GRTDOJW... dat kan niet he...
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mijn dag is goed.
En Debbie zal ongetwijfeld haar best doen om me te beledigen. Vind ik ook tof dat ze dat probeert.
boem wanneer is de laatste keer dat je mij een naamtopique hebt gegeven?quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Runx
Moet je ook wat meer je best doen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:08 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ik wil nooooooit iemand opzettelijk pijn doen
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:08 schreef Runx het volgende:
[..]
hehe pas op hé Debbie is lief en slim![]()
maar straks wordt dit een topic reeks![]()
je moet wel op zijn minst wel een OP makenof laat moozzie dat doen
ik wou net zeggen. Kijk wat je allemaal voor runx doetquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:08 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jeweettochquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:09 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik wou net zeggen. Kijk wat je allemaal voor runx doet
je trekt zelfs een schapen pak aan
Daar ben je idd te lief voorquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:08 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
jup, en je flasht dannyquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mijn dag is goed.
En Debbie zal ongetwijfeld haar best doen om me te beledigen. Vind ik ook tof dat ze dat probeert.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Zijn dit allemaal " Geen reet te doen op je werk " posters?
JUP !quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:10 schreef boem-dikkie het volgende:
zo na 4 pagina's is spuit 11 ook wakker hoor..quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom ik nou weerquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:08 schreef Runx het volgende:
[..]
hehe pas op hé Debbie is lief en slim![]()
maar straks wordt dit een topic reeks![]()
je moet wel op zijn minst wel een OP makenof laat moozzie dat doen
Spuit 11? Leg eens uit.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zo na 4 pagina's is spuit 11 ook wakker hoor..
Van wie heb je het laatst een naam topic gehad?quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
boem wanneer is de laatste keer dat je mij een naamtopique hebt gegeven?
Nee nog erger...quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik denk al,wat opeens een mensen die ik nog nooit eerder heb gezien.
Ziet jullie posthistory er allemaal uit zoals die van Runx?
jij spuit als 11e...duhquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:09 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik wou net zeggen. Kijk wat je allemaal voor runx doet
je trekt zelfs een schapen pak aan
Misschien nog wel dramatischerquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:11 schreef boem-dikkie het volgende:
vind een Logi in dit topicquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:00 schreef Logician het volgende:
Wat valt er in hemelsnaam te doorgronden aan een ventje van 20 die cavia's op zijn hoofd zet![]()
thnx mads...quote:
Ah. Dat verklaart een beetje waarom ik jullie ( bijna ) allemaal nog nooit eerder gezien heb.quote:
uhu dit zijn mijn hommies, als je een van ons beledigt, beledig je ons allemaal en we komen altijd op voor elkaarquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:11 schreef boem-dikkie het volgende:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ah. Dat verklaart een beetje waarom ik jullie ( bijna ) allemaal nog nooit eerder gezien heb.
Toch tof dat ik jullie eens wegtrek uit jullie vertrouwde plekje om eens verder te kijken hé.
Props.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:13 schreef Runx het volgende:
[..]
uhu dit zijn mijn hommies, als je een van ons beledigt, beledig je ons allemaal en we komen altijd op voor elkaar
ja tochquote:
nah... doe eens lief...quote:
Dude ik heb bijna kerstvakantiequote:Op vrijdag 19 december 2008 11:15 schreef boem-dikkie het volgende:
debbie, doe je best nog eens om mij te beledigen.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Ga eens terug naar jullie lieve topic dan.
nee wij hebben nog nooit een neger gezien dus vinden wij het hier wel bijzonderquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Ga eens terug naar jullie lieve topic dan.
Tijd zat dus.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude ik heb bijna kerstvakantie
Autch... kijk maar uit...quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:15 schreef boem-dikkie het volgende:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zo na 4 pagina's is spuit 11 ook wakker hoor..
kijk eerst eens in de spiegel danquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Check het zou ik zeggenquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:11 schreef boem-dikkie het volgende:
De rest niet zoals je een paar posts hierboven kon lezen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:16 schreef Runx het volgende:
[..]
nee wij hebben nog nooit een neger gezien dus vinden wij het hier wel bijzonder ;')
quote:
Poe. Dat lijkt er niet eens op.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kijk eerst eens in de spiegel dan
ik heb een casio horlogequote:Op vrijdag 19 december 2008 11:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude ik heb bijna kerstvakantie
Ik wacht wel.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
neej maar vanaf ehm woensdag wel
Weer een persoon die op me wachtquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ah. Dat verklaart een beetje waarom ik jullie ( bijna ) allemaal nog nooit eerder gezien heb.
Toch tof dat ik jullie eens wegtrek uit jullie vertrouwde plekje om eens verder te kijken hé.
barra ik ben trots op je, dat je hem zomaar een compliment geeft!quote:
zie je wel dat je lief kan zijn in plaats dat je zegt dat je mij haatquote:
blegh het stinkt hier... naar eigendunk..quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Oh en ik keek net in de spiegel en ik kwam erachter dat ik mezelf een sympathieke jongen vind.
We zitten in ONZ hé. Niet in GC.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:18 schreef Runx het volgende:
[..]
zie je wel dat je lief kan zijn in plaat dat je zegt dat je mij haat
Eigendunk heeft geen geur.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
blegh het stinkt hier... naar eigendunk..
ik weet hetquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Poe. Dat lijkt er niet eens op.
Neu dat heet zelfvertrouwen..dat heb ik ookquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
blegh het stinkt hier... naar eigendunk..
das altijd goedquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Oh en ik keek net in de spiegel en ik kwam erachter dat ik mezelf een sympathieke jongen vind.
ik ook kijk naar me Foboquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:19 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neu dat heet zelfvertrouwen..dat heb ik ook
ik ken boem wat langer dan vandaagquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
barra ik ben trots op je, dat je hem zomaar een compliment geeft!
nee... meid...quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:19 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neu dat heet zelfvertrouwen..dat heb ik ook
Ik zie weinig relquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ken boem wat langer dan vandaag
en jullie doen precies wat hij wil
boem had zin in een relletje en zeikt op runx
en ipv dat runx zegt dat boem nog 1 van zn schapen moet terugbrengen begin iedereen hier te rellen
topic geslaagd!
BOEMERDEBOEM!
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en ipv dat runx zegt dat boem nog 1 van zn schapen moet terugbrengen begin iedereen hier te rellen
topic geslaagd!
BOEMERDEBOEM!
ik doe niet aan glodenshowers behalve al het van me schapen zijnquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
topic geslaagd!
BOEMERDEBOEM!
aaah neee... dat kan niet...quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
topic geslaagd!
BOEMERDEBOEM!
ik zie een topic van langer dan 1 paginaquote:
ik vind het wel grappig dus, is helemaal gen rel stiekem houden wij van elkaarquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik zie een topic van langer dan 1 pagina
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ah het topic zit nog maar half vol...quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Waarvan de eerste pagina volledig bezit is met jouw posts.quote:
Ja und?quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waarvan de eerste pagina volledig bezit is met jouw posts.
omdat het kan, en omdat ze heel lief is en voor me op komtquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waarvan de eerste pagina volledig bezit is met jouw posts.
Lees Barra zijn post nog eens en daarna jouw posts op de eerste pagina.quote:
Surequote:Op vrijdag 19 december 2008 11:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ja oke kom laten we deze ook maar volsletten!
en boem de volgende word mijn naamtopic toch?
Neu dat weet ik wel, maar dan zeg ik nog "ja und"?quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Lees Barra zijn post nog eens en daarna jouw posts op de eerste pagina.
Ben je nou echt zo dom of doe je gewoon zo?quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neu dat weet ik wel, maar dan zeg ik nog "ja und"?
Die was niet liefquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom of doe je gewoon zo?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom of doe je gewoon zo?
Ik ben een heule lieve jongen hoor.quote:
Hij snapt niet dat het mij niks uitmaaktquote:
Jah weet ikquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ben een heule lieve jongen hoor.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hij snapt niet dat het mij niks uitmaakt
mijn schapen ookquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ben een heule lieve jongen hoor.
Moet je ook niet zometeen komen uithuilen op msn hequote:Op vrijdag 19 december 2008 11:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hij snapt niet dat het mij niks uitmaakt
Basisschoolmentaliteit.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:13 schreef Runx het volgende:
[..]
uhu dit zijn mijn hommies, als je een van ons beledigt, beledig je ons allemaal en we komen altijd op voor elkaar
dan zouden het rammen zijnquote:
Ben je online dan? Je hebt voor het eerst nog niks tegen me gezegdquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Moet je ook niet zometeen komen uithuilen op msn he
quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ben je online dan? Je hebt voor het eerst nog niks tegen me gezegd
quote:
quote:
je had ook nog niets tegen mij gezegdquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je had ook nog niets tegen mij gezegd
sorryquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
![]()
Jij hoort lief te doen tegen mij, slet.
Ja, ik dacht ik gun die jongen ook maar eens wat euforie in zijn leven.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[FOK!awards] Algemeen
hij vind je toch wel lief runx
Dat is je geraden ook, anders haal ik mìjn gevolg erbij en dan ben je pas echt in de aap gelogeerd!quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:33 schreef Runx het volgende:
[..]
sorry![]()
fobo lurker
ik noem mijn schapen altijd sletten
ben er welquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom heb ik je nog niet in GM gezien?
in Gila gelogeerd ?quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is je geraden ook, anders haal ik mìjn gevolg erbij en dan ben je pas echt in de aap gelogeerd!
lees maar terug luie hondquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:36 schreef crazy987 het volgende:
waar de fuck gaat het allemaal over
Runx, samenvatting man
Liar liar, pants on fire!quote:
Begin op pagina 1 met lezen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:36 schreef crazy987 het volgende:
Runx, samenvatting man
i know kijkquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[FOK!awards] Algemeen
hij vind je toch wel lief runx
quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:00 schreef Runx het volgende:
[..]![]()
, ziet er een maar achter ?
als je hem zo leuk vind moet je wel even stemmen het op FOKAWARDS
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Voor beste FoBo? Is cool!
[FOK!awards] Algemeen
Tijd voor jou om je spreekwoordenkennis op te schroeven.quote:
ik ben meer van de schapen dan apenquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is je geraden ook, anders haal ik mìjn gevolg erbij en dan ben je pas echt in de aap gelogeerd!
GM vs GRTDOJW ?quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
heb ik geen tijd voorquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:36 schreef crazy987 het volgende:
Runx, samenvatting man
pffquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tijd voor jou om je spreekwoordenkennis op te schroeven.
Dat je spreekwoorden kennis kut is.quote:
zegt iedereenquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:39 schreef Runx het volgende:
[..]
heb ik geen tijd voor
lees maar terug
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Liar liar, pants on fire!
Zo net nog niet.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 [b]11:31 schreef DevilsWhore het volgende:[/b]
[..]
Waarom heb ik je nog niet in GM gezien?
dus ik hd 5 minuten van te voren al gepostquote:
... bedankt voor je hulpquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat je spreekwoorden kennis kut is.
/care.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
GM vs GRTDOJW ?
ik weet dan op wie ik mijn geld zet
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
/care.
Alsof ik ooit mijn gevolg erbij zou halen, ik ben niet zo triest en kinderachtig.
5 minuten daarvoor was ik te druk bezig met dit topic te lezen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
[..]
[..]
dus ik hd 5 minuten van te voren al gepost![]()
Jawel.quote:
ze komen ik haal ze niet opquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jawel.
Echt serieus, waarom zou je for fuck;s sake je 'homies' erbij halen? Kan je niks alleen af ofzo?
Dat dus.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat je spreekwoorden kennis kut is.
het is niet zozeer erbij halen... eerder dat ze dit topic ook zien en daar een mening over hebben..quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jawel.
Echt serieus, waarom zou je for fuck;s sake je 'homies' erbij halen? Kan je niks alleen af ofzo?
snap je?quote:echt niet Barra is teh sexy dude
Je bent anders maar al te blij met ze, zwak schaap.quote:
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Jeweettoch...Remy is toch ook saai?quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jawel.
gmtaquote:
Je bent ook gay.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
het is niet zozeer erbij halen... eerder dat ze dit topic ook zien en daar een mening over hebben..
net als dat jij een Barra is teh Gay! topic zou zien en dan zou je ook zeggen:
[..]
snap je?
Wat een vreugd, elkaar afzeiken, ik word hier echt zo vrolijk van!quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:46 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Jeweettoch...Remy is toch ook saai?
nee wat moet anders huilen dat ze erbij komen maf mensquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je bent anders maar al te blij met ze, zwak schaap.
bullshit bingo...quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je bent ook gay.
Ik vind ;t maar triest. Laat die vent z;n eigen boontjes doppen ofzo.
idd, get realquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat een vreugd, elkaar afzeiken, ik word hier echt zo vrolijk van!
c;mon, get real.
Ik snap er geen fuck van, nu in ABN?quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:49 schreef Runx het volgende:
[..]
nee wat moet anders huilen dat ze erbij komen maf mens
Wat een hoop frustraties voor zo'n jonge dame. Wil je erover praten? Schroom niet om een topic in R&P te openen. Dan komen we je daar ook wel mentaal ondersteunen enzo. Dan word je ook een beetje onze mattie enzo..Homies4life n shitquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
c;mon, get real.
Sukkel is iets anders dan gay.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
bullshit bingo...
dat weet je zelf ook
als iemand een alex is een sukkel topic zou starten ging jij er ook op reageren
en als je zegt dat het niet zo is dan ben je pas gay
jij zegt toch : Je bent anders maar al te blij met zequote:Op vrijdag 19 december 2008 11:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik snap er geen fuck van, nu in ABN?
Hoe zou jij je voelen als je 2 dagen geleden een vriendin begraven hebt?quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:51 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Wat een hoop frustraties voor zo'n jonge dame. Wil je erover praten? Schroom niet om een topic in R&P te openen. Dan komen we je daar ook wel mentaal ondersteunen enzo. Dan word je ook een beetje onze mattie enzo..Homies4life n shit
wat kom je hier doen dan als je er niet vrolijk van wordt? ga dan ergens anders zeikenquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
c;mon, get real.
Dat kunnen wij niet ruikenquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe zou jij je voelen als je 2 dagen geleden een vriendin begraven hebt?
Kut toch op met je R&P, ik vraag geen advies op internet, dan kan ik net zo goed naar de Tina ofzo schrijven.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sukkel is iets anders dan gay.
En Alex is lief, ik hoef niet in zo;n topic te reageren om mensen te laten weten hoe ik over hem denk, dat weet hij zelf wel, en dat is het enige wat mij iets uitmaakt.
Ligt eraan, als ik zelf moest graven dan kan 't zijn dat ik nu spierpijn heb of dat ik nog vet moe ben.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja maar dan kunnen we jou niet ondersteunen enzo...Je denkt toch niet dat wij naar de Tina gaan schrijvenquote:Kut toch op met je R&P, ik vraag geen advies op internet, dan kan ik net zo goed naar de Tina ofzo schrijven.
Nee.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:52 schreef Runx het volgende:
[..]
jij zegt toch : Je bent anders maar al te blij met ze
waar ik weer op antwoord, moet ik niet blij mee zijn dan ?
gecondoleerd DWquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kut toch op met je R&P, ik vraag geen advies op internet, dan kan ik net zo goed naar de Tina ofzo schrijven.
Met ladi is ;t anders, die mag ik gewoon niet.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dan ken je jezelf niet zo goed als ik verwacht had...
als ik zie hoe fel je op ladi enzo kan reageren zou je daar heus wel op ingaanen om dan nu te zeggen dat het niet zo is
mij blijkbaar ook nietquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Met ladi is ;t anders, die mag ik gewoon niet.
Zeg dan niks als je er toch niks van weet.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:55 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ligt eraan, als ik zelf moest graven dan kan 't zijn dat ik nu spierpijn heb of dat ik nog vet moe ben.
[..]
Ja maar dan kunnen we jou niet ondersteunen enzo...Je denkt toch niet dat wij naar de Tina gaan schrijven
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zeg dan niks als je er toch niks van weet.
nee maar dat laat zien hoe goed je jezelf onder controle kan houdenquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Met ladi is ;t anders, die mag ik gewoon niet.
gecondoleerdquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je bent echt hilarisch, weet je dat?quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:55 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ligt eraan, als ik zelf moest graven dan kan 't zijn dat ik nu spierpijn heb of dat ik nog vet moe ben.
[..]
Ja maar dan kunnen we jou niet ondersteunen enzo...Je denkt toch niet dat wij naar de Tina gaan schrijven
Dankje.quote:
Misschien nam ik je vraag iets te letterlijk, sorryquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je bent echt hilarisch, weet je dat?
Alsof ik medelijden nodig heb van Fok!ers.
Toen probeerde ik alleen maar haar in te laten zien hoe hypocriet ze bezig was.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee maar dat laat zien hoe goed je jezelf onder controle kan houden![]()
![]()
nofi
Ik heb niks tegen jou, ik ken je niet.quote:
je kan ipvquote:
ja maar je doet in ieder geval niet lief tegen mijquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen jou, ik ken je niet.
net was het wel gezelligquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je kan ipv
Who farted?
beter
brings drama
als ondertitel nemen
Er zijn maar weinig mensen waar ik lief tegen doe. Sorry.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:05 schreef Runx het volgende:
[..]
ja maar je doet in ieder geval niet lief tegen mij, kijk je mag best je mening zeggen over dat hommie gedoe, maar je weet zelf wel dat ik het als een grapje bedoel net als dit hele topic een grap is die nog eens door een mod is aangemaakt. het staat niet voor niks in OZN.
papi chuloquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:05 schreef Runx het volgende:
[..]
net was het wel gezelligmet die negert met die neger ava
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |