uhu dit zijn mijn hommies, als je een van ons beledigt, beledig je ons allemaal en we komen altijd op voor elkaarquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik denk al,wat opeens een mensen die ik nog nooit eerder heb gezien.
Ziet jullie posthistory er allemaal uit zoals die van Runx?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ah. Dat verklaart een beetje waarom ik jullie ( bijna ) allemaal nog nooit eerder gezien heb.
Toch tof dat ik jullie eens wegtrek uit jullie vertrouwde plekje om eens verder te kijken hé.
Props.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:13 schreef Runx het volgende:
[..]
uhu dit zijn mijn hommies, als je een van ons beledigt, beledig je ons allemaal en we komen altijd op voor elkaar
ja tochquote:
nah... doe eens lief...quote:
Dude ik heb bijna kerstvakantiequote:Op vrijdag 19 december 2008 11:15 schreef boem-dikkie het volgende:
debbie, doe je best nog eens om mij te beledigen.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Ga eens terug naar jullie lieve topic dan.
nee wij hebben nog nooit een neger gezien dus vinden wij het hier wel bijzonderquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Ga eens terug naar jullie lieve topic dan.
Tijd zat dus.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude ik heb bijna kerstvakantie
Autch... kijk maar uit...quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:15 schreef boem-dikkie het volgende:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zo na 4 pagina's is spuit 11 ook wakker hoor..
kijk eerst eens in de spiegel danquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Check het zou ik zeggenquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik denk al,wat opeens een mensen die ik nog nooit eerder heb gezien.
Ziet jullie posthistory er allemaal uit zoals die van Runx?
De rest niet zoals je een paar posts hierboven kon lezen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:16 schreef Runx het volgende:
[..]
nee wij hebben nog nooit een neger gezien dus vinden wij het hier wel bijzonder ;')
quote:
Poe. Dat lijkt er niet eens op.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kijk eerst eens in de spiegel dan
ik heb een casio horlogequote:Op vrijdag 19 december 2008 11:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude ik heb bijna kerstvakantie
Ik wacht wel.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
neej maar vanaf ehm woensdag wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |